Hop til indhold
kanonkongen

Billige kurser udbydes.

Recommended Posts

Nu har jeg, gået med en drøm, i maven. Meget længe om at blive selvstændig. Og nu tager jeg sku springet. Og, efter flere overvejelser og mange år på arbejdsmarkedet har jeg nu valgt at starte egen kursusvirksomhed. Grundet stigende efterspørgsel bliver holdene startet op efter Først til mølle princippet.
Der vil være coachingforløb og praktiske opgaver. Et modul strækker sig over 6 uger.
Kursus for alle i husstanden.
Kursusstart på adressen, mandag uge 8 - 2018.

Modul 1.
"WC-papir. Er det rigtigt, at der vokser nyt papir ud på holderen?"
Diskussionsgrupper

Modul 2.
"Grundlæggende forskel på Vasketøjskurven og Gulvet."
Overheads og funktionsbeskrivende diagram.

Modul 3.
"Kan opvask flyve fra køkkenbordet til opvaskemaskinen af sig selv?"
Videoeksempel.

Modul 4 (OBS videregående modul)
"Hvordan får man opvask fra soveværelset til opvaskemaskinen?"
Powerpoint, praktiske øvelser

Modul 5
"Hvordan finder man ting, uden at spørge Mor?"
Åbent forum/ åben skabene

Modul 6
"Hvordan kommer ren opvask tilbage på plads i skabet?
Videoeksempel og praktiske øvelser

Modul 7

"hvordan får man, konen/kæresten. Til at rydde op efter en?" Tag partneren med.:-o

Modul 8

"Hvordan får man mere sex. Når konen har hovedpine?"

Medbring: Vand, Hovedpinepiller, og body armer.

Diskussionsgrupper (dog ikke med partneren. Da det kan udløse følelsesudbrud)

Vel mødt. Priser kan, fås ved at sende en PM, Herinde til mig.

God tirsdag aften.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha lyder som et både spændende og meget lærerigt kursus,, 

Jeg har altid lært, at man skal støtte et godt initiativ og den ukuelige virketrang,, så hvor melder man sig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claesen skrev, for 2 minutter siden:

Haha lyder som et både spændende og meget lærerigt kursus,, 

Jeg har altid lært, at man skal støtte et godt initiativ og den ukuelige virketrang,, så hvor melder man sig :D

Jamen du skriver bare en PM. Med info, om hvad og hvilke kurser du ønsker. Og ja info om dig selv. Så bliver du tilmeldt dette, banebrydende kurser :D

God aften 

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, Lige nu:

Det er jo en, meget dyr løsning. Nej kommunikation, og samarbejde er vejen frem. Er sikker på det, bliver en guldgrube. Allerede den første er tilmeldt :lol:

God aften @Rejsenetværk

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 14 timer siden:

Jamen du skriver bare en PM. Med info, om hvad og hvilke kurser du ønsker. Og ja info om dig selv. Så bliver du tilmeldt dette, banebrydende kurser :D

God aften 

KK

Det vil jeg fluks gøre,, eller hvert fald i løbet af dagen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 15 timer siden:

priser kan, fås ved at sende en PM, Herinde til mig.

Jeg går ud fra at det offentlige yder tilskud, lige som ved stort set alt andet. Hvor meget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne der eventuelt laves et underpunkt til Modul 8 - hvordan bliver elskerinden en mere integreret del af hverdagen? B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claesen skrev, for 6 timer siden:

Det vil jeg fluks gøre,, eller hvert fald i løbet af dagen :D

Hej @Claesen Jeg skriver dig hermed op. Du skal, lige sende en PM med info. :lol: Og hvilket kursus du, vil med på :D

tvr skrev, for 6 timer siden:

Jeg går ud fra at det offentlige yder tilskud, lige som ved stort set alt andet. Hvor meget?

Hej @tvr Det er jo sådan at. fordi du kan få tilskud fra det offentlige.  I forbindelse med nogle problematikker. Så skal, jeg lige hører hvad du kæmper med ift. De kurser, jeg tilbyder. Send gerne en PM. :D

Sygesikring Danmark yder op til 300 kr i tilskud pr. session. Så du skal være mere end velkommen til, disse spektakulære kurser, jeg udbyder. :) Håber det, var svar nok :D

Lady Cherie skrev, for 6 timer siden:

Jeg vil også gerne melde mig til, men vil gerne hører lidt om prisen?

Genialt kursus!:D

Hej @Lady Cherie Jamen du, er mere end velkommen på mine kurser. :lol: Mine priser er meget sexede. jeg kører med frække priser

1. kursusforløb. 666, 66 kr. pr. uge. Kurset vare i 6 uger. Sexet rabat, gives ved tilfælde af flere, forløb. :P Så du kontakter mig bare, med ønsker om hvilke kurser. Du ønsker, at tilmelde dig. Kom frisk. Det kan kun gøre dig gladere hahaha. 

Butch skrev, for 5 timer siden:

Kunne der eventuelt laves et underpunkt til Modul 8 - hvordan bliver elskerinden en mere integreret del af hverdagen? B)

Hej @Butch. Mange tak for, din forespørgelse. Mit svar, er ganske enkelt. JA DA sagtens.

Dog må jeg advare dig på det kraftigste. Er konen med. Kan det skabe en masse bøvl (på godt jysk) Men det har du vel overvejet. I det du spørger. 

Ellers husk. At medbringe. Beskyttelse. Da jeg ikke tilbyder dette. Med mine tændstiks arme. Overfor vrede kvinder :)

Mange tak, for jeres spørgsmål. Og glæder mig. Til at se jer.

God onsdag, til jer alle.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...