Hop til indhold
Guest Eron

Dejlige Alexandra tilbage

Recommended Posts

Guest Eron

Jeg blev stor fan af hende før hun tog hjem over jul og nytår og nu er hun tilbage som lovet. Er på et kendt sted i Vanløse med gode p-muligheder og rimelig anonymt. Hun gir et skønt og dybt, varieret øko blow, og kan blive ved i lang tid, blidt mund knep – her var det mig der skulle styre stillingernes gang. Skønne skønne øko kys og nok af dem. Hun er super GFE. Hendes bryster er helt perfekte og det at ligge og holde om dem, samtidig med at blive slikket dybt, er himmerrige. Amen. Blev reddet og kysset, tog hende i missionær og måtte slippe mig selv løs efter vel 30-35 min. saglig nydelse. 

Hun er god til engelsk, og kunne fint huske hvad vi havde snakket om sidst. Tænker hun er en kemi pige, på den måde, at hun ikke er sådan professionel frembrusende, men meget sig selv, en sød ungarsk pige, der er så dejlig og lækker. Kommer kun alt for meget igen.

Det eneste minus er at hun ikke skriver at SF koster 200 kr ekstra, men vidste det fra sidste gang.

Det er denne skønhed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for fin anmeldelse. Lyder som en pige, man vist hellere må se at få besøgt! :-P

Er billederne på annoncen ægte og retvisende?

Er hendes bryster øko?

Hvor gammel vil I skyde hende til at være (jeg er ikke fan af helt unge piger)?

På forhånd tak.

/ J.

Redigeret af Jørgensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Jørgensen skrev, 1 time siden:

Tak for fin anmeldelse. Lyder som en pige, man vist hellere må se at få besøgt! :-P

Er billederne på annoncen ægte og retvisende?

Er hendes bryster øko?

Hvor gammel vil I skyde hende til at være (jeg er ikke fan af helt unge piger)?

På forhånd tak.

/ J.

Syntes billederne er retvisende, det er klart hende, men det er selvfølgelig taget i et studie.

Hun siger selv at brysterne er øko, og de føles også sådan, meget dejlig bløde men også faste. Hun skulle have fået lavet en bryst forminskning, og det er jo den gode vej, fra stor til mindre, så behøver man jo ikke silikone. Jeg vil skyde hende til at være 30-33 selvom hun ligner en på 27. og @NicklasCD jov det er hende, men det er helt ok for mig, tager det bare som at hun allerede er begyndt at lege med mig, og når ritualet er overstået, det tager vel højst 1 min, er der ingen berøringsangst eller grænser for godt blowmansship

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

Måtte lige have en hel time med hende, og det kan det sagtens bære. Brugte den helt ud, og syntes det er god stil hun sætte telefonens alarm til 10 min før, så kan man læne sig tilbage og bruge tiden fuldt. Selvom hun vist har haft travlt, gav hun super service selv halv sent denne Torsdag aften. For mig klikker det virkelig og det er bare blevet bedre og bedre, lige før det er farligt og jeg er ved at gå om bord i min hellige del af opsparingen. Kan slet ikke komme mig over hendes dejlige naturlige kys og det der sugende, varierede til tider dybe blow - Bingo.

Hun er for øvrigt også blevet lidt mere loose med rengøring af kronjuvelerne, lige før jeg savner den rituelle afspritning af kalorius.

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
50 årige skrev, for 3 minutter siden:

Så er hun tilbage!

Hvem af dem er det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du milde skaber! Hun er godt nok en cutie.

Kommer lige fra mit første besøg hos Alexandra, og det var i al sin velgørende og vidunderlige enkelthed, hvad Cobham havde brug for efter en dårlig oplevelse tidligere på ugen.

Så som I nok kan forstå, er der ikke blot en, men to historier på spil.

Først kommer den dårlige historie, som intet har med Alexandra at gøre på anden måde, end at det er den mørke skygge i min uge, på hvilken hun træder frem:

For baggrunden er, må jeg nok indrømme, at jeg var blevet overmodig. Jeg var blevet overmodig efter to ret fantastiske latina-findings, som jeg gjorde på egen hånd (læs her om Liz fra Colombia og Sophia fra Brasilien).

Efter denne dobbelte succes uden hjælp fra Forum bildte jeg mig ind, at jeg kunne klare mig uden mine logebrødre.

I dette, mit overmod faldt jeg således for en tredje latina, Alicias billeder. Jeg tjekkede med Google-reverse-image-search, alle de historiske søgninger i Forum, som min relativt beskedne teknik magter og alle andre fake-detektor-ting, som jeg har kunnet opdrive - men der var ingen hits, der indikerede ugler i mosen.

Dog hovmod står som bekendt for fald: Alt i Alicia-annoncen var i enhver henseende fake, viste det sig, og jeg måtte nedbøjet gå fra besøget med uforrettet sag.

Annoncen er taget ned nu, men jeg smider et link, hvis den dukker op igen.  

Dog – alt i alt var det lesson learned: Selvfølgelig kan man ikke klare sig uden sine brødre.

Så her kommer den gode historie:

Som enhver kan forstå, var der brug for oprejsning. Da alle i Forum med den relevante erfaring havde applauderet Alexandra i månedsvis, var valget af hende til Cobhams genrejsning nærliggende.

Et sikkert valg, vil I måske sige. Ja, men det var det, jeg havde brug for, og jeg havde faktisk ikke mødt hende før i dag.

Men det er ganske vist: Forum har ret. Forum har i den grad ret. Alexandra er godt nok virkeligt sød og dejlig.

Det sker ind imellem, at nogen beklager sig over ungarske piger – deres distance, kølighed og professionalisme. Det stemmer ikke med min egen erfaring.         

Diana og Barbara, Kristyn, Jessyca og også Jessica Serrano (sidstnæsvnte ungarsk, spansk, tysk whatever – kosmopolit som de fleste yngre ungarere  - og som by the way er noget nær den eneste, der har tilgiveligt fake billeder på eg, for hun er mindst ligeså dejlig som dem).

Alle disse piger tilhører toppen i min optik.

Mit udsyn er ganske vist begrænset af tid og trods alt også pengepung. Og selvfølgelig også min egen loyalitet mod denne gruppe af gp’ere set i sammenhæng med, hvor ofte og generøst de beriger fæd­relandet med deres nærvær.

Men jeg er sikker på, at erfarne brødre vil kunne fortsætte listen med en lang række af andre ungarske undere.

Og i mit eget beskedne erfaringsunivers føjer Alexandra sig lydefrit og på sin helt egen måde ind i den royale række fra landet mod øst.

Skulle andre end have fordomme mod ungarske gp’ere, kan der næppe eksistere bedre kur end Alexandra.  

Så der er kun at sige tak for anbefalingen. Endnu en gang tak til Forum.

Og den generelle konklusion er klar: Man kan være heldig på egen hånd, men man klarer den altovervejende ikke alene. Brødres visdom er vejen til oplevelser i verdensklasse. 

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, den 2/2/2018 at 01:04:

For mig klikker det virkelig og det er bare blevet bedre og bedre, lige før det er farligt

Ja

Hun er meget “farlig”.

Jeg er helt rystet.....

Skala 1-10: 12

Del dette indlæg


Link til indlæg
50 årige skrev, den 2/2/2018 at 18:26:

Ja -

jeg har også prøvet hende - hun er virkelig dejlig og nærværende, man tror et øjeblik at det er en rigtig kæreste.  

Ja.... 

Det er fandeme uhyggeligt du...

;-) 

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

Hvor er det skønt at så mage andre også har den nogenlunde samme oplevelse af Skønne, lækre, barmfagre, dybtkyssende, dybt blowende og utrolig søde Alexandra.

Havde fornøjelse af en time med hende igen, mindre giver ikke fyldest ;-) 

Blev igen slået over den fantastiske service hun giver, og det vel til trods for at hun må have noget at 'rive' i. Havde glemt hvor dybt hun faktisk giver blow. Har ikke før betegnet det som deepthrot (hvordan staves det?) men det må det siges at være. Jeg er ikke den største, vel middel, men jeg er tilfreds. Kan jo ikke garanterer at store gynter forsvinder helt. Og bliver så dejlig stiv med alle de skønne tungekys, hun er for vild.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lokket af de gode anbefalinger herinde måtte jeg også besøge Sweet Alexandra, selvom hun for tiden holder til i den ikke særligt diskrete forretning i Vanløse. Et sted jeg ellers havde svoret aldrig at besøge mere. Men jeg er virkelig glad for at jeg gjorde en undtagelse.

Jeg havde ret store forventninger til besøget, men jeg blev alligevel virkeligt overrasket over, hvor sød og dejlig hun er. Hun tog så godt imod mig, at det efter nogle minutter føltes som at være på besøg hos sin kæreste, og det var fedt at kunne nikke genkendende til de ting der allerede er skrevet om hende: renlighed, check (men på en hyggelig måde), hendes sindssygt dejlige bryster, check. hendes lækre dybe våde pirrende blow, check. Lækker, lækker sex, check. Svært at holde igen, 2 x check. Fuld tid, check.

Eller kort fortalt:

Eron skrev, for 10 timer siden:

Skønne, lækre, barmfagre, dybtkyssende, dybt blowende og utrolig søde Alexandra.

Det der var allerbedst for mig var kombinationen af en perfekt GFE og lækkert blow, sex og massage, og så bare det at være sammen med søde Alexandra.

Eron skrev, den 2/2/2018 at 01:04:

lige før det er farligt

Check

Samlet oplevelse: >10/10

Alexandra er at træffe tom på lørdag, hvorefter hun tager på en velfortjent ferie, men hun regner med at komme retur i maj, og det gør jeg også:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...