Hop til indhold
Ælling

Arabisk gudinde i Kolding.

Recommended Posts

Jeg prøvede at komme i kontakt med hende her i dag:  https://annoncelight.dk/showad/242695

Jeg har ikke besøgt hende endnu, men jeg synes alligevel jeg bør fortælle om hendes attitude.
Jeg havde også prøvet at komme i kontakt med hende her, som åbenbart arbejder samme sted: https://annoncelight.dk/showad/242680

I begge tilfælde prøvede jeg først at sende sms'er som jeg ikke fik svar på. Senere prøvede jeg så at ringe til den indiske pige, som smed på, og spurgte, hvorfor jeg ikke sendte en sms(?).......

Efter at have fået afslag på at reservere en tid på lørdag, prøvede jeg at ringe til den arabiske pige, og her bliver jeg nødt til at dele den sms-udveksling, jeg havde med hende. Det er ikke noget der tegner for godt.

araber.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ælling skrev, for 5 minutter siden:

Jeg prøvede at komme i kontakt med hende her i dag:  https://annoncelight.dk/showad/242695

Jeg har ikke besøgt hende endnu, men jeg synes alligevel jeg bør fortælle om hendes attitude.
Jeg havde også prøvet at komme i kontakt med hende her, som åbenbart arbejder samme sted: https://annoncelight.dk/showad/242680

I begge tilfælde prøvede jeg først at sende sms'er som jeg ikke fik svar på. Senere prøvede jeg så at ringe til den indiske pige, som smed på, og spurgte, hvorfor jeg ikke sendte en sms(?).......

Efter at have fået afslag på at reservere en tid på lørdag, prøvede jeg at ringe til den arabiske pige, og her bliver jeg nødt til at dele den sms-udveksling, jeg havde med hende. Det er ikke noget der tegner for godt.

araber.jpg

Besynderlig tilgang til kommunikation hun lægger for dagen...:huh:

Videre og afsted til en anden mere høflig pige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nu en skam. En indisk og en arabisk pige har ellers været på toppen af min to-do-liste længe, men det her lyder til at være en blandet fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ælling skrev, for 6 minutter siden:

Det er nu en skam. En indisk og en arabisk pige har ellers været på toppen af min to-do-liste længe, men det her lyder til at være en blandet fornøjelse.

Det kunne da være interessant at se korrespondancen der ligger forud for det du har valgt at bringe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, Lige nu:

Det kunne da være interessant at se korrespondancen der ligger forud for det du har valgt at bringe. 

Det eneste der kom forud var, at jeg sendte en sms og spurgte, om hun var at træffe senere på ugen, og lidt efter forsøgte jeg at ringe (én gang), men der smed hun på.
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ælling skrev, for 3 minutter siden:

Det eneste der kom forud var, at jeg sendte en sms og spurgte, om hun var at træffe senere på ugen, og lidt efter forsøgte jeg at ringe (én gang), men der smed hun på.
 

 

Det lyder en smule underligt, at du sender en  høflig sms omkring en aftale. Da du så ikke får svar ringer du en enkelt gang. Hun bryder tavsheden svarer hun på sms "hvorfor bliver du ved med at ringe".  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Det lyder en smule underligt, at du sender en  høflig sms omkring en aftale. Da du så ikke får svar ringer du en enkelt gang. Hun bryder tavsheden svarer hun på sms "hvorfor bliver du ved med at ringe".  

Som sagt arbejdede hun sammen med en veninde, som heller ikke ville have at man ringede (selv om de begge skrev "ring" i deres annoncer). 
Så da jeg ringede til den arabiske pige, opfattede hun det som om at det var den anden gang de havde ringet. Jeg kunne jo ikke vide at de arbejdede samme sted. Det skriver ingen af dem noget om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ælling skrev, for 3 minutter siden:

Som sagt arbejdede hun sammen med en veninde, som heller ikke ville have at man ringede (selv om de begge skrev "ring" i deres annoncer). 
Så da jeg ringede til den arabiske pige, opfattede hun det som om at det var den anden gang de havde ringet. Jeg kunne jo ikke vide at de arbejdede samme sted. Det skriver ingen af dem noget om.

Tja..... så har jeg ikke andet bud, end at pigernes intution har sagt, at du nok faldt udenfor deres målgruppe. Hvis de ellers har kunder i "butikken" tager de jo nok imod bestillinger indimellem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår heller ikke hvorfor hun brændte af på den måde. Hendes nummer står i annoncen, så hvis du er nysgerrig, skal du være velkommen til at prøve.

Edit: Nummer, ikke hummer:-P

 

Redigeret af Ælling
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ælling skrev, for 2 minutter siden:

Jeg forstår heller ikke hvorfor hun brændte af på den måde. Hendes hummer står i annoncen, så hvis du er nysgerrig, skal du være velkommen til at prøve.

Jeg er ikke nysgerrig nok til at ringe eller sende sms :) Nu er tråden jo også sprit ny, så måske der kommer lignende indput fra andre der har oplevet det samme som dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
TheVoice skrev, for 48 minutter siden:

Tja..... så har jeg ikke andet bud, end at pigernes intution har sagt, at du nok faldt udenfor deres målgruppe. Hvis de ellers har kunder i "butikken" tager de jo nok imod bestillinger indimellem :)

Ja, for der kan jo ikke være den mulighed at hun er galt på den. 

Jeg havde præcis samme oplevelse med hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lacroix skrev, for 10 minutter siden:

Ja, for der kan jo ikke være den mulighed at hun er galt på den. 

Jeg havde præcis samme oplevelse med hende.

 

Jo selvfølgelig kan hun eller pigerne da sagtens have humør udsvingninger eller lignende, der gør at de indimellem vriser af potentielle kunder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kun mødt araberen.

Annoncerne og SMS korrespondancen foregår på fint dansk, men da jeg så så hende talte hun engelsk og oplyste at hun var fra England.

Og da jeg kun er til dansktalende piger, gik jeg igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 13 timer siden:

Besynderlig tilgang til kommunikation hun lægger for dagen...:huh:

Videre og afsted til en anden mere høflig pige :)

Ja, men hun er jo også araber! Hun skriver præcis som arabere gennemgående taler. Store armbevægelser og en masse grimme ord!

Det er et hidsigt folkefærd på alle måder. Mere er der ikke at sige om dét!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, 1 time siden:

Ja, men hun er jo også araber! Hun skriver præcis som arabere gennemgående taler. Store armbevægelser og en masse grimme ord!

Det er et hidsigt folkefærd på alle måder. Mere er der ikke at sige om dét!

Masser af fordomme har vi ingen af... :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, 1 time siden:

Syntes de sms'er taler for sig selv....

Nå ja, vidste ikke at samtlige arabere i verden var gået sammen om at formulere de sms'er. My bad:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt indisk prinsesse, lavede aftale via sms, det fungerede udmærket. Flot pige store bryster og mega figur, men så er det også sagt.

Startede med at slikke hende, hun så ud som hun kedede sig, så det opgav jeg. Smed mig på ryggen, fik monteret regnfrakke, hun gik i doggy, fik regnfrakken kørt i garage, satte tempoet ned for at nyde, men så spurgte hun om jeg ville kneppe eller hvad. Så jeg stoppede smed mig på ryggen, og fik en håndtrold, inden hun helt ødelagde det, fik så køkkenrulle udleveret, så måtte selv aftørre. Skod oplevelse. Jeg tror inderen og araberen er den samme person ud fra den sms der er i tråden, øjenvipperne ser ud til at være de samme. Og et skod sted lige ud til en stor parkeringsplads, alle kan se man går derop. Jeg føler at have spildt 900 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ælling skrev, den 17/1/2018 at 21:24:

Det er nu en skam. En indisk og en arabisk pige har ellers været på toppen af min to-do-liste længe, men det her lyder til at være en blandet fornøjelse.

du når det nok :P 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 17/1/2018 at 21:51:

Tja..... så har jeg ikke andet bud, end at pigernes intution har sagt, at du nok faldt udenfor deres målgruppe. Hvis de ellers har kunder i "butikken" tager de jo nok imod bestillinger indimellem :)

jeg forstår så ikke hvorfor du bringer Ælling oplevelse i tvivl...   er det noget at gøre med at hun annoncere på annonceligt og dermed har det også din interesse at hun får kunder og derfor ikke skal ha dårligt omtale herinde ...

nu hvor annonceligt og eroguide jo har tætte bånd ?

har bare lagt mærke til det et par gange, at dem som annoncere på annonceligt dem skal man helst ikke sige noget dårligt om... inden moderatoren kommer på banen :P 

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 12 timer siden:

jeg forstår så ikke hvorfor du bringer Ælling oplevelse i tvivl...   er det noget at gøre med at hun annoncere på annonceligt og dermed har det også din interesse at hun får kunder og derfor ikke skal ha dårligt omtale herinde ...

nu hvor annonceligt og eroguide jo har tætte bånd ?

har bare lagt mærke til det et par gange, at dem som annoncere på annonceligt dem skal man helst ikke sige noget dårligt om... inden moderatoren kommer på banen :P 

 

Jeg har udvist interesse for hans opleve og stillet nogle uddybende spørgsmål. 

Men hensyn til det sidste, er det ikke noget jeg har bemærket. Piger fra AL modtager da vist både kritik og ros af de forskellige brugere på EG

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 5 timer siden:

Jeg har udvist interesse for hans opleve og stillet nogle uddybende spørgsmål. 

Men hensyn til det sidste, er det ikke noget jeg har bemærket. Piger fra AL modtager da vist både kritik og ros af de forskellige brugere på EG

"Det kunne da være interessant at se korrespondancen der ligger forud for det du har valgt at bringe"  - det er da at stille spørgsmål ved oprigtigheden af hans oplevelse !!!. 

"Det lyder en smule underligt, at du sender en  høflig sms omkring en aftale. Da du så ikke får svar ringer du en enkelt gang. Hun bryder tavsheden svarer hun på sms "hvorfor bliver du ved med at ringe".  - igen stiller du hans oplevelse i tvivl ...

så nej ... du udviser ikke bare almindelig interesse... 

og så prøv at lægge mærke til i fremtiden .... piger som annoncere på annoncelight .... der må vi ikke skrive noget negativt eller komme med hvad du kalder uddybende spørgsmål til rigtigheden af en fantastisk anmeldelse !!!

men nu skal jeg jo passe på ikke at afspore mere ...for så udstøder i mig jo bare fra eroguide igen :)) haha

  •  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...