Hop til indhold
Guest Eron

Dejlige Alexandra tilbage

Recommended Posts

Guest Eron

Jeg har haft noget personlige sms'er med hende, hun skriver hun stopper.

"But I need your help, to say a very big thank for every lovely customers, who meet me.
I want to say thank for this guys, because they were very nice and polite to me everytime'

Jeg er selvfølgelig super trist over det, men det er vel de færreste der gør det for deres egen skyld, så vo må glæde os på hendes vegne.  Øj hvor jeg vil savne hende.

Giv et LIKE til hende, 
hvis du vil takke hende eller ønsker hende andet godt, og jeg sender dem direkte videre!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerLarsen
Eron skrev, for 10 timer siden:

Jeg har haft noget personlige sms'er med hende, hun skriver hun stopper.

"But I need your help, to say a very big thank for every lovely customers, who meet me.
 I want to say thank for this guys, because they were very nice and polite to me everytime'

Jeg er selvfølgelig super trist over det, men det er vel de færreste der gør det for deres egen skyld, så vo må glæde os på hendes vegne.  Øj hvor jeg vil savne hende.

Giv et LIKE til hende, 
hvis du vil takke hende eller ønsker hende andet godt, og jeg sender dem direkte videre!

Jeg stiller mig ned på havnen med noget reb og nogle store sten, hvis der lige er en der gider komme og binde mig fast og skubbe mig i ... 

STOPPER HUN FOR EVIGT?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eron
AmagerLarsen skrev, for 3 timer siden:

Jeg stiller mig ned på havnen med noget reb og nogle store sten, hvis der lige er en der gider komme og binde mig fast og skubbe mig i ... 

STOPPER HUN FOR EVIGT?

Jeg binder mig sammen med dig .... Det lyder som et ret sikkert valg - spurgte hende igen om hun var sikker ... I'm shure

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...