Hop til indhold

Recommended Posts

Hej er der nogen der kender til nogle gode Thaisteder i Randers, jeg kender til Lanna Thaimassage, og Jiramons men vil lige høre om der er nogen der nogle steder der er værd at besøge i byen.

Ved godt der er gode steder i Århus, men er der også det i Randers

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har besøgt den i kælderen lige ved siden af Jiramon.

Her får du også ekstra, jeg har fået hj.

Massagen er på det jævne.

Jeg har den første gang jeg var der fået massage af en pige jeg desværre ikke fik navnet på.

Hun var så vidt jeg forstod fra Århus - for pokker hun forstod at tirre - har desværre ikke mødt hende siden.

Andre må gerne melde tilbage, hvis I har mødt hende og ved hvor hun holder til ;--)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lanna Thaimassage er super Både Iben og som er helt i top. Massage plus happy nås nemt for 500, har dog aldrig fået hele pakken. Er der nogen som har lidt erfaringer med dette og med hvem det kan lykkedes?

Der er også en anden end de to jeg skrev en med store fyldige bryster nogen der ved hvad hun er til og måske et navn..... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har efterhånden prøvet et par steder i Randers og tænker, jeg vil dele det med jer andre.

Den bedste massage og den mest pirrende fås hos Jiramon i Vestergade. Det er kun hos Cat, så vidt jeg ved, der kan opnås ekstra, men hun pirrer til gengæld også under hele massagen. Lun, tror jeg hun hedder, giver en rigtig god massage, men jeg har aldrig oplevet nogle undertoner.

Rosa og Lanna's giver ikke den bedste massage, men der er mulighed for afslutning.

Bangkok giver en massage der er tilsvarende pirrende som hos Jiramon. Jeg ved ikke hvad hende der masserede mig hedder, men jeg kunne forhandle fransk afslutning hjem for kr. 600,-

Nans massage er ganske god og der er også mulighed for afslutning. Hun er flyttet udenfor byen nu til H.C. Ørstedsvej og derude har jeg ikke været endnu, så jeg ved ikke om hendes ydelser er ændret.

Jeg kan ikke huske hvad den i kælderen på vestergade hedder, men det var ikke god massage. Til gengæld, tror jeg man kan gå hele vejen med dem der, minder lidt om et bordel. Tilbud på kr. 1.000,- for fransk afslutning sagde jeg nej tak til.

Jeg har også prøvet den nye i Prins Christians Gade, som jeg heller ikke kan huske navnet på. Ok massage og afslutning til sædvanlig pris. Hun sluttede af med at fortælle at næste gang, kunne jeg få full body massage til kr. 1.000,-

Jeg håber at beskrivelserne kunne bruges og evt. give anledning til at dele viden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den i kælderen på vestergade...er det den der ligger på hjørnet af st.Voldgade??...i mener

Der fik jeg en lørdag sidst i januar en rimelig massage og det hele ;) af en pige som kom fra århus, hun var der kun lørdag og søndage og et sted i Århus om fredagen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var i går middag hos Bangawn Massage, den i kælderen på hjørnet St. Voldgade 18 / Vestergade.

Jeg spurgte til Body to Body, og Pen, som pigen hed sagde 1000,- inkl. sex.

I bagklogskabens lys skulle jeg nok have spurgt om varigheden, for efter max. 10 hvor hun gned de dejlige bryster på min ryg og trykkede minimalt på mine ben, blev jeg bedt om at vende mig om... :o

Derefter var fokus på min pik, og det var kun fordi, jeg bad om at trække det lidt ud, jeg ikke var færdig før efter ca. 25 min., og så kunne jeg ellers gå igen... lettere skuffet over oplevelsen, da Pen absolut ikke virkede særligt interesseret i sit forehavende, men kun om at få mig gjort færdig, så der blev brugt en hel del hånd, da jeg havde sagt, hun lige skulle vente med kondomet...

Jeg fortryder i hvert fald, jeg ikke valgte en anden og havde "nøjes" med alm thaimassage og evt. HJ hos Lanna på Mariagervej... Det får man i hvert fald meget mere ud af!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser i dag denne annonce i Ekstra Bladet... er der nogen, der har været dér og kan berette om det?

CHOAPHAYA THAIMASSAGE. SMUKKE

piger. God massage. Randers.

Tlf. 5014 8804

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser i dag denne annonce i Ekstra Bladet... er der nogen, der har været dér og kan berette om det?

CHOAPHAYA THAIMASSAGE. SMUKKE

piger. God massage. Randers.

Tlf. 5014 8804

Prøvede stedet forleden, der er utroligt rodet.Fik massage af en utrolig flot pige på 30. Massagen var ikke noget at skrive om men der kom hurtigt et "what you want?" efterfulgt af "we do everything here" Spurgte til prisen 1500 for everything, takkede nej. Hun forsøgte sig igen efter "turn over" 1000 var det faldet til. Havde kun 900.Det blev accepteret. Hun smed alt tøjet, havde den flotteste krop jeg nogensinde har set. Og everything meant everything here. Jeg vil overladeresten til læserens fantasi. Men det er de bedste 900 jeg har brugt på Thai piger. OBS det var med condom, så no risk

Obs - vær ikke forskrækket, hvis den der svarer i telefonen lyder meget mandhaftig. Det er en kvinde, blot spørg efter den unge fik aldrig hendes navn.

Dette var mit indlæg til debatten kom frisk frem og fortæl så vi alle kan nyde godt af jeres erfaringer!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på et tidspunkt på vej til CHOAPHAYA THAIMASSAGE, men stemmen i telefonen magtede ganske enkelt ikke at oplyse mig om en adresse, som jeg var sikker på jeg forstod. Valgte istedet en af "de sikre" i Randers.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var for få dage siden hos Kat i Kirkestræde. Hun gav som altid en god massage og kommer omkring ALT på den allerdejligste måde. Det skal opfattes på den måde, at hun ikke "kommer" til at massere dig tæt på dine følsomme områder. Næh det gør hun helt målrettet og bevidst uden at fortabe sig i det. Det er ret rart ;). Hun er ofte glad, smilende og nærværende og lykken er at være der en af de dage, hvor hun ligefrem sprudler af godt humør. Så er hun varm og puttet og giver en fantastisk massage.

- et lille minus er lokalerne: De er ikke noget at råbe hurra for...

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Tyren13

Blandt de sikre er for mig Lanna og Bangkok, men der er mange andre, der har rigtig gode erfaringer fra andre steder. Randers er måske det bedste "thai-sted" pt. i Jylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan der suppleres med en adresse på Lanna? evt. et telefon nummer?

Lanna bor på Mariagervej, jeg husker ikke nummeret.

Det nemmeste er at google Randers onsdag, søge på thai massage, så finder du annoncer på de fleste

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Goldfinger

Lanna og Bangkok er absolut fine steder med sikkerhed for afslutning. Der er bare så mange forskellige hos Lana og selvom man spørger efter én bestemt så er det absolut ikke sikkert det ender sådan.

@alle

KAT i Kirkestræde kan absolut anbefales, det er nok de jeg har fået den bedste behandling og den samme hver gang.

Hvem har efaringer med Ban Chaig Massage i Prins Christiansgade lad os høre eller for den sags skyld Kanoknan i Borgergade.

Thaistederne skyder op som paddehatte i tiden, lad os hjælpe hinanden med lidt forbruger oplysning og for alt i verden huske at behandle pigerne pænt og med respekt, de har det ikke for nemt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været et par gange hon Ban Chiang i Prins Christians Gade og massagen er ganske glimrende og der er mulighed for alt hvad hjertet begærer hos en ganske flot Thai pige. Hun snakker kun engelsk.

Bangkok er også en sikker vinder, hvis det ikke kun er massage man er ude efter. Synes dog ikke stedet tiltaler mig så meget, men smag og behag.

Kat er suveræn.

Jeg har også prøvet Chopaya. Underligt rodet sted og elendig massage. Det var ikke den flotte der er beskrevet andetsteds, men hun gik direkte igang med den lille fyr, da jeg vendte på ryggen og gjorde ham glad og tilpas uden at forlange ekstra for det. Gav hende dog kr. 400,- alligevel.

Kanoknan i Borgergade? Er det i Jiramons gamle lokaler, at der er kommet en thaimassage igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt med lidt liv her og nogle fine anmeldelser. Lyder som om jeg skal til Prins Christians Gade, hvad er prisniveauet der?

Nogen der har været hos NAN efter hun er flyttet til villakvarter, jeg har været der en enkelt gang uden antydning af afslutning. Man venter også hele tiden, at manden skal komme hjem. Andre oplevelser en mine her.

Hvordan står det til hoe Jiramon, har ikke været der siden Kat startede selv. Lana er det også længe siden jeg har besøgt er blevet skuffet der et par gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lanna på Mariagevej er altid sikker.

Du får rigtig god massage her, de sidste par gange jeg har besøgt stedet, har det været "æble", det nævnte hun selv for at det var nemmere at huske. Hun er rigtig sød og god til at massere.

Hun tager villigt tøjet af og hun må berøres uden der dog var antydning til at hun vill gå videre.

Jeg har en enkelt gang besøgt Jiramon efter at Cat rejste, det er stadig god massage og der er stadig mulighed for ihvertfald hj

Jeg har ikke besøgt andre steder i Randers for nylig.

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prisniveauet i Prins Christians gade er det sædvanlige. Jeg har også været ved Nan og det er nøjagtig samme oplevelse. Jiramon giver stadig suveræn massage hver gang og altid mulighed for happy end, undtagen hos Lun.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Cat flere gange efter hun startede for sig selv, og hun er mindt ligeså god som da hun var ved Jiramon.

Cat masserer overalt.... og når jeg siger overalt, mener jeg overalt, hun går godt til den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

var lige idag en tur på Thai Klinikken på Prins Christiansgade i Randers.

fik en rimelig god massage, og et dejligt Handjob til Kr. 500,- incl. massage, fik tilbudt hele pakken for Kr. 1.000,- men det havde jeg ikke rigtig lyst til idag, men pigen var sød og meget behagelig, og en pæn Thai på omkring de 30 år, meget slank.

Men massagen er ikke det samme som hos Cat, men den kan sagtens gå an, og jeg kommer der gerne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...