kanonkongen 34395 Skrevet 2. Februar, 2018 En stor dansk, skuespiller er død. 69 år gammel.. Han sov stille ind, natten mellem torsdag og fredag. Hvem husker ham ikke som den arrige lærer i Busters verden. Hans fantastiske fortolkning, af Holbergs Jeppe på Bjerget. Gummi Tarzan.Og ikke mindst Blinkende Lygter som er en af mine favorit film. Jeg har grinet meget, af hans karaktere i film. Han havde en eminent måde at røre mennesker på. Første gang, jeg hørte om Ole Thestrup, var i. 1988, hvor han fik stor omtale i den dansk presse. Her blev Ole Thestrup sat af flyet på grund af kraftig beruselse. Og derudover måtte han afsone tre måneders fængsel for at være gået grassat i flyet. Jeg var så heldig at møde ham i 90érne. Da jeg serverede for ham og hans selskab. Og ja han gjorde et stort indtryk. Æret være Ole´s minde. En kæmpe er gået bort. Rigtig god weekend til, jer alle. (og her er et lille klip, der viser det bedste af ham) KK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8087 Skrevet 2. Februar, 2018 (edited) For mig er hans replik i de grønne slagtere om hvad pølser er, noget af det bedste i dansk film. "– Pølser har altid fascineret mig. Man kan vel nærmest sige, at der er noget mytologisk ved at dræbe et dyr og så håne det ved at stikke det op dets egen tarm bagefter. Kunne De forestille Dem noget mere ydmygende end at blive proppet op i røven på Dem selv? " Redigeret 2. Februar, 2018 af Bear 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 2. Februar, 2018 Først, Jens Okking... Nu, Ole Thestrup... Søgeligt for dansk film og teater, at miste 2 så markante spillere indenfor så kort tid... De bliver svære at erstatte, men minderne lever heldigvis stadig... RIP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg