Hop til indhold
Aalborgmanden2018

Den mærkelig Nemtøs

Recommended Posts

Nu vil jeg lige skrive lidt om Nemtøs. Jeg startede som mange andre af jer med at se hvad der var blevet skrevet om hende og især hendes flotte billeder har jeg set mange gange. Så næste skridt måtte jo være at prøve at skrive til hende og se om jeg kunne komme blandt de “få” som hun laver aftaler med. Selvom hun skriver at hun ikke er en gb pige. Hun bruger ikke penge på at annoncere og hendes billeder skal ikke opfordre til at kontakte hende. Hun ligger bare frække historie og oplevelser op her på eroguide. Der var så en tråd fra en GB pige der ikke mente at det var ok hun ikke betalte for det hun gør. Her er jeg nød til at sig Nemtøs du er en GB pige for du har sex med mænd og tager penge for dine ydelser. 

Jeg må sige at jeg troede at det var nemt at snakke med hende men det var det ikke. Troede også næsten vi havde en aftale men hun er sku lidt mærkelig. Det kan godt være hun har store jader og en flot krop men hun er ikke ærlig i det hun skriver hun er og bliver en GB pige der ødelægger det for alle de andre gb piger der bruger deres egne penge på at annoncere. Hun skriver og lokker mænd med frække historier og billeder og betaler ikke til fælles skabet og det pisser mig lidt af når hun så selv skriver at hun ikke gør det.

Så vær ærlig Nemtøs.!!!! Stå ved hvad du er.

  • Tak 1
  • Forvirret 2
  • Sørgelig 1
  • Vred 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver "GB pige". mener du ikke GP = glædespige? GB er normalbetegnelsen for bunkepul.

  • Synes godt om 3
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Du skriver "GB pige". mener du ikke GP = glædespige? GB er normalbetegnelsen for bunkepul.

Ej hold dig til trådens indhold her besserwisser

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful

Der er hverken hoved eller hale i dit indlæg.... ræven og rønnebærrene?

Redigeret af Playful

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Det kan være svært når tråden den ene dag er gavebod fra Tøsen til de lystne.

Næste dag beklagelser over manglende seriøsitet fra mænd omkring aftaler.

Hvorfor lave aftaler,når tråden ingen formål har?;):-o

EG’s til tider største Wanker leverandør 24/7.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

er det en anmeldelse???

Har du mødt hende, og hvordan var hun seksuelt??

prøvemanden

Redigeret af prøvemanden
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

@Aalborgmanden2018 min selfietråd er i overensstemmelse med de regler der er under hyggesnak - det er debatteret tidligere. Vi lever i et frit land så fordi jeg ikke har annoncer må jeg gerne have en profil på eg.

Fordi jeg har en profil herinde er ikke ensbetydende med  at jeg skulle have lyst til at dyrke sex med dig - har skrevet nej tak utallige gange til dig! Jeg er selektiv i mine tilvalg. Jeg er ingen pige og ønsker ikke at blive betegnet som en pige - er en fuldvoksen milf! Hvor vil du hen med dit opslag - det er ikke nogen anmeldelse!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Underligt indlæg der rejser nogle spørgsmål. 

Mener du at hun er en GangBang pige eller en GlædesPige? 

Hvorfor er det her opstød lagt under anmeldelser? 

Du har noget imod at hun ikke betaler til fællesskabet, men prøver alligevel at få en aftale med hende, og da det mislykkedes sender du hende en sviner. 

På mig virker dit indlæg som en forsmået bejler. 

  • Synes godt om 3
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror lidt at du glemmer at det er et menneske af kød og blod som du har med at gøre.

Og den person er vel i sin fulde ret til at takke ja og nej efter velbefindende.

Jeg ved ikke hvad du havde forestillet dig? At lige så snart at du skrev, så ville Nemtøs kaste sig på ryggen med spredte ben og kun vente på dig? Aj vel.....

OG nej, jeg har ikke selv haft fornøjelsen af at besøge Nemtøs og kommer nok heller ikke til det og kender hende heller ikke.

Der er mange andre skønne danske kvinder i denne branche, så skriv til dem og få dig en skøn oplevelse med en af dem hvis det er.

 

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der vil altid findes mænd, der bliver utrolig vrede og bitre, hvis de bliver afvist af en kvinde, der tager penge for sex. Som om at de har retten, bare fordi de har pengene... Jeg har i hvert fald selv oplevet det en del gange. 

Trådstarter inddrager alt det med manglende annoncering, men det har jo dybest set ikke meget med sagen af gøre... Det virker mest af alt som en mand, der ikke bryder sig om at blive afvist. 

Den er lidt lav. :rolleyes:

  • Synes godt om 17
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Nikita Darling skrev, for 4 minutter siden:

Der vil altid findes mænd, der bliver utrolig vrede og bitre, hvis de bliver afvist af en kvinde, der tager penge for sex. Som om at de har retten, bare fordi de har pengene... Jeg har i hvert fald selv oplevet det en del gange. 

Trådstarter inddrager alt det med manglende annoncering, men det har jo dybest set ikke meget med sagen af gøre... Det virker mest af alt som en mand, der ikke bryder sig om at blive afvist. 

Den er lidt lav. :rolleyes:

Mange tak for din opbakning smukke Nikita.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter min mening er der 3 måder at lave en anmeldelse oå:

1) Man overdriver- fik pigen op at ringe 10 gange - kom selv 6 gange på en halv times tid 

2) Man sviner pigen med de værste gloser og man er selv total uskyldig.

3) Så er der den objektive og redelige anmeldelse.

 

Denne her er uden for kategorien. På svinerskalaen vil jeg give den  4.

Det ligner ikke en anmeldelse  -  kun en sviner.

:shock:    :mrgreen:   :rolleyes:

Redigeret af Krølle Bølle Jr.
  • Synes godt om 6
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Krølle Bølle Jr. skrev, for 4 minutter siden:

Efter min mening er der 3 måder at lave en anmeldelse oå:

1) Man overdriver- fik pigen op at ringe 10 gange - kom selv 6 gange på en halv times tid 

2) Man sviner pigen med de værste gloser og man er selv total uskyldig.

3) Så er der den objektive og redelige anmeldelse.

 

Denne her er uden for kategorien. På svinerskalaen vil jeg give den  4.

Det ligner ikke en anmeldelse  -  kun en sviner.

:shock:    :mrgreen:   :rolleyes:

Godt med en analytisk tilgang til det skriv der er kommet om mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er en kvinde der lokker folk med frække billeder og med våde historier om det du har lavet med mænd. Tag og få en annonce på annoncelight eller Extra Bladet og betalt og få fat i mænd der. 

  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Aalborgmanden2018 skrev, for 2 minutter siden:

Du er en kvinde der lokker folk med frække billeder og med våde historier om det du har lavet med mænd. Tag og få en annonce på annoncelight eller Extra Bladet og betalt og få fat i mænd der. 

Et enkelt godt råd - bryder du dig ikke om min selfie tråd - så lad være med at kigge på den.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgmanden2018 skrev, for 6 minutter siden:

Tag og få en annonce på annoncelight eller Extra Bladet og betalt og få fat i mænd der. 

Hvorfor går du ikke selv ind og kigger der og finder en pige du kan betale for at være sammen med ;-)

  • Synes godt om 3
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Aalborgmanden2018 skrev, for 11 minutter siden:

Du er en kvinde der lokker folk med frække billeder og med våde historier om det du har lavet med mænd. Tag og få en annonce på annoncelight eller Extra Bladet og betalt og få fat i mænd der. 

Selv jeg synes nok du går langt over stregen med dit indlæg. Hvem nemtøsen boller med for penge, det rager da kun hende selv og hendes kunder.

kom videre, der er flere fisk i vandet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
8270 skrev, for 1 minut siden:

Selv jeg synes nok du går langt over stregen med dit indlæg. Hvem nemtøsen boller med for penge, det rager da kun hende selv og hendes kunder.

kom videre, der er flere fisk i vandet :-)

Tak for dine ord - troede ikke dette skulle komme fra dig <3  :-) 

Vi er fuldstændig enige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgmanden2018 skrev, for 18 minutter siden:

Du er en kvinde der lokker folk med frække billeder og med våde historier om det du har lavet med mænd. Tag og få en annonce på annoncelight eller Extra Bladet og betalt og få fat i mænd der. 

Dumt    -    naivt    -   total ude i hampen og overflødigt.

Kom dog videre i livet.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Tak for dine ord - troede ikke dette skulle komme fra dig <3  :-) 

Vi er fuldstændig enige.

Man kan jo godt være en skrivende drille pind, uden at være helt uden for pædagogisk rækkevidde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest norisk

Lad nemtøs gøre som hun vil,hun er en voksen kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgmanden2018 skrev, 1 time siden:

Du er en kvinde der lokker folk med frække billeder og med våde historier om det du har lavet med mænd. Tag og få en annonce på annoncelight eller Extra Bladet og betalt og få fat i mænd der. 

Du Aalborgmand 2018

Dit skriv om Nemtøs er både tarveligt og usympatisk og jeg er helt uenig med dig i dine synspunkter og dit skriv. 

Personligt har jeg fundet stor glæde og morskab i Nemtøs`s billeder og sjove og venlige kommentarer.

Nemtøs er tydeligvis et glad og positivt menneske, som du bør respektere og måske endda lære en smule pli af.

Hilsen Booob

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
booob skrev, for 3 minutter siden:

Du Aalborgmand 2018

Dit skriv om Nemtøs er både tarveligt og usympatisk og jeg er helt uenig med dig i dine synspunkter og dit skriv. 

Personligt har jeg fundet stor glæde og morskab i Nemtøs`s billeder og sjove og venlige kommentarer.

Nemtøs er tydeligvis et glad og positivt menneske, som du bør respektere og måske endda lære en smule pli af.

Hilsen Booob

Tror lige jeg blev en smule forelsket - eller nok nærmere rørt i mit gamle hjerte.

Tak for dine søde ord - og jeg er glad for du hygger dig med min tråd - det er også hensigten med den <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skal ikke skrive i et andet indlæg at hun ikke annoncere her på siden det gør hun jo hun betaler bare ikke som de andre piger det er det der pisser mig af når hun så skriver hun ikke gør det.:(

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...