Hop til indhold
Guest Piraten

Pohnroong thaimassage

Recommended Posts

Guest Piraten

Tak Thomas 123, vi to taler vist samme sprog, hvad f.... betyder de 5 taller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 2 minutter siden:

Tak Thomas 123, vi to taler vist samme sprog, hvad f.... betyder de 5 taller?

det er thai for hahaha 555... :) 

5 på thai udtales "ha" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 2 timer siden:

555 :)  det er næsten sjovt når man ser Bitch og Pik skriverier  ... jeg tror man vil kunne finde ud af,  at det var samme IP adresse .... 

hvilke beviser er det du mener at ha? hvem har bagtalt jer ? hvem har fremført falske oplysninger om jer ?  hvilke rettigheder er det du snakker om, har dem som har besøgt stedet ikke også ytringsfrihed til at beskrive deres besøg  ?

så du tager bare billeder af kommentarererererere her .... der er vidst ikke blevet sagt noget kan kaldes chikane ... men din måde at skrive på virker meget som typisk thaidrama 

så gemmer sig en lille thai piger bagved  ? E-hir.... ;) 

 

Hmmm kære Thomas du er generelt god til at kommentere på brugere som du åbenbart ser som gp'en selv. 

Det er vel okay at de giver deres mening med omkring en dårlig anmeldelse syntes jeg faktisk er super. Tror bestemt det ikke er alle kunder som opføre sig ordenligt og måske tror de kan behandle pigerne som de vil for de har betalt en lille sum penge.

Så lad nu være med at være så nedladende og tag skriv anmeldelser omking dine besøg istedet for at nedgøre andre. 

bare et hint ;)

/4real 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Thomas123

Tak for din

Selvfølgelig bruger vi samme IP adresse.

Jo selvfølgelig har man ytringsfrihed, så længe at man ikke blander personlige følelser ind i sagen.

Det er vel nok tydeligt at starten af tråden var af en følelses mæssig karakter, hvilket Piraten også har indrømmet.

I øvrigt var det flot af Piraten at komme med en undskyldning for sin adfærd, meget prisværdigt.

Jeg ved at du Thomas123 er da vist meget thai-drama end jeg er, fordi så vidt jeg ved er det kun thai'er som skriver "555"

Du har vist været benyttet disse services i mere end 5 år.

Din historik taler vist for sig selv.

Ja vi er thai-piger, men vi er danske statsborgere, men ikke lige så dum en dansker som du er.

Hvad er dit problem? Sagen er allerede afsluttet.

Hvis du mener at du er ikke er mand nok til at afslutte det herinde, så vil vi opfordre dig til at møde op i pohnroong (østergade 14) kl. 09:00

Husk at sørge for at dit testamente er på plads, bare så du ved at vi ikke kun er to thai piger som venter på dig.

Med venlig Hilsen

Bitch og Pik

29261800_2248707228726796_8864967396939530240_o.jpg

29342269_2248707242060128_5004406987476172800_o.jpg

  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
4real skrev, for 1 time siden:

Hmmm kære Thomas du er generelt god til at kommentere på brugere som du åbenbart ser som gp'en selv. 

Det er vel okay at de giver deres mening med omkring en dårlig anmeldelse syntes jeg faktisk er super. Tror bestemt det ikke er alle kunder som opføre sig ordenligt og måske tror de kan behandle pigerne som de vil for de har betalt en lille sum penge.

Så lad nu være med at være så nedladende og tag skriv anmeldelser omking dine besøg istedet for at nedgøre andre. 

bare et hint ;)

/4real 

/4real; Bitch og Pik er ikke gp’ere og denne sag drejer sig ikke om penge kontra dårlig behandling. Det ville du formentligt vide hvis du havde læst tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Bitch skrev, for 1 time siden:

Hej Thomas123

Tak for din

Selvfølgelig bruger vi samme IP adresse.

Jo selvfølgelig har man ytringsfrihed, så længe at man ikke blander personlige følelser ind i sagen.

Det er vel nok tydeligt at starten af tråden var af en følelses mæssig karakter, hvilket Piraten også har indrømmet.

I øvrigt var det flot af Piraten at komme med en undskyldning for sin adfærd, meget prisværdigt.

Jeg ved at du Thomas123 er da vist meget thai-drama end jeg er, fordi så vidt jeg ved er det kun thai'er som skriver "555"

Du har vist været benyttet disse services i mere end 5 år.

Din historik taler vist for sig selv.

Ja vi er thai-piger, men vi er danske statsborgere, men ikke lige så dum en dansker som du er.

Hvad er dit problem? Sagen er allerede afsluttet.

Hvis du mener at du er ikke er mand nok til at afslutte det herinde, så vil vi opfordre dig til at møde op i pohnroong (østergade 14) kl. 09:00

Husk at sørge for at dit testamente er på plads, bare så du ved at vi ikke kun er to thai piger som venter på dig.

Med venlig Hilsen

Bitch og Pik

29261800_2248707228726796_8864967396939530240_o.jpg

29342269_2248707242060128_5004406987476172800_o.jpg

Bitch; Jeg har ikke undskyldt for min adfærd, jeg har undskyldt for offentligt at kalde dig “Bitch”. Du opfører dig som en sådan, når du, som jeg forstår det, truer en anden bruger med vold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
4real skrev, for 4 timer siden:

Hmmm kære Thomas du er generelt god til at kommentere på brugere som du åbenbart ser som gp'en selv. 

Det er vel okay at de giver deres mening med omkring en dårlig anmeldelse syntes jeg faktisk er super. Tror bestemt det ikke er alle kunder som opføre sig ordenligt og måske tror de kan behandle pigerne som de vil for de har betalt en lille sum penge.

Så lad nu være med at være så nedladende og tag skriv anmeldelser omking dine besøg istedet for at nedgøre andre. 

bare et hint ;)

/4real 

nå....men nu vidste sig jo at jeg havde ret i min formodning omkring bitch og pik ...de er thai kvinderne selv... :)

og hvis de læser deres indlæg med trusler om døde vold og ødelæggelse....... ja så havde trådstarter måske alligevel  ret......da han skrev at hun var kold som is

hvordan er jeg nedladende og nedgør dem   ?

de skriver at folk har chikaneret dem og de skal politi anmeldes ... for hvad. ??? og jeg spørgee stille og roligt til hvordan er det at nedgøre dem  ?

tak for dit hint .... men hva nu hvor bitch skriver at de er samme thai piger .... men tidligere skriver Pik som om vedkommende er en kunde som ... uhmme

hvordan ser du på hvad jeg skrev så? jeg havde jo åbentbart ret :ee

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bitch skrev, for 3 timer siden:

Hej Thomas123

Tak for din

Selvfølgelig bruger vi samme IP adresse.

Jo selvfølgelig har man ytringsfrihed, så længe at man ikke blander personlige følelser ind i sagen.

Det er vel nok tydeligt at starten af tråden var af en følelses mæssig karakter, hvilket Piraten også har indrømmet.

I øvrigt var det flot af Piraten at komme med en undskyldning for sin adfærd, meget prisværdigt.

Jeg ved at du Thomas123 er da vist meget thai-drama end jeg er, fordi så vidt jeg ved er det kun thai'er som skriver "555"

Du har vist været benyttet disse services i mere end 5 år.

Din historik taler vist for sig selv.

Ja vi er thai-piger, men vi er danske statsborgere, men ikke lige så dum en dansker som du er.

Hvad er dit problem? Sagen er allerede afsluttet.

Hvis du mener at du er ikke er mand nok til at afslutte det herinde, så vil vi opfordre dig til at møde op i pohnroong (østergade 14) kl. 09:00

Husk at sørge for at dit testamente er på plads, bare så du ved at vi ikke kun er to thai piger som venter på dig.

Med venlig HilseneBitche29342269_2248707242060128_5004406987476172800_o.jpg

:) ja ja ja.... hvor skal jeg næsten starter... 

så Pik ... du er skriver selv du også er en thaipigerne ... men du skriver anmeldelse her som om du er en kunde... :) 555 og det var jo lige præcist det jeg skrev...

mht til ytringsfriheden ... så står der vidst ikke noget om at man ikke må bringe følelser med ind i sine udtalelser og en anmeldelse er jo ALDRIG objektiv men altid subjektiv efter som det er en personlig oplevelse ...

den her sætning forstår jeg ikke lige ... måske du kan forklare den :"jeg ved at du Thomas123 er da vist meget thai-drama end jeg er, fordi så vidt jeg ved er det kun thai'er som skriver "555"

Du har vist været benyttet disse services i mere end 5 år" ???

ja... du har ret jeg er langt fra altid enig med alle ...men det er nok ikke mange der er, alle har jo deres egne meninger ... ikke sandt ?e ... jeg tager gerne de slag jeg skal ha for at sige min mening ... og du har ret jeg er en ren dansker med blå øjne som godt kan lide at kneppe små brune thai piger ...og det er sgu alt andet lige noget billigere end at gifte sig med en :P  så helt dum er jeg jo ikke 555 E-dok

det eneste jeg skrev var bare .... hvad er det I mener der er blevet skrevet som ikke er usandt og chikane af jeres butik ? som skal politi anmeldes er det, at en havde skrevet at du var 37 år gammel .... hahaha ... er det så forfærdeligt ?  er det fordi du selv syntes du ligner en på 25 år ?

og ja, så kaldte jeg bullshit på jeres skriverier fordi jeg klart fornemmede at I var thaipigerne selv .... hvilket du også selv indrømmer .... men i skriver som i er kunder ... altså hvis der er noget som er usandt i hele den her tråd så er det hvad i har udgivet jer for ....

:) ha en dejlig aften E-dok og E-Hir :e

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...