Hop til indhold
Decameron14

Nini Svendborg. Lækker oplevelse

Recommended Posts

Om det var mit gode udseende eller charmerende væsen (nok nærmere det sidste) ved jeg ikke, men jeg er helt hundrede på, at mit besøg udviklede sig til vaskeægte sex med gensidig fornøjelse. Hun kunne have afsluttet mig mindst 10 gange under seancen, men hun valgte at trække det ud til min store fornøjelse. Havde jeg ikke taget styringen, da jeg langt om længe tog hende bagfra havde det sikkert varet endnu længere:D

Der er i min optik ingen tvivl om hun nyder sex i fulde drag. Vi havde nok også ret god kemi.

Kunne forstå på hyggesnakken bagefter, at hun kun gør det en gang imellem i weekenderne når muligheden byder sig.

Jeg var for et halvt års tid siden forbi til et blowjob, hvilket hun også gør ret godt og uden kondom. Denne gang tog jeg en halv time, som nok nærmere blev til ca. 40 minutters lækker ægte sex:P. Max indlevelse og jeg tror altså ikke der er noget fake i det. Modtagelige bryster som hurtigt responderer med stive vorter. Dejlig fisse der bliver ægte våd. Kælen og no rush.

Langt over middel oplevelse, og kan vist rolig sige jeg fik noget mere end jeg lige havde regnet med.

Hendes billeder må være ægte så vidt jeg kan vurdere. Synes dog hendes bryster både var større og mere faste end billeder antyder. Hendes tænder er lidt karakteristiske, men hun har til gengæld et møg sødt væsen.

Max gentagelsesfare. Hun er her vist kun i weekenden.

https://annoncelight.dk/showad/230373

 

Redigeret af Decameron14

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kunne måske godt være thai? Hun er i hvert fald asiat. Må have boet i Danmark længe, eller måske født her for hun taler godt dansk.

For mig lidt af en lifesaver oplevelse ovenpå en Meget stresset uge. Ovenpå sådan en omgang føler man sig helt som menneske igen:D

Jeg ved det er lidt af et fortærsket udtryk, men behandl hende nu godt, så hun har lyst til at komme igen. Man får også mere med pæne manerer;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuldstændig enig! Man kommer længst med lidt underdanighed :).

Hun var også i Svendborg, tror det var sidste uge i en 3 dage. Så det kan jo være hun kommer tilbage med jævne mellemrum.

Ved godt vi selv kan spørge efter adressen, men er det ude i et sommerhusområde?...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 3 timer siden:

Er hun thai eller sydamerikaner måske?.....Hun er lidt svær at bedømme ud fra billederne. Hun skriver jo lækker chokolade brun.......

Hun er thai og har boet i Danmark i 16 år. Ikke særlig køn, men en af de bedste oplevelser, jeg har haft med en GP i lang tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 58 minutter siden:

Fuldstændig enig! Man kommer længst med lidt underdanighed :).

Hun var også i Svendborg, tror det var sidste uge i en 3 dage. Så det kan jo være hun kommer tilbage med jævne mellemrum.

Ved godt vi selv kan spørge efter adressen, men er det ude i et sommerhusområde?...

Underdanighed er måske så meget sagt... bare lidt høflig og charmerende;)

Det er tæt på en Netto i Svendborg. Hun sagde hun var studerende.

Og til Konsulen: Yep, det føles sgu ret ægte. Jeg er åbenbart ikke den eneste hun tænder på:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja høflig og respektfuld....og ja selvfølgelig hvis man kan skrue charmen på ;).

Tæt på Netto.....så er jeg med. Tak :)

Men......Decameron og Konsulen....hvad mener i med "Karakteristiske tænder og ikke særlig køn"? Det lyder umiddelbart skræmmende, men tror det egentligt ikke. Nogle gange kan kvinder/piger godt ha' et ikke helt så "heldigt" udseende, og så alligevel være charmerende eller sexede. Er det lidt i den boldgade?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Big3lover skrev, for 18 minutter siden:

Ja høflig og respektfuld....og ja selvfølgelig hvis man kan skrue charmen på ;).

Tæt på Netto.....så er jeg med. Tak :)

Men......Decameron og Konsulen....hvad mener i med "Karakteristiske tænder og ikke særlig køn"? Det lyder umiddelbart skræmmende, men tror det egentligt ikke. Nogle gange kan kvinder/piger godt ha' et ikke helt så "heldigt" udseende, og så alligevel være charmerende eller sexede. Er det lidt i den boldgade?

Velbekomme;)

Helt sikkert i den boldgade du taler om Big3lover. Nogle vil sikkert bare tale om et charmerende overbid. Intet der skal skræmme nogen væk, hvis de får bare tilnærmelsesvis det jeg oplevede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 27 minutter siden:

Ja høflig og respektfuld....og ja selvfølgelig hvis man kan skrue charmen på ;).

Tæt på Netto.....så er jeg med. Tak :)

Men......Decameron og Konsulen....hvad mener i med "Karakteristiske tænder og ikke særlig køn"? Det lyder umiddelbart skræmmende, men tror det egentligt ikke. Nogle gange kan kvinder/piger godt ha' et ikke helt så "heldigt" udseende, og så alligevel være charmerende eller sexede. Er det lidt i den boldgade?

Hun var i det midtjyske i december/ januar måned og jeg nåede forbi 4 gange. Det siger vist alt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 17 timer siden:

hvad mener i med "Karakteristiske tænder og ikke særlig køn"? Det lyder umiddelbart skræmmende, men tror det egentligt ikke. Nogle gange kan kvinder/piger godt ha' et ikke helt så "heldigt" udseende, og så alligevel være charmerende eller sexede. Er det lidt i den boldgade?

Hvis de ikke er "gude smukke" må de gøre noget ekstra for at få os til at komme tilbage. Vil reelt hellere have en kvinde der ikke nødvendigvis ligner en fotomodel med i stedet giver en god service frem for en model smuk kvinde der bare skal have det overstået. Selvfølgelig findes der også flere virkelig smukke/lækre kvinder der giver god service. :-) Desværre findes de også i den anden boldgade.... :-( Øv må sgu nok hellere vente til en anden gang med at besøge Nini, hun lyder ellers fristende. Mener hun har været i Svendborg nok mindst 3-4 gange før, så mon ikke hun lander her igen inden så længe. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har spurgt hende, og hun har svaret JA! Hun ved bare ikke præcist hvornår. Så vi kan godt glæde os :-) 

Og ja, jeg foretrækker bestemt også de lidt mindre attraktive af udseende, hvis man så til gengæld får en meget bedre oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Jeg må indrømme ud anset hvordan hun ser ud, så må jeg være gået meget galt i Lørdags, for intet af det jeg læser her var jeg udsat for,

skulle lige ha et hurtigt Super fransk til 400, hun suttede lidt så fik jeg lige lidt håndmassage så lidt sut igen og endnu engang hånd, så kunne hun ikke mere,

så hvis jeg selv ville gøre mig færdig over hendes bryster så kunne jeg det, det kunne jeg lige så godt ha gjort der hjemme og ha sparet de 400, så sagde farvel og tak.

:angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Har besøgt hende 1 gang og blev faktisk behandlet rigtigt godt , hvor jeg følte vi havde god kemi .

Så da jeg så hun var kommet tilbage til Svendborg blev jeg glad , jeg ved ikke hvad der er sket  men 3 gange har jeg bestilt tid med hende dagen før , for så ca en halv time inden at modtage en besked om hun desværre ikke kunne modtage mig , det synes jeg sgu. er utur .

har andre prøvet det

God dag Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamledreng
ara skrev, for 2 timer siden:

har andre prøvet det

Har prøvet noget lignende og har spurgt hende om det. Hun tager kun aftaler, når hun har lysten, altså hos hende er det lysten der driver hende, som andre herinde har beskrevet ganske godt.

Det har desværre den konsekvens at hun ikke altid tager imod.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver måske meget god mening. Da hun var i det jyske, tror jeg ikke, hun havde ret meget at lave.

Den første gang havde jeg  en aftale midt på eftermiddagen og jeg var den eneste, der havde været der den dag. Så jeg har måske fået en ekstra god behandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens

Endelig blev det lørdag. Ugen havde været lidt hård og træls så havde lige brug for lidt selvforkælelse. Havde tidligere haft en godt øje til Nini https://annoncelight.dk/showad/246901 så ringede og fik lavet en aftale.
Vel ankommet spurgte hun hvad jeg havde lyst til. Egentlig bare lidt afslapning og blive nusset lidt om, så hun tilbød lidt massage før "det sjove". Fint tænkte jeg og bad om en halv time. Af med kludene og ned på sengen. Hun startede med at give ryggen en tur. Det kunne vel nærmest kaldes lidt B2B hvor hun gned sin krop op og ned af min, og kunne da også mærke at det rykkede lidt i "svinet". :-) Om på ryggen og hun fortsatte hvor mave, bryst og ikke mindst pikke fik en ordentlig tur. Hun sad hen over mig og nærmest gned fissen hen over min pik hvilket vi begge nød i fulde drag. Legede samtidig med hendes bryster der er en god håndfuld, dejlige faste, velformede og passer perfekt til hende. Nu skulle dyret inden for i varmen så på med gummi og hende om på ryggen. Kneppede hende godt og grundigt for derefter at tage hende bagfra på alle fire. Så mig ned at ligge på ryggen og hende op og ride. Afsluttede med hende på ryggen. 
Efter den vanlige rengøring og på med tøjet snakkede vi lidt om løst og fast inden jeg betalte og kørte hjem.
Nini er en rigtig sød kvinde på 38 år. Lille og fin med dejlige faste former og ikke mindst en rigtig dejlig lille røv og gode bryster. Hun taler dansk og har et sødt og vindende væsen. Billederne er som nævnt i et tidligere indslag af hende. Ingen tvivl om at hun nyder det hun laver og hun havde på ingen måde noget hastværk. Der har tidligere været skrevet lidt om hende udseende. Hun har som skrevet en rigtig lille og rigtig dejlig fast krop med dejlige former, en smilende ansigt og ellers ganske alm. at se på. Og så er hun ret charmerende på hendes helt egen måde.
Ingen tvivl om at hun skal besøges en anden dag igen. Hun har mine varmeste anbefalinger. 
Som altid: Sidst men ikke mindst, vær sød ved hende og behandle hende ordentlig, så får I så rigeligt igen af samme skuffe. 

God weekend herfra. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 16 timer siden:

Hej folkens

Endelig blev det lørdag. Ugen havde været lidt hård og træls så havde lige brug for lidt selvforkælelse. Havde tidligere haft en godt øje til Nini https://annoncelight.dk/showad/246901 så ringede og fik lavet en aftale.
Vel ankommet spurgte hun hvad jeg havde lyst til. Egentlig bare lidt afslapning og blive nusset lidt om, så hun tilbød lidt massage før "det sjove". Fint tænkte jeg og bad om en halv time. Af med kludene og ned på sengen. Hun startede med at give ryggen en tur. Det kunne vel nærmest kaldes lidt B2B hvor hun gned sin krop op og ned af min, og kunne da også mærke at det rykkede lidt i "svinet". :-) Om på ryggen og hun fortsatte hvor mave, bryst og ikke mindst pikke fik en ordentlig tur. Hun sad hen over mig og nærmest gned fissen hen over min pik hvilket vi begge nød i fulde drag. Legede samtidig med hendes bryster der er en god håndfuld, dejlige faste, velformede og passer perfekt til hende. Nu skulle dyret inden for i varmen så på med gummi og hende om på ryggen. Kneppede hende godt og grundigt for derefter at tage hende bagfra på alle fire. Så mig ned at ligge på ryggen og hende op og ride. Afsluttede med hende på ryggen. 
Efter den vanlige rengøring og på med tøjet snakkede vi lidt om løst og fast inden jeg betalte og kørte hjem.
Nini er en rigtig sød kvinde på 38 år. Lille og fin med dejlige faste former og ikke mindst en rigtig dejlig lille røv og gode bryster. Hun taler dansk og har et sødt og vindende væsen. Billederne er som nævnt i et tidligere indslag af hende. Ingen tvivl om at hun nyder det hun laver og hun havde på ingen måde noget hastværk. Der har tidligere været skrevet lidt om hende udseende. Hun har som skrevet en rigtig lille og rigtig dejlig fast krop med dejlige former, en smilende ansigt og ellers ganske alm. at se på. Og så er hun ret charmerende på hendes helt egen måde.
Ingen tvivl om at hun skal besøges en anden dag igen. Hun har mine varmeste anbefalinger. 
Som altid: Sidst men ikke mindst, vær sød ved hende og behandle hende ordentlig, så får I så rigeligt igen af samme skuffe. 

God weekend herfra. :-) 

Eeeejjj mand! Så gik jeg glip af hende igen :(.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Ja, du må se at komme ind i kampen.... ;-) 

Det er jeg sgu allerede......jeg har bare alt for travlt med de lækre latinaer der befinder sig på Fyn i øjeblikket ;-)

....Og jeg skal jo også lige trække vejret ind i mellem :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 26/3/2018 at 10:20:

Det er jeg sgu allerede......jeg har bare alt for travlt med de lækre latinaer der befinder sig på Fyn i øjeblikket ;-)

....Og jeg skal jo også lige trække vejret ind i mellem :lol:

Så lad være med at pive... Men nu er hun altså tilbage indtil i morgen 1. april. Måske skulle man lige.... :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smuttede lige forbi i aftes til et bj. Det var sateme godt. Ved ikke hvordan jeg skal beskrive det. Meget sanseligt, blidt, pirrende og vådt. Meget hånd på skaft, boller og hoved og lidt mindre mund de samme steder. Det er på ingen måde negativt ment, men forventer man et dybt bj bliver man måske lidt skuffet, men nu er hun jo heller ikke ret stor og hendes mund er tilsvarende lille. Men fuck hvor kan hun pirre og drille. Sluttede af med hendes hænder malkede mig ud over min mave. Kan varmt anbefales. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 1/4/2018 at 10:28:

Smuttede lige forbi i aftes til et bj. Det var sateme godt. Ved ikke hvordan jeg skal beskrive det. Meget sanseligt, blidt, pirrende og vådt. Meget hånd på skaft, boller og hoved og lidt mindre mund de samme steder. Det er på ingen måde negativt ment, men forventer man et dybt bj bliver man måske lidt skuffet, men nu er hun jo heller ikke ret stor og hendes mund er tilsvarende lille. Men fuck hvor kan hun pirre og drille. Sluttede af med hendes hænder malkede mig ud over min mave. Kan varmt anbefales. 

Er der nogle her der ved Hvornår hun kommer til Svendborg igen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slikke skrev, for 22 timer siden:

Er der nogle her der ved Hvornår hun kommer til Svendborg igen ?

Synes jeg har bemærket at hun kommer med jævne mellemrum. Nogen gange (typisk) et par weekender om måneden, andre gange går der måske et par måneder mellem hun gæster os. Hun var her sidst for knap 3 uger siden. Så er vi heldige er hun lige på trapperne. :-P :-)  Sidst var hun inden hun kom til Svendborg nogen dage i Odense.

Ovenstående står for egen regning, det er bare hvad jeg synes jeg har bemærket i hendes besøgsmønster. Men måske skal hun også have lidt ferie og fri.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...