Hop til indhold

Recommended Posts

Så skulle det nye år skydes i gang, og valget faldt på Fanny fra Afrodites Piger i Herlev. Egentlig havde jeg ikke forventet mig det helt store, men var blot blevet tiltrukket af billederne, der viste en smuk kønsbehåring.

Men de manglende forventninger blev snart gjort til skamme. Telefondamen viste mig ind i et rum, og der gik ikke længe, inden Fanny viste sig. En smuk, petit pige (de 23 år kan ikke være ret meget ved siden af) med en delikat ungpigekrop, det sødeste smil, man kan tænke sig, og smukke, intelligente øjne, der kunne fastholde mit blik. Betalingen blev klaret, og jeg fik tøjet af, og lidt efter vendte Fanny tilbage og begyndte straks at kysse med masser af tunge, indlevelse og nærvær. Sjældent har jeg oplevet en pige, der kyssede så godt (og det gælder endda ikke bare gp'er)!

Jeg fik først toppen af hende, hvilket åbenbarede de lækreste ungpigebryster, som jeg blev nødt til at smage lidt på. Derefter røg trusserne også, så hendes fantastiske behårede fisse kom til syne (det er nærmest en hel busk).

Ned på sengen, hvor jeg slikkede hende godt og grundigt og nød både duft og smag, som var i særklasse. Til sidst kom kun ret kraftigt (hvis det var fake, har jeg aldrig oplevet nogen, der fakede så godt). Hende om på alle fire, så jeg også kunne smage det andet hul. Igen: en stor oplevelse. Og i øvrigt et helt fantastisk syn, som hun lå der med røven i vejret, og jeg havde udsigt til begge huller, den tætte busk omkring fissen og den lille, delikate ring af hår omkring røvhullet.

Så kom jeg ned på ryggen, hvor vi kyssede lidt igen, inden hun satte kondomet på og begyndte at sutte pik til et rent 12-tal. Så besteg hun mig og begyndte at ride, indtil jeg ikke kunne holde den længere og fyrede kanonen af. Derefter blev hun siddende længe med min pik oppe i sig, mens hun kyssede mig lidenskabeligt. Til sidst kom hun (og kondomet) dog af, og hun lagde sig smilende ved siden af mig og kyssede videre, indtil jeg selv foreslog, at det nok var på tide, at jeg kom videre.

Mens jeg tog tøj på, snakkede vi lidt om arbejde og studier, og jeg sidder nu tilbage med en klar formodning om, at Fanny ikke alene er den sødeste, lækreste, mest nærværende og intime oplevelse jeg har haft - hun er også en af de mest intelligente kvinder, jeg nogensinde har været sammen med.

Alt i alt en klar anbefaling herfra!

Stedet: 8/10 (diskret og pænt, lidt små værelser)

Udseende: 10/10 (gælder både ansigt og krop)

Nærvær/intimitet: 10/10

Kys: 10/10

Sex: 10/10 (hun har ikke så mange ting på menuen, men det, hun tilbyder, gør hun bedre end nogen anden - gfe er ingen overdrivelse!)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxhard

Hun er skarp. der er noget fantastisk over intelligente smukke blondiner. Selvom det nu også frækt når de lidt dumme. . .

1000 ligeud for 1/2 time.

Og nu huserer hun også hos Mon Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxhard skrev, for 7 timer siden:

Hun er skarp. der er noget fantastisk over intelligente smukke blondiner. Selvom det nu også frækt når de lidt dumme. . .

1000 ligeud for 1/2 time.

Og nu huserer hun også hos Mon Cherie

Ja, Fanny er en kvik pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Isex

Fanny er væk! Hun er ikke på vagtplanen længere og hendes profil er slettet. Suk, hende vil jeg savne. Har haft nogle fantastisk dejlige ture med hende. Hun drillede altid på en meget charmerende måde. Og elsker når  kvinder har en lille dusk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isex skrev, den 4/7/2018 at 22:26:

Fanny er væk! Hun er ikke på vagtplanen længere og hendes profil er slettet. Suk, hende vil jeg savne. Har haft nogle fantastisk dejlige ture med hende. Hun drillede altid på en meget charmerende måde. Og elsker når  kvinder har en lille dusk.

Hvor trist! Jeg var også vild med Fanny - og hendes dusk!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fanny er tilbage.

Forhåbentlig bliver det et stykke tid når det bliver mørkt igen om aftenen.

Tirsdag aften ser det ud til på vagtplanen hos PG.

TAK Fanny! Velkommen tilbage<3

Håber du også får tid til at nyde sommeren og få sol på din smukke krop.

https://70210026.dk/fanny

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlige Fanny er stadig at finde..Dog nu med en prisstigning så 30 minutter nu sætter dig 1500 kr tilbage..

Spørgsmålet er hvor meget kvalitet skal koste og om det er en god idé med åbenbart  differencerede priser piger i imellem?

https://70210026.dk/fanny

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 2 timer siden:

Dejlige Fanny er stadig at finde..Dog nu med en prisstigning så 30 minutter nu sætter dig 1500 kr tilbage..

Spørgsmålet er hvor meget kvalitet skal koste og om det er en god idé med åbenbart  differencerede priser piger i imellem?

https://70210026.dk/fanny

 

Av det var voldsomt og lidt ærgeligt at man ikke ved hvad prisen er før man går ind i butikken, men først får det at vide når man står og kigger på “varen”. På det tidspunkt kan det ende i en pinlig situation og være svært at sige nej tak pga prisen. Den usikkerhed og pris spredning vil i hvert fald afholde mig fra at køre forbi, var ellers på vej…øv øv øv!

 

og ja Fanny var rigtig dejlig da hun var hos Afrodites, ved så ikke hvordan hun er idag 6-7 år senere?

Redigeret af Aventura

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aventura skrev, for 58 minutter siden:

idag 6-7 år senere?

Hun er “25” idag, så hun må have været meeeget ung dengang :ph34r: eller også har hun bare fødselsdag 29. februar …

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aventura skrev, for 4 timer siden:

Av det var voldsomt og lidt ærgeligt at man ikke ved hvad prisen er før man går ind i butikken, men først får det at vide når man står og kigger på “varen”.

Telefondamen på @Pussy Galores kan fortælle dig pigernes priser på sms.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby CPH skrev, for 2 timer siden:

Telefondamen på @Pussy Galores kan fortælle dig pigernes priser på sms.

Spændende. Det vidste jeg ikke!

TAK! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 19.10.2021 at 16:21:

Spændende. Det vidste jeg ikke!

TAK! :)

Vi burde lave en tråd med priser på PG, selvom de måske skifter alt efter udbud og efterspørgsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby CPH skrev, for 17 minutter siden:

Vi burde lave en tråd med priser på PG, selvom de måske skifter alt efter udbud og efterspørgsel.

Ja, det kunne være rart, men det er måske lidt som det Vilde Western, hvor pigen tager det hun føler i øjeblikket..

Men så er der måske nogle som syntes det er diskriminerende? 

Uden at afsporet tråden men Fanny var en af de første annoncer jeg har lagt mærke til det hos PG 

Omvendt koster kvalitet. Spørgsmålet er hvor meget? Det folk er villige til at give? 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig lyder det helt sort med PGs nye system at pigen selv bestemmer nærmest fra dag til dag hvor meget hun vil tage. Jeg kan lige se at hvis man ser ekstra desparat og liderlig ud når man står foran pigen, så får prisen lige et nøk op ad, tja går den så går den… som ppd nævner er det ved at blive det vilde vesten hvor man ikke ved hvad der venter en når man træder ind ad døren til Saloon’en. 
 

personligt har jeg pga dette fuldstændig mistet lysten til at opsøge PG

 

og ja Fanny er dejlig, har mødt hende et par gange da hun var hos APiger og ville helt bestemt besøge hende igen, men ikke under disse betingelser. Hvad sker der for jer Pussygalores?

Redigeret af Aventura

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer

Vi vil understrege at pigerne på Pussy Galores er selvstændige og derfor blander vi os ikke i hvad hinanden tager eller tilbyder. Vi ved at det kan være forvirende derfor bestræber vi os på at skrive priserne på de forskelige pigers profiler hvis de har andre priser end på menuen.

Skulle du/I være i tvivl er vores telefon åben og vi kan oplyse priser.

Kram PG 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1000kr for 15min hos Fanny, av av av… det kan man få rigtig meget tid og kvalitet for hos de undelandske GPere. Ingen overraskelse at de har så meget success derude.
 

Sidste gang jeg mødte Fanny hos AfroditesP for ca 6 år siden tog hun 600kr for 15min, jeg fatter simpelthen ikke hvorfor priserne er stukket sådan af?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Las

Fanny er fantastisk. Hun er smuk. Hun er fræk. Hun er sjov. Hun er intelligent.  Og smukke og intelligente kvinder er jo vildt tiltrækkende.

Jeg har besøgt hende adskillige gange, og vi har lige haft endnu en dejlig stund sammen.

Men jeg overvejer da, at prisen er lidt høj…  så jeg tror ikke, at jeg vil besøge hende igen.

Der er mange andre dejlige kvinder i denne branche.

 

  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror 1500kr for 30 min er mere end de fleste er parate til at betale, men man får da sorteret lidt i kundekredsen om ikke andet det kan være der er rigeligt at tage af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aventura skrev, den 26.10.2021 at 12:08:

PGs nye system

Hvis ikke de gjorde det, var det enten karteldannelse eller rufferi. Begge dele er klart ulovligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 26.10.2021 at 08:27:

men det er måske lidt som det Vilde Western, hv

Det er fucking markedskapitalisme. Hvad skulle det ellers være?

Og hvorfor starter du sådan en generel debat i en 3 år gammel anmeldelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 21 timer siden:

Hvis ikke de gjorde det, var det enten karteldannelse eller rufferi. Begge dele er klart ulovligt.

Øhh jeg husker at der i mange år var faste priser for GPere på de danske klinikker, startende 15min 700kr indre by og 600kr ydre by, der var intet at være i tvivl om når man trådte ind ad døren. Efter Corona har det ændret sig til det vilde vesten hvor priserne svinger lige så meget som bitcoin

 

Det er ikke mig der har taget denne gl tråd op, jeg bygger bare videre på nogle kommentarer fra andre

Redigeret af Aventura

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aventura skrev, for 19 timer siden:

Øhh jeg husker at der i mange år var faste priser for GPere på de danske klinikker

Og hvad så? Det ændrer jo ikke noget. Den praksis stoppede netop af de grunde, jeg nævner. 

Aventura skrev, for 19 timer siden:

Efter Corona har det ændret sig til det vilde vesten

Det er morsomt du bliver ved med den metafor: Sådan er kapitalismen ...

Du tager fejl. I København var det før Corona kun PG der havde en menu med priser uden forbehold. Nu er de som det sidste også stoppet med den praksis. Efter Corona er det mere påfaldende, at mange er lukket end at et enkelt sted har skiftet deres annoncering af priser.

Aventura skrev, for 19 timer siden:

jeg bygger bare videre på nogle kommentarer fra andre

...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, den 3.11.2021 at 16:04:

Det er fucking markedskapitalisme. Hvad skulle det ellers være?

Og hvorfor starter du sådan en generel debat i en 3 år gammel anmeldelse?

Fordi det er den første danske GP på en etableret klinik jeg ser som selv sætter sine priser 400-500 kr højere end hvad normalen er for branchen..

Troede man var blevet enige i branchen om at holde priserne på et niveau hvor man som ung studerende endelig kunne møde ligesindede piger på lysthusene til en pris hvor alle kan være med.

Det gjorde man ikke for 4-10 år siden..

Men hvis Fannys ydelse så også er +500 kr bedre så er det måske forsvares?

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...