Hop til indhold
Administrator

14 dages skrivepause til 6omanen

Recommended Posts

Jeg har valgt at give 6omanen 14 dages skrivepause fra Hedomax, da han var grund til en alt for dårlig stemning med negative skriverier.

Jeg har samtidig valgt at rydde op i de to tråde det foregik i, og slette alle de indlæg hvor der bare var mudderkastning :)

Edit: Efter krav fra 6omanen, har jeg hermed også slettet de anmeldelser han har skrevet på sitet. I samme ombæring har jeg også opdateret retningslinjerne på sitet, så ophavsrettighederne i fremtiden tilfalder Hedomax, når man som bruger udgiver et indlæg. På denne måde kan vi sikre os, at vi i fremtiden ikke mister indlæg på debatten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg ikke hvad der er sket siden jeg gik i seng ved midnatstid men du har sikkert fået nok af ham.

Der er point i min bog for at skære igennem, hvilket man jo lå sige du har gjort. Jeg synes nu ikke vi mister noget ved at undvære hans anmeldelser og indlæg. Da jeg kiggede efter i går havde han lavet 54 indlæg og kun 2 af dem var anmeldelser. Men hans eneste våben i sådan en kamp her er jo selvfølgelig at spille fornærmet og forsøge at fratage stedet her hans bidrag. I hans verden er det noget værdifuldt.

Nu kan vi forhåbentlig være kreative det næste stykke tid istedet for mavesure :).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har valgt at give 6omanen 14 dages skrivepause fra Hedomax, da han var grund til en alt for dårlig stemning med negative skriverier.

Jeg har samtidig valgt at rydde op i de to tråde det foregik i, og slette alle de indlæg hvor der bare var mudderkastning :)

Edit: Efter krav fra 6omanen, har jeg hermed også slettet de anmeldelser han har skrevet på sitet. I samme ombæring har jeg også opdateret retningslinjerne på sitet, så ophavsrettighederne i fremtiden tilfalder Hedomax, når man som bruger udgiver et indlæg. På denne måde kan vi sikre os, at vi i fremtiden ikke mister indlæg på debatten.

Tak! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et STORT tak til admin for den hurtige og korrekte reaktion, manglede tit samme mod fra admin på det gamle Hedomax.

Kunne ikke være mere enig - dejligt med lidt konsekvens :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg ikke hvad der er sket siden jeg gik i seng ved midnatstid men du har sikkert fået nok af ham.

Der er point i min bog for at skære igennem, hvilket man jo lå sige du har gjort. Jeg synes nu ikke vi mister noget ved at undvære hans anmeldelser og indlæg. Da jeg kiggede efter i går havde han lavet 54 indlæg og kun 2 af dem var anmeldelser. Men hans eneste våben i sådan en kamp her er jo selvfølgelig at spille fornærmet og forsøge at fratage stedet her hans bidrag. I hans verden er det noget værdifuldt.

Nu kan vi forhåbentlig være kreative det næste stykke tid istedet for mavesure :).

har været på kursus lige syd for grænsen siden tirsdags og blevet inspireret af hedomax til at prøve lykken i Fllensborg. så jeg har haft to rigtiggode oplevelser de 2 sidstedage og skal prøve igen imorgen :mrgreen:

inspirationen fik jeg fra omanens skriverier om flensburg som nu ikke eksisterer mer.

men ud over dem og en eller to mere fra det sydlige udland læste jeg da nogle stykker fra hans haand fra kongeriget.

saa jeg kan ikke forstaa hvorfor longman så påsåtr at han (omamen) kun har skrevet 2??

jeg synes heller ikke at der er fair at kritisere nogen der ikke kan svare igen. og det bliver da ikke bedre af at det man skriver er løgn?

men vi er selfølgelig forskellige - meget måske

jeg er ihvert fald glad for de 2 gange sex hernede og glæder mig til en ny imorgen :oops:

ligemeget hvad longman så synes

wiedersehn :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

har været på kursus lige syd for grænsen siden tirsdags og blevet inspireret af hedomax til at prøve lykken i Fllensborg. så jeg har haft to rigtiggode oplevelser de 2 sidstedage og skal prøve igen imorgen :mrgreen:

inspirationen fik jeg fra omanens skriverier om flensburg som nu ikke eksisterer mer.

men ud over dem og en eller to mere fra det sydlige udland læste jeg da nogle stykker fra hans haand fra kongeriget.

saa jeg kan ikke forstaa hvorfor longman så påsåtr at han (omamen) kun har skrevet 2??

jeg synes heller ikke at der er fair at kritisere nogen der ikke kan svare igen. og det bliver da ikke bedre af at det man skriver er løgn?

men vi er selfølgelig forskellige - meget måske

jeg er ihvert fald glad for de 2 gange sex hernede og glæder mig til en ny imorgen :oops:

ligemeget hvad longman så synes

wiedersehn :mrgreen:

Nu var der jo en grund til 6omanen fik en skrivepause. Jeg kan ikke huske hans præcise antal anmeldelser, men det kan godt passe det var mere end to. Men det ændre ikke på han formåede at bringe virkelig dårlig stemning til hele Hedomax.

Men lad os nu ikke starte endnu en krig, det er der ingen der får noget ud af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var der jo en grund til 6omanen fik en skrivepause. Jeg kan ikke huske hans præcise antal anmeldelser, men det kan godt passe det var mere end to. Men det ændre ikke på han formåede at bringe virkelig dårlig stemning til hele Hedomax.

Men lad os nu ikke starte endnu en krig, det er der ingen der får noget ud af.

så blev jeg ædru :)

ja jeg tror mere end 10 anmeldelser. men det kan du vel tælle i arkiverne

men jeg snnakker slet ikke om udsmidninger. jeg snakkker om at det er forkert at bagtale mennesker og lyve om dem når de ikke kan forssvare sig.. tøset kaldte vi det engang

det synes jeg osse er at skabe en dårlig stemning og dårlig moral.

må jeg ikke have lov at mene det og er det at starte en krig???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset om man har leveret to -, ti -, eller ingen anmeldelser, er man ikke berettiget til at skabe en dårlig tone på et forum.

Man behøver ikke hver eneste gang, man er uenig med en anden skribent, med det samme fare til tastaturet. Og man kan jo endelig også være kritisk på en lun måde og ikke kun nedsablende.

Jeg synes skrivepausen er på sin plads.

Venligst

Spunsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset om man har leveret to -, ti -, eller ingen anmeldelser, er man ikke berettiget til at skabe en dårlig tone på et forum.

Man behøver ikke hver eneste gang, man er uenig med en anden skribent, med det samme fare til tastaturet. Og man kan jo endelig også være kritisk på en lun måde og ikke kun nedsablende.

Jeg synes skrivepausen er på sin plads.

Venligst

Spunsen

jeg ved ikke om det er mig du svarer?????

hvis ja, så svarer du ihvertfalld ikke på mit indlæg

mit indlæg handler om det er ok at bagvaske folk og lyve om den når de ikke hahar mulighed for at forsvare sig

handler dit indlægom det?

jeg så godt at fyren bleb smidt ud og der varen masse skænderi men jeg læste ikkeså meget af det, jeg er ligeglad

men jeg synes ikke det er ok at kritisre folk og lyve om dem når de ikke selv kan forsvaere sig

men hvis det er at starte en krig holder jeg min mund og gennempuler nogen prøjserkusser istedetfior

:ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg ikke hvad der er sket siden jeg gik i seng ved midnatstid men du har sikkert fået nok af ham.

Der er point i min bog for at skære igennem, hvilket man jo lå sige du har gjort. Jeg synes nu ikke vi mister noget ved at undvære hans anmeldelser og indlæg. Da jeg kiggede efter i går havde han lavet 54 indlæg og kun 2 af dem var anmeldelser. Men hans eneste våben i sådan en kamp her er jo selvfølgelig at spille fornærmet og forsøge at fratage stedet her hans bidrag. I hans verden er det noget værdifuldt.

Nu kan vi forhåbentlig være kreative det næste stykke tid istedet for mavesure :).

Hvor er du dog en ynkelig person. Ikke nok med at du rakker ned på en, der ikke kan forsvare sig, men du holder dig heller ikke for god til at benytte dig af løgn.

Trist at se på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

har været på kursus lige syd for grænsen siden tirsdags og blevet inspireret af hedomax til at prøve lykken i Fllensborg. så jeg har haft to rigtiggode oplevelser de 2 sidstedage og skal prøve igen imorgen :mrgreen:

inspirationen fik jeg fra omanens skriverier om flensburg som nu ikke eksisterer mer.

men ud over dem og en eller to mere fra det sydlige udland læste jeg da nogle stykker fra hans haand fra kongeriget.

saa jeg kan ikke forstaa hvorfor longman så påsåtr at han (omamen) kun har skrevet 2??

jeg synes heller ikke at der er fair at kritisere nogen der ikke kan svare igen. og det bliver da ikke bedre af at det man skriver er løgn?

men vi er selfølgelig forskellige - meget måske

jeg er ihvert fald glad for de 2 gange sex hernede og glæder mig til en ny imorgen :oops:

ligemeget hvad longman så synes

wiedersehn :mrgreen:

Du er hermed udnævnt til formand for min fanklub, suck :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

6omanen har åbenbart intet lært af sin skrivepause og er hermed udelukket permanent.

Er det så kun profilen 6omanen, eller ose hans ip-adresse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...