Hop til indhold
Nille

Mini FKK-tur i NRW

Recommended Posts

Godt at se at Hedomax er tilbage. Jeg har tidlige beskrevet klubberne i det gamle "Hedomax"

jeg vil ikke at skrive det igen lige nu, så det bliver en kort gennemgang.

Fornyeligt: Et rutine check hos Goldentime, Acapulco og 2xVilla Vertigo.

Det var en fornøjelse at besøge disse klubber, dejligt gensyn med pigerne. Jeg var til fest hos Acapulco og Villa Vertigo, det var ekstra sjov og ballade med pigerne, de var iklædt sexy kostumer, som jeg kunne afklæde. Stemningen var fantastisk med discodance og poledance. Pigerne var alle på dupperne. Og der blev serveret god mad.

Goldentime bibeholder stadig sit høje service og kvalitetsniveau på alle områder, der var mange flotte piger, god mad, gratis øl og vand, renlighed, venlig og effektiv personale. Klubben har gratis Wifi.

Villa Vertigo er stadig en af mine favorit klubber, et "must-visit" når jeg er i området. Kvalitetsniveauet på højde Goldentime. Stedet og omgivelserne er flotte, pigerne er smukke. Der er altid god partystemming fre-lør. Klubben har gratis Wifi.

En lidt overset klub er Acapulco, den har sådan set eksisteret et stykke tid, men inden for det sidste år har klubben rykket sig meget og formået at tiltrække mange flotte piger. Prisstrukturen er god 40€ for 30min. og 80€ for 1 time. Servicen er generelt god, selvfølgelig er der piger som giver mindre god service. De piger som jeg var sammen med, var lækre, søde og gav GFE.

Det der trækker lidt ned i min bog er at Acapulco kunne godt trænge til en modernisering, hovedloungen virker mørk og kedeligt, maden er mindre god på normale dage. Men de har flotte piger det er jo det der trækker. Pigerne på deres website er ikke blevet opdateret i 100 år, så regn ikke med dem, men jeg kan næsten garantere at der er mange flotte piger i klubben.

Klubben har gratis Wifi.

Jeg har med vilje udladt at anmelde pigerne i denne omgang.

Link til klubberne:

http://goldentime.de

http://www.villavertigo.de

http://fkkacapulco.de/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nille

Godt at se dig på det nye Hedomax :)

Du opnår FKK oplevelsen så ofte, og skriver så gode beretninger herom, at du vil blive et meget stort aktiv for sitet, som du også var det for det gamle Hedomax.

Hvis du genfinder lysten til at berette på ny - det håber jeg at du gør.

Allermest håber jeg at 2012 bliver året hvor vi 2 igen kommer på tur sammen, for det har skortet med muligheder, såvel økonomisk, som det at få vores kalendere til at passe.

Synes at vi skal tage en ambition med os over på det nye Hedomax.net, som vi også havde på det gamle, men som vi ikke fik realiseret. Ambitionen er at arrangere en tur, hvor flest mulige interesserede deltager, og ikke mindst en tur, hvor deltagerne efterfølgende vil skrive deres beretning om turen.

Potentielt kan det blive en hel føljeton af beretninger om en klub, eller flere klubber på samme tur :idea:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa alle her på dette nye board...

Jeg er selv lige hjemkommet efter en tur rundt i tyskland, bl. Acapulco... jeg kan kun anbefale at besøge dette dejlige sted, pigerne ser godt ud, fandt en smuk tyrkisk pige født i tyskland gav super sex i 30 min for 40 €. bj. er uden gummi... pige nr. to var fra Moldova lange ben super krop. lidt mere maskin sex. men ok.

På vej til Acapulca, besøgte jeg Atmos i Hamburg, den er ringe i forhold til først nævnte.

Men pigerne er nok lige så gode, men der er ikke rte mange ca. 10 -15

Acapulco her var ca. 2 piger pr. mand... helt vildt piger over alt... smukke piger unge piger piger fra Afrika og øst europa...

Jeg vil gerne med på en fælles tur. Der er fly til düsseldorf for under 1000 kr. retur.

35€ i indgang 40€ pr. pige så det bliver måske 3000kr. for en dag med 4-5 piger ikke dårligt vel.

Hvem vil med ?

Og hvad mund en taxi koster fra Düsseldorf luft havn til Acapulco ?

Hilsen en gamle swinger og venusloge bruger

Godt at se at Hedomax er tilbage. Jeg har tidlige beskrevet klubberne i det gamle "Hedomax"

jeg vil ikke at skrive det igen lige nu, så det bliver en kort gennemgang.

Fornyeligt: Et rutine check hos Goldentime, Acapulco og 2xVilla Vertigo.

Det var en fornøjelse at besøge disse klubber, dejligt gensyn med pigerne. Jeg var til fest hos Acapulco og Villa Vertigo, det var ekstra sjov og ballade med pigerne, de var iklædt sexy kostumer, som jeg kunne afklæde. Stemningen var fantastisk med discodance og poledance. Pigerne var alle på dupperne. Og der blev serveret god mad.

Goldentime bibeholder stadig sit høje service og kvalitetsniveau på alle områder, der var mange flotte piger, god mad, gratis øl og vand, renlighed, venlig og effektiv personale. Klubben har gratis Wifi.

Villa Vertigo er stadig en af mine favorit klubber, et "must-visit" når jeg er i området. Kvalitetsniveauet på højde Goldentime. Stedet og omgivelserne er flotte, pigerne er smukke. Der er altid god partystemming fre-lør. Klubben har gratis Wifi.

En lidt overset klub er Acapulco, den har sådan set eksisteret et stykke tid, men inden for det sidste år har klubben rykket sig meget og formået at tiltrække mange flotte piger. Prisstrukturen er god 40€ for 30min. og 80€ for 1 time. Servicen er generelt god, selvfølgelig er der piger som giver mindre god service. De piger som jeg var sammen med, var lækre, søde og gav GFE.

Det der trækker lidt ned i min bog er at Acapulco kunne godt trænge til en modernisering, hovedloungen virker mørk og kedeligt, maden er mindre god på normale dage. Men de har flotte piger det er jo det der trækker. Pigerne på deres website er ikke blevet opdateret i 100 år, så regn ikke med dem, men jeg kan næsten garantere at der er mange flotte piger i klubben.

Klubben har gratis Wifi.

Jeg har med vilje udladt at anmelde pigerne i denne omgang.

Link til klubberne:

http://goldentime.de

http://www.villavertigo.de

http://fkkacapulco.de/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej pressosat

Ja man har virkelig mulighed for at få noget for pengene samlet set i Tyskland, hvis man vel at mærke foretager en grundig research, rejse og økonomisk planlægning forud. Humlen er at der skal fra minimum 3000 kr på bordet for en tur retur i de fleste tilfælde, rejse og overnatning inkluderet.

For 1000 kr fra gang til gang kan man jo få oplevelser i 30 minutter på et dansk bordel, hvorfor det jo for flertallet, forsåvidt de har muligheden for at drage på tur, er et spørgsmål om stram økonomisk prioritering.

Man kan så vælge den hyppigere hjemlige oplevelse, eller man kan vælge at få oplevelsen sjældnere, med længere tid imellem. Det kan være et ganske svært valg, men for eget vedkommende er jeg ikke i tvivl. Det i købesex sammenhæng beskednere økonomiske råderum, jeg har prioriteres Tyskland. Det ikke kun, og ikke mest af økonomiske grunde, men i første række på grund af måden en købesex oplevelse afvikels på på et bordel i Danmark - her skal præciseres at det ikke skyldes fransk uden i Tyskland, som jeg koncekvent takker nej tak til.

Min FKK præference skyldes først og fremmest klub konceptet, den helhedsoplevelse konceptet udgør, og som ikke kan opnås på lignende vis i Danmark.

Det er kanon at du er med på at rejse flere sammen, jo flere der melder ud at de er det, endnu bedre jo flere der som de første opretter oplæg til fællesture i forum, des bedre, agter selv at gøre det ved først kommende lejlighed.

Lykkes det at få nogle med, og lykkes det at få deltagerne til at skrive eget bidrag til en rejseføljeton, vil det potentielt kunne give et boost til indholdet i forum på Hedomax.net.

Udover at det simpelthen er hyggeligt at rejse sammen, er der jo også ofte penge sparet ved at dele, leje bil, kørelejlighed til Hamburg, taxi etc

Ja NRW er nok et af de bedste FKK områder i Tyskland, til at få de bedste oplevelser til de penge turen samlet koster hver enkelt?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja en FKK tur handler ikke kun om billigere sex, men helhedsoplevelsen i de forskellige klubber, afslapning, sauna, massage og selvfølgelig sex med smukke piger.

Der er åbnet en ny klub i NRW med 3000 m2 plads, det er 3 tidligere klubber som nu er slået sammen i en stor labyrith af en 2-3etage bygning.

http://magnum-fkk.com

Entre: 30€ happy hour kl.11-12, ellers koster det 50€, incl. mad og drikke.

50€ for 30min 75€ for 60min med pigerne :)

Ja en fælles tur er altid hyggelig, jeg tager måske til NRW om 2 uger...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser godt ud Nille

Lyder også som en god ide at nedlægge nogle klubber og gå sammen om en større klub.

Dog

pressosat skrev:

"Acapulco her var ca. 2 piger pr. mand... helt vildt piger over alt... smukke piger unge piger piger fra Afrika og øst europa..."

Jeg er personligt ikke tilhænger af at der er flest mulige piger at vælge imellem, men mener tværtimod at edialet er et udvalg af piger, der på en og samme tid giver gæsterne oplevelsen af et tilstrækkeligt attraktivt udbud af piger, som at flest mulige piger får oplevelsen af at de tjener en fornuftig omsætning.

Det skal helst opleves som en god forretning for begge parter, og det er det ikke hvis udbuddet af piger, er for stor til efterspørgslen. Det har jeg oplevet før, eksempelvis sidst i Wien hos FKK Fun Palast, hvor man fornemmede en vis anspændthed hos pigerne, da vi ikke var nær mænd nok til alle de piger der var på stedet.

Goldentime som Nille og jeg besøgte sammen med Copenhagen oplevede jeg som kommercielt, imponerende strømlinet, balancen tippede ikke til kundernes fordel den aften, hvilket er bedre end det modsatte.

Goldentime

http://goldentime.de/

Styrken i FKK konceptet er den kommercielle model, med en entre til klubben, og betaling til pigerne for sig. En klub med stor kapacitet, der genererer mange gæster giver en langt bedre driftøkonomi, der gør købesex til at betale, til gavn for piger, gæster og klub.

Men nu er der for mange klubber i Tyskland, med for meget discount i de nedre lag af branchen, og en konsolidering på færre klubber lyder som en farbar vej frem.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan svinger meget med antal gæster, i weekenderne er der tit fuldt hus, så kommer messe perioder med rigtige mange gæster, hellige dage, forskellige klub fester osv.

Pigerne skifter ofte klubber og gæsterne skifter også klubber, vi kommer der hvor der er fleste pæne piger og god stemning...

Ja en god balance mellem antal gæster og piger er bedst, alle er glade...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Bare sådan rent praktisk - jeg har aldrig været i en FKK klub...

Tøffer man så rundt i badekåbe med sine EURO i lommen eller hvordan foregår betalingen til pigerne ???

mvh

Gentleman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Lidt forskelligt, nogle steder får man bare et håndklæde til at svinge rundt om livet, mens andre steder, og det ret udbredt, der får man udleveret en badekåbe.

Det er forskelligt med betalingen, men man går ikke rundt med penge på sig i klubben.

Nogle steder lægger man sin tegnebog i omklædningsskabet, mens man andre steder får en lille værdi boks foruden ens omklædningsskab, hvor så den samme nøgle går til både omklædningsskab og værdiboks.

Betalingen foregår på den måde at pigen man har været sammen med går med en til omklædningen, efter sceancen er overstået, hvor så hun får sin betaling.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må prøve en af klubberne en dag - lyder tiltrækkende..

Har indtil nu "kun" prøvet Nylon Café nær Köln, lidt enklere og hurtigere, men det andet med klub, sauna etc. er bestemt også tiltrækkende en dag man har lidt mere tid ....

Men uanset hvad man vælger har tyskerne godt styr på koncept og kvalitet - det funker bare ;)

mvh

Gentleman

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej med jer.

Jeg har ikke været på en af de Klubber i omtaler, men det lyder da spændende, men kan ikke rigtig forstå at det kun koster et sted mellem 35 - 50 € for 30 min. med en smuk pige.

Det er jo ikke mere end omkring små Kr. 400,- det lyder da vildt billigt, er det virkelig rigtig, så er kvinderne squ da alt for dyre her i danmark.

Så måske man skulle melde sig på sådan en tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Monty

Prøv at læse sidste afsnit i min beretning om en rundtur i NRW, jeg foretog sammen med Nille - det afsnit jeg har kaldt Sammenlignende betragtninger.

Vildt billigt og vildt billigt, men ja 4 - 600 kr for 30 minutter giver mening, ikke kun for mændene, men også for pigerne.

Det er en pris hvor mænd med almindelige indtægter kan være med, mens priser på 1000 kr +/- , herhjemme er helt uden bredere forbindelse med den købekraft, der er til købesex i Danmark.

Det har så sin årsag i en tåbelig dansk rufferilovgivning, der gør at branchen indretter sig sådan at pigernes udgifter til en vagt er helt absurd høje, og der er kun gæsterne til at betale i sidste ende, så det bider sig selv i halen :(

Der er piger på danske bordeller der oplever underskud på en vagt, fordi indtægten fra de første 2 - 3 gæster går til egne udgifter til vagten :shock:

Jeg husker at Nille skrev i tråden på det gamle Hedomax at pigernes udgift til deres vagt på Golden Time var 45 euro, så fik de mad og drikke, samme service som vi mænd.

Hvis pigernes udgifter er 10 - 20 % i Tyskland af pigernes i Danmark, er der noget at give af, så prisen på sex er en win win situation for alle parter, klub, piger og gæster.

Hvis en dansk mutter ville give piger og mænd lignende muligheder, tror jeg at stedet ville trække mænd som en magnet, hvis det koster 4 - 600 kr for 30 minutter med piger som hos Cassiopeia Stars, Seduction Girls mfl - men der skal flere piger på vagt, der trækker flere mænd end vanligt, for at det bliver en succes.

Jeg går og venter på min marts kalender, og påtænker at tage et initiativ til en tur, hvis jeg får mulighed for det, men kom endelig med oplæg til ture, og lad os se hvem der kan arrangere hvad hvornår.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej med jer.

Jeg har ikke været på en af de Klubber i omtaler, men det lyder da spændende, men kan ikke rigtig forstå at det kun koster et sted mellem 35 - 50 € for 30 min. med en smuk pige.

Det er jo ikke mere end omkring små Kr. 400,- det lyder da vildt billigt, er det virkelig rigtig, så er kvinderne squ da alt for dyre her i danmark.

Så måske man skulle melde sig på sådan en tur.

Ja pigerne har næsten ingen udgifter, til annoncering, husleje, telefon damer, mm.

Ja det ligger typisk 50€ for 30min i klubberne. (priserne har ikke ændre sig de sidste 10år !)

Flatrate Partytreff er endnu billigere, men det er en anden historie.

Lige en side bemærkning

Pigerne i Moskva kan koste 2000+ kr. for 1 time, det er mere end i DK. Så DK er ikke det dyreste land.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørgsmål til "Eksperterne" ,

Har med stor interesse læst indlæg om FFK og Partytreff klubberne i dette forum og på det gamle hedomax. Har ligeledes suppleret med en række anmeldelser på de udenlandske sider.

Jeg står overfor at skulle en tur til NRV i maj måned i forbindelse med et forretningsmøde. Tidsplanen bliver ret stram, men jeg forventer at jeg får mulighed for at have 4-5 timer ledigt, som jeg ud fra den inspirerende læsning vil tilbringe med at udforske det tyske sexmarked.

For at få den bedste oplevelse ud af det vil jeg gerne høre Jeres anbefalinger ud fra ud fra de betragtninger jeg selv har lavet og de rammer jeg har mulighed for med besøget.

Tidsrummet jeg får mulighed for at besøge klubben i vil være på en fredag fra klokken ca. 1100 til 1700

Det skal gerne ligge i nærheden af Düsseldorf eller Mônchengladbach.

I starten havde jeg overvejet noget Flatrate ala Pauchalklub i Bochum, men må indrømme at de læste anmeldelser gør at jeg måske hellere vil have højere kvalitet, engagement fra pigerne, nøjes med lidt mindre sex og prøve en FFK klub.

Jeg har derfor disse FFK klubber i tankerne :

Villa Vertigo

Livingroom

Som boblere har jeg

Dolce Vita ( Grundet pris, men sekundær ud fra anmeldelser om kvalitet)

Samya (Frækt med tyrkiske piger, og elskede Rejsenetværkets anmeldelse, men geografisk lidt langt fra min destination)

Mine præferencer er følgende:

Piger i alderen 18-25

Engagement

Flotte sexede slanke piger med god naturlig krop

Europæiske og mellemøstlige piger

Aktivt klubliv - hvor ikke alt behøver at foregå bag lukket dør - Elsker at kigge på

Mad og drikke skal gerne være inkluderet i indgangen

Forventer at budgettet for hvad jeg vil bruge i klubben er 1500-2000 kr.

Hvilke klubber vil I anbefale, når der også tages hensyn til at jeg er tidligt ude på dagen?

Sidste vil jeg gerne høre til udfordringen med BLow/slikke/kys/give finger uden gummi - er der nogen der har erfaringer med hvad risikoen er for at slæbe noget hjem man gerne vil have undgået, og hvad pigerne gør for at undgå smitte

Jeg håber på nogle positive anbefalinger, så lover jeg at skrive en god anmeldelse af min "Jomfru" FFK tur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker

Først vil jeg sige at det er en skam, hvis du kun har 4 - 5 timer til rådighed, og hvis du på nogen måde vil kunne få 7 - 10 timer til rådighed, vil det gøre underværker for at du kan få mest muligt ud af den prioritering, som du efter min mening helt rigtigt har foretaget.

Men når det er sagt, er det klogt af dig, at du er så tidligt ude. Nille er nok den der bedst kan råde dig til hvordan du får mest ud af i FKK sammenhæng få timer i en klub i NRW.

Angående smitterisici, der ser jeg personligt sådan på det, at pigerne i Tyskland ikke burde, som udbredt er, yde fransk uden, særligt for deres egen skyld.

Takker altid uanset at jeg er vældig fristet, nej til fransk uden, og lever så med den lidt mindre nydelse i nuet fransk med udgør - sådan bør det efter min mening være i købesex sammenhæng.

Det kedelige faktum er blot, at også købesex er sikrere sex hele vejen med kondom, og det er den eneste måde du kan sikre dig så godt som muligt mod at pådrage dig noget, du ikke gerne tager med dig hjem.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anonym

regner med selv at køre lidt rundt i området i morgen og fredag sammen med en kammerat, han er temmelig kræsen - så jeg har på forhånd udvalgt Villa Vertigo, GoldenTime og Livingroom - med Samay som back-up. Jeg formoder Nille at du ville være enig i det valg ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

regner med selv at køre lidt rundt i området i morgen og fredag sammen med en kammerat, han er temmelig kræsen - så jeg har på forhånd udvalgt Villa Vertigo, GoldenTime og Livingroom - med Samay som back-up. Jeg formoder Nille at du ville være enig i det valg ?

VV er bedst fre-lør, GT og LR er godt alle dage (en combi billet 50+25€ til begge klubber er mulig samme dag, spørg i receptionen), prøv også Acapulco i Velbert og Magnum (ny klub tidligere Harem)

Planet happy garden ligger tæt på VV er ved at komme godt igen med flotte piger, så hvis I har muligheden synes jeg I skulle prøve den.

Samya er godt fre-lør.

http://fkkacapulco.de

http://harem-platinum.de

http://planet-happygarden.com

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for gode input :)

Ud fra dette ville jeg tage LR som første prioritet - og så kaster Nille lige 3 andre spændende klubber ud af ærmet.

Så der er lige lidt mere at undersøge.

Nille >> hvor mange piger vil du tro man kan forvente vil være tilstede i LR omkring middagstid?

Håber il direttore vil dele sine erfaringer fra rundturen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for gode input :)

Ud fra dette ville jeg tage LR som første prioritet - og så kaster Nille lige 3 andre spændende klubber ud af ærmet.

Så der er lige lidt mere at undersøge.

Nille >> hvor mange piger vil du tro man kan forvente vil være tilstede i LR omkring middagstid?

Håber il direttore vil dele sine erfaringer fra rundturen :)

Der er mange klubber i NRW, jeg kan kaste flere ud af ærmet :) men nogle af dem er dog lidt af en satsning.

LR har nok ca. 20+ piger fra middagstid så kommer de dryssende hen på over middagstid, om aften kan der være op til 50-60+ piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anonym

Nille, Magnum åbner vist først den 3. marts - eller også er det bare mig der fumler rundt på Heimseiten. Men jeg kender slet ikke noget til stedet ellers - gør du ?

LR og GT ligger umiddelbartsammen med Vertigo øverst på listen - om ikke andet så fordi selve stederne også er pæne :)

Læste ellers at også Babylon (Køln) skulle være ved at komme op i gear igen - selvom der nu aldrig bliver noget der matcher det forlængst lukkede Atlantis i Altenheim..(desværre)

Og ja - hvis vi kommer afsted (der er lige lidt arbejdsrelateret der skal på plads) - så afrapporterer man selvfølgelig...

En sjov historie fra GT.... For 4 år siden var jeg på en halvdøgnsmaraton i GT kun afbrugt af spisning udenfor (så god var maden nemlig ikke på GT dengang) - klokken bliver mange og stedet lukker - jeg smider badekåben (eisbär-uniformen) og tager hjem til Alte Mühle hotellet i nærheden. Opdager næste morgen at min pung er væk... stor panik...kører hen til GoldenTime bliver lukket ind af vag-personalet - møder den ualmindeligt lækre receptionist - der fisker min pung (godt tapet ind iøvrigt frem) med de mange creditcards, kørekort, jagttegn o.s.v. - og små 1500 euro i kontanter frem fra pengeskabet... der manglede ikke en cent....eminent flot service (gav 200 euro i trinkgeld til hele rengørings-personalet)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille, Magnum åbner vist først den 3. marts - eller også er det bare mig der fumler rundt på Heimseiten. Men jeg kender slet ikke noget til stedet ellers - gør du ?

LR og GT ligger umiddelbartsammen med Vertigo øverst på listen - om ikke andet så fordi selve stederne også er pæne :)

Læste ellers at også Babylon (Køln) skulle være ved at komme op i gear igen - selvom der nu aldrig bliver noget der matcher det forlængst lukkede Atlantis i Altenheim..(desværre)

Og ja - hvis vi kommer afsted (der er lige lidt arbejdsrelateret der skal på plads) - så afrapporterer man selvfølgelig...

En sjov historie fra GT.... For 4 år siden var jeg på en halvdøgnsmaraton i GT kun afbrugt af spisning udenfor (så god var maden nemlig ikke på GT dengang) - klokken bliver mange og stedet lukker - jeg smider badekåben (eisbär-uniformen) og tager hjem til Alte Mühle hotellet i nærheden. Opdager næste morgen at min pung er væk... stor panik...kører hen til GoldenTime bliver lukket ind af vag-personalet - møder den ualmindeligt lækre receptionist - der fisker min pung (godt tapet ind iøvrigt frem) med de mange creditcards, kørekort, jagttegn o.s.v. - og små 1500 euro i kontanter frem fra pengeskabet... der manglede ikke en cent....eminent flot service (gav 200 euro i trinkgeld til hele rengørings-personalet)

Magnum er allerede åbnet, men på lørdag er der fest! Det er rimelig stor 3000m2 legeplads.

Så du kender jo GT.

Du var heldig med din pung, kunne jo godt være at en slem fyr fandt den og tog dine penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Frækkert

Hvis ikke lørdagen også er afsat i NRW, du eventuelt rejser hjem fredag, ville jeg i dit sted, hvis det overhovedet kunne blive en mulighed, vælge at droppe fredags projektet til fordel for en hel lørdag i en FKK klub.

Sådan at du først rejser hjem søndag. Du sparer 1500 - 2000 kr om fredagen, og kan for en billig penge overnatte et døgn mere.

Skulle det kunne lade sig gøre får du meget mere for pengene - du kommer langt i en FKK klub for 1500 kr + over eksempelvis 8 timer +/-.

Togforbindelserne mellem Düsseldorf og Köln er fremragende, til og fra lufthavnen i begge byer.

Vælger du et hotel tæt på Haupbahnhof i en af byerne er du transportlogistisk godt stillet lørdag og søndag, men skal du besøge nogle af de mere afsides beliggende klubber er egen bil næsten et must.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...