Hop til indhold
Aalborgmanden2018

Den mærkelig Nemtøs

Recommended Posts

Guest Røvslikker
Aalborgmanden2018 skrev, for 6 timer siden:

Så vær ærlig Nemtøs.!!!! Stå ved hvad du er.

Hmmm...efter min terminologi kører nemtøs efter konceptet sugarbabe, og skaber sine kontakter igennem sin profil på EG...fred med det, men kan ikke samlignes med de GP'er som annoncerer-moms-skat osv...eller hvad ??

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Aalborgmanden2018 skrev, for 5 minutter siden:

Hun skal ikke skrive i et andet indlæg at hun ikke annoncere her på siden det gør hun jo hun betaler bare ikke som de andre piger det er det der pisser mig af når hun så skriver hun ikke gør det.:(

Hvor er mine annoncer? Jeg tror det er Bjarne der har hacket min profil for jeg har ikke lavet nogen annoncer. Du burde anmelde mig hvis du mener jeg laver noget herinde som ikke er i overensstemmelse med de retningslinjer som er på EG fremfor at skrive det som en anmeldelse!!  Du udstiller dig selv ved at fortsætte med dine malplaceret beskyldninger!

Har du for resten tjekket om alle de GPér som er herinde også har annoncer? eller er det noget personligt du har imod mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgmanden2018 skrev, for 17 minutter siden:

Hun skal ikke skrive i et andet indlæg at hun ikke annoncere her på siden det gør hun jo hun betaler bare ikke som de andre piger det er det der pisser mig af når hun så skriver hun ikke gør det.:(

Hun annoncerer ikke. Hvis endelig hun gjorde det så kan det ALDRIG komme til at rage dig .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 10 minutter siden:

Hvor er mine annoncer? Jeg tror det er Bjarne der har hacket min profil for jeg har ikke lavet nogen annoncer. Du burde anmelde mig hvis du mener jeg laver noget herinde som ikke er i overensstemmelse med de retningslinjer som er på EG fremfor at skrive det som en anmeldelse!!  Du udstiller dig selv ved at fortsætte med dine malplaceret beskyldninger!

Har du for resten tjekket om alle de GPér som er herinde også har annoncer? eller er det noget personligt du har imod mig?

Tossen mener at din selfitåd er en annonce som er gratis. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da ingen selvstændige, som har nogensom helst pligt til at købe annoncer.

Det er noget man gør, hvis man har behov for at betale for at skabe opmærksomhed om sin virksomhed.

Opmærksomhed har du behov for, og kan du opnå det uden at betale for den, så er det da en helt legitim metode at oprette en selfie tråd, være aktiv skribent i forum etc.

Det er helt op til ejer og moderator at sætte grænsen for hvornår kreativiteten går for vidt, og så længe de ikke siger stop, så kan jeg ikke se at vi har nogen som helst grund til anfægte de metoder, som pigerne bruger til at markedsføre sig selv.

De betalende annoncører kan vel have en mening om det, og den kan formidle til sitet, hvis de er utilfreds.

Hvad Nemtøs mener hun er, eller ikke er når hun tager sig betalt, kan det ikke også være os ligegyldigt, bare vi får det som vi har betalt for.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ryger jeg på banen, efter lang tids skriver frem og tilbage fik jeg en aftale med Nemtøs sidste år, det startede total kikset, værelset hun havde booket var ikke klar og de tog mere eller mindre røven på hende. Vi mødes på stedet som vi havde aftalt og vi blev lidt frække bag en container, mere skete der ikke på stedet hvor vi skulke have ordnet tingene. Nemtøs kørte en tur og det gjorde jeg også mens hun ventede på at værelset blev klar, stedet blev ved med at udsætte og udsættte, vi mødes på Ikeas p plads og kørte et afsindigt sted hen hvor jeg fik et blowjob der har fantastisk, dette foregik i min bil. Der skete så det at jeg blev endnu mere liderlig efter at se på varerne under kjolen, da vi ingen værelse havde og jeg tænkte med det lille hoved, ja så endte det med vi kørte hjem til mig privat, det blev desværre opdaget og jeg har derfor ikke skrevet en anmeldelse før nu. Nemtøs er pisse fræk også er hun pisse rar oveni, hun sortere i dem hun mødes med og det syntes jeg er helt fair!!! Skal lige siges at Nemtøs og jeg brugte lang tid på at skrive med hinanden inden hvor møde som startede total kikset. Kommer du igennem nøgle hullet så kan du 100% glæde dig. 

Redigeret af klinikfuckers
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde en aftale med Nemtøs sammen med en anden fyr her inde fra om en 3kant. Det blev desværre aflyst pga af den anden fyr,som sprang fra. 

Mit indtryk af hende er at hun er en fræk pige, som måske er lidt kræsen, men sød og nem at have med at gøre. 

Og fræk som bare pokker! 

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
klinikfuckers skrev, for 15 minutter siden:

Nu ryger jeg på banen, efter lang tids skriver frem og tilbage fik jeg en aftale med Nemtøs sidste år, det startede total kikset, værelset hun havde booket var ikke klar og de tog mere eller mindre røven på hende. Vi mødes på stedet som vi havde aftalt og vi blev lidt frække bag en container, mere skete der ikke på stedet hvor vi skulke have ordnet tingene. Nemtøs kørte en tur og det gjorde jeg også mens hun ventede på at værelset blev klar, stedet blev ved med at udsætte og udsættte, vi mødes på Ikeas p plads og kørte et afsindigt sted hen hvor jeg fik et blowjob der har fantastisk, dette foregik i min bil. Der skete så det at jeg blev endnu mere liderlig efter at se på varerne under kjolen, da vi ingen værelse havde og jeg tænkte med det lille hoved, ja så endte det med vi kørte hjem til mig privat, det blev desværre opdaget og jeg har derfor ikke skrevet en anmeldelse før nu. Nemtøs er pisse fræk også er hun pisse rar oveni, hun sortere i dem hun mødes med og det syntes jeg er helt fair!!! Skal lige siges at Nemtøs og jeg brugte lang tid på at skrive med hinanden inden hvor møde som startede total kikset. Kommer du igennem nøgle hullet så kan du 100% glæde dig. 

Tak for din anmeldelse - totalt kikset opstart er mildt sagt. Det skulle have været min debut på et værelse hvor jeg ville mødes med flere forskellige mænd på samme dag. Jeg er glad for du havde tålmodighed og ikke kunne stå for mine (dit udtryk) "store patter" i bilen <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 5 minutter siden:

Jeg havde en aftale med Nemtøs sammen med en anden fyr her inde fra om en 3kant. Det blev desværre aflyst pga af den anden fyr,som sprang fra. 

Mit indtryk af hende er at hun er en fræk pige, som måske er lidt kræsen, men sød og nem at have med at gøre. 

Og fræk som bare pokker! 

Tak - jeg havde glædet mig helt vildt til vores frække trekant som desværre blev aflyst med en god forklaring <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 19 minutter siden:

Tak for din anmeldelse - totalt kikset opstart er mildt sagt. Det skulle have været min debut på et værelse hvor jeg ville mødes med flere forskellige mænd på samme dag. Jeg er glad for du havde tålmodighed og ikke kunne stå for mine (dit udtryk) "store patter" i bilen <3 

Det var sgu et sjovt møde :D men helt stedets skyld, men helt sikkert frækt møde også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 23 minutter siden:

Tak for din anmeldelse - totalt kikset opstart er mildt sagt. Det skulle have været min debut på et værelse hvor jeg ville mødes med flere forskellige mænd på samme dag. Jeg er glad for du havde tålmodighed og ikke kunne stå for mine (dit udtryk) "store patter" i bilen <3 

Og den stramme kjole og de kæmpe patter gik lige ned i banditten, så var der kun en ting at gøre, og det var over bag den container :P

Redigeret af klinikfuckers
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
klinikfuckers skrev, for 3 minutter siden:

Og den stramme kjole og de kæmpe patter gik lige ned i banditten, så var der kun en ting at gøre, og det var over bag den container :P

Det var sku dejligt frækt at stå og beføle hinanden lidt og mærke lysten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Det var sku dejligt frækt at stå og beføle hinanden lidt og mærke lysten

Helt vildt, også kørte vi fra hinanden for så at mødes igen, det var fedt. 

Redigeret af klinikfuckers

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, for 8 timer siden:

Ej hold dig til trådens indhold her besserwisser

Hvilket indhold, Schlechterwisser?

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, har du nogen som helst økonomisk i klemme ifh til manglende annoncering, @Aalborgmanden2018

Du virker som en misundelig mand! Vær dog glad for at andre hygger sig og find din pige, SOM VIL LEGE MED DIG! Respekter et nej.....

Og hvorfor skriver du at @Nemtøs er en gb'er? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Hvor er mine annoncer? Jeg tror det er Bjarne der har hacket min profil for jeg har ikke lavet nogen annoncer. Du burde anmelde mig hvis du mener jeg laver noget herinde som ikke er i overensstemmelse med de retningslinjer som er på EG fremfor at skrive det som en anmeldelse!!  Du udstiller dig selv ved at fortsætte med dine malplaceret beskyldninger!

Har du for resten tjekket om alle de GPér som er herinde også har annoncer? eller er det noget personligt du har imod mig?

Da jeg var gp havde jeg også en profil herinde. Dog med et andet brugernavn end nu.

Jeg var registreret som gp. Skrev frække oplæg i forum.....og lagde billeder op i en selfietråd.

Det er helt i overensstemmelse med reglerne.

Så gi den bare gas skønne nemtøs:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Missen666 skrev, for 2 minutter siden:

Da jeg var gp havde jeg også en profil herinde. Dog med et andet brugernavn end nu.

Jeg var registreret som gp. Skrev frække oplæg i forum.....og lagde billeder op i en selfietråd.

Det er helt i overensstemmelse med reglerne.

Så gi den bare gas skønne nemtøs:D

Tak  dejlige @missen666 - der  har  tidligere  været  en  debat  som  et  par  gper  rejste  og  Eg  skrev at  min  selfie tråd  var  overensstemmelse med  retningslinjerne

Kan  godt  ske  mine  fotos frister  men  der  er  ingen  annonce  i dem på  nogen  måder.  

Tak for din  opbakning <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgmanden2018 skrev, for 7 timer siden:

Du er en kvinde der lokker folk med frække billeder og med våde historier om det du har lavet med mænd. Tag og få en annonce på annoncelight eller Extra Bladet og betalt og få fat i mænd der. 

Sludder. Det var da en tåbelig betingelse du sætter op der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
Nemtøs skrev, for 20 minutter siden:

Tak  dejlige @missen666 - der  har  tidligere  været  en  debat  som  et  par  gper  rejste  og  Eg  skrev at  min  selfie tråd  var  overensstemmelse med  retningslinjerne

Kan  godt  ske  mine  fotos frister  men  der  er  ingen  annonce  i dem på  nogen  måder.  

Tak for din  opbakning <3

Der vil altid være misundelige fisseletter i denne verden - jeg kan sgu godt forstå du takker ja til fede oplevelser med fyre du selv vælger.....og så oven i hatten måske får "gaver" for det.

Hvem ville ikke gøre det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan det egentlig ikke være pisse ligemeget om hun er det ene eller det andet? Jeg aner ingenting om hende, om der er penge indblandet eller ej, men hvis hun har fundet en måde hvor hun kan undgå at betale mellemmanden, så er det da en no brainer at man gør det? Tænk på hvor meget tid hun bruger på det her forum, og hvor mange billeder hun egentlig ligger op som man kan savle lidt over. Jeg syntes da hun bidrager i den grad.

Trådstarter lyder mest som en frustreret, blueballed dude der har siddet med pikken i hånden og mobilen i den anden, og herefter blevet afvist af den ene eller anden grund.

Redigeret af Byggemandbob
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 10 timer siden:

Hvilket indhold, Schlechterwisser?

ja prøv at læs oplægget f eks og se om du kan gætte det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville ønske at jeg ikke var på vej ud af døren lige nu, for jeg er helt oprørt over det indlæg - Nemtøs har lov til at annoncere eller ikke annoncere der, hvor hun har lyst til og til at sige ja eller nej til at møde, hvem hun vil!! Jeg synes at det her lugter af ræve og sure rønnebær - du har prøvet at lave en aftale og hun har sagt nej tak, og nu skal du så fortælle os alle, hvor "mærkelig" hun er - det viser da ud over enhver tvivl, hvor fornuftigt et valg hun tog, da hun sagde nej tak til at mødes med dig!!

Og nej - det generer ikke mig som GP, at Nemtøs har en dejlig selfie tråd - nyd den eller lad være med at se på den - du kan jo også se redtube hver dag, og jeg garanterer at 99% af de piger har du heller ikke en chance for at møde...

Nemtøs - knus og kram herfra <3

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 33 minutter siden:

du har prøvet at lave en aftale og hun har sagt nej tak, og nu skal du så fortælle os alle, hvor "mærkelig" hun er

Ja, den er så tydelig, at det gør helt ondt! Manden ser nogle billeder af Nemtøs, får kriller i bukserne, og alt er bare i den skønneste orden... Liiige indtil hun ikke føler den samme kriller... Så er hun da også bare mærkelig, og burde i øvrigt betale for en annonce, og ikke sådan bare møde mænd uden at hoste op... Medmindre det er ham selvfølgelig! :D:D:D 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Med den aktivitet Nemtøs har valgt og ligge i tråden,burde hun måske lidt tidligere ha bragt nogle udmeldinger som kunne rydde nogle tvivlspørgsmål af vejen.Hendes tilgang er lidt anderledes end vi mænd er vant til,og med meget svingende udmeldelser omkring formålet,må man også forberede sig på undren blandt brugerne og kollegaerne:)

tråden har også været tilført en vis selektivitet.Ingen kritiske kommentarer er sluppet gennem nåleøjet,uden en stramtandet udmelding retur.Der er oceaner af plads til savl,chatsnak og citater fra de grå sider,der over en længere periode får tåkrummende tilstande.

Ja,så blad forbi og undgå.Svært når opmærksomhedskravet er på dette niveau,hvor enstavelserne står i kø for at bringe til tops:)

hun skal endelig fortsætte som det passer hende for min skyld.Håber bare ikke at 10 kollegaer for samme energi og lyst:P

Enzo

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...