Hop til indhold

Recommended Posts

Tak Monty for anmeldelsen af Prins Christiansgade. Det skal vel prøves engang snarest.

Har et par gange prøvet Choa Praya St. Voldgade 1 - og fået en smuk pige på omkring 30 (Jenny), det er alle pengene værd. 1000 for hele pakken. Stedet er underligt rodet og der er altid en to tre ældre og ikke specielt attraktive piger til stede.

Var hos Cat forleden, hun er fortravlet efter hun er startet for sig selv, hun kom lige ind og hilste på, og overlod massagen til en ældre model, så det endte med en gang utilfredsstillende massage og overvejelser om jeg skal komme der igen. Men Cat er super når blot man kan være sikker på at få hende.

Randers er et Mekka med Thaisteder i øjeblikket med mere eller mindre gode oplevelser, lad os udveksle erfaringer, så vi kan finde de bedste ydelser.

Husk at behandle pigerne pænt og betal gode ydelser rundhåndet og knap så gode ydelser lidt mindre.

Kom frisk frem og lad os høre om dine oplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft de samme erfaringer med Cat de sidste par gange. Hun har alt for travlt, og selvom man specifikt bestiller en time med Cat, kan du ikke være sikker på at det bliver massage med hende. Det er lidt øv, jeg har derfor også overvejet om jeg skal lægge de surt optjente monetos et andet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Michael30, du har ganske ret, selvom man udtrykkeligt beder om Cat så, kan man ikke være sikker på det, og det er ØV, som du skriver!

Jeg har flere gange været ude for det samme hos Lanna på Mariagervej, det får én til at vælge andetsteds.

Det lader til at på Prins Christiansgade kan man være ret sikker på den samme, nogen kommentarer til dette?

Hos CHOAPHAYA THAIMASSAGE, St. Voldgade, har jeg været heldig at få Jenny et par gange, om det er held eller forstand, det kan jeg fortælle næste gang jeg prøver stedet.

Der må være flere, der har holdninger og meninger til ovenstående. Lad høre fra jer!!

Husk at behandle pigerne pænt, de har det ikke for nemt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu prøvet Prins Christiansgade, det var massagemæssigt en god oplevelse fik tilbudt svensk til 300 ekstra hvor hun smed tøjet, det var OK, mere var det heller ikke. Pigen talte iøvrigt rigtigt flnt dansk og fortalte, hun hed Nina, for ligesom at gøre det lettere. Der var en anden Thai pige i baglokalet, så jeg tror ikke at man her kan være sikker på at få den samme.

Favoritter i henhold til ydelse.

Fuldpakke: Jenny hos Choa Praya, St. Voldgade 1A

Massage: Ban Chaig, Prins Christiansgade 1

Overall Kat: Vestre Kirkestræde 2 (når hun ellers har tid, det er meget usikkert, hvem man får, selvom man udtrkkeligt beder om en bestemt)

Lad os høre andre meninger

Husk nu at behandle pigerne pænt, de fortjener det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude.

Sker der slet ikke noget nyt på Thai fronten i DK, eller er alle i vinterhi. Kom nu frem med indlæg så vi har lidt at gå efter.

Nogen der har prøvet noget nyt og spændende for nylig. Hvad med Cat er hun stadig lige fortravlet, så vil jeg ikke besøge hende igen.

Jeg synes generelt prisniveauet er på vej opad, det burde ikke være tilfældet, når antallet af steder øges.

Lad os dele oplevelesr til gavn for alle.

Husk nu at behandle pigerne pænt, de fortjener det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter noget tid kun at have svoret til Cat, måtte jeg prøve noget andet, for niveauet er godt nok styrt dykket siden hun er startet op selv. Sidste gang ved hende, blev hun forstyrret af telefon og folk ved døren 3 gange. Der kunne hun lære noget af de steder der sætter skilt op i døren med "optaget"...

Jeg skulle prøve noget nyt igår, så jeg besøgte Bangkok Massage på Adelgade, en kvinde, formentlig i midten af 30'erne tog imod.

Dejlig hård massage, uden at den var for hård. Efter en halv times tid blev de nedre regioner tilbudt massage også, hvilket den allerede havde nigget ja til et par gange:) (det var uden pirren undervejs i massagen).

Uden at sige noget gav hun blowjob og lidt svensk indtil jeg måtte overgive mig.

Det kostede 600 kr.

Meeeeeeen må nok sige at Cat altså bare er tanden bedre, også selvom hun har travlt og man bliver forstyrret... og man ikke altid kan regne med det er hende man får massage af selvom man har bestilt tid med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter noget tid kun at have svoret til Cat, måtte jeg prøve noget andet, for niveauet er godt nok styrt dykket siden hun er startet op selv. Sidste gang ved hende, blev hun forstyrret af telefon og folk ved døren 3 gange. Der kunne hun lære noget af de steder der sætter skilt op i døren med "optaget"...

Jeg skulle prøve noget nyt igår, så jeg besøgte Bangkok Massage på Adelgade, en kvinde, formentlig i midten af 30'erne tog imod.

Dejlig hård massage, uden at den var for hård. Efter en halv times tid blev de nedre regioner tilbudt massage også, hvilket den allerede havde nigget ja til et par gange:) (det var uden pirren undervejs i massagen).

Uden at sige noget gav hun blowjob og lidt svensk indtil jeg måtte overgive mig.

Det kostede 600 kr.

Meeeeeeen må nok sige at Cat altså bare er tanden bedre, også selvom hun har travlt og man bliver forstyrret... og man ikke altid kan regne med det er hende man får massage af selvom man har bestilt tid med hende.

Hej Michael. Jeg har oplevet præcis det samme et par gange og bestemte mig forat bruge de surt sammensparede andetsteds.

Har et par gange prøvet Choa Praya St. Voldgade 1 - og fået en smuk pige på omkring 30 (Jenny), det er alle pengene værd. 1000 for hele pakken. Stedet er underligt rodet og der er altid en to tre ældre og ikke specielt attraktive piger til stede. Men spørg efter Jenny. Hun har tid og du får noget for pengene. Lad mig høre om du er enig.

og lad os høre hvad I andre mener???

Nye og bedre steder modtages med tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tyren 13

du har en del indlæg men du bliver ikke opdateret på antal du står på 9 dtk. hele tiden.

Ved godt at det ikke har noget med massagen at gøre, men dine indlæg fortjener at blive opdateret med antal, så man kan se om man er aktiv med indlæg eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tyren 13

du har en del indlæg men du bliver ikke opdateret på antal du står på 9 dtk. hele tiden.

Ved godt at det ikke har noget med massagen at gøre, men dine indlæg fortjener at blive opdateret med antal, så man kan se om man er aktiv med indlæg eller ej.

Tak for du bemærkede det - jeg havde ikke selv set det. Ved ikke hvad der skal gøres ved det. Jeg må nok leve med det. Har du eller andre oplevet ny og spændende steder.

Lad os høre fra jer.

Og husk at behandle pigerne pænt de fortjener det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har været her før, holdt en pause.

Jeg besøgte BangKok, i Adelgadei går.

Hun er altså lidt underlig, efter en 20-25 minutter, med god massage på ryggen, så kiggede hun på mig og sagde, din tur!

Så lagde hun sig ned og jeg tænkte hvad pokker, så jeg lod min tunge lege med missen, det kunne hun godt lide, hun styrede min tunge og hun endte med at få orgasme. Bagefter vendte hun sig om, og gav mig fransk, til samme pris som andre - 600kr. Hun er rigtig sød, og det er bestemt en anderledes oplevelse!!

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos lanna på mariagervej, lækker massage og dejligt svensk, 600 spir. Kan varmt anbefales. Fik behandling af en lidt buttet sød flot pige, navnet fik jeg desværre ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var lige tilfældigvis i området omkring Randers.

Så har lige været inde og besøge Store voldgade 18

Kom ind og blev modtaget af en noget kraftig og ældre thai kvinde (tænkte kan nøjes med massage) hun gav en glimrende massage, efter ca 45 min kom der en yngre og temmelig flot med store bryster ind og ovretog massagen, protesterede omgående over at jeg havde beholdt under-bukserne på :lol:

Hun masserede lidt frem og tilbage, lillemanden blev heller ikke snydt :roll: og naturligvis kom tilbudet om vi skulle gå ind ved siden af.

Så det gamle tricks med en til massage og en til leg virker stadig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen.

Ja så skulle Bangkok massage i Adelgade igen prøves i Randers.

kl. var ca. 20:00 fredag aften, gik ind og en Thai kvinde på omkring 30- 36 år spurgte om jeg skulle have massage, jeg svarede Ok.

så fik smidt tøjet og lagde mig på madrassen, hun gik igang med massagen som var helt OK hun havde en kort kjole på, og hun satte sig oppe ved hovedet og skulle give ryggen massagem og så var der da udsigt til en pæn lille grotte, tog min hånd op til hendes lår og strøg blødt på det, hun spurgte om det var noget jeg kunne lide, og jeg svarede selvfølgelig YES.

Nå men jeg blev vendt om og efter et stykke tid med massage på benene og lårerne, nærmede hun sig Lille Monty, og så spurgte hun om han skulle have lidt massage, og det fik han så, og det var med både blow og hånd, og det gjorde hun faktisk til UG+.

så der er store chancer for at jeg kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej herinde.

Nu skal thai massage prøves :)

Hvor finder jeg så det bedste sted i Randers eller Viborg med mulighed for afslutning?

Hvis I kan hjælpe med hvor og hvorfor så vil jeg være evig taknemmelig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan jo starte med de anmeldelser der er givet om Thai steder i Randers, og så ud fra dem vælge hvor du vil bruge dine opsparede penge.

der er jo mange fine anmeldelser og det er jo faktisk det du spørger om, når du læser dem kan du jo bare vælge steder du syntes der passer til det som du gerne vil have stedet skal leve op til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej herinde.

Nu skal thai massage prøves :)

Hvor finder jeg så det bedste sted i Randers eller Viborg med mulighed for afslutning?

Hvis I kan hjælpe med hvor og hvorfor så vil jeg være evig taknemmelig ;)

Her synes jeg du får rigtigt meget for pengene

Har et par gange prøvet Choa Praya St. Voldgade 1 - og fået en smuk pige på omkring 30 (Jenny), det er alle pengene værd. 1000 for hele pakken. Stedet er underligt rodet og der er altid en to tre ældre og ikke specielt attraktive piger til stede. Men spørg efter Jenny. Hun har tid og du får noget for pengene.

Held og lykke - lad os høre hvordan det gå - og husk at behandle pigern pænt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været på st voldgade hos Jenny.

Jeg går derfra med en blandet følelse. startede ud med Jenny med lækker massage hvor hun kom overalt og fik mig godt tændt. Efter 30 min beder hun mig vente et øjeblik. 2 min senere kommer en af de gamle ind og fortsætter hvor Jenny slap:(

Meget skuffet går jeg med til at hun tager resten af tiden. Hun begynder og give mig hj med alt for meget olie så der næsten ingen følelse er for det. Hun bliver træt i armen og beder mig gøre det selv på meget uforståeligt engelsk. Det der så trækker stedet lidt op var at mens jeg gjorde arbejdet selv så stak hun en finger op i mig og det endte med en omgang haletudser hehe. Hun sagde sorry, gav mig et kys og en krammer og fik 600 kr

Massagen var blandet kvalitet og trækker ned da der kun blev brugt baby olie.

Jenny meget skuffet da hun forlod mig uden nogen forklaring.

Den gamle var sød og rar og gav mig en oplevelse jeg ikke har prøvet før, men stadig træls og skulle gøre det meste selv.

Næste gang bliver det et andet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Krebsen

Jeg er ked af at det ikke gik som beregnet, jeg har aldrig prøvet at Jenny ikke gjorde det færdigt. Jeg insisterer fra starten af at det skal være hende. Så det troede jeg var en selvfølge. Men det er ofte problemet på de forskellige steder i Randers, man ved aldrig hvem man får. Jeg har flere gange fået god behandling hos Kat i Vestre Kirkesrtræde, men har oplevet det samme som du med, at der blev skiftet ud halvejs og at hun taler i telefon 3 - 4 gange i den time, der er til rådighed.

Til alle

Jeg ved ikke rigtigt, hvor jeg skal gå næste gang, hvis man skal være sikker på at få den, man ønsker uden alt for meget palaver fra baglokalet og udskiftning undervejs.

Nogen forslag fra andre brugere - lad os hjælpe hinanden og pigerne til at vide hvad der tjener begge parterbedst.

Lad os høre nogle indlæg :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm var på mit andet besøg hos lana mariagervej idag(det første ligger tid tilbage). Jeg blev modtaget af en frisk pige på 35 hun hed vidst nan. Massagen startede og var ganske fin lidt lækkert bollestrejf osv. Snakken gik super og der var en dejlig stemning. Da jeg kom om på ryggen var det for hende blevet meget varmt så hun endte topløs. God krop på trods af alder det svenske kom helt af sig selv og hun var engageret i sit arbejde og nød mine berøringer. Da jeg som hun sagde, havde afleveret en masse børn. :D:D Fik vi lidt snak og afregnet 600kr det var først da det hele var færdigt at vi talte økonomi, måske letsindigt men følte at hun var fair hele vejen igennem.

Massagen 8

Sød 9

Smuk stor 7 alderen taget i betragtning

Næste gang jeg er i byen tror jeg at det bliver lana igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej alle

Var igår udsat for den bedste massage jeg nogensinde har fået.

De problemer jeg har haft med mine skuldre og min nakke er væk.

Der var ikke noget "ekstra" og det var faktisk dejligt der ikke blev pillet og kun lagt vægt på massagen. "Sagerne" var hele tiden dækket af håndklæde.

Det var på Riwer Kwai på Vestergade 8 Randers.

Ikke sidste gang jeg besøger stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej alle

Var igår udsat for den bedste massage jeg nogensinde har fået.

De problemer jeg har haft med mine skuldre og min nakke er væk.

Der var ikke noget "ekstra" og det var faktisk dejligt der ikke blev pillet og kun lagt vægt på massagen. "Sagerne" var hele tiden dækket af håndklæde.

Det var på Riwer Kwai på Vestergade 8 Randers.

Ikke sidste gang jeg besøger stedet

Jeg kan bekræfte at det er rigtig god massage, uden ekstra.

Jeg kan desuden anbefale AP thaimassage i Randers, på Toldbodgade, jeg har ikke været der længe, men hun er dygtig!

Heller ikke her er der ekstra

Vh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm var på mit andet besøg hos lana mariagervej idag(det første ligger tid tilbage). Jeg blev modtaget af en frisk pige på 35 hun hed vidst nan. Massagen startede og var ganske fin lidt lækkert bollestrejf osv. Snakken gik super og der var en dejlig stemning. Da jeg kom om på ryggen var det for hende blevet meget varmt så hun endte topløs. God krop på trods af alder det svenske kom helt af sig selv og hun var engageret i sit arbejde og nød mine berøringer. Da jeg som hun sagde, havde afleveret en masse børn. :D:D Fik vi lidt snak og afregnet 600kr det var først da det hele var færdigt at vi talte økonomi, måske letsindigt men følte at hun var fair hele vejen igennem.

Massagen 8

Sød 9

Smuk stor 7 alderen taget i betragtning

Næste gang jeg er i byen tror jeg at det bliver lana igen

HELT ENIG. hos Lana får man altid god behandling og et flot HJ, hvor pigerne smider bh uden man behøver at bede om det, og pigerne er ALLE berøringsvenlige. Og et par gange har pigen også smidt trussen, men ikke hende der er der nu. ved ikke om der ydes mere end hj. Men helt klart et af de bedste steder hvor der gives begge slags massager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er rigtig at man får en god behandling hos Lanna på mariagervej.

Men glem nu ikke Bangkok Massage i Adelgade der er der også en god massage og der er også altid garanti for Handjob, samt der normal heller ikke er problem med Blowjob samt en gang Bum Bum, stedet er ikke så hyggeligt men der er altid ren, jeg har været der en del gange og aldrig gået skuffet derfra.

Hos KAT får man den bedste massage og en god HJ, men det er ved at være træls med alle de telefonopkald hun tager under massagen, og som sagt så er det heller ikke altid sikkert at man kan komme til hos KAT så får man henvisning til en af hendes hjælpere, og det er ikke altid det samme.

så de sidste par gange har jeg været hos Bangkok og der er jeg endnu ikke blevet skuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er rigtig at man får en god behandling hos Lanna på mariagervej.

Men glem nu ikke Bangkok Massage i Adelgade der er der også en god massage og der er også altid garanti for Handjob, samt der normal heller ikke er problem med Blowjob samt en gang Bum Bum, stedet er ikke så hyggeligt men der er altid ren, jeg har været der en del gange og aldrig gået skuffet derfra.

Hos KAT får man den bedste massage og en god HJ, men det er ved at være træls med alle de telefonopkald hun tager under massagen, og som sagt så er det heller ikke altid sikkert at man kan komme til hos KAT så får man henvisning til en af hendes hjælpere, og det er ikke altid det samme.

så de sidste par gange har jeg været hos Bangkok og der er jeg endnu ikke blevet skuffet.

Tror da også jeg vil prøve Bangkok massage næste gang. Det lyder til at være god service, endda med EKSTRA god service. JIRAMON var en skuffelse sidste gang for 1½ måned siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...