Hop til indhold
Guest fickenstein

Dating sex

Recommended Posts

Uanset om Fickenstein's beretninger fra hans datingliv er sande eller ej, så har manden lov til at skrive dem herinde - uden han skal angribes af andre brugere. Han har selv oprettet tråden under Hyggesnak, og hvis tråden falder jeg så meget for brystet, så lad være med at læse i tråden!

Hvis i ønsker at diskutere om hvordan man score kvinder via dating, så opret en ny tråd om emnet, i stedet for at kapre en anden tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var da utroligt at mine oplevelser på dating ,kan bringe nogle op i det røde felt,straks bliver man beskyldt for at det er fantasier og løgn og latin.

Flodhest,hvorfor bliver du ved med at læse mine beretninger,du har tidligere skrevet ,at det ville du ikke gøre fremover.

Brug dog din tid på noget andet din latterlige taber,er grunden til at du farer sådan i flint,at du er så tudegrim at du ikke selv kan score noget inde på dating og du er pissemisundelig på min succes.

Jeg ser heller ingen anmeldelser fra din side af flodhest,hvorfor? Kan du ikke få råd til det ,ud af din kontanthjælp.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, med det svar så gik du fra at være scorekal til dumt svin.

Utroligt så hurtigt det går.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, med det svar så gik du fra at være scorekal til dumt svin.

Utroligt så hurtigt det går.

Ja, han er en sympatisk fyr - jeg tror vi har ramt et ømt punkt :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det virkelig nødvendigt med et så hårdt sprog, Fickenstein?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fickenstein, ligesom dine kritikere skal opføre sig ordentlig så glæder det også dig. Administrator havde lige skabt ro på strengen og kom dig i forsvar. Det var det ikke ment som en opfordring til dig om at begå et groft personangreb.

Så lad denne streng forsætte i en god tone nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Helt enig moderator,

Jeg syntes det er fint at der er så højt til loftet herinde og man kan tillade sig stort set alt,jeg tænker på flodhest 7 indlæg,alle har kun til formål at provokere og sabotere ,for ikke at nævne de person angreb han gang på gang fremkommer med.

Hvis en person bliver ved med at provokere mig,svarer jeg igen.

Det gælder både her og i den virkelige verden,

Jeg finder mig ikke i noget!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men vi i Administrationen vil heller ikke acceptere grove personangreb hvor man forsøger at være så grov og personlig som muligt, og det er uanset om det kommer fra dig eller andre. Men jeg har sendt dig en PM, så kan vi forsætte diskussionen der evt., og ikke forplumre din streng mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men vi i Administrationen vil heller ikke acceptere grove personangreb hvor man forsøger at være så grov og personlig som muligt, og det er uanset om det kommer fra dig eller andre. Men jeg har sendt dig en PM, så kan vi forsætte diskussionen der evt., og ikke forplumre din streng mere.

Så kan jeg da tilføje, at han også bruger trusler, det må I kunne se i den pm, han har sendt mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Min gode Sailor,

hvis vi skal forholde os til en PM sendt til dig, så kræver det, at du anmelder den.

Vi kan ikke læse folks private post, hvis du tror det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da utroligt at mine oplevelser på dating ,kan bringe nogle op i det røde felt,straks bliver man beskyldt for at det er fantasier og løgn og latin.

Flodhest,hvorfor bliver du ved med at læse mine beretninger,du har tidligere skrevet ,at det ville du ikke gøre fremover.

Brug dog din tid på noget andet din latterlige taber,er grunden til at du farer sådan i flint,at du er så tudegrim at du ikke selv kan score noget inde på dating og du er pissemisundelig på min succes.

Jeg ser heller ingen anmeldelser fra din side af flodhest,hvorfor? Kan du ikke få råd til det ,ud af din kontanthjælp.

Kære Fickenstein nu har jeg allerede tilbudt dig et væddemål som du sjovt nok med garanti ikke har lyst til at indgå.

For at være flink vil jeg tilbyde dig et mere - når nu jeg er en taber på kontanthjælp foreslår jeg at vi laver et hurtigt lille bet om hvis årsopgørelse der ligger tættest på niveauet for kontanthjælp.

Nu er det næppe et spørgsmål om jeg er tudegrim - men jeg har måske netop en anden målgruppe end desperate midaldrene kvinder der spreder ben for en papvin fra faktas nederste hylde.

Men jeg kan da regne ud at din overførselsindkomst fint rækker til et par klistrede brugte ugens rapport fra læsehesten - men hver sin lyst jo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig moderator,

Jeg syntes det er fint at der er så højt til loftet herinde og man kan tillade sig stort set alt,jeg tænker på flodhest 7 indlæg,alle har kun til formål at provokere og sabotere ,for ikke at nævne de person angreb han gang på gang fremkommer med.

Hvis en person bliver ved med at provokere mig,svarer jeg igen.

Det gælder både her og i den virkelige verden,

Jeg finder mig ikke i noget!!!

Og præcis hvornår er det du befinder dig i den virkelige verden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så prøver vi lige en gang til med den venlige attitude.

Kunne I ikke holde jeres gadedrenge slagsmål på PM eller ude i skolegården, for herinde er vi faktisk lidt trætte af at høre på den slags.

Var det venligt nok og alligevel til at finde ud af?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kunne organizer måske se på hvem der kun prøver på at sabotere min streng,som handler om datings tips og dating beretninger.Eller magter han ikke opgaven?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ooookkkk.

Måske denne tråd skulle låses før den eskalerer og den dårlige og ret personlig grimme stemning breder sig til resten af siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...