AalborgLook 5182 Skrevet 18. Januar, 2018 Vi er heldigvis meget forskellige mht. hvad vi tænder på osv., men den her annonce er alligevel ny for mig Søger pengeslave inkl. “Blackmail” mm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbh Skrevet 18. Januar, 2018 har også lagt mærke til den, forstår ik rigtigt hva den går ud på når hun ik er prostitueret mere ???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lacroix Skrevet 18. Januar, 2018 Hun skriver at hun har mange ansøgere - mellem linjerne læser jeg mere en der prøver lidt kunstigt at puste sig op. Ergo at der måske ikke er så mange ansøgere som hun gerne vil give udtryk for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandy 405 Skrevet 18. Januar, 2018 Lacroix skrev, for 4 minutter siden: Hun skriver at hun har mange ansøgere - mellem linjerne læser jeg mere en der prøver lidt kunstigt at puste sig op. Ergo at der måske ikke er så mange ansøgere som hun gerne vil give udtryk for. Det tror jeg du har helt ret i. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbh Skrevet 18. Januar, 2018 Ku nu godt tænke mig at læse hendes selv biografi, er tydeligt at se at hun har levet et hårdt liv men forhåbentlig også haft nogle gode stunder med hendes erhverv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 18. Januar, 2018 Reelt er der jo bare tale om udnyttelse af folk der tænder på udmygelse i en meget anderledes form end hvad vi ellers kender til. Det handler selvfølgelig om penge, og for disse penge modtager man typisk bare en helvedes masse verbal ydmygelse, komandoer om at gøre dit eller dat ved sig selv. Man møder aldrig "pengeherskeren" og derved er sex med herskeren selvfølgelig også udelukket. Det der blackmail, skulle vist dække over, at herskeren gerne udmyger en offentligt. Det kunne være ved at offentliggøre komprimenterende billeder m.v. Jeg er godt klar over, at der rent faktisk findes folk der tænder på, at lade sig mere eller mindre ruinere, men.............personligt synes jeg der er tale om plattenslageri af højeste klasse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slavenj 60 Skrevet 18. Januar, 2018 Så længe det er inden for lovens grænser synes jeg ikke man skal dømme hvad folk tænder på. At kalde ægte FINDOM for plattenslageri er det samme som at kalde en GP der tilbyder sex for en plattenslager. Men lige denne her annonce ville jeg nok styre pænt udenom. Der findes så mange dygtige der udøver FINDOM, så at finde en på AL vil nok ikke være det rette;) Tvivler også på at det vælter ind med reelle ansøgere til hende. j Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 18. Januar, 2018 Der har for nylig været en tråd her på lille EG omhandlende nøjagtig samme emne. Den kan man passende finde og blive lidt klogere af. God læsning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 18. Januar, 2018 TheVoice skrev, for 48 minutter siden: Reelt er der jo bare tale om udnyttelse af folk der tænder på udmygelse i en meget anderledes form end hvad vi ellers kender til. Det handler selvfølgelig om penge, og for disse penge modtager man typisk bare en helvedes masse verbal ydmygelse, komandoer om at gøre dit eller dat ved sig selv. Man møder aldrig "pengeherskeren" og derved er sex med herskeren selvfølgelig også udelukket. Det der blackmail, skulle vist dække over, at herskeren gerne udmyger en offentligt. Det kunne være ved at offentliggøre komprimenterende billeder m.v. Jeg er godt klar over, at der rent faktisk findes folk der tænder på, at lade sig mere eller mindre ruinere, men.............personligt synes jeg der er tale om plattenslageri af højeste klasse. Sex med en herskerinde er for så vidt jeg ved, altid udelukket da det ville ødelægge det underdanige i forholdet. Det samme vil ofte også gælde fuld nøgenhed, men herskerinden vil ofte være iklædt noget du tænder på - men altså ikke, uanset hvor ihærdig du end er, får adgang til at se indenunder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1100 Skrevet 18. Januar, 2018 Jeg har besøgt hende én gang , hun var på SD sidste år tror jeg det var. Besøgte hende i en lidt rodet lejlighed ude på Nørrebronx , vi havde aftalt at hun skulle bruge mig som hun havde lyst og måtte næsten gøre som hun ville , vi havde aftalt et fast beløb på 1500 pr gang. Oplevelsen med hende den første gang var ikke noget at skrive hjem om , mere som om jeg bare skulle komme ud over hendes kunstige patter og så ud...hun regnede så med at hun derefter ville få de 1500kr HVER uge fremover ,hvilket vi slet ikke så tidligt havde aftalt , nærmere at vi lige skulle prøve hinanden af først , blev derefter rimeligt chikaneret af hende på SMS og på SD beskeder,at nu manglede hun lige 400 til mad til hende og sin søn osv. osv , hvorefter jeg blokerede hende på SD og var nød til at true hende med politi hvis hun blev ved med at skrive.....så glem hende!! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
decameron 170 Skrevet 18. Januar, 2018 pdrhan skrev, for 24 minutter siden: Jeg har besøgt hende én gang , hun var på SD sidste år tror jeg det var. Besøgte hende i en lidt rodet lejlighed ude på Nørrebronx , vi havde aftalt at hun skulle bruge mig som hun havde lyst og måtte næsten gøre som hun ville , vi havde aftalt et fast beløb på 1500 pr gang. Oplevelsen med hende den første gang var ikke noget at skrive hjem om , mere som om jeg bare skulle komme ud over hendes kunstige patter og så ud...hun regnede så med at hun derefter ville få de 1500kr HVER uge fremover ,hvilket vi slet ikke så tidligt havde aftalt , nærmere at vi lige skulle prøve hinanden af først , blev derefter rimeligt chikaneret af hende på SMS og på SD beskeder,at nu manglede hun lige 400 til mad til hende og sin søn osv. osv , hvorefter jeg blokerede hende på SD og var nød til at true hende med politi hvis hun blev ved med at skrive.....så glem hende!! ja mener også jeg har set hendes ansigts tatooe på sd et par gange i forskellige profiler har aldrig tænkt jeg skulle give hende penge for sex faktisk ? hvis du forstår men tak for indputtet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
decameron 170 Skrevet 18. Januar, 2018 (edited) slavenj skrev, for 2 timer siden: Så længe det er inden for lovens grænser synes jeg ikke man skal dømme hvad folk tænder på. At kalde ægte FINDOM for plattenslageri er det samme som at kalde en GP der tilbyder sex for en plattenslager. Men lige denne her annonce ville jeg nok styre pænt udenom. Der findes så mange dygtige der udøver FINDOM, så at finde en på AL vil nok ikke være det rette;) Tvivler også på at det vælter ind med reelle ansøgere til hende. j hvad ville i dine øjne ikke være indenfor lovens rammer, afpresning er jo klart udenfor , at udnytte en svagere i et forhold , økonomisk er. bevidst at ødelægge , uden anden grund end egen vinding, andres økonomi er også ulovligt, det komme ind under bedrageri så jeg kan ikke se der er meget spillerum økonomisk faktisk man kunne komme i den specielle situation, at nogen meldte forholdet , og der blev lavet en røveri anklage, hvor den røvede , ytrer at han ikke har noget imod det, men det er faktisk stadig røveri ? Redigeret 18. Januar, 2018 af decameron Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 18. Januar, 2018 slavenj skrev, for 6 timer siden: Så længe det er inden for lovens grænser synes jeg ikke man skal dømme hvad folk tænder på. At kalde ægte FINDOM for plattenslageri er det samme som at kalde en GP der tilbyder sex for en plattenslager. j Selvfølgelig har man da lov til at give udtryk for sin holdning. Det har intet at gøre med om det er lovligt eller. Iøvrigt kan man ikke sammenligne gensidigt og aktivt sex mod betaling med at tilbyde at denne form for "ydelse". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 18. Januar, 2018 pdrhan skrev, for 4 timer siden: Jeg har besøgt hende én gang , hun var på SD sidste år tror jeg det var. Besøgte hende i en lidt rodet lejlighed ude på Nørrebronx , vi havde aftalt at hun skulle bruge mig som hun havde lyst og måtte næsten gøre som hun ville , vi havde aftalt et fast beløb på 1500 pr gang. Oplevelsen med hende den første gang var ikke noget at skrive hjem om , mere som om jeg bare skulle komme ud over hendes kunstige patter og så ud...hun regnede så med at hun derefter ville få de 1500kr HVER uge fremover ,hvilket vi slet ikke så tidligt havde aftalt , nærmere at vi lige skulle prøve hinanden af først , blev derefter rimeligt chikaneret af hende på SMS og på SD beskeder,at nu manglede hun lige 400 til mad til hende og sin søn osv. osv , hvorefter jeg blokerede hende på SD og var nød til at true hende med politi hvis hun blev ved med at skrive.....så glem hende!! Hele hendes annonce og hendes exit lugter vist også bare at nu står hun overfor et økonomisk problem, og forsøger sig med dette, nok mere end at hun har en særlig interesse i dette fænomen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg