Hop til indhold
Guest fickenstein

Dating sex

Recommended Posts

Gæst

Jeg vil gerne bidrage med det første hyggesnak,og det skal selvfølgelig handle om sex.

I de sidste par år har jeg udelukket benyttet mig af pay6,har besøgt masser af damer både i Tyskland og i Danmark ,det med at score damer havde jeg helt opgivet,selv om jeg egentlig var ok til det som yngre.

For ca et halvt år siden oprettede jeg en profil på dating dk,det koster ca 30 kr om ugen,den første date fik jeg rimelig hurtigt,siden har det gået slag i slag.

Højdepunktet i min tid på dating dk ,kom her i midten af janurar måned,jeg vil nu beskrive hvad jeg oplevede i en vanvittig uge

Det begyndte en torsdag aften ved tæt på midnat ,en dame på 40 år som jeg havde chatet kort med dagen forinden indbyder til chat,vi snakker lidt og det bliver hurtigt til fræk snak,hun bor 65 km fra mig af,jeg presser på for at få lov at besøge hende,men hun siger nej,fordi hun har børnene,det er en separeret kvinde som har været med den samme mand i 20 år.hun bliver ved med at sige nej,både til at jeg må besøge hende og til at hun skulle besøge mig,det må vente til i morgen ,så vil jeg komme og sutte din pik,siger hun.jeg forslår at jeg kommer op til hende og vi så knalder i bilen,hun siger at hvis jeg lover ikke at kontakte hende uden en aftale,kunne vi godt finde ud af det.så jeg starter bilen og kører til hendes bopæl,jeg er oppe hos hende kl et om natten,sender en SMS at jeg er ankommet,et par min efter kommer hun ned i joggingbukser og vinterjakke,da jeg ikke har så meget plads på bagsædet i min bil,siger hun vi tager bare min,og vi sætter os ind.jeg ved hvor vi kan holde siger hun,jeg har haft et nattebesøg før,vi kører ca 5 min og hun parkere på en grusvej.vi starter med at kysse lidt,hvorefter vi går om på bagsædet,jeg trækker bukserne af hende og begynder at slikke hendes delvis behåret mis,derefter doggy,missionær,doggy,specielt doggy var anstrengende ,et knæ på sædet og det andet ben i bunden af bilen.tilsidst giver hun mig et blow,udemærket og varieret,jeg tager så over og spiller den af i munden på hende hvorefter hun sluger,som hun iøvrigt også havde sagt at hun ville gøre da vi chatede,hun køre os tilbage og vi tager afsked,ialt gik der ca 40 min,og jeg kører hjemad igen.

I morgen vil jeg beskrive ,hvad der skete om fredagen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er så blevet fredag aften,klokken er omkring halv ti,jeg sidder i min sofa og ser lidt tv,da jeg modtager en SMS ,fra damen jeg knaldede i hendes bil,hun skriver om jeg kommer op til hende,og hun skriver at jeg godt må komme op i sengen,da hun ikke har børnene.

Jeg svarer måske,da jeg om lørdagen får besøg af min bolleveninde,det er et lækkert lille nips fra århusområdet,som jeg havde scoret på dating en måned i forvejen.

Jeg lader mig dog " lokke" til at besøge hende,så jeg tager et hurtigt bad og kører de 65 km op til hende,hun har en nydelig lejlighed og vi sætter os i hendes sofa og drikker et par øl hver og spiser chips ,mens vi ser tv og hyggesnakker,vi mødes ikke for at skulle blive kærester,det er udelukkende et spørgsmål om sex.

Da vi når ind i soveværelset ,starter jeg med at slikke hendes fisse,derefter giver hun mig et rigtigt godt blow,det er ikke på niveu med de bedste ludere jeg har besøgt,men det var udemærket og jeg gav hende også nogle tips undervejs,så det kunne blive endnu bedre.

Da hun er i fuld gang med at sutte finder jeg min mobil frem og spørger om jeg må optage en video,det har hun ikke noget imod,så jeg optager et par min ,hvor hun virkelig giver den gas.

Vi fortsætter med dansk i flere stillinger,specielt doggy var godt ,da hun levede sig godt med.

På et tidspunkt ,spørger jeg om jeg må knalde hende i røven,hun er ikke meget for det ,da min pik er temmelig tyk,hun går dog med til det og henter noget grønt creme ude på badeværelset,som hun smører på røven.Jeg må gerne knalde hende i røven uden gummi,men da det ikke lige er mig finder jeg et stk.gummi frem som jeg selv havde taget med og montere det,derefter knalder jeg hende ,først stille,derefter hårdt i røven.

Gummi af og vi fortsætter med lidt doggy i fissen,på det tidspunkt ,har vi knaldet i lidt over en time og jeg når til the point of no return,hvorefter jeg fyrer en fuld ladning op i fissen på hende,efter en pause på 10-15 min er jeg klar til runde 2,og jvi knalder yderligere en halv time,kommer endnu en gang,og så er der ikke mere i mig.

Vi går så ud på badeværelset,og stiller os i badekaret,hvor vi skyller os med håndbruseren.

Tilsidst sætter vi os i hendes sofa,og drikken en øl og snakker en times tid,hvorefter jeg kører hjemad

Det var en god gang fræk sex,også bedre end god paysex,da det foregår uden gummi og så var det gratis,på vej hjem håber jeg på at ,jeg kan nå at komme til hægterne igen inden min bolleveninde kommer om lørdagen.

Min bolleveninde kom omkring ved 5 tiden,hvor vi skulle starte med at se håndbold,hvad der skete vil jeg fortælle om senere,men jeg kan roligt afsløre at det var noget af det bedste gang sex i mit liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Det er rigtig god stil det du har oplevet ,glæder mig til at læse mere fra dig :D

Det er så blevet fredag aften,klokken er omkring halv ti,jeg sidder i min sofa og ser lidt tv,da jeg modtager en SMS ,fra damen jeg knaldede i hendes bil,hun skriver om jeg kommer op til hende,og hun skriver at jeg godt må komme op i sengen,da hun ikke har børnene.

Jeg svarer måske,da jeg om lørdagen får besøg af min bolleveninde,det er et lækkert lille nips fra århusområdet,som jeg havde scoret på dating en måned i forvejen.

Jeg lader mig dog " lokke" til at besøge hende,så jeg tager et hurtigt bad og kører de 65 km op til hende,hun har en nydelig lejlighed og vi sætter os i hendes sofa og drikker et par øl hver og spiser chips ,mens vi ser tv og hyggesnakker,vi mødes ikke for at skulle blive kærester,det er udelukkende et spørgsmål om sex.

Da vi når ind i soveværelset ,starter jeg med at slikke hendes fisse,derefter giver hun mig et rigtigt godt blow,det er ikke på niveu med de bedste ludere jeg har besøgt,men det var udemærket og jeg gav hende også nogle tips undervejs,så det kunne blive endnu bedre.

Da hun er i fuld gang med at sutte finder jeg min mobil frem og spørger om jeg må optage en video,det har hun ikke noget imod,så jeg optager et par min ,hvor hun virkelig giver den gas.

Vi fortsætter med dansk i flere stillinger,specielt doggy var godt ,da hun levede sig godt med.

På et tidspunkt ,spørger jeg om jeg må knalde hende i røven,hun er ikke meget for det ,da min pik er temmelig tyk,hun går dog med til det og henter noget grønt creme ude på badeværelset,som hun smører på røven.Jeg må gerne knalde hende i røven uden gummi,men da det ikke lige er mig finder jeg et stk.gummi frem som jeg selv havde taget med og montere det,derefter knalder jeg hende ,først stille,derefter hårdt i røven.

Gummi af og vi fortsætter med lidt doggy i fissen,på det tidspunkt ,har vi knaldet i lidt over en time og jeg når til the point of no return,hvorefter jeg fyrer en fuld ladning op i fissen på hende,efter en pause på 10-15 min er jeg klar til runde 2,og jvi knalder yderligere en halv time,kommer endnu en gang,og så er der ikke mere i mig.

Vi går så ud på badeværelset,og stiller os i badekaret,hvor vi skyller os med håndbruseren.

Tilsidst sætter vi os i hendes sofa,og drikken en øl og snakker en times tid,hvorefter jeg kører hjemad

Det var en god gang fræk sex,også bedre end god paysex,da det foregår uden gummi og så var det gratis,på vej hjem håber jeg på at ,jeg kan nå at komme til hægterne igen inden min bolleveninde kommer om lørdagen.

Min bolleveninde kom omkring ved 5 tiden,hvor vi skulle starte med at se håndbold,hvad der skete vil jeg fortælle om senere,men jeg kan roligt afsløre at det var noget af det bedste gang sex i mit liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har tidl. haft en datingprofil. Det gav da noget fisse en gang i mellem :-)

Men generelt er det lidt kompliceret på dating. Langt de fleste er ikke ude

af deres forhold før de starter på dating.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis dette ikke blot er fri fantasi, men historier fra virkeligheden, så lyder det sgu som om du har en hyggelig tilværelse ;)

Jeg tror dog der er forskel på at bevæge sig i datingmiljøet, hvis man er i 20'erne og hvis man er sidst i 30'erne og i 40'erne. Som der også bliver skrevet, så er kvinden 40, har fået børn og er kommet ud af et sexuelt kedeligt forhold. Jeg tror disse typer meget lettere vil hoppe på en spontan sexdate, end en pige midt eller sidst i 20'erne, som ikke har fået børn endnu og bare leder efter manden i hendes liv.

Så ja, "Dating Sex", tag det med et gran salt. Alt afhængig af hvor gammel du er, lige så let og svært er det at forestille sig, at det er et koncept der gælder for alle. Jeg er ikke i aldersgruppen som topicstarter, men hvis jeg havde fået børn, var blevet separeret og var i starten af 40'erne, så ville jeg også skynde mig at nyde livets herligheder. Man har vel opnået det væsentligste i livet, når man har sat børn i verden tænker jeg....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også benyttet mig meget af "dating sex". Den side jeg primært har benyttet mig af, er netdate.dk, hvor der findes mange piger der er mellem 18 og 30 år, hvilket passer med min egen alder som ligger i den sidste halvdel af tyverne.

Jeg sørger altid for at være ærlig fra starten med, hvad det jeg er ude på. Dog selvføgelig bliver pakket ind på en pæn måde. Nogle piger melder klart ud med det samme, at det har de ingen interesse i, mens en del faktisk er frisk nok på kun sex, hvis man bygger en spændende fantasi op sammen, men senere kan udføre sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil nu beskrive hvad der skete om lørdagen,da jeg fik besøg af min bolleveninde,det er hendes tredje besøg hos mig,jeg har aldrig besøgt hende ,da hun har et hjemmeboende barn.Det er en dame som jeg startede med at skrive lidt sammen med i starten af dec.,men da hun bor et godt stykke fra mig af,og hun også skrev på hendes profil at hun var kræsen prøvede jeg ikke sætte et møde i stand,der er jo masser af andre damer man kan skrive med.hun kendte mit fornavn og profession og cirka hvor jeg boede,en uge efter jeg sidst havde chatet med hende fik jeg en SMS en aften fra hende,ud fra det hun vidste om Mig,havde hun fundet mit nummer.Hun skrev at hun måske godt ville være min bolleveninde,og håbede ikke det gjorde noget ,at hun kontaktede mig på den måde.

Det var sådan ,jeg fik min bolleveninde,jeg vil nu beskrive hvad der skete da hun besøgte mig om lørdagen i min vanvittige uge på dating dk.

hun kommer ved 5 tiden,fordi hun vil se håndbold sammen med mig,det er ikke en sport der siger mig noget ,men hun går vildt op i den ,når det er landsholdet der spiller.hun er kørt et godt stykke vej for at besøge mig,da hun bor omkring Århus ,så jeg håber at mit besøg hos den anden damen ikke har gjort ,at jeg kan levere varen.vi sidder i min sofa og ser håndbold,jeg har købt en flaske mouton cadet til 75 kr. Som vi deler,vi hygger os ,kysser og nusser lidt,det er en pige ,derbare af at kysse bliver godt tændt og våd,efter vores første date takkede hun mig for ,at have vækket hendes seksuelle behov igen og hun ville nu holde det i live.Da kampen er slut og Danmark mirakuløst er gået videre,sætter jeg mit første træk ind,jeg trækker hendes bukser af hende og også hendes små trusser,hendes fisse er virkelig dejlig ,dufter behageligt og den er hel glat,man kan ikke se at hun har født tre børn,det er en fisse der kunne sidde på en 19 årig pige.jeg sætter min tungespids mod klitten,hun reagere dejligt ,stønner skønt ,hun ligger på sofaen og står på knæ foran hende,skiftevis slikker jeg hendes fisse og knalder hende ,hun er en pige som holder igen på hendes orgasme,hver gang den er tæt på at komme ,beder hun mig om at tage det stille ,vi har god tid siger hun.

Jeg kan godt afsløre at fra jeg satte tungen på klitten til hun kom første gang,gik der cirka 2 enhalv time,jeg knalder hende i missionær og doggy i min sofa,det var superesex og rigtig frækt,efter ca. En time i sofaen går vi ud på mit badeværelse,i ugen op til hun kom havde hun sendt mig nogle frække SMS hver aften,hun beskrev bl.andet hvad hun ville gøre ved min pik ude i min brusenische.

Hun starter med at tage håndbruseren og skylle begge vores kroppe,derefter sætter hun sig ned på hug,med ryggen mod væggen og begynder at give mig et superblow,hendes tunge er overalt på min pik og kugler,hun tager også pikken og bare kører den rundt i hendes ansigt,hele tiden har vi det varme vand løbende ned over os,da hun er færdig med at sutte,siger jeg til hende at hun skal stille sig med hænderne op ad væggen,hun står så,som om hun er ved at blive anholdt med hænderne op ad væggen,jeg trænger så ind i hende bagfra ,og giver den godt med gas,igen beder hun mig om at tage den med ro,da hun lader op til en mega orgasme.

Så er det rygetid,hun stiller sig under min emhætte ude i køkkenet og ryger en smøg,jeg står og nusser hende lidt og vi hyggesnakker,da hun har røget færdigt ligger hun sig op på køkkenbordet på tværs,jeg stiller mig foran hendes fisse og knalder hende godt igennem,jeg har ikke gardiner i mit køkken så jeg håber at naboerne ikke følger med.

Vi slutter i mit soveværelse,masser af dybe kys ,sex i flere stillinger og ikke mindst masser af fisseslik,så sker det endeligt ,hun kommer i en voldsom orgasme ,hendes krop spænder hun helt ud som en flitsbue ,hun stønner/skriger fantastisk og den varme saft fra hendes fisse strømmer bare ud,jeg får hende hurtigt om i doggy hvor jeg holder hende godt fast og så bare knalder løs indtil jeg kommer oppe i hende,vi smider os begge om på sengen ,helt udmattede.

Ved et under lykkes det mig at få jern på igen efter ca 10 min,vi knalder så yderligere i ca et kvarter,der er ikke mere i mig ,men hun kommer rimeligt hurtigt et par gange mere.

Vi slutter med at tage et dejligt bad sammen,hvorefter hun kører hjem.

Min vanvittige uge på dating sluttede om torsdagen ,hvor jeg var heldig igen og besøgte en rigtig liderlig bankdame på 51 år. Jeg skriver senere hvad der skete hos bankdamen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Det kører for dig godt gået

Jeg vil nu beskrive hvad der skete om lørdagen,da jeg fik besøg af min bolleveninde,det er hendes tredje besøg hos mig,jeg har aldrig besøgt hende ,da hun har et hjemmeboende barn.Det er en dame som jeg startede med at skrive lidt sammen med i starten af dec.,men da hun bor et godt stykke fra mig af,og hun også skrev på hendes profil at hun var kræsen prøvede jeg ikke sætte et møde i stand,der er jo masser af andre damer man kan skrive med.hun kendte mit fornavn og profession og cirka hvor jeg boede,en uge efter jeg sidst havde chatet med hende fik jeg en SMS en aften fra hende,ud fra det hun vidste om Mig,havde hun fundet mit nummer.Hun skrev at hun måske godt ville være min bolleveninde,og håbede ikke det gjorde noget ,at hun kontaktede mig på den måde.

Det var sådan ,jeg fik min bolleveninde,jeg vil nu beskrive hvad der skete da hun besøgte mig om lørdagen i min vanvittige uge på dating dk.

hun kommer ved 5 tiden,fordi hun vil se håndbold sammen med mig,det er ikke en sport der siger mig noget ,men hun går vildt op i den ,når det er landsholdet der spiller.hun er kørt et godt stykke vej for at besøge mig,da hun bor omkring Århus ,så jeg håber at mit besøg hos den anden damen ikke har gjort ,at jeg kan levere varen.vi sidder i min sofa og ser håndbold,jeg har købt en flaske mouton cadet til 75 kr. Som vi deler,vi hygger os ,kysser og nusser lidt,det er en pige ,derbare af at kysse bliver godt tændt og våd,efter vores første date takkede hun mig for ,at have vækket hendes seksuelle behov igen og hun ville nu holde det i live.Da kampen er slut og Danmark mirakuløst er gået videre,sætter jeg mit første træk ind,jeg trækker hendes bukser af hende og også hendes små trusser,hendes fisse er virkelig dejlig ,dufter behageligt og den er hel glat,man kan ikke se at hun har født tre børn,det er en fisse der kunne sidde på en 19 årig pige.jeg sætter min tungespids mod klitten,hun reagere dejligt ,stønner skønt ,hun ligger på sofaen og står på knæ foran hende,skiftevis slikker jeg hendes fisse og knalder hende ,hun er en pige som holder igen på hendes orgasme,hver gang den er tæt på at komme ,beder hun mig om at tage det stille ,vi har god tid siger hun.

Jeg kan godt afsløre at fra jeg satte tungen på klitten til hun kom første gang,gik der cirka 2 enhalv time,jeg knalder hende i missionær og doggy i min sofa,det var superesex og rigtig frækt,efter ca. En time i sofaen går vi ud på mit badeværelse,i ugen op til hun kom havde hun sendt mig nogle frække SMS hver aften,hun beskrev bl.andet hvad hun ville gøre ved min pik ude i min brusenische.

Hun starter med at tage håndbruseren og skylle begge vores kroppe,derefter sætter hun sig ned på hug,med ryggen mod væggen og begynder at give mig et superblow,hendes tunge er overalt på min pik og kugler,hun tager også pikken og bare kører den rundt i hendes ansigt,hele tiden har vi det varme vand løbende ned over os,da hun er færdig med at sutte,siger jeg til hende at hun skal stille sig med hænderne op ad væggen,hun står så,som om hun er ved at blive anholdt med hænderne op ad væggen,jeg trænger så ind i hende bagfra ,og giver den godt med gas,igen beder hun mig om at tage den med ro,da hun lader op til en mega orgasme.

Så er det rygetid,hun stiller sig under min emhætte ude i køkkenet og ryger en smøg,jeg står og nusser hende lidt og vi hyggesnakker,da hun har røget færdigt ligger hun sig op på køkkenbordet på tværs,jeg stiller mig foran hendes fisse og knalder hende godt igennem,jeg har ikke gardiner i mit køkken så jeg håber at naboerne ikke følger med.

Vi slutter i mit soveværelse,masser af dybe kys ,sex i flere stillinger og ikke mindst masser af fisseslik,så sker det endeligt ,hun kommer i en voldsom orgasme ,hendes krop spænder hun helt ud som en flitsbue ,hun stønner/skriger fantastisk og den varme saft fra hendes fisse strømmer bare ud,jeg får hende hurtigt om i doggy hvor jeg holder hende godt fast og så bare knalder løs indtil jeg kommer oppe i hende,vi smider os begge om på sengen ,helt udmattede.

Ved et under lykkes det mig at få jern på igen efter ca 10 min,vi knalder så yderligere i ca et kvarter,der er ikke mere i mig ,men hun kommer rimeligt hurtigt et par gange mere.

Vi slutter med at tage et dejligt bad sammen,hvorefter hun kører hjem.

Min vanvittige uge på dating sluttede om torsdagen ,hvor jeg var heldig igen og besøgte en rigtig liderlig bankdame på 51 år. Jeg skriver senere hvad der skete hos bankdamen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er så blevet torsdag aften,præcis en uge er gået siden jeg var på nattebesøg hos en dame,hvor vi knaldede i hendes bil.klokken er omkring midnat,jeg ligger i min seng og chater med min bolleveninde ,fra min ipad2.vi har chatet i ca. En halv time er så småt på vej til at sige godnat til hinnanden,på dating dk kan man se ,hvis der er en inde og kigge på ens profil,så dukker vedkommendes billed op ,nederst i højre hjørne .

Jeg ser at der er en dame der kigger på min profil,hun ser nydelig ud,slank og solbrun.jeg klikker lige på hendes profilnavn,så hendes profil kommer frem,hun skriver blandt andet at hun savner en at nusse med og til At nyde livets godt sider med.

Jeg åbner så op for chat med hende,og skriver :Hej,du ser dejlig ud ,bla,bla ...jeg skriver 3-4 gange inden hun svarer,jeg får hurtigt drejet samtalen ind på fræk snak,enten går damen med på legen eller også afbryder hun.jeg beskriver for hende hvad jeg godt kunne tænke mig at gøre ved hendes mis,nu når hun savnede en at nusse med,hun svarer tilbage til mig,jeg elsker at få slikket fisse og blive kneppet af en stor pik-det var det hun skrev ordret.Jeg skriver så at jeg kommer og besøger hende med det samme og hvor hun bor.hun spørger mig om jeg mener det seriøst for klokken er efterhånden halv et om natten,jeg siger at jeg er klar og hun beder så om mit nummer så vi kan tale sammen.jeg skriver så mit nummer til hende og omtrent samtidig siger jeg også godnat til min bolleveninde og logger af.

Der går ca.et minut,så ringer hun.hun har en stille og rolig stemme og spørger mig om jeg stadigvæk er opsat på at besøge hende,det siger jeg at jeg bestemt er,og siger til hende at jeg kan være hos hende ca.kl kvart i to ,hun siger så ,at hun vil tage et bad imens,og at jeg k an lige sende en SMS ,når jeg er ved at være der,hun bor ca.45 kilometer fra mig af.

jeg tager selv lige et hurtigt bad og så er det ellers ud i bilen,finder gps en frem og taster hendes adresse ind,det kører bare derudaf ingen trafik og jeg når hendes adresse præcis 0135.

Banker på døren og hun åbner op i blå jeans og en striktrøje,jeg siger pænt goddag og giver hånd,hvorefter jeg straks begynder at kysse hende og tage hende lidt på højre bryst,det har hun ikke noget imod,hun spørger om jeg vil have lidt at drikke eller om vi skulle gå ovenpå med det samme.vi tager en halv dåseøl hver i hendes køkken/alrum hvorefter vi går ovenpå,jeg følger efter hende på trappen og bemærker at selv om hun er 51 ,så har hun altså stadigvæk en lækker røv.vi går firende ind i soveværelset ,hvor hun siger,skal vi ikke tage tøjet af,vi klæder os af og jeg begynder ed det samme at slikke hendes baberet fisse ,der går ikke lang tid inden hun reagere ,stønner dejligt og fortæller hvor godt det er ,jeg beder hende så om at indtage doggypositionen ,hvorefter jeg trænger ind i hende,åhhhhhh åhhhhhh ...det er dejligt siger hun,jeg kan virkelig høre At hun nyder det,og at hun trænger til pik,giver hende en god lang tur i doggy,derefter missionær ,vi knalder ca. En halv time i højt tempo,så er jeg nød til at få et glas vand,jeg ligger mig så på ryggen og hun sætter sig op ,og begynder at ride løs,hun rider med et sindsygt højt tempo,og jeg tænker at ,jeg troede at bankdamer var pæne piger.hun er umættelig,på et tidspunkt ligger hun sig i en stilling som jeg ikke lige har prøvet på den måde før,hun ligger sig helt udstrakt mellen mine ben og klemmer fissen godt sammen om min pik samtidig ed at hun køre op og ned,det var faktigsk rigtigt fedt,efter noget mere fisseslik slutter vi af med en god doggy ,hvor jeg giver fuld gas og kommer i hendes fisse.

Vi knaldede ca en time og et kvarter,hun var imponeret over at jeg kunne holde så lang tid ,og sagde at det havde været rigtigt godt.

Det var så min vandvittige uge på dating dk.siden den uge her i midten af jan. Har jeg været heldig to gange mere og fået noget god fisse af nogle andre damer.bankdamen har jeg også besøgt en gang mere,det er almindelige danske kvinder jeg har haft held med,de helt unge og smukke har jeg slet ikke prøvet at skrive til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg fik bid igen i sidste uge ,på dating dk.det er en dame på 44 år,vi skrev lidt sammen og jeg forslog at vi skulle mødes hos mig eller hos hende,det var hun nu ikke så vild med,hun ville mødes på et neutralt sted første gang,det er nu ikke lige noget for mig ,hvis damen ikke vil mødes privat er jeg ikke interesseret.vi afsluttede så den dialog vi havde,to dage senere fik jeg en mail fra hende,hvor hun skrev ganske kort:skal vi ses?jeg skrev tilbage med det samme og spurgte hende hvor hun helst ille mødes,hos hendeselv eller hos mig,hun ville helst mødes hos mig,og vi aftalte en date kl 20.00.

Præcis kl.2000 kom hun,nydelig dame ,lidt fyldig røv og en pæn b-skål.vi starter med at sidde i min sofa og dele en flaske rødvin,snakken går godt og vi hører musik og hygger os,da vi næsten har tømt flasken begynder jeg at kysse hende lidt,det har hun ikke noget imod og kysser godt tilbage,efter lidt mere vin og kysseri tager jeg hende lidt på brysterne,det får jeg også lov til og hun reagere med lidt sagte stønnen da jeg beabejder hendes flotte brystvorter med min tunge.prøver så knappe hendes bukser op,så jeg an komme til at slikke hendes fissse,nej-ikke her,siger hun-i dit soveværelse.

Vi går så ind på mit soveværelset,og tager tøjet af.da jeg står nøgen har hun stadivæk trusser på,jeg stiller mig hen foran hende med min allerede stive pik,og så går hun ellers igang med at sutte,hold da kæft ,hun kan sutte pik-hun sutter hårdt og varieret,skaftet og kuglerne får også en god omgang,det kunne måle sig med de bedste ludere jeg har besøgt,som f.eks Jessica fra engelsburg i Flensborg.jeg trækker så trusserne af hende og sætter tungen på hendes Klit ,hun reagere med god stønnen og indlevelse,da hun er godt tændt stikker jeg min pegefinger ind i fissen for at bearbejde skedevæggen,hun stønner og jamre sig ,som om det er et alterlys jeg har indført og ikke min pegefinger,efter 4-5 min kommer hun første gang,knalder lidti missionær ,derefter om i doggy med hende,igen stønner hun utroligt liderligt og den frække stønnen påvirker også mig ,så jeg nu må kæmpe lidt imod for ikke at komme,trækker mig så helt ud og hun begynder så at sutte min pik igen,igen et superblow,jeg opgiver At kæmpe imod og affyrer så en fuld ladning som hun tager i munden,lidt overraskende slugere hun det hele.efter en pause på 12-15 min,er jeg klar til runde to,hun starter med at blæse liv i den igen,hvorefter jeg beder hende om at indtage Doggy positionen,god lang doggyhun har ikke noget imod at jeg smækker hende hårdt på ballen imens,hun stønner frækt og river og flår i lagnet .efter god lang doggy kommer jeg i fissen på hende.

Igen syntes jeg at det sex jeg fik var bedre end paysex .selv om damen jo ikke var en ung pornomodel var det rigtig frækt på grund af hendes stønnen og orgasmer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig..

Jeg har også benyttet forskellige dating sites og haft mange gode oplevelser..

Der er mange "single-kvinder" i 40-erne som lever alene og søger uforpligtende sex, men faktisk kan man være heldige også, at finde 20-25 årige piger som tænder på at blive brugt/forført/taget af en ældre mand.

Jeg er selv omkring 50 - men har allerede i år været sammen med 4 forskellige piger - alle først i tyverne.... 2 af ser jeg stadig regelmæssigt og vi har hver gang en god tid sammen ...

For nogle unge piger tænder det åbenbart, at det er en ældre erfaren mand der kan give dem nogle anderledes oplevelser end dem de har mænd på deres egen alder..

Prøv det og få en spændende oplevelse......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne bidrage med det første hyggesnak,og det skal selvfølgelig handle om sex.

I de sidste par år har jeg udelukket benyttet mig af pay6,har besøgt masser af damer både i Tyskland og i Danmark ,det med at score damer havde jeg helt opgivet,selv om jeg egentlig var ok til det som yngre.

For ca et halvt år siden oprettede jeg en profil på dating dk,det koster ca 30 kr om ugen,den første date fik jeg rimelig hurtigt,siden har det gået slag i slag.

Højdepunktet i min tid på dating dk ,kom her i midten af janurar måned,jeg vil nu beskrive hvad jeg oplevede i en vanvittig uge

Det begyndte en torsdag aften ved tæt på midnat ,en dame på 40 år som jeg havde chatet kort med dagen forinden indbyder til chat,vi snakker lidt og det bliver hurtigt til fræk snak,hun bor 65 km fra mig af,jeg presser på for at få lov at besøge hende,men hun siger nej,fordi hun har børnene,det er en separeret kvinde som har været med den samme mand i 20 år.hun bliver ved med at sige nej,både til at jeg må besøge hende og til at hun skulle besøge mig,det må vente til i morgen ,så vil jeg komme og sutte din pik,siger hun.jeg forslår at jeg kommer op til hende og vi så knalder i bilen,hun siger at hvis jeg lover ikke at kontakte hende uden en aftale,kunne vi godt finde ud af det.så jeg starter bilen og kører til hendes bopæl,jeg er oppe hos hende kl et om natten,sender en SMS at jeg er ankommet,et par min efter kommer hun ned i joggingbukser og vinterjakke,da jeg ikke har så meget plads på bagsædet i min bil,siger hun vi tager bare min,og vi sætter os ind.jeg ved hvor vi kan holde siger hun,jeg har haft et nattebesøg før,vi kører ca 5 min og hun parkere på en grusvej.vi starter med at kysse lidt,hvorefter vi går om på bagsædet,jeg trækker bukserne af hende og begynder at slikke hendes delvis behåret mis,derefter doggy,missionær,doggy,specielt doggy var anstrengende ,et knæ på sædet og det andet ben i bunden af bilen.tilsidst giver hun mig et blow,udemærket og varieret,jeg tager så over og spiller den af i munden på hende hvorefter hun sluger,som hun iøvrigt også havde sagt at hun ville gøre da vi chatede,hun køre os tilbage og vi tager afsked,ialt gik der ca 40 min,og jeg kører hjemad igen.

I morgen vil jeg beskrive ,hvad der skete om fredagen

En god kombi med hygge og sex. Jeg har fået en del fisse på almindelige chatforums. Senest var forrige fredags. Jeg havde mødt en kvinde på chatten (forum), hvis mand var ude at rejse. Vi røg på msn og snakkede videre og ret hurtigt fandt vi ud at udveksle nr. Hun ville gerne samme aften, men der var jeg forhindret. Det var om torsdagen, men så snakkede vi om at mødes om fredagen. Vi holdt kontakt på sms og fredag aften mødtes vi ved et aftalt sted, begge i biler. Vi så hinanden an og da hun i telefonen havde sagt, at hun kunne li "dirty snak" så indledte jeg vores lille date med at sige, at jeg gerne ville kneppe hende hårdt. Det faldt hun for og vi kørte hen til et mere diskret og øde sted. Vi endte i hendes bil, sæderne blev lagt ned og så gennemkneppede jeg hende hårdt og voldsomt. Hun var buttet med en stor barm men ikke fed og rigtig lækker at kneppe mens jeg bare kaldte hende de værste gloser som luderso og smatso. Det bekom hende vel og hun kom i et kæmpehyl. Måske nogen der var ude at gå en tur har troet at ulven er kommet tilbage til DK :D . Normalt er jeg ikke den der holder længst men det gjorde jeg af en eller anden grund denne aften, så jeg råpulede hende i de stillinger der nu er mulige bagi en stor bil, mens hun skreg og hylede. Det endte med at hun spurgte om hun måtte sætte sig på mig... og ja tak... og så red hun mens hun klemte min pik voldsomt med sin fisse. Sådan fortsatte hun...op og ned og det endte som det måtte...jeg sprøjtede i gummiet... men hun fortsatte og kunne på en eller anden måde malke min pik...det var herligt. Ja sådan kan det gå når man kommer på en chat.

peterpjæk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

dame nummer 11 er blevet nedlagt og hun var en rigtig lækkerbisken.

beretning følger...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er vild med frække ludere,det tænder mig at knalde med en pige jeg kun har kendt i et par minutter,på det sidste har jeg udover pay6 også scoret en del damer på dating dk,det er blevet til 11 styks ,på 4 måneder.det er damer i 35 -51 års alderen jeg har mødt,alle 11 har jeg haft sex med uden gummi og kommet i fissen på dem,2 af dem ville også have den i røven og to tog udløsningen i munden og slugte.

Dame nummer 11 kom i hus sidste fredag,det var en flot slank ,blond kvinde på 42år,jeg havde skrevet lidt med hende i en uges tid,og det viste sig at hun kun boede ca. 2 km fra mig af.

I fredags var jeg egentlig på vej til luder i Flensborg,lige inden jeg kører ,er jeg lige inde og se om der er noget post på min profil på dating dk,der er en mail fra hende,hvor hun skriver hendes Tlf nr,og siger at jeg kan sende en SMS ,hvis jeg vil mødes.

Jeg sender en mail til hende,og spørger om hun kunne tænke sig at se mit hus,da hun havde skrevet at hun selv var ved at bygge om.

Hun svarer,at hvis det ikke gør noget ,at hun kommer i arbejdstøj,vil hun komme med det samme.hun kommer ca 20 min senere,det hun kalder arbejdstøj er et par stramme jeans,der afslører hendes utrolige lækre figur,flotte velformede hofter og en super røv,hun har også en lille top på,der afslører ca. 5 cm kavalergang,det viser sig senere,at hun har et par meget nydelige b-skåle.

Da jeg ser hende,tænker jeg:hold da kæft hun er lækker.jeg viser hende rundt i haven og bagefter i huset,vi sætter os derefter i min stue og drikker en kop the,hun er meget udadvendt ,smiler og griner skønt,hun arbejder som pædagog.

Efter 3 timer,hvor vi har talt sammen er hun ved at skulle hjem,og det er først nu,at jeg sætter min første træk ind,hun bærer the kopperne ud i køkkenet og jeg følger efter,vi står så tæt over for hinnanden og jeg forsøger om hun er frisk på at kysse lidt,hun gå gælder mit kys og vi kysser hinnanden et par minutter,hun bruger også hendes tungespids,som hun sætter mod min,jeg lægger en hånd på hendes bryster og rører ved dem,får hende sat ned og jeg tager nu begge hænder op under hendes top,hyn nyder jeg rører ved dem og hun tager toppen helt af,jeg skiftevis rører ved dem og kysser og bider i dem blidt.

Jeg bliver nød til at smage på missen,siger jeg til hende og knapper hendes bukser op,jamen den er slet ikke trimmet siger hun,det er ligemeget Siger jeg,jeg bliver nød til at smage på den,vi går ind i stuen og hun lægger sig på sofaen og jeg trækker hendes bukser og trusser af,fisser er let behåret og dufter behageligt,jeg slikker hende godt og grundigt på klitten og skamlæberne,samtidig får hun en finger i fissen,hun ligger sig så ned på tæppet som mit sofabord står på og skubber det væk.

Giv mig noget at lege med ,siger hun,og jeg tager tøjet af,først sutter hun min pik derefter tager hun min stive pik og kører den hen over hendes Klit ,frem og tilbage som om det var en dildo hun legede med,hun er tæt på at komme allerede der,vi fortsætter i doggy hvor hun får en god lang tur,så rider mig rigtigt godt,stadigvæk nede på sofatæppet.vi slutter ude i min bruseniche hvor jeg tager hende bagfra,mens hun står med hænderne oppe ad væggen,jeg giver den fuld gas og kommer i hendes fisse efter 3-4 min.vi slutter med at tage et bad sammen.

Den 44 årige dame ,som jeg beskrev forrige gang er blevet min faste bolleveninde,hun kommer fast hver torsdag og søndag,det er ikke en pige som jeg kunne tænke mig at være kæreste med,men det er fandedme fræk sex,hun vil tages virkelig hårdt,trækkes hårdt i håret ,smækkes i røven og så ellers bare blive gennemkneppet.

Jeg er blevet inviteret i sommerhus af en ny dame i næste uge,det er en dame der er ved at skrive en eksamesopgave,hvis det fører til noget frækt sex,beretter jeg op dem.

jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

fickenstein

Det er så fedt at læse dine beretninger ,tak for det :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Fick. Du gi'r et kick.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Min faste bolleveninde fik i onsdag udført en mindre knæoperation i højre knæ,torsdag aften var jeg en tur forbi sygehuset for at besøge hende,hun er som sagt fuldstændig vild med at sutte pik,man kan ligefrem se på hende ,hvor tændt hun bliver når hun sutter,og særligt lige inden jeg affyrer kanonen i munden på hende.vi havde talt lidt om at jeg skulle have noget sut ,når jeg kom og besøgte hende,om det var muligt vidste vi ikke.

Jeg besøgte hende i går kl 1930,hun lå i hendes sygeseng og kedede sig ,hun livede op da jeg kom og vi talte om vores hendes operation og vores fælles hobby,golf.hun lå på en 6 mands stue ,hvor de 4 af sengene var besat,umiddelbart så det lidt umuligt ud at få et blow,man kunne se de andre patienter,på et tidspunkt kommer en sygeplejerske ind og skal behandle en af de andre patienter,så hun trækker et gardin for,så det kan foregå ugenert,jeg gør det samme,trækker gardinet for ved min bolleveninder seng,og stiller mig langs sengen,hvor jeg trækker pikken frem,hun går straks i gang med at sutte på livet løs,og jeg når da også at få et godt hårdt jern på,vi afslutter dog rimeligt hurtigt,da de blev lidt for spændende.

Efter mit sygebeøg kører jeg ca. 40 kilometer for at besøge en dame som jeg fik kontakt med i onsdag på dating ,de andre damer jeg har haft held med har næsten alle været omkring de fyrre,plus minus et par år.I onsdag prøvede jeg lige at søge efter lidt ældre piger,helt op til 65 år,jeg havde fået lyst til at prøve en granny.jeg skriver til 2 damer,begge kigger på min profil,men kun den ene svarer tilbage,det er en slank og nydelig dame,som lige var fyldt 60 ,et par uger i forvejen.hun er rimelig køn og slank og ser meget velplejet ud.Det er en dame ,som føler sig betydeligt yngre end hendes alder,og hun var nok mest til mænd ,der var yngre end hende.

Det lykkes mig ,at få en date i stand,og jeg besøgte hende i går aften.

Jeg kan roligt afsløre ,at hun var en super granny......fortsættelses følger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kører fra sygebesøget ved halv 9 tiden,og indstiller GPS en ,min date bor ca en halv times kørsel fra sygehuset,det er den ældste dame jeg har været på date med,og jeg er noget spændt på,hvad jeg kan forvente,bliver det kun til lidt snak eller får jeg også et slag fisse .jeg tænker også over,om jeg skal slikke fisse på hende ,hvis det bliver til noget,det kunne jo være ,at en så gammel tiskone lugter mindre godt.

Jeg finder let hendes hus,det er et pænt træhus med en næsten parkligende have til,hun går udenforan ,da jeg ankommer.

Af hendes alder at være er hun attraktiv,slank og nydelig,hun er iført en let sommerkjole ,der er så kort at man vel næsten kan kalde den fræk.hun har bare ben og er iført høje stiletter,kønt ansigt med en kort naturlig hårfarve.

Vi hilser pænt på hinnanden og hun invitere mig inden for,jeg får en rundtur i huset og haven,hvorefter vi sætter os på hendes terasse og drikker et glas rødvin,det er en dame som stadigvæk har en høj stilling i det private erhversliv,snakken går godt og mine øjne kan ikke lade være med at kigge på hendes lår ,når hun skifter benstilling,kjolen er som sagt meget kort og den er også lidt gennemsigtig,jeg kan tydelig se at hun er iført g-streng.vi når til glas nr2 af rødvinen ,da jeg ser en mulighed for at finde ud af om hun er til noget.jeg står bag hende og roser hendes parfume som dufter dejligt,dufter til hendes hals og kysser hende,hun kysser godt igen og kører hendes hånd rund i mit hår og ansigt,hendes meget intense kysseri og berøringer gør at min pik hård,hvilket hun ikke kan undgå at mærke,hun smiler lidt frækt og jeg forslår om vi skal gå ind i hendes soveværelse..

Vi står så foran hinnanden og hun spørger om jeg vil tage tøjet af hende,jeg trækker hendes kjole af og åbner hendes bh,jeg bliver noget overrasket da jeg ser hendes bryster,de er rigtig flotte og ægte,størrelse b,jeg har knaldet mange piger i tyverne,der ikke havde nær så flotte bryster som hun havde .ligger hende ned på sengen og trækker hendes trusser af,hendes mis er pikant baberet,starter med at varme hende lidt op med en finger hvorefter jeg trænger ind i hende,hun stønner og klynker til den helt store guldmedalje,og der går ikke lang tid før hun kommer første gang ,jeg har en af mine gode dage så hun får den helt store tur,missionær ,doggy,fra siden ,hun er også oppe At ride,hele tiden stønner hun af nydelse og lever sig utroligt med,fissen var jeg også nede at smage på,og den var også dejlig.hun kommer 5-6 gange ,og vi slutter i doggy hvor jeg selv overgiver mig,hun kommer næsten samtidig.

Det var noget af det bedste fisse jeg har fået i år,jeg kunne ikke mærke på hende at hun var 60 år,hun var som sagt slank ,flotte bryster og en rigtig god røv.

Hun var meget tilfreds med min indsats,jeg sover godt i nat sagde hun,vi slutter med et glas mere,og snakker en halv times tid.det er en dame,jeg skal knalde med,mindst en gang mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vælter mig i damer på dating dk,næsten så meget at jeg ikke har tid til at besøge ludere.De tider hvor jeg betalte 1100 kr. for at hygge mig en halv time med en dame er forbi,det er for mange penge,når der er massere af liderlige damer der gør det gratis og med glæde.

Jeg er nået op på 15 forskellige i år,et par af dem ser jeg regelmæssigt,og det var en af dem som første gang bad mig om at binde hende,hun sagde ,at det tændte hende at jeg havde magten.

Jeg syntes selv at det var frækt og jeg har siden hen bundet en anden date som også¨fik en super oplevelse ud af det.

Her i skrivende stund,er jeg lige kommet hjem fra en dejlig date i det midtjydske,det er min anden date med hende,en rigtig sød pige på 40 år,på vores første date havde hun fortalt mig,at en af hendes fantasier var at blive bundet,så jeg sagde til hende at næste gang vi ses,ville jeg binde hende.

Vores date startede i går aftes hos hende,hun bor rigtig pænt og huset meget velholdt,i stuen har hun tændt 12-15 starinlys så det er meget hyggeligt,hun har sat en flaske rødvin på bordet og en skål jordbær og chokolade.Vi hygger os gevaltigt og snakken går godt,hun fortæller mig ,at hun har en overraskelse til mig,det er noget frækt undertøj hun har købt på nettet.Jeg glæder mig til at se det siger jeg,jeg har også en overraskelse til hende,det ved hun bare ikke i nu-jeg havde været i sexshop for første gang ,og købt en gagball.

Vi drikker rødvinen og kysser en del,derefter går vi på første sal,hvor hendes soveværelse er,jeg klæder mig af og hun går på toilettet,da hun kommer tilbage står jeg med stiv pik og vi begynder at nusse lidt,jeg hjælper hende af tøjet og kan nu se,hvad det er hun har købt,det er et frækt blondesæt med hofteholder til,jeg spørger efter et tøjklæde ,som hun så finder frem.jeg binder det så om hendes øjne ,så hun nu er blindfoldet,jeg beder hende om at lægge sig på alle fire,hvorefter jeg tager et stykke flisesnor frem fra min medbragte pose,smækker hende lidt på røven med det,hvad er det siger hun grinende,efter lidt smæk tager jeg hende håndled og binder sammen på ryggen-leger så lidt med fissen og hun får også lige en finger på besøg i numsen.Jeg har glemt noget,siger jeg til hende og finder gagballen frem,så jeg så montere-hold da kæft det ser frækt ud som hun ligger der.starter med at kneppe hende en ordentlig omgang i doggy,derefter lidt olie ud over røven ,hvorefter jeg trænger ind i hende og straffer hendes røv godt og grundigt,skifter så lidt mellem fissen og røven,hun er en pige som ikke har noget imod at få den i fissen,efter hun har fået den i røven.Jeg binder hende så op og vi slapper lidt af,derefter lægger jeg mig på ryggen og hun rider mig så til udløsning.til allersidst giver hun mig en rigtig dejlig gang massage,hvorefter vi slukker lyset og går til ro.

skøn pige,som jeg helt sikker skal ses med igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skøn beretning, tak Fick.

Ak ja, havde jeg bare haft nettet, da jeg var ung og single! Nu er jeg ingen af delene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg havde en temmelig god fredag i går,besøg hos b-veninde,ny date på besøg,besøg hos luder i Flensborg,og tilsidst besøg hos anden b-veninde.

Tilbragte natten mellem torsdag og fredag hos damen ,jeg beskrev sidst-igen god og fræk sex.

Jeg kører hjem oppe fra hende fredag morgen ved halv 6 tiden,hun skal på arbejde og jeg selv har fri,jeg har kun et tandlægebesøg på programmet ved halv 11 tiden,så min plan er at tage en tur til Flensborg,for at besøge Linda hos Engelsburg,en dame der er blevet godt omtalt og er tilbage i Flensborg for første gang efter 3 års pause.

Da jeg kommer hjem,ved halv 7 tiden,går jeg lige en tur på dating dk for at se om der er kommet nogle mails,jeg kigger også lige på et par profiler der er online,en af dem kigger tilbage på min profil,det er en høj slank korthåret blondine på 34 år,hun har ingen børn og ser rigtig køn ud.

Vi skriver så lidt frem og tilbage,hun fortæller at hun næsten er ved at have fyraften,hun har haft nattevagt som sygeplejereske,sygehuset hvor hun har haft vagt er kun 15-18 kilometer fra mig af,jeg spørger hende om hun kigger forbi til en kop kaffe på vej hjem,lidt spontan er man vel-siger hun,og siger ja.Hun får så min adresse,og jeg spørger hvornår hun kan være der,en ti -femten min. ,siger hun.Jeg rydder hurtigt lige lidt op og tager lidt vand i hovedet,der går heller ikke lang tid,så kører hun ind i min indkørsel.

hun er en flot høj pige,solbrun og slank,vi giver hånd og jeg viser hende rundt i huset og lidt i haven,vi sætter os så i mit køkken og jeg laver kaffe,snakken går godt og hun tager selv en kop kaffe mere,efter vel en times tid skal hun til og hjemad.vi går ud i min entre og hun tager hendes sandaler på igen og jeg åbner døren.

Som afsked vil hun give mig et knus på kinden,jeg får så et knus og prøver lige om hun også vil kysse lidt,så jeg lægger an til et kys på munden,det har hun ikke noget imod og hun kysser dejligt igen,vi står der et par min,og kysser ,tager hende også lidt på det ene bryst.Jeg spørger hende så,om vi skal gå ind i stuen,det vil hun gerne.Kysser så lidt mere og jeg sætter mig på knæ foran hende og knapper hendes nederdel opg trækker den ag og derefter hendes strømpebukser og trusser af,der dukker en dejlig let behåret fisse frem,jeg slikker hende så godt og grundigt omkring klitten,samtidig får hgun min pegefinger ind i fissen-hun klynker og stønner rigtig dejligt,jeg tager al tøjet af og trænger ind i hende ,knepper hende rigtig godt ,mens jeg krammer hendes bryster,derefter om i doggy,hvor hun også får en god tur.Hun er blevet rigtig godt tændt og spørger også om hun må sutte pik.Vi slutter i mit badeværelse,hun får samme tur som jeg giver alle damer der kommer på besøg,hænderne op ad væggen,måsen lidt frem,derefter knepper jeg hende godt og grundigt bagfra lige til jeg sprøjter i fissen på hende.Vi slutter med et fælles bad og ved halv ti tiden kører hun hjem.Det var en superdejlig oplevelse med en sød og køn pige,har fået en dejlig mail fra hende ,hvor hun skriver at hun rigtig gerne vil ses igen.

jeg tager så til tandlæge og overvejer om jeg skal tage til Flensborg,nu her hvor jeg har fyret kanonen af for tredje gang siden torsdarg nat,jeg tager dog afsted og anmeldelse af Linda fra Engelsburg kan læses under Tyskland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Du er en tyr godt gået

jeg havde en temmelig god fredag i går,besøg hos b-veninde,ny date på besøg,besøg hos luder i Flensborg,og tilsidst besøg hos anden b-veninde.

Tilbragte natten mellem torsdag og fredag hos damen ,jeg beskrev sidst-igen god og fræk sex.

Jeg kører hjem oppe fra hende fredag morgen ved halv 6 tiden,hun skal på arbejde og jeg selv har fri,jeg har kun et tandlægebesøg på programmet ved halv 11 tiden,så min plan er at tage en tur til Flensborg,for at besøge Linda hos Engelsburg,en dame der er blevet godt omtalt og er tilbage i Flensborg for første gang efter 3 års pause.

Da jeg kommer hjem,ved halv 7 tiden,går jeg lige en tur på dating dk for at se om der er kommet nogle mails,jeg kigger også lige på et par profiler der er online,en af dem kigger tilbage på min profil,det er en høj slank korthåret blondine på 34 år,hun har ingen børn og ser rigtig køn ud.

Vi skriver så lidt frem og tilbage,hun fortæller at hun næsten er ved at have fyraften,hun har haft nattevagt som sygeplejereske,sygehuset hvor hun har haft vagt er kun 15-18 kilometer fra mig af,jeg spørger hende om hun kigger forbi til en kop kaffe på vej hjem,lidt spontan er man vel-siger hun,og siger ja.Hun får så min adresse,og jeg spørger hvornår hun kan være der,en ti -femten min. ,siger hun.Jeg rydder hurtigt lige lidt op og tager lidt vand i hovedet,der går heller ikke lang tid,så kører hun ind i min indkørsel.

hun er en flot høj pige,solbrun og slank,vi giver hånd og jeg viser hende rundt i huset og lidt i haven,vi sætter os så i mit køkken og jeg laver kaffe,snakken går godt og hun tager selv en kop kaffe mere,efter vel en times tid skal hun til og hjemad.vi går ud i min entre og hun tager hendes sandaler på igen og jeg åbner døren.

Som afsked vil hun give mig et knus på kinden,jeg får så et knus og prøver lige om hun også vil kysse lidt,så jeg lægger an til et kys på munden,det har hun ikke noget imod og hun kysser dejligt igen,vi står der et par min,og kysser ,tager hende også lidt på det ene bryst.Jeg spørger hende så,om vi skal gå ind i stuen,det vil hun gerne.Kysser så lidt mere og jeg sætter mig på knæ foran hende og knapper hendes nederdel opg trækker den ag og derefter hendes strømpebukser og trusser af,der dukker en dejlig let behåret fisse frem,jeg slikker hende så godt og grundigt omkring klitten,samtidig får hgun min pegefinger ind i fissen-hun klynker og stønner rigtig dejligt,jeg tager al tøjet af og trænger ind i hende ,knepper hende rigtig godt ,mens jeg krammer hendes bryster,derefter om i doggy,hvor hun også får en god tur.Hun er blevet rigtig godt tændt og spørger også om hun må sutte pik.Vi slutter i mit badeværelse,hun får samme tur som jeg giver alle damer der kommer på besøg,hænderne op ad væggen,måsen lidt frem,derefter knepper jeg hende godt og grundigt bagfra lige til jeg sprøjter i fissen på hende.Vi slutter med et fælles bad og ved halv ti tiden kører hun hjem.Det var en superdejlig oplevelse med en sød og køn pige,har fået en dejlig mail fra hende ,hvor hun skriver at hun rigtig gerne vil ses igen.

jeg tager så til tandlæge og overvejer om jeg skal tage til Flensborg,nu her hvor jeg har fyret kanonen af for tredje gang siden torsdarg nat,jeg tager dog afsted og anmeldelse af Linda fra Engelsburg kan læses under Tyskland

Del dette indlæg


Link til indlæg

@fickenstein

Du er i sandhed lidt af et orakel - godt gået.

Jeg har ingen ambitioner om at komme i nærheden af dit aktivitetsniveau, men lidt afveksling i ny og næ, kan vedligeholde humøret.

Mener du, at det er Dating eller Scor eller ....., der er det bedste sted, hvis man ikke gider for mange indledende manøvrer og ej heller er på udkig efter seriøse forhold, men blot en løs/fast bolleveninde? Jeg har endnu ingen erfaring med disse sider, men ud fra dine skriblerier, lyder det til, at det er en interessant måde at supplere "betalingsmodellen"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej goldfinger,

Jeg tør ikke sige om scor er bedre dating dk ,da jeg ikke har nogen erfaring med scor.

Jeg tror det er lidt mere legitimt for en pige at være på dating,frem for på scor,og de slemme piger,der lever lidt løssluppent findes bestemt også på dating dk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den dame som jeg beskriver i mit allerførste indlæg,det er en dame som jeg af og til chatter med,når vi begge er online.Hun lever temmeligt vild,med mange sexpartnere,når jeg chatter med hende fortæller jeg ,hvad jeg har haft gang i og hun fortæller om hun har fået noget god pik.sidst jeg chattede med hende ,for en uges tid siden,fortalte hun om en trekant hun havde haft med en fyr fra dating og hendes veninde.Jeg spørger ind til hendes veninde,om hvad hun er for en pige,hun siger ,at veninden er endnu mere vild end hende selv.jeg vil meget gerne møde hende,siger jeg-hun siger så ,at hun vil give hende mit nummer og fortælle at jeg gerne vil møde hende,vi siger så Hej Hej og logger af,der går så ikke lang tid ,så får jeg en SMS fra veninden,og vi skriver lidt frem og tilbage,det bliver dog ikke til et møde samme aften.

Så i lørdags havde jeg en ny date på besøg,en køn skolelærerinde-vi drikker vin og snakker,der er egentlig en udemærket kemi imellem os,men hver gang jeg prøver at rykke lidt tættere på ,rykker hun længere væk,det er en dame,der ikke var til kysseri på første date,så vi siger farvel ved halv 11 tiden.Jeg kunne godt bruge et slag fisse,så jeg tager så chancen og ringer til hende veninden jeg havde fået nummeret på,jeg præsentere mig og spørger hende om jeg lige må komme forbi,så kunne vi dele en flaske rødvin.Hun siger ja,selv om hun egentligt var på vej i seng-jeg siger til hende,at jeg er der om en lille times tid,hun har ikke set et billede af mig,og jeg har heller ikke set noget af hende,det eneste jeg ved,er at hun er i slut fyrrene og er sød og klæder sig lidt frækt.

Sætter min gps til,og jeg kører så op til hende,jeg ankommer omkring midnat og hun åbner døren i en pink housecoat,køn smilene pige,normal af bygning ,ikke allerværst ,tænker jeg.

Vi går ind i hendes stue,hvor tv'et kører på en musikkanal,og jeg åbner den flaske rødvin jeg havde med,snakker lidt,og efter vel 5min begynder vi at kysse,du er godt nok hurtig,siger hun.hun gængælder mine kys og jeg tager hende også lidt på brysterne,hun er topløs under housecoaten.hun sidder så og knapper min skjorte lidt op,jeg rejser mig op og tager alt tøjet af,så hun får min stive pik lige i ansigtet,hun sætter tungespidsen på pikken og begynder at give mig et udemærket blow,sætter mig ved siden af hende og hun bruger skiftevis hånd og mund,vi drikker så ud og går ind i hendes soveværelse,sæt dig på sengen,siger hun til mig.hun går så lige en tur på toilettet og kommer nøgen ind,jeg sidder på kanten af sengen med fødderne på gulvet,hun sætter sig så op og vi fletter hænder så hun ikke falder bagover,så giver hun mig en superridetur,hun kan trick med fissen,når hun går helt ned i tempo og næsten sidder stille,kunne hun lave nogle knibeøvelser med fissen som jeg virkelig kunne mærke,efter rideturen god lang missionær i flere stillinger ,hvorefter jeg fyrer kanonen af.vi går så til ro og sover i ske,jeg vågner ved 7 tiden næste morgen med jern på,og hun får så en god lang tur tur fra siden,hvorefter vi går over til doggy,hvor jeg giver den max gas indtil jeg kommer.jeg har sagt til hende som jeg fik nummeret fra,at hvis hun har flere veninder jeg må knalde,skal hun bare sige til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...