Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Jeg fik strækmærker som 16 årig, hvor kan jeg klage, over at min huds alder tilsyneladende har taget et forspring? :D 

Striae gravidarum ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal kende sine anmeldere, deres præferencer og ikke mindst deres “svagheder”, for at kunne bruge deres anmeldelser optimalt. Jeg er også engang imellem blevet skuffet efter positive anmeldelser, men man lærer at læse mellem linierne, og man lærer hvilke anmeldere man skal tage alvorligt.

Tak for din anmeldelse - det er godt engang imellem at få en second opinion.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mine øjne et noget besynderligt indlæg fra Littlefinger, der søger at beklikke en af Forums bedste og absolut mest troværdige anmeldere.

Kattjakt formår som kun få andre at få sit budskab frem uden at udlevere eller udæske nogen. Det være sig de GP'ere, han har besøgt, eller de brødre hvis indlæg han kommenterer. Samtidig er alt skrevet ud fra en skarp og genkendelig profil, der tillader læseren at vælge til eller fra.

Jeg selv deler langt fra Kattjakts præferencer på alle punkter, men har ingen problemer med at sortere fra. Og tilbage bliver en kerne af gode råd og vurderinger fra ham, som jeg har haft meget stor glæde af.     

Rent kvantitativt leverer Kattjakt i øvrigt en disproportional stor del af de nye anmeldelser, og Forum ville være en del fattigere uden hans indsats.

 

Cobham

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RicardoEverhardo

Tak @Littlefinger

Jeg besøgte hende i fredags og det var bestemt ikke en "kan ikke få armene ned" oplevelse. Er helt enig med dig i, at der er blevet pyntet rigeligt på beskrivelsen af Zara. Jeg var i hvert fald rystet over at se så ringe et boobjob, som hendes. Service var heller ikke i nærheden af fx Sophias - for meget tidspres og for lidt indlevelse. 

Redigeret af RicardoEverhardo

Del dette indlæg


Link til indlæg
RicardoEverhardo skrev, den 21/1/2018 at 16:45:

Tak @Littlefinger

Jeg besøgte hende i fredags og det var bestemt ikke en "kan ikke få armene ned" oplevelse. Er helt enig med dig i, at der er blevet pyntet rigeligt på beskrivelsen af Zara. Jeg var i hvert fald rystet over at se så ringe et boobjob, som hendes. Service var heller ikke i nærheden af fx Sophias - for meget tidspres og for lidt indlevelse. 

Uenighed er ikke det samme som at der er pyntet. Du vægter andre ting end kattjakt - det gør jeg også selv - og så er den vel ikke længere. Jeg kan sagtens bruge kattjakts og alle mulige andres anmeldelser alligevel. Som Jesse skriver:

Jesse skrev, den 20/1/2018 at 22:48:

Man skal kende sine anmeldere, deres præferencer og ikke mindst deres “svagheder”, for at kunne bruge deres anmeldelser optimalt. Jeg er også engang imellem blevet skuffet efter positive anmeldelser, men man lærer at læse mellem linierne, og man lærer hvilke anmeldere man skal tage alvorligt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...