Hop til indhold
Rejsenetværk

En rejseklub

Recommended Posts

Jeg oprettede mig i sin tid på det gamle Hedomax for at finde rejsefæller til FKK ture til Tyskland. Over lang tid skrev jeg få egne beretninger, hvor interesse udtryktes for fællesture, men ingen fulgte aktivt op.

Sådan var det lige indtil en bruger "Nille", tog kontakt til mig, og vi fik en fantastisk tur sammen til NRW, det fik andre til at bløde op, og siden har jeg rejst 1 eller flere gange med 4 flere fra det gamle Hedomax.com

Det er svært at samle folk indenfor denne interesse, men umuligt er det ikke, som flere også har vist over tid.

Nogle vil under ingen omstændigheder rejse sammen med andre/nogle kan sikkert heller ikke hvis de gerne ville. Andre vil formentlig gerne rejse sammen med andre, men kun nogle de har fundet sammen med via pm, eller på anden mere personlig vis - dem er en rejseklub ejheller målrettet.

Imidlertid findes vi nogle der godt vil etablere kontakten i forum, på det generelle plan udvikle ideer til ture sammen, men selvfølgelig gå pm for den helt detaljerede planlægning, konkret info om turen og planlægning af samme før afgang.

Jeg er kendt for at foretage en grundig research af logistik og økonomi i turen, såsom fly, ophold, klub adresser, og den offentlige trafik i byen, seværdigheder og oplevelser. Tænkte om der i et forum for en Rejseklub kunne oprettes en slags faktaboks lidt i lighed med Wikipedia, hvor vi kunne ligne byer op, Hamburg, Frankfurt, Berlin, Köln mfl, flyselskaber der flyver dertil, hoteller der ligger perfekt ved U/Sbahn, hvilken linje til nærmeste endestaion før klubben, til og fra et besøg, og så meget andet der kan bruges til en grundig planlægning før og under turen, der gør turen såvel mest økonomisk, som at tiden under opholdet kan anvendes mest effektivt.

Udfordringen er at Tyskland er kæmpestort, udvalget af FKK klubber, og så mange andre købesex koncepter er enorm. Derfor er behovet for research også meget forskelligartet. I NRW ligger de gode klubber så spredt at en leje delebil ofte er den rigtige løsning, mens Berlin, Frankfurt er perfekt til U/Sbahn, Köln og Hamburg delvist egnet til kollektiv trafik, men så er det billigt flere i en taxi.

Alt denne info kommer vanligvis først for en dag, via de spredte beretninger brugerne skriver om ture de har været på. En rejseklub, hvor det alt sammen kan samles i en faktaboks på forhånd, tror jeg på, vil kunne inspirere flere til at ville rejse sammen med andre, som følge heraf afstedkomme flere stærkt læseværdige beretninger af interesse for mange i forum på Hedomax.net

Udover at det simpelthen er sjovere at rejse sammen, altså for dem der gerne vil, der vil det også ofte gøre turen billigere - eksempelvis ved at dele en bil til Hamburg, lejen af en bil i Düsseldorf, kørsel sammen i taxi etc.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville ikke bruge et sådant forum, men skal ikke tale imod et sådant.

I din opremsning af mulige steder nævner du en række tyske byer, men kender du noget til Rom?

Du er jo kendt for at være en mand af få ord, så du kunne måske sende mig et par?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...