Hop til indhold
KnudSan

Fly Thailand billig

Recommended Posts

Vil lige høre jer med erfaringer med rejser til Bangkok. 

Hvis det skal være billig flybillet, hvem rejser I så med. 

Hvad tid på året er billigst.

Et eller to skift har det betydning.

Hvis der bestilles i god tid inden rejsen, har det betydning. 

På forhånd tak.

Hilsen KnudSan som måske skal til Bangkok. 

Ved ikke om det er generel debat, da der jo også er efterlysning med. Så flyt gerne hvis det ikke er her.

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 3 minutter siden:

Vil lige høre jer med erfaringer med rejser til Bangkok. 

Hvis det skal være billig flybillet, hvem rejser I så med. 

Hvad tid på året er billigst.

Et eller to skift har det betydning.

Hvis der bestilles i god tid inden rejsen, har det betydning. 

På forhånd tak.

Hilsen KnudSan som måske skal til Bangkok. 

Ved ikke om det er generel debat, da der jo også er efterlysning med. Så flyt gerne hvis det ikke er her.

Lyder hyggeligt med en lille tur hvis du kan få det til at gå op i en højere enhed. Kan desværre ikke bidrage med erfaringer men ønsker god tur alligevel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 1 minut siden:

Lyder hyggeligt med en lille tur hvis du kan få det til at gå op i en højere enhed. Kan desværre ikke bidrage med erfaringer men ønsker god tur alligevel :)

Tak.

Ja jeg har måske en mulighed for at få en god date derude. Gennem en herboende kvinde.

Jeg har læst rigtigt meget af  de gode indlæg der er om Thai piger og date / kæreste.

Både med hold dig væk og tag chancen.

Hvis det kan hænge sammen og fornemmelsen er rigtig, så tager jeg nok chancen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm.

Det er vidst noget med at man skal bruge søgemaskinerne på nettet og kunne rejse på "skæve" tidspunkter/ugedage for at finde de gode billetter.

Hvis du skal tage alle rejser over en kam, er 7 uger før afrejse det bedste tidspunkt«, siger søgemaskinen, www.skyscanner.dk og opret en prisagent som giver dig besked når prisen når en hvis niveau.

Følger man det råd er det muligt at spare 16% i forhold til gennemsnitsprisen.

SAS har en ordning hvor deres vinterprogram træder i kraft med vintertiden i slutningen af oktober, og vores sommerprogram begynder med sommertiden i slut-marts. Måske er der kampagne der?

På Momondo.dk kunne man i maj måned købe en tur/retur billet incl.indtjekket bagage, mad, drikke og sædevalg til 2700 kr

InsideFlyer-DK-Thai-Airways-Billigt-til-

Lige nu ligger den på 4500 kr for et retur med selskabet Etihad med mellemlanding

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 1 time siden:

Vil lige høre jer med erfaringer med rejser til Bangkok. 

Hvis det skal være billig flybillet, hvem rejser I så med. 

Hvad tid på året er billigst.

Et eller to skift har det betydning.

Hvis der bestilles i god tid inden rejsen, har det betydning. 

På forhånd tak.

Hilsen KnudSan som måske skal til Bangkok. 

Ved ikke om det er generel debat, da der jo også er efterlysning med. Så flyt gerne hvis det ikke er her.

Hej KnudSan

Min erfaring er at købe direkte hos Thai Airways - på deres hjemme side. 

Ja der er STOR prisforskel på hvornår på året du rejser - Tider kender jeg ikke helt - men jeg ved at fra dec og hen i foråret er dyrere - og billigere i oktober / november

Og ja det kan betale sig at købe i god tid. Thai Airways har tilbud nogle gange. Meld dig evt ind i deres Thai smile gruppe og få tilbud.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Ku da også lige kommentere :) pt er det jo højsæson, hvorimod når vi kommer til April og specielt Maj, bliver prisen lav ;) 

sidst jeg var derned, var i Oktober og allerede der var pris for Fly omk. 7500,-  derfor måtte jeg ta en mellemlanding som så

blev Indien men et eller andet sted er det lidt lige meget hvor man har stop, da man jo ikk kommer ud af Lufthavnen, men

i dette tilfælde var stoppet på vej ned forlangt da vi ventede i 6 timer i stoppet i Indien :huh: pris 4000 men det var så også

med Fly fra AAR men igen så er der mange muligheder, dog er Cph den eneste mulighed for fly direkte i dk.

en lille tilføjelse er at jeg tar derned igen til April, såfremt jeg kan holde udstyret i ro til da :-o og tro mig, det er ikk nemt :P

Nok om det, men håber du må få en go tur og gu F ska du ej holde dig tilbage, det kan kun gå til Held :P 

Good Luck :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Hej KnudSan

Du skal helt klart undgå december, januar og februar, hvis du ikke vil betale ekstra meget for flybilletter. 

I marts, april og maj er priserne utroligt rimelige - selv direkte fly med Thai Airways og Norwegian finder du fra ca. 3000 kr. t/r (og nogle gange billigere).

Jeg synes, at det er bedst at flyve med Emirates ift. komfort på "monkey class", men det kræver dog altid en mellemlanding i Dubai - dog en fantastisk lufthavn. Emirates har altid gode priser på fly fra København med denne mellemlanding - dog selvfølgelig også her med varierende priser.

Jeg bruger altid skyscanner. Synes at det er klart den bedste og nemmeste søgemaskine.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

På oversøiske rejser kan du næsten ikke være for tidligt ude i forhold til at booke din billet.
Billetterne bliver typisk sat til salg et års tid ud i fremtiden. 

Momondo eller skyscanner er mine foretrukne søgemaskiner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://www.google.dk/flights/#search;f=BLL;t=BKK,DMK;d=2018-04-12;r=2018-04-30

For en rejse den 4. april til den 30. april (bare som eksempel), kan du pt. få en tur-returbillet for 2903 kr.-

Google Flights er generelt meget handy til at finde billige flybilletter og hjælper med at finde priser, hvis du vil afsted en dag før/senere. Ofte kan det også svare sig, at købe 2x enkelt billetter i stedet for en tur-retur billet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hos Norwegian: https://www.norwegian.com/dk/ipc/availability/avaday?D_City=CPH&A_City=BKK&D_SelectedDay=11&D_Day=11&D_Month=201803&R_SelectedDay=13&R_Day=13&R_Month=201805&dFare=1599&rFare=1799&AgreementCodeFK=-1&CurrencyCode=DKK

Har jeg før kunnet sammensætte en rejse med direkte flyvning til under kr. 3000,-

Men ellers kan man f.eks. hos Travelmarket https://www.travelmarket.dk/

oprette en søgeagent, hvor man dagligt får de laveste priser.

Ellers har jeg undersøgt om det var billigere at flyve fra Hamburg - det er det ikke, så vidt jeg kunne se, da de åbenbart flyver nogen andre og dyrere ruter end fra København + som regel med mellemlandinger.

Så har jeg forsøgt om man evt . kunne tage en stop-over i Abu Dubai - eller en rundflyving - men det vil fordyre rejsen med næsten kr. 500,- - nok noget med lufthavnsafgifter, administration, forsikring mv. - og så at flyselskaberne hellere vil sælge længere rejser billigt - og kortere dyrt/km

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det lækkert folk bidrager til at gøre det billig(st) at tage til Thailand..

Stor tak! :)

Med håbet om at denne tråd fortsætter..

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 10 timer siden:

Hvor er det lækkert folk bidrager til at gøre det billig(st) at tage til Thailand..

Stor tak! :)

Med håbet om at denne tråd fortsætter..

Det et mange gode henvisninger allerede.

Enig med dig I, at det et dejligt med alle de gode bidrag.

Tak igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alle input. 

Jeg har i dag købt retur flyvning til Bangkok med Thai Airways. Prisen lidt over 4000 og direkte.

Rejsen er først i april.

Første gang i Thailand og med en date med en sød thai kvinde. Så jeg tager chancen og hvis det hele går i en højer enhed, så bliver hun inviteret med til Danmark.

Så min tråd med flybilletter har udviklet sig til en date for mig.

Jeg tager chancen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@PeeHairy har du viden om hvad miles opsparing ved Thai Smile kan bruges til?

Jeg har lige bestilt billet til i midt oktobet pris 5000 med Thai Airways. 

Jeg har nu den sødeste og rareste kæreste i Thailand. 

Slut med GP og med Thai massage, jeg har tænkt på Thai massage men tænder ikke på tanken om det mere, så flybilletten er hurtigt tjent ind :) og selvom det er kæresteri på langdistance så virker det godt.

Tak til alle de dejlige GP jeg har besøgt og stor tak til de Thai massage steder jeg har været, det var jo der jeg fandt ud af at jeg havde lyst til, at være mere permanent sammen med en Thailandsk kvinde og så er kærligheden jo alligevel nummer et, hvor det rør en.

Så jeg vil da også skrive tag chancen når den kommer, som flere også skrev til mig.

Nyd det skønne vejr og alle de skønne kvinder :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som nævnt i anden tråd af @Jernsvinet så er det udsalg på Norweigen.

Jeg har lige købt rejse til Bangkok sidst i januar og retur i februar til 3700.

Synes det er ok, men det er den skrabede model.

God aften.

Redigeret af KnudSan
Slettet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bor man i Jylland kan man tit med fordel købe billet fra Billund med enten Lufthansa eller KLM, og så med flyskifte i Frankfurt eller Schipol. Så slipper man for at skulle betale det ekstra for at køre over den skide bro.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 2 timer siden:

Bor man i Jylland kan man tit med fordel købe billet fra Billund med enten Lufthansa eller KLM, og så med flyskifte i Frankfurt eller Schipol. Så slipper man for at skulle betale det ekstra for at køre over den skide bro.

Hvad priser cirka er det på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, 1 time siden:

Hvad priser cirka er det på?

Sidst jeg var afsted gav jeg 4100 fra Billund med Lufthansa.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, den 23/8/2018 at 16:22:

Sidst jeg var afsted gav jeg 4100 fra Billund med Lufthansa.

Retur.

Det er billigt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kosmopolitisk_type

Selvom det er noget dyrere end økonomiklasse, så husker jeg at Qatar fra tid til anden tilbød flybilletter på business class helt ned til 10.000 kr, stadigvæk en slat - men alligevel et kup for at sidde oppe foran fire gange á ca. 6 timer. Fantastisk oplevelse, personlig service og komfort uden lige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja business class er altid at foretrække og jeg er glad for Emirates, hvis man vil gamle lidt kan man måske spare lidt ved at upgrade i lufthavnen..fra monkey til business...der er en mellemklasse premium, har jeg så ikke prøvet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan nu og da komme med KLM / Airf-rance ud af billund for under 4000...

ellers har jeg personligt succes med Qatar air ud af CPH - fra 3250 til 4050 som det dyreste -- og det afrejse i Juni eller slut oktober..

Jeg har været meget heldig med at deres fly ikke har været fyldt op, på sidste tur i Juni havde jeg 3 pladser for mig selv på 3 ud af 4 "ben". 

Ligeledes kan man være heldig at de vil sælge en upgrade til Business i ugen op til afrejse - da Qatar > BKK skulle foregå med A380, var den en chance jeg ikke kunne lade passere :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...