Hop til indhold
MrLovaLova

Tips og tricks til GP besøg

Recommended Posts

Hejsa

 

Jeg kunne godt bruge nogle tips til hvordan I plejer at gribe et besøg hos en glædespige an. Min primære årsag er at jeg har prøvet en del gange nu at komme fra et besøg og så have den der lidt knap så gode oplevelse, som der nok er en del der kan nikke genkendende til.

Jeg er en person i min bedste alder, efter sigende meget charmerende og høflig, meget stille og rolig, en gentleman. Jeg har meget respekt for det modsatte køn, og ved et besøg gør jeg meget ud af at de skal føle sig godt tilpas, og er nok lidt af en pleaser.

Der er flere jeg har mødt hvor det nærmest er dr Jekyll og Mr Hyde i forhold til før og efter betalingen er på plads, hvor det er stor smil og lover guld og grønne skove inden, og efter betalingen er på plads, virker det som om at det skal overstås hurtigst muligt, blandt andet situationer med at pigen smider trusserne som det første og eneste ( det virker enormt turn-off for mig ), man må ikke røre brysterne, umuliggører stillinger,  2 min efter selve sex delen er gået i gang, så giver vedkommende udtryk for at man skal til at blive færdig osv.

Jeg tænker af og til på om det er fordi jeg er for flink eller hvad går der galt? Og kom endelig med tips til hvad jeg selv kan gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kommet langt med de 3 classic

 venlig/renlig/tydelig

vær høflig respekt

tag bad No matter What !

ved kontakt være klar og tydelig i hvad du ønsker hvor lang tid og hvad dine preferencer er !

tøj påklædning rollespil osv.....

god fornøjelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så får du min version som jeg har skrevet før herinde..

Der er mange ting man kan blive afhængige af i dag.

Internettet, gambling, lotto, cigaretter, coke, tjald, gaming, svigermødre så at at man også kan blive det af piger, er ikke noget nyt..

Ja, er der ikke nogle veninder fra uddannelser/tidligere uddannelser man kan ringe op og bage på og så se hvor det fører hen?

Nu er det sådan at mænd, ligesom kvinder, ofte har et behov for intimitet, kys og kærtegn og det kan altså være svært at finde en pige hvis man står og er rigtig liderlig, for piger tænker mere på hvor meget fyren tjener og om han ville kunne være en god far og på et langsigtet forhold end at de lige har lyst til et knald.

Hvis pigen er liderlig og single, så bliver der guffet lidt chokolade og nippet lidt rødvin og så klarer hun det selv senere..

Købesex er dyrt, men til gengæld kan du så prøve lyshårede,rødhårede, brunetter,slanke og erotisk buttede,asiater, mulater, sydamerianere og sydeuropæere og ikke mindst østeuropæere.

Husk bare kondomer og kun de gange din økonomi tillader det.

Du lever kun en gang, så prøv det i det omfang du finder det lokkende.

(HUSK at det ikke tager overhånd..Så hellere tag en spiller som førnævnte( https://pandamovie.co/adult/:shock:

Gadeblæs er måske lidt vildt når man er en ung fyr og det er pisse koldt udenfor..

Ville nok anbefale en klinik..

https://www.eroguide.dk/massageklinikker/

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

For at øge sandsynligheden for en god oplevelse, så vil jeg til enhver til anbefale at besøge danske klinikker og lad være med at spare de få hundrede kroner på en tvivlsom udenlandsk pige. Jeg har faktisk aldrig endnu mødt en dansk pige på en klinik, som ikke har leveret god service. Hvis du kræver blow uden kondom, så skal du dog søge andre veje, da det som udgangspunkt er no-go disse steder.

HVIS du vælger en udenlandsk pige, så:

- Vær skeptisk hvis prisen er meget lav

- Vær skeptisk i forhold til billeder og tekst

- Vær opmærksom på den adresse, hvor pigen befinder sig (er det et sted, der har et godt eller generelt dårligt ry?)

- Brug anmeldelser af andre herinde.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. undlad at bestille enkeltydelser - men tid - min. ½, 0.45 eller 1 time.

2. og så er det vigtigt at du fra starten ikke lader dig kommandere rundt og lade pigen køre sit standardprogram - men gerne tager dig god til at kæle og nusse inden det mere seksuelle.

3. om det skal være en dansk eller udenlandsk pige, kan der være delte meninger om - men opsøg helst kun de piger, der gentagne gange er positivt anmeldt herinde - og du kan læse hvordan vedkommende normalt modtager og behandler gæsterne - det plejer ligesom at forøge succesraten ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Lidt tanker herfra...

Flinke og rare fyre, der elsker kvinder og elsker at please dem - som du - står formentlig oftere med følelsen af at købesex, når det kommer til stykket, egentlig alligevel ikke dækker hele paletten rundt af menneskelige behov...

Mit råd vil være, at finde en veninde der har lyst til at mødes til en middag e.l. og efterfølgende hygge og som måske nok skal have et eller andet for samværet, men som omvendt er et sted i sit liv, hvor penge ikke er det eneste der tæller...

De findes i massevis udenfor denne verden - her hedder de ganske vist ikke GP´er - men ganske enkelt glade piger...:)       

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh
MrLovaLova skrev, for 2 timer siden:

Hejsa

 

Jeg kunne godt bruge nogle tips til hvordan I plejer at gribe et besøg hos en glædespige an. Min primære årsag er at jeg har prøvet en del gange nu at komme fra et besøg og så have den der lidt knap så gode oplevelse, som der nok er en del der kan nikke genkendende til.

Jeg er en person i min bedste alder, efter sigende meget charmerende og høflig, meget stille og rolig, en gentleman. Jeg har meget respekt for det modsatte køn, og ved et besøg gør jeg meget ud af at de skal føle sig godt tilpas, og er nok lidt af en pleaser.

Der er flere jeg har mødt hvor det nærmest er dr Jekyll og Mr Hyde i forhold til før og efter betalingen er på plads, hvor det er stor smil og lover guld og grønne skove inden, og efter betalingen er på plads, virker det som om at det skal overstås hurtigst muligt, blandt andet situationer med at pigen smider trusserne som det første og eneste ( det virker enormt turn-off for mig ), man må ikke røre brysterne, umuliggører stillinger,  2 min efter selve sex delen er gået i gang, så giver vedkommende udtryk for at man skal til at blive færdig osv.

Jeg tænker af og til på om det er fordi jeg er for flink eller hvad går der galt? Og kom endelig med tips til hvad jeg selv kan gøre.

Du virker som en rigtig sød og følsom mand, hvad der er en rigtig god egenskab at have ( det kommer man længst med ) Mht til dine besøg hos en pige, ved jeg ikke hvad der går galt, måske virker du for ydmyg og usikker og det tænder måske ikke rigtigt, jeg selv er mere direkte ( stadig med respekt for pigen) men fornemmer at en kvinde godt kan lide når en mand ved præcis hvad han vil have, men igen kan det også ha meget med kemi at gøre, pigerne er jo mennesker af kød og blod og ikke robotter, er forskelligt hva vi tænder på, men du må ikke lave om på dig selv, du er som du er og det er der intet galt i, måske har du bare ikke mødt de rette for dig endnu... op på hesten igen :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen

Tak for de rigtig gode indspark, det er bestemt prisværdigt.

Ren, nybadet, nyvasket tager jeg som en selvfølge, både ved mig selv og vedkommende jeg besøger.

Køb dansk! Ja, det er vel ingen hemmelighed at udbuddet af danske piger har været kraftigt nedadgående gennem de sidste mange år, og ja nu ved jeg godt at jeg måske nok får hug, men min preference indenfor piger hører nok til de unge, slanke og ja en pige som man nok ikke ville have mulighed for uden der var penge involveret, og der er bare ikke så mange danske der hører i den kategori. 

@Jernsvinet jeg tror du har fat i noget af det rigtige med pkt. 2, det er nok den del jeg har oplevet nogle gange, at der bliver kørt et standardprogram af, og så må man bare følge med, er der ingen af jer andre der kan nikke genkendende til det? Det virker aftændende på mig. Hvordan får man “brudt” den del, meget gerne konkrete tips der ;)

Og selvfølgelig laver jeg grundig research inden jeg besøger en glædespige, men typen af hvem du selv er, og hvilken type af pige du tænder på, er jo en individuel sag, og det er ikke sikkert vi er ens der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
MrLovaLova skrev, for 3 timer siden:

Hejsa

 

Jeg kunne godt bruge nogle tips til hvordan I plejer at gribe et besøg hos en glædespige an. Min primære årsag er at jeg har prøvet en del gange nu at komme fra et besøg og så have den der lidt knap så gode oplevelse, som der nok er en del der kan nikke genkendende til.

Jeg er en person i min bedste alder, efter sigende meget charmerende og høflig, meget stille og rolig, en gentleman. Jeg har meget respekt for det modsatte køn, og ved et besøg gør jeg meget ud af at de skal føle sig godt tilpas, og er nok lidt af en pleaser.

Der er flere jeg har mødt hvor det nærmest er dr Jekyll og Mr Hyde i forhold til før og efter betalingen er på plads, hvor det er stor smil og lover guld og grønne skove inden, og efter betalingen er på plads, virker det som om at det skal overstås hurtigst muligt, blandt andet situationer med at pigen smider trusserne som det første og eneste ( det virker enormt turn-off for mig ), man må ikke røre brysterne, umuliggører stillinger,  2 min efter selve sex delen er gået i gang, så giver vedkommende udtryk for at man skal til at blive færdig osv.

Jeg tænker af og til på om det er fordi jeg er for flink eller hvad går der galt? Og kom endelig med tips til hvad jeg selv kan gøre.

Min egen erfaring er at finde en fast GP som du har lyst til at besøge igen og igen... det gir tryghed begge veje og ikke alt det dér banken på døren efter 28 min og "you come noooow" masser af søde piger - også udenlandske, men tjek om de kun er her for en uge eller to.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@MalerKbh Ja er bestemt ydmyg når jeg besøger en pige, det finder jeg naturligt i den givne situation, jeg har jo som sådan ikke købt en pige, men tiden og samværet med hende.

Jeg tror du har ret i at man skal være lidt mere direkte, for nogen kommer det nok mere naturligt. Jeg har af og til haft tanken når jeg har haft de knap så gode oplevelser, at var man nu bare sådan et godt gedigent røvhul uden empati, ja så havde man sikkert haft en fantastisk oplevelse og en god gang sex, men sådan er jeg bare ikke.

Det kunne nu være fedt hvis der kom andre på banen der havde lignende oplevelser og tanker, jeg er vel ikke helt alene? :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 33 minutter siden:

jeg tror du har fat i noget af det rigtige med pkt. 2, det er nok den del jeg har oplevet nogle gange, at der bliver kørt et standardprogram af, og så må man bare følge med, er der ingen af jer andre der kan nikke genkendende til det? Det virker aftændende på mig. Hvordan får man “brudt” den del, meget gerne konkrete tips der ;)

Nu kan jeg f.eks. se at du har besøgt nogen thai-piger - og de vil jo gerne starte med at man skal ligge på maven, selvom det kan være svært med jern på - her springer jeg gerne ligge til sagen og beder dem om at massere og pirre jernet - ligesom jeg også beder dem om at være helt nøgne fra starten.

Måske bliver der så tid til massage bagefter, men jeg vil bare ikke udsættes for massage i ½ time, før det begynder at blive interessant ;-)

Men der må godt nok være mange mænd ligesom dig, der ikke tør stille krav til pigerne og lader sig nøjes med meget lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg har besøgt et par thai piger, men lige i den situation er det kun ordentlig massage med tilhørende HJ jeg kommer efter, sexuelt er jeg ikke lige til thai´er desværre :) 

Men ja stille krav og forventningsafstemme kan være en god ting, men igen så er der situationer hvor pigen er meget lidt samarbejdsvilling når det kommer til den sexuelle part.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 3 timer siden:

1. Besøg en Dansk pige.

2. Vær ren og nyvasket. 

3. Vær dig selv. 

Og studs lige toppen af hovedet og penis for det værste og boller..

Det føles SÅ meget bedre når en ung pigehånd blidt berører dine klunker og kører den mellem hendes feminine fingrer når bollerne er fri for hår.

Pas dog på med trimmeren, da der kan gøre av's!!!

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 2 timer siden:

nu ved jeg godt at jeg måske nok får hug, men min preference indenfor piger hører nok til de unge, slanke og ja en pige som man nok ikke ville have mulighed for uden der var penge involveret, og der er bare ikke så mange danske der hører i den kategori. 

Det er der nu nok - men så skal du nok ind på noget sugardating - men de unge piger, har desværre ikke altid den nødvendige empati - og gør det måske kun i en overgangsperiode, hvor de lige skal have tjent nogle hurtige penge til studier, udlandsrejser, lejlighed, afdrag på gæld - eller hvad ved jeg.

Hurtig ind - hurtig ud - det er vist deres motto ;-)

Mine bedste sexoplevelser har ofte være med mere modne modeller, som forstår at give den gas, ikke lader som om de skal behandles som glas - og hvor man derfor også selv går mere til den ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
MrLovaLova skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror du har ret i at man skal være lidt mere direkte, for nogen kommer det nok mere naturligt. Jeg har af og til haft tanken når jeg har haft de knap så gode oplevelser, at var man nu bare sådan et godt gedigent røvhul uden empati, ja så havde man sikkert haft en fantastisk oplevelse og en god gang sex, men sådan er jeg bare ikke.

Det kunne nu være fedt hvis der kom andre på banen der havde lignende oplevelser og tanker, jeg er vel ikke helt alene? :) 

 

Jeg tænker umiddelbart der findes en hel del som har samme oplevelser, som du - det er bare ikke sikkert de lige gider at snakke om det...

Intimiteten synes jeg lyder som en vigtig ting for dig - det er lidt det ppd også skriver om lidt tidl. i tråden...

Igen, så kan jeg langt hen ad vejen følge dig og dine tanker omkring behandlingen af kvinder, men vi mænd er jo vidt forskellige, heldigvis.

Hvis du ønsker at blive indenfor GP segmentet, så find dig en fast og besøge ellers søg dig omkring udenfor - dating, sugardating o.s.v.

At der muligt vil være stor aldersforskel, er det ikke sikkert er så vanskeligt endda - det er efterhånden min erfaring at en del yngre kvinder (25-35) godt kan lide en lidt ældre mand med alle de kvaliteter og erfaring som alderen nu engang byder på.

ppd skrev, 1 time siden:

Og studs lige toppen af hovedet og penis for det værste og boller..

Det føles SÅ meget bedre når en ung pigehånd blidt berører dine klunker og kører den mellem hendes feminine fingrer når bollerne er fri for hår.

Pas dog på med trimmeren, da der kan gøre av's!!!

Jeg nyder, at holde en fuld busk dernede, har i øvrigt aldrig fået kritik for den...

 Og for resten, så er der ikke noget bedre end den kildende fornemmelse af fingre gennem hårene dernede - synes jeg...:)

Hvorvidt kvinden er glat eller fulle bushy rager mig en papand, så længe jeg kan mærke, at det jeg gør tænder hende - dette tænder nemlig mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige for at slå fast, jeg har hår på og i hovedet, overhovedet ikke på de nedre regioner, det hører i mine øjne med til almindelig soignering.

Nu er jeg gift, så det sætter også sine begrænsninger med sugardating/dating. Jeg har på ingen måder problemer med at finde piger i byen, får altid masser af komplimenter, og har tidligere datet virkelig hotte piger der var 10-15-20 år yngre end jeg selv (er 43) men det ender altid, når de vil mere med det.

Ja intimiteten er vigtig, jeg tror også det er dét der mangler når man føler det er ren rutine fra GP eller det er uden indlevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror du ikke bare, du forventer for meget. Købesex er nu engang bare købesex. 

Og så tænker jeg, at du går efter den forkerte slags piger - helt unge østeuropæere (eller tager jeg fejl?). Personligt har jeg droppet den kategori efter lidt for mange oplevelser af den slag, du beskriver (og jeg synes ikke nødvendigvis det hjalp, at jeg kommanderede rundt med dem). Der er grænser for, hvor meget indlevelse man kan forvente af en pige, som lever af at levere samlebådsknep. Og selv om du stadig føler dig nogenlunde ung (med hår på hovedet etc.) er det ikke sikkert, at de ser sådan på det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 6 timer siden:

dr Jekyll og Mr Hyde i forhold til før og efter betalingen er på plads, hvor det er stor smil og lover guld og grønne skove inden, og efter betalingen er på plads, virker det som om at det skal overstås hurtigst muligt

Ja, drøn irriterende, det er alle dem der samler på éngangs kunder, de væmmes reelt ved jobbet og er kun i jobbet for at tjene EKSTREMT gode nemme penge i en fart, med det vanvittige HØJE PRISNIVEAU, der er i branchen, men hvis man væmmes ved det, så er det garanteret ikke længere nemme penge, så bliver det surt og ulækkert, men de kan jo selvfølgelig ikke tjene samme penge i nogen anden branche, uden at de har en meget langvarig uddannelse, så derfor bliver de.

men det er forhåbentligt også dem, som kommer til at tjene meget lidt, på langt sigt.

Det er som om, at når først pengene har skiftet hænder, så drejer det sig kun om 2 ting:

1) at få skudt kanonen af i en allerhelvedes fart.      2) losset stodderen ud af røret igen.

De tror vi kun kommer for at få en udløsning og så er den sag klaret, NEJ, vi kommer squ for at være sammen med en pige, udløsningen er prikken over i'et, men det er squ ikke lige så spændende, hvis ikke resten af i'et er der. ( vi kan da heldigvis selv skyde den af, hvis det bare var det det drejede sig om)

man føler som oftest, at dén ku jeg squ lige så godt, ha spillet af selv.

det havde været både bedre & laaaangt billigere.

det er ofte som, at smide pengene ud af vinduet. 

Derfor er det jo også så godt, vi har det her Forum, hvor vi kan lave anmeldelser, af vores oplevelser, her drejer det sig så bare om at være ærlig, og være lidt selvkritisk også, da man jo ikke kan forvente at pigerne kan lide os alle lige godt, og vi må jo erkende, at mange ikke er særligt sexuelt attraktive mere, måske også usoignerede, her kan pigerne jo sige nej, men de skal jo også lave penge, det er selvfølgelig i bund og grund derfor de er der og ikke fordi, de synes, at det er dejligt at have sex med mange forskellige mænd dagligt. 

Men man kunne jo fortælle dem, når seancen er overstået, at man agter, at lave en anmeldelse på eroguide om hvor lidt valuta, man får for penge her og om den næsten slet ikke eksisterende sex man får her, selvom der ingen grænser var for, hvormeget man kunne få, før pengene havde skiftet hænder.

Det kunne måske få dem til at ændre sig lidt fremover.

 

Vi må jo nok anderkende sandheden i billedet herunder

5a7dd9fd1b826_vildukneppekosterdet.gif.b5f2c75056f90866058cdb3cb8c71e1b.gift

det kan vist ikke siges meget tydligere

(sådan er det) jeg synes det er et rigtigt godt billede

kold klar kynisk pige, der ikke giver NOGET ved dørene 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
Anilingus skrev, for 5 timer siden:

Lidt tanker herfra...

Flinke og rare fyre, der elsker kvinder og elsker at please dem - som du - står formentlig oftere med følelsen af at købesex, når det kommer til stykket, egentlig alligevel ikke dækker hele paletten rundt af menneskelige behov...

Mit råd vil være, at finde en veninde der har lyst til at mødes til en middag e.l. og efterfølgende hygge og som måske nok skal have et eller andet for samværet, men som omvendt er et sted i sit liv, hvor penge ikke er det eneste der tæller...

De findes i massevis udenfor denne verden - her hedder de ganske vist ikke GP´er - men ganske enkelt glade piger...:)       

Prøv f.eks Victoria milan.

Kender en fyr der tidligere besøgte massevis af gp. Jeg foreslog ham at prøve vm.....

Her har han været ganske heldig og har fået masse af fræk sex af gifte kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
leo kbh skrev, for 11 minutter siden:

Ja, drøn irriterende, det er alle dem der samler på éngangs kunder, de væmmes reelt ved jobbet og er kun i jobbet for at tjene EKSTREMT gode nemme penge i en fart, med det vanvittige HØJE PRISNIVEAU, der er i branchen, men hvis man væmmes ved det, så er det garanteret ikke længere nemme penge, så bliver det surt og ulækkert, men de kan jo selvfølgelig ikke tjene samme penge i nogen anden branche, uden at de har en meget langvarig uddannelse, så derfor bliver de.

men det er forhåbentligt også dem, som kommer til at tjene meget lidt, på langt sigt.

Det er som om, at når først pengene har skiftet hænder, så drejer det sig kun om 2 ting:

1) at få skudt kanonen af i en allerhelvedes fart.      2) losset stodderen ud af røret igen.

De tror vi kun kommer for at få en udløsning og så er den sag klaret, NEJ, vi kommer squ for at være sammen med en pige, udløsningen er prikken over i'et, men det er squ ikke lige så spændende, hvis ikke resten af i'et er der. ( vi kan da heldigvis selv skyde den af, hvis det bare var det det drejede sig om)

man føler som oftest, at dén ku jeg squ lige så godt, ha spillet af selv.

det havde været både bedre & laaaangt billigere.

det er ofte som, at smide pengene ud af vinduet. 

Derfor er det jo også så godt, vi har det her Forum, hvor vi kan lave anmeldelser, af vores oplevelser, her drejer det sig så bare om at være ærlig, og være lidt selvkritisk også, da man jo ikke kan forvente at pigerne kan lide os alle lige godt, og vi må jo erkende, at mange ikke er særligt sexuelt attraktive mere, måske også usoignerede, her kan pigerne jo sige nej, men de skal jo også lave penge, det er selvfølgelig i bund og grund derfor de er der og ikke fordi, de synes, at det er dejligt at have sex med mange forskellige mænd dagligt. 

Men man kunne jo fortælle dem, når seancen er overstået, at man agter, at lave en anmeldelse på eroguide om hvor lidt valuta, man får for penge her og om den næsten slet ikke eksisterende sex man får her, selvom der ingen grænser var for, hvormeget man kunne få, før pengene havde skiftet hænder.

Det kunne måske få dem til at ændre sig lidt fremover.

 

Vi må jo nok anderkende sandheden i billedet herunder

5a7dd9fd1b826_vildukneppekosterdet.gif.b5f2c75056f90866058cdb3cb8c71e1b.gift

det kan vist ikke siges meget tydligere

(sådan er det) jeg synes det er et rigtigt godt billede

kold klar kynisk pige, der ikke giver NOGET ved dørene 

 

Pletskud ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
Sweex skrev, for 4 minutter siden:

Inden du kaster penge efter victoria milan @MrLovaLova så kig lige her først.

https://dk.trustpilot.com/review/victoriamilan.dk

Kan kun henvise til mine bekendte.

Har en veninde der på et halvt år mødtes flere gange med 6 forskellige fyre.

Dog vil jeg også fastslå at det er lettere at være kvinde end mand på vm.

For lige at vende tilbage til trådens emne, så tror jeg at en god korrespondance på mail inden et evt møde med en gp er en god ide.

Hvis kvinden bruger tid på at skrive mails så giver det i min optik indtryk af engagement og ikke kun lysten til at tjene hurtige penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Du har fået mange gode råd i tråden – det bedste efter min mening er det første – enkelt og simpelt.

Jeg har oplevet lidt det samme som dig da jeg startede med købesex – jeg vidste ikke helt hvordan man “lige gør” – men som med mange ting er det erfaring og øvelse som giver det gode resultat samt at læse med herinde.

Du skal aldrig være bange for at spørge pigerne direkte hvad du har lyst til de har sikkert fået nogle spørgsmål som du aldrig ville kunne forstille dig :D

Held og lykke fremover – glæder mig til at høre om dine gode oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...