Guest Akademikersnuden Skrevet 25. Januar, 2012 Hej Admin, tak for faciliteten med vennelisten. Jeg går ud fra, formålet med vennelisten er, at "venner" på Hedomax kan sende hinanden interne PM'ere. Er det korrekt forstået? Når jeg klikker på det blå felt/link "Private beskeder", kan jeg se de 2 venner jeg selv har oprettet, hvorimod jeg ikke kan se, at de har oprettet mig som "ven"?! Er det tilstrækkeligt at den ene halvdel af 2 venner opretter den anden som ven, eller skal venskabet "bekræftes" af nr. 2..? Er det korrekt forstået, at folk på Hedomax som ikke er "venner" heller ikke kan udveksle PM'ere? På forhånd tak for svar. V.h./Snuden :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 25. Januar, 2012 Hej Snuden, Du kan sende PM's til alle medlemmer af Hedomax, bortset fra hvis den enkelte bruger aktivt har fravalgt det under sine profilindstillinger. Formålet med funktionen "Venneliste", kan jeg ikke forklare, det er en del af den forumsoftware løsning jeg har valgt at benytte til forumet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg