Hop til indhold
KnudSan

Fly Thailand billig

Recommended Posts

Hvis man er fleksibel med afrejsetid, kan der også findes billige med Thai Airways, direkte fra Kbh. Købte billet i august til under 3800. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
smokehat skrev, den 22.10.2018 at 20:30:

Man kan nu og da komme med KLM / Airf-rance ud af billund for under 4000...

ellers har jeg personligt succes med Qatar air ud af CPH - fra 3250 til 4050 som det dyreste -- og det afrejse i Juni eller slut oktober..

Jeg har været meget heldig med at deres fly ikke har været fyldt op, på sidste tur i Juni havde jeg 3 pladser for mig selv på 3 ud af 4 "ben". 

Ligeledes kan man være heldig at de vil sælge en upgrade til Business i ugen op til afrejse - da Qatar > BKK skulle foregå med A380, var den en chance jeg ikke kunne lade passere :-)

 

@smokehat

Qatar air er det direkte Bangkok?

Jeg har ikke noget problem med et enkelt skift.

Ved godt det var tilbage i oktober du skrev dette indlæg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 6 timer siden:

@smokehat

Qatar air er det direkte Bangkok?

Jeg har ikke noget problem med et enkelt skift.

Ved godt det var tilbage i oktober du skrev dette indlæg.

 

Skift i Doha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fruen og jeg har gode erfaringer med direkte fly fra København til Bangkok med Norwegian (de fløj stadig direkte for 1,5 måned siden og fortsætter med det på den rute mig bekendt)

Direkte er der selvfølgelig altid Thai Airways og SAS, ved SAS har vi købt billetter hos SAS, men flyet var fra Thai og det har et par gange været billigere end hos Thai selv.

Normalt er vi ikke så vilde med mellemlandinger, men Finnair har ofte fornuftige tilbud med ca. 1 times mellemlanding i Helsinki.

Ligeledes har Qatar gode tilbud fra tid til anden med ca. 1 times mellemlanding i Doha.

Det kan altid betale sig at holde øje med lavpriskalenderen på de respektive selskabers hjemmesider og tilmelde sig deres nyhedsbreve. Ofte kan der spares mellem 500-3000 pr. billet bare ved at flytte rejsetidspunktet 1-3 dage frem eller tilbage. Priser kan også svinge flere gange om dagen, vi rejser oftest tirsdag eller onsdag og betaler normalt mellem 3200-4000 pr. billet incl. fratrukket pointrabatter.

Bruger også prisportaler som f.eks. https://www.travelmarket.dk/billige-flybilletter.cfm
 

Håber du KnudSan og andre kan bruge det til lidt :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...