Hop til indhold

Nini Svendborg. Lækker oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Håber da bare hun er på ferie. :-) Hun kommer og går sådan lidt tilfældigt. Der er vist ikke noget mere præcis plan i hvornår hun er i Svendborg. Men kunne sgu godt bruge hendes bj og stramme dejlige fisse. :-P 

• Svar 57
  • Visninger 24.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• 22 cm and thick
    22 cm and thick

Hej folkens Endelig blev det lørdag. Ugen havde været lidt hård og træls så havde lige brug for lidt selvforkælelse. Havde tidligere haft en godt øje til Nini https://annoncelight.dk/showad/24690

• Hun er thai og har boet i Danmark i 16 år. Ikke særlig køn, men en af de bedste oplevelser, jeg har haft med en GP i lang tid.

• Hun var i det midtjyske i december/ januar måned og jeg nåede forbi 4 gange. Det siger vist alt.

Skrevet
22 cm and thick skrev, for 15 minutter siden:

Håber da bare hun er på ferie. :-) Hun kommer og går sådan lidt tilfældigt. Der er vist ikke noget mere præcis plan i hvornår hun er i Svendborg. Men kunne sgu godt bruge hendes bj og stramme dejlige fisse. :-P 

Ha ha hvad med link ???

Sexeren

Skrevet
Sexeren skrev, for 13 timer siden:

Ha ha hvad med link ???

Sexeren

Hun har ingen annonce på når hun ikke er i byen. Så ingen link.

• 2 weeks later...
Skrevet
22 cm and thick skrev, den 1/3/2019 at 17:54:

Tror det er fra sidst hun var i Svendborg. Priser og ydelser passer også på hvad hun tilbød. :-) 

Er der nogle her inde, der ved hvornår hun kommer tilbage?

Skrevet

Jeg skrev til hende den anden dag om hvornår hun kom til Svendborg igen. Beskeden blev leveret men intet svar. Jeg går ud fra at når beskeden bliver leveret er telefonen tændt men hvorfor er den tændt og man ikke regere kan der jo være mange svar på?

Skrevet
janto skrev, 1 time siden:

Jeg går ud fra at når beskeden bliver leveret er telefonen tændt men hvorfor er den tændt og man ikke regere kan der jo være mange svar på?

Måske ligger telefonen lydløs i tasken udenfor vagter, mens pigen passer sit øvrige liv ;-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.