Hop til indhold
Guest Scandinavian G

anett back in copenhagen - Optifuck

Recommended Posts

Guest Scandinavian G

Så fik jeg besøgt Anett,

Hun lever op til sine billeder :)

Fin lejlighed, men dørtelefonen var vist i stykker, så hun kom ned for at lukke op - vi fulgtes et par etager op ad trappen - hende i en pink morgenkåbe og slippers :wacko:

Hun taler stort set ikke engelsk eller tysk :(

Prisen for 1 time annonceres til 1.200, men var steget til 1.400 da jeg var der - "fik 45 min." for mine 1.200 :(

Temmelig passiv og ikke meget GFE :mellow:

Helt godkendt SF inkluderet - dog ville hun gerne videre til hurtigt videre til gymnastik :)

Missionær :mellow:, Doggy :), Cowgirl :) (hvor hun sagde at det var ved at være tid - vi havde været i gang i 18 minutter!:wacko:) Doggy :):):) - den tog hun som en champ!

Samlet vurdering: 
Kommunikation: 3/10
Ansigt: 8/10
Bryster: Udseende: 10/10, Feeling 8/10, Håndværk 5/10 (synlige ar)
Krop: 10/10 - totalt Nessa Devil krop - åleslank og virkelig store bryster :D:D:D
Lejlighed: 9/10
Diskret: 6/10 - havde dørtelefonen virket: 8/10

Samlet 8/10 - Hendes krop og udseende er fuldstændig fantastisk - værd at prøve - jeg ville nok nøjes med 1/2 time og aftale prisen inden jeg ankom.
Kommer jeg igen? Nej, det tror jeg ikke - hvis hun talte bare lidt bedre engelsk, tror jeg at man kunne få det hele til at fungere bedre.

 God fornøjelse!

SG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra én ny bruger til en anden (selvom jeg har været bruger af eroguide i snart fire år), så tager jeg hatten af for din anmeldelse. Jeg bliver irriteret når folk falder på halen og slet ikke kan få armene ned over en pige. Du er positiv, men uden at miste jordforbindelsen. Din beskrivelse af pigen er nøgtern og realistisk. Og selvom jeg var en smule mere lunken end du er, så havde jeg da også selv en god oplevelse da jeg besøgte hende for et par måneder siden.

Redigeret af Littlefinger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Liverpool ; nær Nørreport.

 

Jeg besøgte hende i dag og kan stort set nikke genkende til Scandinavians anmeldelse. Ingen problemer med at lave aftale på SMS, og hun var klar da jeg kom. Jeg forventede ikke det store, og havde derfor bare bestilt 15min. Jeg betalte, vi smed tøjet, og gik til makronerne. Jeg fik lov at bruge mit eget kondom, og slap dermed for den sædvanlige stramme elefanthud - dejligt.

Anett er ung og slank, og har en meget berøringsvenlig overflade :P, men jeg vil tro, at hun om 3-4 år ser lidt gennemsnitlig ud, da der ikke er meget muskeltonus. Hun kom godt med glidecreme på, men det var ikke noget problem, da hun viste sig at være noget af det strammest, jeg har prøvet. Måske i top 3-4 stykker ud af de ca 250 piger, jeg kar "kendt".

Vi kørte på i missionæren, og hun stønnede så intensivt, at jeg var tæt på at tro, at det var ægte. Men der var nok bare det andetsteds omtalte hak i pladen. Jeg fik, hvad jeg kom efter efter, og jeg stod nede på den regnvåde gade 13 minutter efter jeg blev lukket ind.

Hun er interessant pga alder, sprødhed og den usædvanligt stramme mis. Men jeg kommer nok ikke igen.

 

nett.png

Redigeret af Blueberry
typo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Razzmus skrev, for 8 timer siden:

Hey Blueberry 

Tak for anmeldelsen. Hvad kostede de 15 min ? 

På forhånd tak 

Razzmus 

600. Som du kan se, hvis du åbner linket i den første post ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MidnightCowboy skrev, for 6 timer siden:

Hvor høj/vægt vil du/I sige?

 

Jeg har fulgt med herinde i et par år efterhånden. Jeg kan se, at der efter 5 timer endnu ikke er nogen, der har svaret på dit spørgsmål. Jeg tænkte derfor, at jeg nu havde en passende andledning til at give en lille smule hjælp tilbage. Jeg har selv nydt godt af alle jeres anmeldelser gennem lang tid.    

Jeg besøgte selv Anett tilbage i begyndelsen af december, dvs. ikke i hendes besøg omkring nytår, men i hendes, tror jeg, første besøg i DK omkring november og december. Jeg så hende igen, da jeg besøgte Sabrina omkring nytår. De to delte lejlighed sammen.   

Jeg synes, at hun er højere end man lige tror, når man tager hendes meget spinkle krop i betragtning. Jeg vil gætte på, at hun er mellem 170-172 cm. Hun er i hvert fald højere end Sabrina, men hun er heller ikke særlig høj. Jeg har altid været dårlig til at vurdere vægt, men vil gætte på mellem 45-55 kg. Et stort interval. Derfor ikke sikkert at du kan bruge det til noget. I øvrigt tror jeg, at hun er taget hjem selvom linket stadigvæk er aktivt.       

Redigeret af Stærk tobak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...