Hop til indhold
Tip toe

Mænd, hvor mange gange kan I...?

Recommended Posts

Rimelig konkret, ikke? :D jeg bliver ofte irriteret over at mænd er så begrænsede i deres antal af udløsninger, i modsætning til kvinder som (hvis de evner det) kan ride på en bølge af multi-orgasmer indenfor samme tidsrum.

Det er mere undtagelsen for mig, men jeg kan klare to omgange inden en times tid - hvis jeg er heldig. Det er ikke nogen regel. Faktisk er jeg den lidt irriterende type som mister lysten til mere efter første omgang. Så er evt. anden omgang mere hendes ønske, krav, forventning... og jeg bidrager gerne. :P  Ellers så udsætter jeg bevidst udløsningen så lang tid som muligt, hvis der kun er ét skud i ærtebøssen. 

Synes blot jeg høre om flere mænd på EG som beretter om to gange på en halv time. Men findes der så en tredje omgang, eller er man ligesom “tømt” :D 

Staldtips modtages også gerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er, at mænd tror at de kan mere end deres krop tillader. :D Det sker, at der bliver spurgt til muligheden for flere udløsninger, mén sjældent er det aktuelt. 

Jeg synes også at det er markant mere interessant, at holde orgasmen hen, end at han lynbørge skal have den første orgasme, så han kan nå at blive klar til den næste, inden tiden er gået.

Hvorfor er antallet overhovedet interessant? Er intensiteten, af denne ikke mere interessant?

 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bigbone1975

Altså sandheden er jo at få mænd kan flere gange indenfor 30 min, personlig kan jeg 2 gange måske 3 indenfor 1 time men derefter skal jeg også lige lades op igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

2 gange på 0,5-1 time

3 gange på 2-3 timer 

4 gange på 6-8 timer

Alt er cirkatider ;-) 

Og jeg er i øvrigt 100 procent enig med Iscenesat: det er ikke antallet, men længden og intensiteten af ‘kommen, der er fedest :-):-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 11 minutter siden:

Hvorfor er antallet overhovedet interessant? Er intensiteten, af denne ikke mere interessant?

 

Det er jo mere des bedre. Mere vil have mere.
Kan godt blive misundelig på de kvinder der kan få multiorgasmer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix

Check det her ud hvis du er interesseret i flere orgasmer - multiorgasmer er også muligt for mænd.

 

https://vitalunit.dk/vital-force-sexual-mastery/

 

På dette kursus lærer du den tantriske og taoistiske kunst at adskille din orgasme og udløsning. Dette giver dig mere energi, energi som du kan dedikere til dit arbejde, dine interesser, din familie, dit parforhold, etc. Det resulterer i langt større nydelse seksuelt, både for dig selv og din partner, og det kan resultere i oplevelser af klarhed, lykke, inspiration, etc.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En til 2 gange i timen :) Ved længere seancer kan den rigtige kvinde lokke mere ud af mig....

Men hellere en lang god seance på en time men en enkelt god udløsning end stress og jag for at nå 2 dårlige udløsninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

6-9 gange ...:rolleyes:

Ville da være ønsketænkning ikk. Men så heldig er vi mænd jo ikke.:P

Jeg kan på en heldig dag klar 2 gange på en time, men så skal jeg også være heldig. Og det sker kun hvis jeg utilsigtet er kommet for tidligt, og der så bagefter bliver brugt den rigtig magi. Med det mener jeg kærlig og rolig opbygning igen evt med massage for så at gå over i sexen igen. Især hvis pigen så trykke på mine rigtige knapper , med kys og frække ord mv. Så kan jeg godt komme igen.

Men skal jeg være sikker på at holde en time, så udsætter jeg min udløsning. Derfor skal jeg passe på, at pigen ikke går for hurtigt til mig eller kræver  om at blive kneppet vildt i starten. Det kan godt være pigen bare vil have “knald” på fra starten, men det er bare ikke det bedste udgangspunkt hvis jeg skal holde. Det kræver nogle afbrydelser i starten hvor jeg lige skal “stramme mig sammen” for ikke at komme. Efter noget tid er jeg så over et punkt følelsesmæssigt, hvor jeg selv kan kontrollere det, og selv bestemme hvornår jeg vil have udløsning.

En enkelt gang har jeg kunnet klare 3 gange, men det har også været til et GB over flere timer. Men det kræver sin kamp. Jeg er dog så heldig at jeg oftest godt kan holde erektionen, selvom jeg er kommet. Kræver dog at jeg ikke slapper af efter udløsningen, får så vipper flagstangen og komme ikke lige op igen.

Så nej supertyr er jeg heller ikke:(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har så tit valgt at købe 1 time, så jeg havde mulighed for at komme 2 gange. Men når jeg så er kommet første gang, så har jeg alligevel ikke altid lyst til en gang mere. Nogen gange betyder det heller ikke noget, hvis pigen bare gør resten af tiden hyggelig med nusse og smaltalk, jeg har haft sindssygt mange dejlige samtaler med pigerne.

nogen gange har vi også forsøgt endnu en gang, og heldet har tilsmilet den tossede, så jeg er kommet 2 gange. Men i 80 % af gangene har ønsket være 2 gange, men har mistet gejsten efter første gang. Måske alderen på 50 år heller ikke gør noget godt for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke hvor mange gange jeg kan. Men indtil dato er det vist blevet til mindst  4.000 gange (ved lidt løseligt hovedregning) Nå, men spøg til side, der er oplevelser/knald jeg husker bedre end andre, og for mit vedkommende har det ikke noget at gøre med antal orgasmer på en time/dag/weekend eller lignende at gøre. Iøvrigt fungere det således for mig, at alt det der sker før orgasmen nok er det der afgør styrken af orgasmen/udløsninger. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

2 gange på 1/2 time medmindre der ikke er kemi. Så er behovet og lysten til en anden omgang ikke tilstede.

1. gang altid hurtigt. Så kan jeg efterfølgende “kører igennem” uden at skulle anstrenge mig med at holde igen.

2. udløsning er for mig væsentligt mere intens så i det rette selskab er det den der er målet

Del dette indlæg


Link til indlæg

da jeg var yngere og lige havde mødt min kone var det vel en 4-10 gange om dagen... nu er det én gang hver onsdag :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
demting skrev, for 2 timer siden:

da jeg var yngere og lige havde mødt min kone var det vel en 4-10 gange om dagen... nu er det én gang hver onsdag :D

To gange ! Ved ikke hvilken gang der er bedst

Tror det er den om foråret )

Som ung kunne jeg 8 gange på 4 timer med min kæreste i gymnasiet !

Så skulle jeg hjem inden hendes forældre vågnede )

Nu er jeg 63 kan med besvær en gang om dagen !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit svar er et spørgsmål: Hvor længe der må være imellem udløsningerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til de stakler der "kun" kan komme to gange...

Jeg kan kun komme én gang på en time :(

Men til gengæld nyder jeg den time, og ser frem til at kunne fyre den af efter 55 min :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg er osse lidt misundelig på pigerne som tilsyneladende kan noget med multi-orgasmer.

Anyway – Jeg kan på ingen måde se det sjove i at komme flere gange på en time :rolleyes: jeg vil hellere trække det i langdrag og nyde det laang tid ;) jeg er 58 men sådan havde jeg det faktisk osse da jeg var ung :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, 1 time siden:

Jeg er osse lidt misundelig på pigerne som tilsyneladende kan noget med multi-orgasmer.

Anyway – Jeg kan på ingen måde se det sjove i at komme flere gange på en time :rolleyes: jeg vil hellere trække det i langdrag og nyde det laang tid ;) jeg er 58 men sådan havde jeg det faktisk osse da jeg var ung :)

Hahaha, jeg ved, at det er lidt af en afsporing, men jeg kan altså ikke dy mig for at viderebringe en oplevelse:

Engang i min ungdom var jeg inde hos en elektrikker for at få nogle 60W-pærer. Foran mig stod en kunde, der lod til at være ret branchekendt eller måske endda arbejdede i branchen. Ekspeditricen var en rigtig Marilyn Monroe-type. Efter at have hentet flere af de ting, han bad om, sagde han: "Og så skal jeg også lige her til sidst bruge en ny luder-sikring".

Her spidsede jeg øren.

Marilyn kendte uden tvivl til håndværkere. Hun tog det nemlig helt roligt og hentede uden at rødme den ønskede vare. Da kunden foran mig var gået, kunne jeg ikke dy mig af nysgerrighed og spurgte lidt forsigtigt, hvad det gik ud på. "Jo", svarede Marilyn, "det er en af de sikringer, der kan knalde flere gange. Elektrikkere bruger dem ved fejlfinding".

Så blev jeg det klogere.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja i mine unge dage for mange år siden var keg køl og brugte en effektiv scorereplik jeg kunne overholde, min pik er ikke så lang, men du kan få den fire gange, nu er det mere intensiteten der tæller og en gang om dagen, på en god dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Borende X skrev, for 43 minutter siden:

Hahaha, jeg ved, at det er lidt af en afsporing, men jeg kan altså ikke dy mig for at viderebringe en oplevelse:

Engang i min ungdom var jeg inde hos en elektrikker for at få nogle 60W-pærer. Foran mig stod en kunde, der lod til at være ret branchekendt eller måske endda arbejdede i branchen. Ekspeditricen var en rigtig Marilyn Monroe-type. Efter at have hentet flere af de ting, han bad om, sagde han: "Og så skal jeg også lige her til sidst bruge en ny luder-sikring".

Her spidsede jeg øren.

Marilyn kendte uden tvivl til håndværkere. Hun tog det nemlig helt roligt og hentede uden at rødme den ønskede vare. Da kunden foran mig var gået, kunne jeg ikke dy mig af nysgerrighed og spurgte lidt forsigtigt, hvad det gik ud på. "Jo", svarede Marilyn, "det er en af de sikringer, der kan knalde flere gange. Elektrikkere bruger dem ved fejlfinding".

Så blev jeg det klogere.

Altså det vi i dag kalder en "termosikring" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 18 minutter siden:

Altså det vi i dag kalder en "termosikring" ;)

Det kan godt være, at det er det, det hedder i dag. Det ved jeg ikke.

Men jeg hæftede mig dengang ved håndværkersproget og blonde Marilyns nå-ja-reaktion. Hun kendte helt åbenlyst til jargonen og gik med på den.

I vore dage er det jo nærmest en forbrydelse at råbe "og store patter" i et sportsomklædningsrum. I hvert fald er det blevet stærkt problematiseret. Hvad mon blonde Marilyn fra dengang ville have tænkt ved nypuritanismens "patteforargelse"?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Det kan godt være, at det er det, det hedder i dag. Det ved jeg ikke.

Men jeg hæftede mig dengang ved håndværkersproget og blonde Marilyns nå-ja-reaktion. Hun kendte helt åbenlyst til jargonen og gik med på den.

I vore dage er det jo nærmest en forbrydelse at råbe "og store patter". I hvert fald er det blevet stærkt problematiseret. Hvad mon blonde Marilyn fra dengang ville have tænkt ved nypuritanismens "patteforargelse"?

Jeg gætter på at hun ved bestilling af "Store patter" havde langet nogle mastesikringer over disken....

Redigeret af Butch

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, Lige nu:

Jeg gætter på at hun ved bestilling af "Store patter" havde langet nogle mast sikringer over disken....

Nu var hun jo ikke en Marilyn for ingenting .............. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker kun de udløsninger hvor man kunne mærke det kildede helt oppe i øjenlågene og jeg fik løse tænder i undermunden for derefter at vakle forvirret rundt uden at ane hvad jeg hed. Men når man først har prøvet én af dem, er det lige præcis dem man gerne vil ha igen. 99% af dem er da dejlige, men forsvinder i massen. Den der satans lille procent, der. Det er den man jagter hele livet igennem :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser i hvert fald annoncer med teksten “30 minutes, two times” og der tænker jeg, I kan godt spare jer. For jeg kommer sgu ikke to gange på en halv times stress og jag i sengen. Men, jeg vil heller ikke aflevere pakken efter 15 minuttter, så tempoet styres, glæden forlænges og jeg sørger for at holde mig indtil uret ringer. :D 

Hvis jeg kommer to gange indenfor samme sengetur, så har det aldrig, aldrig været med en GP. Så har det været en glædelig overraskelse som opstår et sted hvor der ikke findes bagkant, pengesedler eller banken på døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...