Hop til indhold

Recommended Posts

ppd skrev, 1 time siden:400-500 kr højere end hvad normalen er 

400-500 kr højere end hvad normalen er

Men hvis Fannys ydelse så også er +500 kr bedre så er det måske forsvares?

 

Nixen bixen, jeg synes det er arrogance i højsædet at pumpe priserne i den grad og ligegyldigt hvor lækker hun er eller ej, gider jeg ikke være med til at støtte den slags prispumperi, da det ødelægger branchen for os alle.
 

Istedet for at forlange 1000kr for 15min hvilket er at gøre grin med kunderne, burde hun måske bare ikke tilbyde 15min.

Problemet her er at alle de nye udenlandske GPere orienterer sig på hvad de andre forlanger og til sidst kommer det kun at være de aller rigeste strandvejsvilla ejere der kommer til at have råd til at dyrke denne hobby. Os andreder bor i lejelejllighed med normalt job og intjening bliver totalt hægtet af, derfor skal den slags bare ikke støttes!

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ppd de piger, jeg har besøgt i år på PG, tager 1.200 kr. for en halv time. Så prisforskellen er vel 300 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aventura skrev, den 5.11.2021 at 11:48:

Problemet her er at alle de nye udenlandske GPere orienterer sig på hvad de andre forlanger og til sidst kommer det kun at være de aller rigeste strandvejsvilla ejere der kommer til at have råd til at dyrke denne hobby.

Du trænger til et begynder-kursus i markedsøkonomi: Hvis der kun er få kunder, der har råd, så sænker udbyder prisen, medmindre det ender på et niveau på den forkerte side af smertegrænsen. Derimod betyder faste bordelpriser netop et kunstigt højt prisniveau, som vil smadre markedet.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Qwas skrev, den 5.11.2021 at 13:28:

@ppd de piger, jeg har besøgt i år på PG, tager 1.200 kr. for en halv time. Så prisforskellen er vel 300 kr.

Ja. Bare ens priser hos stederne er at foretrække, og jeg venter stadig på at man kan betale med Mobilpay eller medbringe Dankort.:rolleyes:

Om der så ville stå "Julemandens Værksted" på ens konto på netbank når man  hævet XXXX kr. er jeg ligeglad med.. 

Utroligt at det skal være så svært.

Bum Bum, Fanny.

Du frister godt nok, men...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 15 minutter siden:

Men altså ulovligt.

Ja ok. Mener ikke karteldannelse, for så skal Bagmandspolitiet i aktion og troppe op på bordellerne..og de har måske sjovere ting at tage sig til?

1100-1200 for 30 min og så div. tillæg for græsk/spanking osv hos alle piger, kunne være ligesom at gå et par år tilbage i tiden og at foretrække..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 9 minutter siden:

og at foretrække.

Hvad er meningen med at skrive det igen og igen, når det bare er ulovligt? Det er en meeeeeeget gammel diskussion.

Jeg ville foretrække at alle GP var min type, ikke tog imod andre kunder, ydede alt, jeg kunne ønske og kun kostede 10 kroner. Men det har heller ikke noget med virkeligheden at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aventura skrev, den 26.10.2021 at 12:08:

For mig lyder det helt sort med PGs nye system at pigen selv bestemmer nærmest fra dag til dag hvor meget hun vil tage. Jeg kan lige se at hvis man ser ekstra desparat og liderlig ud når man står foran pigen, så får prisen lige et nøk op ad, tja går den så går den… som ppd nævner er det ved at blive det vilde vesten hvor man ikke ved hvad der venter en når man træder ind ad døren til Saloon’en. 

Ærgerligt, at du selv ville behandle dine gæster, kunder eller samarbejdsrelationer på den måde. 

Som PG skriver, følger vi loven ved at have egne priser. Men de priser, som vi hver i sær sætter, er faste. Telefondamen ved til enhver tid hvad den enkelte piger tager - så alt du skal gøre, er blot at spørge i telefonen, når du alligevel ringer for at forespørge på en booking. 

Jeg er ked af at tage dramaet ud af din forestilling om 'det vilde vesten'.

Men jeg kan absolut anbefale at gå i Det Kongelige Teater og se Don Juan, hvis man har tendens til at blive betaget af drama, relationer og forførelsenskunst. De bedste anbefalinger af både PG og Det Kongelige Teater her fra - begge med faste og helt udramatisk prisdannelse. 

Kh.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, for 42 minutter siden:

Ærgerligt, at du selv ville behandle dine gæster, kunder eller samarbejdsrelationer på den måde. 

Som PG skriver, følger vi loven ved at have egne priser. Men de priser, som vi hver i sær sætter, er faste. Telefondamen ved til enhver tid hvad den enkelte piger tager - så alt du skal gøre, er blot at spørge i telefonen, når du alligevel ringer for at forespørge på en booking. 

Jeg er ked af at tage dramaet ud af din forestilling om 'det vilde vesten'.

Men jeg kan absolut anbefale at gå i Det Kongelige Teater og se Don Juan, hvis man har tendens til at blive betaget af drama, relationer og forførelsenskunst. De bedste anbefalinger af både PG og Det Kongelige Teater her fra - begge med faste og helt udramatisk prisdannelse. 

Kh.

Ja, det er rigtig nok. Bare ærgeligt at der allerede er 2 steder i Storkøbenhavn, snart 3?, som har drejet nøglen om, hvilket giver mere kamp om pladserne på de lysthuse som fungerer godt.

Men nu kører du,fantastiske Fanny, med "juletilbud" hos PG.

Ikke så ofte vi bliver præsenteret for tilbud hos smukke danske/svenske (nordiske) piger og slet ikke på lysthusene (de få der er tilbage med opdatereret vagtplan..) , men nu ved jeg så  at pigerne arbejder selvstændigt og har egne priser.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 16 minutter siden:

Men nu kører du,fantastiske Fanny, med "juletilbud" hos PG.

Jeg er ikke Fanny. Men jeg arbejder sammen med skønne Fanny på PG - og vi kan måske overtales til at blive booket sammen enten med manden i centrum eller med fuld lesbisk ;-)

 

Det er virkelig ærgerligt, at nogle af de danske huse har måtte lukke. Men pris, tid og sted vil altid være en faktor i denne branche. Når det er sagt, har jeg personligt intet kendskab til de steder der er lukket. 

Jeg er her selv kun i en relativ kort periode og stopper ved udgangen af januar 2022. Ligesom mange andre danske studiner, der kun arbejder her i perioder fordi det blot er et lille supplement og en hobbybeskæftigelse. 

 

Dbh. Nicole Bülow

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, 1 time siden:

Som PG skriver, følger vi loven ved at have egne priser. Men de priser, som vi hver i sær sætter, er faste. Telefondamen ved til enhver tid hvad den enkelte piger tager - så alt du skal gøre, er blot at spørge i telefonen, når du alligevel ringer for at forespørge på en booking.

Problemet er nok nærmere at PG prøver at blæse og have mel i munden med hensyn til menuerne. Hvis der oplyses 3 måder at få prisen på (generel menu, kik på pigens profil, og ring til telefondamen), så bliver det lidt for meget og potentielt misinformerende.

Jeg vil tro hvis den generelle menu blev fjernet, og der stod Ring og spør på de piger som ikke ønsker en fast menu pris. Så kunne det afhjælpe en del misforståelser.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, den 16.12.2021 at 09:43:

Ærgerligt, at du selv ville behandle dine gæster, kunder eller samarbejdsrelationer på den måde. 

Som PG skriver, følger vi loven ved at have egne priser. Men de priser, som vi hver i sær sætter, er faste. Telefondamen ved til enhver tid hvad den enkelte piger tager - så alt du skal gøre, er blot at spørge i telefonen, når du alligevel ringer for at forespørge på en booking. 

Jeg er ked af at tage dramaet ud af din forestilling om 'det vilde vesten'.

Men jeg kan absolut anbefale at gå i Det Kongelige Teater og se Don Juan, hvis man har tendens til at blive betaget af drama, relationer og forførelsenskunst. De bedste anbefalinger af både PG og Det Kongelige Teater her fra - begge med faste og helt udramatisk prisdannelse. 

Kh.

Tja hvad skal man sige til det svar?


Istedet for at tage kritikken konstruktivt til efterretning får man at vide, hvis ikke du kan lide lugten i bageriet så tag du et smut i det kongelige teater din drama queen.

Det er ved at nærme sig toppen af arrogance hos Pussygalores. Som ppd skrev et af problemerne er at flere klinikker har drejet nøglen om så de forblivende kan nærmest behandle kunderne som de har lyst til og samtidig tage uigennemskuelige ublu priser for det. Vi har så lige ramt toppen af arrogance og bunden af service mindet niveau hos PG. Hvordan synes i selv det går?

Redigeret af Aventura

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det dejligt at hun er tilbage! Jeg har været Fanny-fan siden Afrodites tid, hun har alt, hvad jeg går efter:

  • Sød, kærlig, smilende, begavet, livlig, lattermild, 100% nærværende.
  • Kysser godt og gerne og meget, det er for mig en vigtig del af fornøjelsen.
  • Yndigt ansigt, totalt indtagende smil og en dejlig figur.
  • Naturligt behåret mis, det er pivfrækt, er vi nogle, der synes.

Hvor finder man alt det hos én pige, som tilmed er pæredansk? Kom gerne med tips, for en dag er Fanny der jo ikke mere, og så er det godt at have et sted at gå hen. Er hun mindre god til noget, så er det måske at tage styringen, det er også min svage side. Så har jeg chancen for at øve mig. Det er en god ting at øve sig i, og Fanny forstår at skabe en tryg stemning omkring det, det er fuldkommen magisk. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
René skrev, for 16 timer siden:

Naturligt behåret mis, det er pivfrækt, er vi nogle, der synes.

Hørt!

Bonjour Monsieur Descartes. Tak for resumé. Mon Dieu, dette er et sjældent fund.. 2022 bliver vist et dyrt år :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
René skrev, for 17 timer siden:

 

  • Sød, kærlig, smilende, begavet, livlig, lattermild, 100% nærværende.
  • Kysser godt og gerne og meget, det er for mig en vigtig del af fornøjelsen.
  • Yndigt ansigt, totalt indtagende smil og en dejlig figur.
  • Naturligt behåret mis, det er pivfrækt, er vi nogle, der synes.

Hvor finder man alt det hos én pige, som tilmed er pæredansk? 

Præcis dét var brunetten, slanke, Livlige Laura i 2014.

Tungekys og "græsk til hende". Forførende øjne og naturlig behåret, pænt trimmet mis.

Hvor findes der en tidsmaskine?

Fanny lyder til at være dejlig.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige et bidrag til denne diskussion om oplyste og gennemskuelige priser.

Jeg skrev for et par måneder siden til @Pussy Galores og spurgte om prisen på en halv time for hhv. Sigga og Chloé.

Svaret var: "For at få oplyst priserne kan du ringe på Sigga og Chloes vagt. Pigerne tilbyder forskelige ydelser og derfor kan priserne variere."

(Jeg har en anden gang spurgt til prisen på en halv time med Alice over sms, hvor jeg uden problemer fik svaret på 1200,-)

Jeg får flere ting ud af det svar:
- prisen svinger måske fra gang til gang alt efter udbud og efterspørgsel.
- jeg kan ikke planlægge mit besøg på forhånd, fordi jeg først kan få oplyst en pris samme dag, som pigen har vagt.
- for nogle piger er prisen på en halv time fast, mens for andre svinger den, alt efter hvad den halve time skal indeholde. Det gælder bl.a. for Sif, der tager 1100,- for en halv time, mens en halv time med B2B koster 1200,-.

Jeg tænker ikke, jeg er den eneste, hvor prisen spiller en afgørende faktor. Derfor er det et irriterende svar at få ift. planlægning.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...