Rejsenetværk 9605 Skrevet 23. Januar, 2012 Bemærk Under ens profil, kan under interesser skrives længere om sig selv, end det var muligt på det gamle Hedomax.com Det har jeg nu udnyttet: Rejsenetværk memberlist.php?mode=viewprofile&u=95 Men Admin, hvor mange anslag kan skrives - jeg fik min kladde afvist et par gange, kan du skrive et max under "Brugerpanel"? Det kunne være fedt, hvis både mandlige og kvindelige brugere kunne skrive en egentlig bruger profil, vi kan se om der er grundlag for en slags købesex dating pm? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 23. Januar, 2012 Jeg ved ganske ærligt ikke hvor mange anslag det er muligt at lave i feltet "Interesser", og da det ville betyde jeg skulle læse mange tusinde linjer kode igennem, for at finde ud af det. Tror jeg hellere jeg må være dig svar skyldigt. Med hensyn til at bruge sin profil til købesex dating, skal det da stå profilejeren frit for at gøre dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg