Hop til indhold

Sikker sex versus billigere sex

Featured Replies

Skrevet

@LukeShyWanker Aner det ikke - jeg tager aldrig på luksusrejser...men sidst jeg var på ferie betalte jeg med Dankort. Hos bla Spies kan du ihverfald ikke betale kontant. 

Jeg giver dig ret i at der nok er mange der ikke betaler skat/moms. 

Hvis du hyre en polsk håndværker/prostitueret eller lign og samtidigt brokker dig over manglende skat/moms fra Danske GP’ere - så er man i min optik dobbeltmoralsk.

Jeg er fuldstændigt ligeglad med hvad folk gør....om de køber sex af svetlana, køre med Uber eller får lagt tag af en polak. Men dobbeltmoral har jeg det lidt svært ved. 

• Svar 55
  • Visninger 7.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Arne Diller
    Arne Diller

Der tror jeg du tager fejl. Man bliver ikke rig af at være almindelig vognmand. Der findes nogle få velhavende vognmænd som har kodyl mange bevillinger, men de almindelige vognmænd med en eller

• AalborgLook
    AalborgLook

Når det kommer til naboen er du imod at de bruge billige polske håndværkere. Men når det kommer til din penge og at du skal have taget trykket, så kommer dobbeltmoralen pludselig frem, og du finder på

• Angelina Angel
    Angelina Angel

For mig ser jeg det som en bølge af forandring der er sket hos de udenlandske piger for at kunne tilbyde noget som de danske ikke gjorde. Min bekymring er bare i at det netop som du pointerer kan udlø

Skrevet
Trinetease skrev, for 26 minutter siden:

@LukeShyWanker Aner det ikke - jeg tager aldrig på luksusrejser...men sidst jeg var på ferie betalte jeg med Dankort. Hos bla Spies kan du ihverfald ikke betale kontant. 

Jeg giver dig ret i at der nok er mange der ikke betaler skat/moms. 

Hvis du hyre en polsk håndværker/prostitueret eller lign og samtidigt brokker dig over manglende skat/moms fra Danske GP’ere - så er man i min optik dobbeltmoralsk.

Jeg er fuldstændigt ligeglad med hvad folk gør....om de køber sex af svetlana, køre med Uber eller får lagt tag af en polak. Men dobbeltmoral har jeg det lidt svært ved. 

Tak - befriende at du trods alt erkender at moms- og skatteunddragelse formentlig også er et ret stort problem blandt danske prostituerede :-)

Skrevet

@LukeShyWanker Vildt nok at det var det eneste du fik ud af mit svar ;-)

Skrevet

Jeg kan godt irritere mig over at lønmodtagere skal beskyttes af overenskomst hvor selvstændige kan sejle deres egen sø, som der lægges op til i trådstarten

Skal selvstændige acceptere alt, skal taxachauffører acceptere uber og håndværkere acceptere polakker. Og som det naturligste i verdenen skal overenskomster være helt frivillige og firmaerne kan ansætte til lavest mulig løn

Men så skal jeg nok have købt nogle høreværn, da tuderiet vil blive øredøvende :)

Skrevet
Liderlig-fyr skrev, for 45 minutter siden:

Jeg kan godt irritere mig over at lønmodtagere skal beskyttes af overenskomst hvor selvstændige kan sejle deres egen sø, som der lægges op til i trådstarten

Skal selvstændige acceptere alt, skal taxachauffører acceptere uber og håndværkere acceptere polakker. Og som det naturligste i verdenen skal overenskomster være helt frivillige og firmaerne kan ansætte til lavest mulig løn

Men så skal jeg nok have købt nogle høreværn, da tuderiet vil blive øredøvende :)

Prostituerede er jo altså også selvstændige - og de har stort set ingen rettigheder.... men skat og moms har vi dog pligt til. 

Skrevet
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Prostituerede er jo altså også selvstændige - og de har stort set ingen rettigheder.... men skat og moms har vi dog pligt til. 

Ja skriver jeg andet? ( selvstændige) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.