Hop til indhold
Ælling

Arabisk gudinde i Kolding.

Recommended Posts

Alcacer skrev, for 22 timer siden:

Nå ja, vidste ikke at samtlige arabere i verden var gået sammen om at formulere de sms'er. My bad:wacko:

Du ved jo udemærket godt hvad jeg mener mand! Ser du aldrig TV eller går tur i dit lokalcenter? Arabere har gennemgående en højtråbende atityde og store armbevægelser, hvilket kan henledes direkte til de viste sms'er.

Gennemgående = De fleste eller normen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 33 minutter siden:

"Det kunne da være interessant at se korrespondancen der ligger forud for det du har valgt at bringe"  - det er da at stille spørgsmål ved oprigtigheden af hans oplevelse !!!. 

"Det lyder en smule underligt, at du sender en  høflig sms omkring en aftale. Da du så ikke får svar ringer du en enkelt gang. Hun bryder tavsheden svarer hun på sms "hvorfor bliver du ved med at ringe".  - igen stiller du hans oplevelse i tvivl ...

så nej ... du udviser ikke bare almindelig interesse... 

og så prøv at lægge mærke til i fremtiden .... piger som annoncere på annoncelight .... der må vi ikke skrive noget negativt eller komme med hvad du kalder uddybende spørgsmål til rigtigheden af en fantastisk anmeldelse !!!

men nu skal jeg jo passe på ikke at afspore mere ...for så udstøder i mig jo bare fra eroguide igen :)) haha

  •  

Nu er jeg jo ikke herre over, hvor du eksempelvis tolker mine uddybende spørgsmål.  Jeg undrede mig ligesom trådopretteren omkring hvorfor gjorde hun sådan. At stille spørgsmålstegn ved oprigtigheden af hans oplevelse er jo lidt det samme som at sige "Jeg tror det er noget du selv har fundet på".  Det kan næppe hævde at jeg har gjort.  Resten af mine spørgsmå er ligeledes stille i en interesse omkring "hvorfor gjorde pigen mon som hun gjort".

Med hensyn til din sidste del, synes jeg du skulle oprette en tråd omrking emnet, da jeg ikke har bemærket den sammenhæng, eller iøvrigt kan se nogen sammenhæng til mine indlæg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 18 timer siden:

Nu er jeg jo ikke herre over, hvor du eksempelvis tolker mine uddybende spørgsmål.  Jeg undrede mig ligesom trådopretteren omkring hvorfor gjorde hun sådan. At stille spørgsmålstegn ved oprigtigheden af hans oplevelse er jo lidt det samme som at sige "Jeg tror det er noget du selv har fundet på".  Det kan næppe hævde at jeg har gjort.  Resten af mine spørgsmå er ligeledes stille i en interesse omkring "hvorfor gjorde pigen mon som hun gjort".

Med hensyn til din sidste del, synes jeg du skulle oprette en tråd omrking emnet, da jeg ikke har bemærket den sammenhæng, eller iøvrigt kan se nogen sammenhæng til mine indlæg.

 

der er vidst ikke meget at fortolke .... og jeg fastholder gerne,  at din intention var at stille trådopretterens oplevelse til spørgsmål.... om det virkelig kunne passe !!!

... men skal vi ikke bare lade den ligge her!!!

og så lade alle andre læsere gøre deres egne tanker .... næste gang de ser en bruger med flere tusind indlæg og som tydeligvis er en administrator under dæknavn

og som forsvarer piger som har annoncer på annoncelight :) 

 

nu syntes jeg ikke hverken jeg eller dig skal afsporer denne her tråd mere .... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 48 minutter siden:

og så lade alle andre læsere gøre deres egne tanker .... næste gang de ser en bruger med flere tusind indlæg og som tydeligvis er en administrator under dæknavn

og som forsvarer piger som har annoncer på annoncelight :) 

 

 

En lidt interessant konspirationsteori.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg for sjovs skyld skrevet til araberen i går aftes på Dansk og fik sms retur kort tid efter hvor hun bad om jeg skulle skrive på engelsk. 

I dag skrev jeg til indieren på Dansk og fik igen en besked tilbage om at skulle skrive på engelsk. 

Så mon  ikke det er Alfons i har skrevet med 

Redigeret af trucker76

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da kæft en masse plader og fordomme i denne tråd. Er da ikke meningen vi skal sidde her og diskutere attitude og om hvordan alle arabere åbentbart opføre sig. 

Det tydeligt der har været en mand der har været meget ivrig for at få en aftale i hus som først var et par dage efter. At han så vælger at blive pigefornærmet og vise det her ligger ham frit for hvis han mener han er blevet dårligt behandlet. Håber bare alle ved der nok er 2 sider af denne sag og kan læse mellem linjerne  

Og ja jeg har besøgt Araberne. Og det var en perfekt oplevelse.  Perfekt siger jeg.

Om det er samme person er jeg stadig i tvivl om

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
trucker76 skrev, for 5 timer siden:

Nu har jeg for sjovs skyld skrevet til araberen i går aftes på Dansk og fik sms retur kort tid efter hvor hun bad om jeg skulle skrive på engelsk. 

I dag skrev jeg til indieren på Dansk og fik igen en besked tilbage om at skulle skrive på engelsk. 

Så mon  ikke det er Alfons i har skrevet med 

Da jeg besøgte araberne stod hun selv for sms'erne og jeg så hende selv skrive. Kunne måske have på fornemmelsen araberens står for begge telefoner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

woow det her var interessant læsning :)

du ved jeg ikke om det er mig som er helt forkert på den, men står der ikke i hver af deres annonce at de taler engelsk og kan besøges sammen?

så det er vel nok ikke pigen der er bleven sms´set med når hun skriver at hun taler engelsk og det kan vel heller ikke være én og samme person hvis de kan besøges sammen... noget jeg lige bemærkede men kan også bare være mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...