Hop til indhold
Guest Piraten

Pohnroong thaimassage

Recommended Posts

Guest Piraten

Ligger i Østergade i Randers, hvor Plumera var før. Hun er 37, og taler nogenlunde dansk. Til tider er hun  snakkesalig, andre gange en kold “Bitch”. Massagen er i bedste fald middelmådig, 300kr for en time. Jeg synes hun er ret lækker, men har ikke spurgt om mere, er i tvivl om antydningen er der. Er der nogen der har erfaring med den dame?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har været der et par gange og kan genkende lidt af det du skriver. Massagen er ikke den bedste i Randers, men dog ok.

Hun er en rigtig flot og sportig pige, men hun er kun til "blå" massage.

Hun har nogle dage hjælp af en moden  thai, hvor menukortet er mere fyldigt.

Hende søster har iøvrigt lige åbnet en klinik på Mariagervej 36A her i Randers.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Den modne thai skulle være hendes mor, har eget sted i Århus, Nang Fa thaimassage på Randersvej. Hendes søster kommer fra Gråbrødrestræde i Randers. Har dog ikke besøgt nogen af dem, det ville være nok være underligt. Jeg er ny her på sitet, så hvad er “blå” massage? Og er der nogle uskrevne regler for hvad man må fortælle om pigerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

De blå steder er en henvisning til Thailisten

Du må kun fortælle om de ting som omtales på hjemmeside. Priser og ydelser er også tilladt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Piraten skrev, for 16 timer siden:

Ligger i Østergade i Randers, hvor Plumera var før. Hun er 37, og taler nogenlunde dansk. Til tider er hun  snakkesalig, andre gange en kold “Bitch”. Massagen er i bedste fald middelmådig, 300kr for en time. Jeg synes hun er ret lækker, men har ikke spurgt om mere, er i tvivl om antydningen er der. Er der nogen der har erfaring med den dame?

Hej Piraten.

Jeg regner med, at du laver en opdatering til Thailisten, da jeg stadig kun kan finde Plumeria, på adressen.

Vil jo være rart, at kunne dele sin viden og erfaring med os andre...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Bamsefyr skrev, for 1 time siden:

De blå steder er en henvisning til Thailisten

Du må kun fortælle om de ting som omtales på hjemmeside. Priser og ydelser er også tilladt.

 

Omfatter blå massage hj? Det er min erfaring, at man de fleste steder kan møde piger, der har en mere omfattende menu’

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Aalborg skrev, for 32 minutter siden:

Hej Piraten.

Jeg regner med, at du laver en opdatering til Thailisten, da jeg stadig kun kan finde Plumeria, på adressen.

Vil jo være rart, at kunne dele sin viden og erfaring med os andre...

Pohnroong åbnede i august. Hun er som regel sød og sjov, men har også dage, hvor hun er i virkeligt dårligt humør.Tilsyneladende kun “blå” massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Piraten skrev, for 4 timer siden:

Pohnroong åbnede i august. Hun er som regel sød og sjov, men har også dage, hvor hun er i virkeligt dårligt humør.Tilsyneladende kun “blå” massage

Hej Piraten. Lige nu sidder jeg i Thailand, men du skal opdatere dine oplysninger - også de blå - på Thailisten på det oprettede skema....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Aalborg skrev, for 3 timer siden:

Hej Piraten. Lige nu sidder jeg i Thailand, men du skal opdatere dine oplysninger - også de blå - på Thailisten på det oprettede skema....

Har prøvet, men ikke sikker på det virker. Jeg er ikke nogen ørn til den slags. Måske der er nogen der kan gøre det for mig?

Navn: Pohnroong thaimassage 

Adresse: Østergade 14, 8900 Randers C

tlf.: 50 13 34 69

Kategori: Kun massage blå

Beskrivelse:  Pæne og rene lokaler

Åbningstider: Alle dage undtagen onsdag 9.30-18.30

Kommentar: 37 årig, flot og sporty thaikvinde. Giver en ok massage

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 21 minutter siden:

Har prøvet, men ikke sikker på det virker. Jeg er ikke nogen ørn til den slags. Måske der er nogen der kan gøre det for mig?

Navn: Pohnroong thaimassage 

Adresse: Østergade 14, 8900 Randers C

tlf.: 50 13 34 69

Kategori: Kun massage blå

Beskrivelse:  Pæne og rene lokaler

Åbningstider: Alle dage undtagen onsdag 9.30-18.30

Kommentar: 37 årig, flot og sporty thaikvinde. Giver en ok massage

 

Jeg har udfyldt det skema som findes her  til ændre dine oplysninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Bamsefyr skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har udfyldt det skema som findes her  til ændre dine oplysninger. 

Tak, bamsefyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet at hun er meget sød men hun kan være kold over for dem som vil have ekstra ydelser. Jeg synes ord som "Bitch" er meget grov. Måske skal du overveje at spørge dig selv om hvorfor er hun Bitch over for dig?? 

Pas på hvordan I om tale om dem. Jeg har besøgt hende i dag og hun ved lige præcis hvem I er. Har I fortalt jeres koner at I går rundt og betaler for sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

jeg har ikke skrevet at hun ikke kan være sød, tværtimod. Og havde jeg fået ekstra ydelser uden at havde bedt om dem, kunne det da godt tænkes at jeg ville have vist min taknemmelighed. Kald mig bare gammeldags, men jeg tror nu at sex er bedst, hvis begge parter udtrykker gensidig respekt. Men du har ret, “bitch” er et stærkt ord, skrevet i et øjebliks vrede, det fortryder jeg. Men hvordan kan hun vide hvem jeg er?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Og for at have koner, skal man være gift. Det er vel ikke værre end gifte “massagepiger”, der har sex med en kunde. Og det behøver vel ikke kun at dreje sig om købte ydelser, men gensidig tiltrækning?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok Det er fint. Så vidt jeg ved Pohnroong har kun fortalt en person at hun er 37 år og vedkommende har samme fødselsdag som hende. Mange fejl er opstået i vrede, men i offentlighed er det uacceptabelt og det kan have dårlig virkning på hendes forretning. 

Bare fordi moren har et fuld menukort betyder ikke at resten af familien har. 

Det er ikke nødvendigvis alle Thaier som kommer her op som har dårlig baggrund fx.barpiger. Nogle blev sammenført med deres familie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Min dybeste respekt. En anden bruger, “tommeltot”, har omtalt morens menukort, ikke mig. Og du har ret i at vrede ikke er egnet i et offentligt forum.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

En undskyldning kunne være på sin plads her. Mit forhold til Pohnroong var vist blevet lidt for “personligt” og det er nu rettet. En neutral anmeldelse ville fremhæve en ganske udmærket massage et ganske udmærket sted. Lokalerne er pæne og rene, pyntet med blomster og alting. Pigen er sød og sjov, så ikke noget der. Og en undskyldning til “ tommeltot” for at have været en røv. Min varmeste anbefaling, og så ikke mere herfra. Hilsen Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pik skrev, den 28/2/2018 at 19:49:

Jeg har oplevet at hun er meget sød men hun kan være kold over for dem som vil have ekstra ydelser. Jeg synes ord som "Bitch" er meget grov. Måske skal du overveje at spørge dig selv om hvorfor er hun Bitch over for dig?? 

Pas på hvordan I om tale om dem. Jeg har besøgt hende i dag og hun ved lige præcis hvem I er. Har I fortalt jeres koner at I går rundt og betaler for sex. 

nu kan ordet "Bitch" være meget beskrivende for hva man snakker om ... men hvis du fortrækker det kan det være at Piraten skal brug "E-dok" eller "E-hir" :) 

mht om piraten har fortalt sin kone om hvad han laver .... kunne du jo starte med dig selv nu hvor du skriver  " I " .... har du fortalt din mor hvad du går rundt over betaler for  ??? 

:) 555

 

men du skriver så man næsten tror du føler det lidt personligt .... er du gift med den lille pige eller er du hende selv ;) hehe

Redigeret af thomas 123
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Hey Thomas, du er slet ikke så dum, tsk tsk:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Thomas 

Jeg behøver ikke fortæller min mor fordi jeg er over 18 hvad med dig har du fortalt din forældre hvad du skrev her ind. Hvad tror du din forældre har det hvis de vide om dig. Jeg tænker din forældre vil være stolt af dig. He he 

Redigeret af Pik

Del dette indlæg


Link til indlæg

5555555

Redigeret af Pik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Allesammen

Nu har jeg læst alle jeres kommentarer fra start til slut, jeg har taget billeder af alle kommentarere.

Der hvor der står at Pohnroong er 37 år, har I måske set hendes personnummer, siden I skriver det her på siden.

Hende der ejer forretning har både set og læst det hele, og hun bekræfter hermed at det er falske oplysninger om hende.

Hvis I ikke stopper med de disse barnelige chikaner, skal vi alle sammen mødes ved politi station og afslutte det her en gang for alle ?

Pohnroong vil gerne møde op med alle beviserne sammen med brugeren som har navnet "Pik", og politi anmelde for chikane af hendes forretning.

Hvis I har mundtlig bevis, så husk jeres båndoptagere.

Åbningstider: Alle dage undtagen onsdag 9.30-18.30

(åbningstiderne passer ikke, fordi hun har åbent alle dage, sygedom, ferie og andet vil hun oplyse ved døren eller Facebook).

Man skal ikke blande sig så meget i andres liv, folk vil selvfølgelig kæmpe for deres rettigheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Hold da op, denne tråd løb da vist af sporet. Der er da Ikke nogen der vil chikanere nogen. Jeg åbnede denne tråd og alt er vist sagt. Skal vi ikke bare lade den hvile der?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror også at det er stop og afslut godt efter du skrev undskyldning men hvis ham Thomas og dig selv ikke skriver videre har vi hellere ikke nå her til. Vi forsvar også videre hvis nogen skriver dårlig eller prøve at blandt sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bitch skrev, den 4/3/2018 at 08:09:

Kære Allesammen

Nu har jeg læst alle jeres kommentarer fra start til slut, jeg har taget billeder af alle kommentarere.

Der hvor der står at Pohnroong er 37 år, har I måske set hendes personnummer, siden I skriver det her på siden.

Hende der ejer forretning har både set og læst det hele, og hun bekræfter hermed at det er falske oplysninger om hende.

Hvis I ikke stopper med de disse barnelige chikaner, skal vi alle sammen mødes ved politi station og afslutte det her en gang for alle ?

Pohnroong vil gerne møde op med alle beviserne sammen med brugeren som har navnet "Pik", og politi anmelde for chikane af hendes forretning.

Hvis I har mundtlig bevis, så husk jeres båndoptagere.

Åbningstider: Alle dage undtagen onsdag 9.30-18.30

(åbningstiderne passer ikke, fordi hun har åbent alle dage, sygedom, ferie og andet vil hun oplyse ved døren eller Facebook).

Man skal ikke blande sig så meget i andres liv, folk vil selvfølgelig kæmpe for deres rettigheder.

555 :)  det er næsten sjovt når man ser Bitch og Pik skriverier  ... jeg tror man vil kunne finde ud af,  at det var samme IP adresse .... 

hvilke beviser er det du mener at ha? hvem har bagtalt jer ? hvem har fremført falske oplysninger om jer ?  hvilke rettigheder er det du snakker om, har dem som har besøgt stedet ikke også ytringsfrihed til at beskrive deres besøg  ?

så du tager bare billeder af kommentarererererere her .... der er vidst ikke blevet sagt noget kan kaldes chikane ... men din måde at skrive på virker meget som typisk thaidrama 

så gemmer sig en lille thai piger bagved  ? E-hir.... ;) 

 

Redigeret af thomas 123
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...