Hop til indhold
Default User

Anmeldelse af Thai klinikker

Recommended Posts

Gennem de seneste år er antallet af Thai klinikker steget markant. Mange har en interesse i at besøge disse klinikker, og jeg synes derfor det ville være passende at etablere en separat rubrik for anmeldelse af Thai klinikker. Kom nu! Interessen er til stede. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for min skyld, ikke interesseret i thai.

Men på alle sites ser det ud til, at der er en del, som har en stor forkærlighed for thaipiger, så hvis det bare skal være eet forum hele landets thaifile, så kan det vel ikke skade?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin ide med speciel thai forum. Thai pigernes ydelser er noget ganske andet end de andre glædespigers - sådan meget firkantet sagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt thaipiger 2 gange og synes da ikke, det var noget særligt. Hvad skulle være så godt ved dem?

Hos mange thai-piger får du hele pakken (1 time massage + sex) for det du skal give en dansk pige for måske kun 15-20 min.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne lige høre de andre brugere, om der er en generel stemning for at thaiklinikkerne skal have sin egen sektion med anmeldelser og debat?

Jeg har heller ikke akut behov for en opdeling. Jeg kunne derimod godt ønske mig større overskuelighed på siden – og jeg savner gamle Hedos stjernemarkeringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Så er jeg nok kommet de forkerte steder - Sdr. Ringgade i Aarhus

Ja det er et bordel i ordets egentlig forstand, jeg har også været der, ligesom jeg har været på thaibordel på Viborgvej og flere andre steder som nu er lukket. Jeg besøger heller ikke thai-bordeller mere og har ikke gjort det i flere år.

Men der hvor jeg oplever noget fedt, er på de steder, som ikke er bordeller men hvor man i princippet kun kan få en gang alm. thaimassage til kr. 300 for 1 time, hvilket i sig selv kan være behageligt nok. Men så sker det jo, at thaimassagen får et lidt erotisk stref, specielt jo længere tid der går med massagen, og til slut så ender det jo af og til med at man får tilbudt sex for f.eks. 700 kr ekstra (1.000 i alt).

En god gang thaimassage efterfulgt af sex synes jeg faktisk er kanon fedt. Det var der jo også en del anmeldelser af på det gamle Hedomax. Det var jo ikke bordellerne i Århus der blev anmeldt, dem besøgte de fleste af os ikke, det var de andre thai-massage-klinikker som hverken reklamerer med eller er indrettet som bordeller, men hvor der på nogle klinikker skete meget hanky-panky alligevel.

Det er ikke alle thai-massage-klinikker der tilbyder hanky-panky og det kan også varirer blandt pigerne på thai-massage-klinikker om de tilbyder det og nogle gange spiller det nok også ind om der er en "gensidig sympati" kunden og massøsen imellem. Netop derfor var anmeldelserne så nyttige for os, der efterspurgte dette - for hvor var muligheden for en god gang thai-massage - evt. efterfulgt af en god gang sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg med. Men 700 kr. for 5 minutters svensk er da temmelig meget, sammenlignet med de 300 kr. for 1 times massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Så er jeg med. Men 700 kr. for 5 minutters svensk er da temmelig meget, sammenlignet med de 300 kr. for 1 times massage.

Jeg har ALDRIG betalt 700 for svensk ???? Jeg skrev sex. ;) Dvs fransk / dansk f.eks. Jeg køber aldrig svensk (endnu da) men har læst at det koster væsentlig mindre end kr. 700. Mener at have læst at svensk + massage koster 700 i alt.

Hvorom alting er, så er det både massagen og sex'en (frans/dansk) der i alt koster ca. en tudse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Massage + svensk koster mellem 500-700 kr.

Jeg besøger oftest i Randers, men af og til også i Århus. Jeg kommer egentlig for massagen, men tilbydes der svensk eller fransk, så kan det være en behagelig afslutning.

Jeg besøgte i dag et for mig nyt sted i Randers, St. Voldgade. Der har før været et solarie der, nu er der så thaimassage.

De har ikke megen forstand på massage, blide berøringer og så det det vist egentlig går ud på, at give mere. Jeg fik svensk for en pris af 500 ialt.

OG, der var 2 piger der, modne og lur mig om ikke den ene var en tidligere han, der var et eller andet der sagde mig det, men jeg er ikke sikker.

Jeg kommer ikke igen

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er et bordel i ordets egentlig forstand, jeg har også været der, ligesom jeg har været på thaibordel på Viborgvej og flere andre steder som nu er lukket. Jeg besøger heller ikke thai-bordeller mere og har ikke gjort det i flere år.

Men der hvor jeg oplever noget fedt, er på de steder, som ikke er bordeller men hvor man i princippet kun kan få en gang alm. thaimassage til kr. 300 for 1 time, hvilket i sig selv kan være behageligt nok. Men så sker det jo, at thaimassagen får et lidt erotisk stref, specielt jo længere tid der går med massagen, og til slut så ender det jo af og til med at man får tilbudt sex for f.eks. 700 kr ekstra (1.000 i alt).

En god gang thaimassage efterfulgt af sex synes jeg faktisk er kanon fedt. Det var der jo også en del anmeldelser af på det gamle Hedomax. Det var jo ikke bordellerne i Århus der blev anmeldt, dem besøgte de fleste af os ikke, det var de andre thai-massage-klinikker som hverken reklamerer med eller er indrettet som bordeller, men hvor der på nogle klinikker skete meget hanky-panky alligevel.

Det er ikke alle thai-massage-klinikker der tilbyder hanky-panky og det kan også varirer blandt pigerne på thai-massage-klinikker om de tilbyder det og nogle gange spiller det nok også ind om der er en "gensidig sympati" kunden og massøsen imellem. Netop derfor var anmeldelserne så nyttige for os, der efterspurgte dette - for hvor var muligheden for en god gang thai-massage - evt. efterfulgt af en god gang sex.

Helt enig.

På et almindeligt bordel er resultatet, godt eller dårligt, jo givet på forhånd. Hos thaier er der altid denne her spænding, om der sker "mere". Gør der ikke, har man jo som minimum fået en forhåbentlig god massage.

Disse steder giver også (i hvert fald mig) et "legitimt figenblad". Når man besøger et sådan klinik er udgangspunktet jo en uskyldig omgang massage, som enhver kan gå ind og få. Det kan man bilde sig selv ind. At tingene så kan udvikle sig, er i princippet en anden sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Jeg er også helt klart fortaler for et decideret Thai forum.

Os der så er til Thai piger kan nemmere følge med der - og dem der ikke er til Thai piger undgår en masse "støj". Os der er til det hele kan jo følge med begge steder ;)

Venligst

NT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...