Hop til indhold
Tip toe

Mænd, hvor mange gange kan I...?

Recommended Posts

I mine unge dage var jeg meget aktiv i swingermiljøet - og tillærte mig en noget speciel teknik.

Hvis jeg kunne få lov at styre min første orgasme til at være "en halv orgasme" hvilket krævede meget fokus fra min side. Så kunne jeg relativt let styre de efterfølgende orgasmer til også at være halve. Det gav samtidig det store plus for mig - når jeg sluttede og gav den store orgasme fri så var den bygget op til noget endnu større og bedre. Helt vildt...  og der kom lidt sædafgang hver gang.

Den vildeste var engang sammen med to bi-piger hvor jeg nåede op på omkring 8-10 over 3 timer lang sexseance.

Men det kræver fokuseret optræning - og jeg har mistet den evne nu 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2
Iscenesat Virkelighed skrev, den 25/1/2018 at 14:41:

Min erfaring er, at mænd tror at de kan mere end deres krop tillader. :D Det sker, at der bliver spurgt til muligheden for flere udløsninger, mén sjældent er det aktuelt. 

Jeg synes også at det er markant mere interessant, at holde orgasmen hen, end at han lynbørge skal have den første orgasme, så han kan nå at blive klar til den næste, inden tiden er gået.

Hvorfor er antallet overhovedet interessant? Er intensiteten, af denne ikke mere interessant?

 

Spot on !

Jeg har er med alderen blevet mere udholdende, men kan ikke 3-4 gange i løbet af en time.

Men en god intens oplevlse, hvor der gradvist bygges en god udløsning op er helt fantastisk!

Jeg har også prøvet tantra sex, hvor jeg ikke fik en fysisk udløsning, det var helt vildt.

Faktisk kunne jeg godt tænke mig en god times blid sex uden penetration og udløsning gerne kombineret med NURU gel massage  men det kræver en speciel pige (hvor finder jeg hende)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Borende X skrev, for 19 timer siden:

Det kan godt være, at det er det, det hedder i dag. Det ved jeg ikke.

Men jeg hæftede mig dengang ved håndværkersproget og blonde Marilyns nå-ja-reaktion. Hun kendte helt åbenlyst til jargonen og gik med på den.

I vore dage er det jo nærmest en forbrydelse at råbe "og store patter" i et sportsomklædningsrum. I hvert fald er det blevet stærkt problematiseret. Hvad mon blonde Marilyn fra dengang ville have tænkt ved nypuritanismens "patteforargelse"?

Jeg forstår fint din pointe – og er i øvrigt enig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, den ‎25‎-‎01‎-‎2018 at 14:41:

Min erfaring er, at mænd tror at de kan mere end deres krop tillader. :D Det sker, at der bliver spurgt til muligheden for flere udløsninger, mén sjældent er det aktuelt. 

Jeg synes også at det er markant mere interessant, at holde orgasmen hen, end at han lynbørge skal have den første orgasme, så han kan nå at blive klar til den næste, inden tiden er gået.

Hvorfor er antallet overhovedet interessant? Er intensiteten, af denne ikke mere interessant?

 

Din erfaring er sikkert korrekt - mange kvinder klager jo i hvert fald over, at manden efter at kanonen er fyret af, blot vender sig rundt og snorksover...:D

At der rent faktisk er en naturlig forklaring på døsigheden efter en orgasme hos en mand, er imidlertid et faktum...det handler om frigivelse af signalstoffer m.v.

Personligt mener jeg, det handler om antal - men mindst ligeså vigtigt om intensiteten og varigheden, som du også skriver.

Her kommer vi næppe udenom det faktum, at mange mænd går glip af orgasmer, der i hvert fald i udstrækning ligner kvindernes.

Mandens prostata og bækkenbund i det hele taget er noget, som er afgørende for at opnå de rigtig lækre orgasmer.

En mand kan ved stimulation og træning opøve teknikker, hvor man for det første kan holde væsentlig længere, men også opleve at orgasmen strækker sig over meget længere tid og med en større intensitet.

Forudsætningen for at forbedre orgasmen er først og fremmest, at man ikke er bange for sin krop og åben for at lære denne bedre at kende.

P.S.: Det er nu også lækkert engang imellem bare at rykke den hurtigt af og få systemet tømt - ren macho - uden ømhed o.s.v. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan få masser af orgasmer, men normalt kun 2 udløsninger på et besøg, 3 er vist toppen.

Men vil hellere nøjes med en udlæsning til sidst efter flere orgasmer kommer jeg endnu vildere når jeg får den “endelige udløsning”

Del dette indlæg


Link til indlæg

Troede at jeg var på retur med flere udløsninger på kort tid. Der kan gå dage mellem at jeg får lyst til sex, eller rettere: Det gør mig ikke noget at aflyse planlagte aktiviteter til en dag eller flere senere. Det var forfærdeligt da jeg var yngre. Og egentlig er jeg nok mest en one-timer, som så mange andre. Men så indtraf miraklet med en skøn kvinde. Fik udløsning - og pikken blev ikke slap. Holdt den inde i hende og bevægede mig konstant, først langsom og derefter hurtigere til næste udløsning 5-10 min senere.

Jeg har mange gange overvejet at prøve flere piger på kortere tid uden at få udløsning - som helt overlagt taktik. Min nydelse med kvinder i dag er meget mere end blot udløsning. Jeg frydes ved at kigge og at bruge hænder og tunge på hendes krop. Måske at få hende op i stemningslejet og måske endda vække hendes lyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Under onani  kunne jeg en gang klare 5 gange lige efter hinanden. Ikke under 3 gange. Jeg blev TOTALT afslappet. 

Men så fra den ene dag til den anden kunne jeg kun 2 gange. En sjælden gang 3. 

Piger bliver ofte fascineret over hvor meget, og kraftigt (langt) jeg sprøjtet. 

Jeg tror det er en tilvænning. Jeg har et råd. Hiv fat i løgne og snøre et snørebånd mange ganger rundt om posen og bind en sløjfe som du nemt kan løsne. Lige efter du er kommet 1.gang løsner du og fortsætter mens du stød vist streamer Ringmusklen. Du mærker selv hvorfor. Anden gang er sjovt nok mere intens end første. 

Hvis en pige kender mig og ved hvad hun laver kan jeg opnå det samme lige efter jeg har sprøjtet i et kondom. 

 

Redigeret af 19517

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Kan klare 2 til 3 gange... 

Omkring juletid, når foråret spirer og så måske, hvis stemningen er tilstede, når bladene begynder at falde af træerne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten

ved GP besøg: 30 min = 1 gang, så er lysten aftaget, har ikke behov for at forsøge en gang mere, da det vil være for pigens skyld, og det er næppe derfor hun indgik aftalen omkring besøget :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen

Kan slet ikke. Min diller er vist teflon belagt, så tegnedrengen er tømt inden jeg er :rolleyes: 

Har jeg vundet noget? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Delphi skrev, den 21. februar 2018 at 12:26:

Kan klare 2 til 3 gange... 

Omkring juletid, når foråret spirer og så måske, hvis stemningen er tilstede, når bladene begynder at falde af træerne :)

Der er også den der tid lige inden Skt. Hans, hvor det gælder om at få én i banken , inden hun måske suser afsted til Bloksbjerg B)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...