Hop til indhold
mikkelsen

Er det kun mig?? (når der tilbydes 'uden')

Recommended Posts

Jeg er også blevet tilbudt ting, som pigen ikke annoncerede med, og vi snakker om oral afslutning uden gummi, så det sker da... 

Sådan lige statistisk set, så har jeg besøgt 12-13 forskellige piger gennem tiden. Kun 1 af dem havde oral afslutning uden gummi på menuen, dog mod ekstra betaling. 

Så altså under 10% af de piger jeg har besøgt, har haft "skjulte" ydelser... Dog kunne man forestille sig at man kun bliver tilbudt disse ydelser efter at man har besøgt pigen et par gange... Måske det geografiske mørke midt / vestjylland også trækker statistikken lidt ned :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 32 minutter siden:

Jeg tilbød hverken oral eller samleje uden kondom, så at sætte de populære piger under sådan et mistænkeligt lys, som jeg faktisk føler du gør, er måske ikke helt fair. :huh: 

Tjaa, mine oplevelser mht. oralt/samleje uden, er inden for det sidste 1-2 år. Og det er min klare fornemmelse, at det er noget der er vokset op, netop inden for det sidste 1-2 år. Så det passer meget godt med at kulturen netop er ved at ændre sig radikalt :(

Dette er blandt andet en af årsagerne til, at jeg i den senere tid har udviklet et mere ambivalent forhold til branchen generelt :( Det er gået op for mig, hvilken tristhed der egentligt er hos pigerne i forhold til at kunne "levere"/konkurrere vs. det at stå ved sig selv og sine grænser i det hele taget. Og så det forhold, at mænd i deres liderligheds-jagt ikke kan forstå, at kondomet ikke kun er til at passe på en selv, men også at man passer på pigen. Ægte gentlemens bruger kondom - for PIGENs skyld - og man tilsidesætter med glæde sin egen liderlighed i forhold til hvor "lækkert" det måtte føles uden kondom...!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Moriarty skrev, den 25/12/2017 at 02:42:

Har du nogensinde fået raget noget til dig?

Nej, det har jeg faktisk ikke..

Eneste gang jeg har fået noget var i mine unge dage, 20-25 år hvor jeg redde mig en gang torpedohøns... ikke rart, men nemt at behandle.

så ved ikke om jeg bare har været heldig, eller ricikoen er mindre end man tror...  men selvfølgelig ved jeg godt at ricikoen er der.

og det gør pigerne også... at nogle kun tilbyder ubeskyttet sex ved anal sex, er måske bare et udtryk for at de sparer penge til spiral, pesar ol....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest identity47
Cogb skrev, den 28/12/2017 at 14:29:

og det gør pigerne også... at nogle kun tilbyder ubeskyttet sex ved anal sex, er måske bare et udtryk for at de sparer penge til spiral, pesar ol....

Nu skal jeg ikke forsøge at gøre mig til ekspert på kvindelige præventionsmidler, men så vidt jeg husker fra seksualundervisningen, bliver spiral og pessar normalt ikke ført op i bagdelen (og beskytter dermed ikke ved analsex).

Men det kan jo være at der er nogle kvinder som anvender præventionsmidler på en alternativ måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mikkelsen skrev, den ‎23‎-‎12‎-‎2017 at 22:31:

Hvordan har I det, når pigen i en annonce skriver at der er mulighed for sex uden kondom?

Personligt så for det mig til at tabe interessen. Også selv om pigen ellers havde vagt min interesse, så går denlille tekst, at hun automatisk bliver fravalgt.

Er det kun mig, der har det sådan?

Næ.

Jeg tænker lidt, at når der skiltes direkte med det, så vil det primære jo hurtigt blive muligheden for ubeskyttet sex der kendetegner hendes målgruppe. Alt omkring gensidig nydelse, indlevelse, stemninger m.v. drukner jo i en sådan direkte markedsføring.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
TheVoice skrev, 1 time siden:

Næ.

Jeg tænker lidt, at når der skiltes direkte med det, så vil det primære jo hurtigt blive muligheden for ubeskyttet sex der kendetegner hendes målgruppe. Alt omkring gensidig nydelse, indlevelse, stemninger m.v. drukner jo i en sådan direkte markedsføring.  

Det vil sige at i denne form for markedsføring....er det ikke muligt at få god sex, tak for oplysningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 4 minutter siden:

Det vil sige at i denne form for markedsføring....er det ikke muligt at få god sex, tak for oplysningen.

Jeg har såmænd blot redegjort for hvilke tanker denne type markedsføring skaber hos mig.  Hvordan hver i sær så vil opleve et besøg er jo nok en anden snak end selve annonceringen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke oralsex med gummi,det er bare ikke muligt ,pjorten står bare ikke ,det er muligvis noget psykosomatisk men det lader sig ikke gøre.

Hvad angår sex uden kondom er jeg faldet i nogle gange,simpelthen fordi kemien var 100 procent og hun var ligeså liderlig som jeg var men det hører selvfølgelig til sjældenhederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

JEG HAR BESØGT TUSINDER AF GP I MIT LANGE LIV OG BRUGT KASSEN, OG VILLE IKKE VÆRE DET FORUDEN.

TRE GP I MIT LIV HAR EFTER MANGE BESØG OG SNAK. SELV DROPPET GUMMI.

DET VAR TRYGT OG GODT.

HAR ALDRIG FÅET NOGET MED HJEM.

PRIVAT HAR JEG FÅET FLADLUS OG GONNERE AF MIN KONE JP

Del dette indlæg

Link til indlæg
jp skrev, for 16 timer siden:

JEG HAR BESØGT TUSINDER AF GP I MIT LANGE LIV OG BRUGT KASSEN, OG VILLE IKKE VÆRE DET FORUDEN.

DET VAR TRYGT OG GODT.

Den vil jeg sq gerne følge op på:

Har selv frekventeret min del af glædesmisser. Men de eneste som har givet mig sygdomme (det værende klamydia) har været søde små uskyldige blåøjede danske piger jeg enten har mødt i nattelivet, eller i andre sammenhænge. Jeg har ALDRIG (knock on wood, 7-9-13 osv) fået nogle gaver med hjem efter GPbesøg.

Nu skal det retfærdigvis også siges at jeg kun meget sjældent (måske aldrig) har brugt kondom med piger jeg har mødt i "privaten", og kunne aldrig finde på at bolle en gp uden kondom. Men mine blowjobs har dog stor set altid været uden plastik.

Men helt ærligt! Hvis en gp vidste hun havde en kønssygdom, ville hun så stadig arbejde? Og hvis en fyr vidste han havde det samme, ville han så besøge en gp? Det virker da lidt for afstumpet....

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Den vil jeg sq gerne følge op på:

Har selv frekventeret min del af glædesmisser. Men de eneste som har givet mig sygdomme (det værende klamydia) har været søde små uskyldige blåøjede danske piger jeg enten har mødt i nattelivet, eller i andre sammenhænge. Jeg har ALDRIG (knock on wood, 7-9-13 osv) fået nogle gaver med hjem efter GPbesøg.

Nu skal det retfærdigvis også siges at jeg kun meget sjældent (måske aldrig) har brugt kondom med piger jeg har mødt i "privaten", og kunne aldrig finde på at bolle en gp uden kondom. Men mine blowjobs har dog stor set altid været uden plastik.

Men helt ærligt! Hvis en gp vidste hun havde en kønssygdom, ville hun så stadig arbejde? Og hvis en fyr vidste han havde det samme, ville han så besøge en gp? Det virker da lidt for afstumpet....

Tak det vil jeg skrive i mit cv, sammen med forfatter og verdensmester.

Det er netop derfor jeg ikke blander mig i sådanne tråde ! selvom det tages op for 30 gang!

I hellige vil slet ikke høre en anden side, så glem det jeg undgård bare det pis!

Hav et godt 18

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søger uden gummi

Jeg har gennem tider vel besøgt mellem 25-30 gp'er 

og i begyndelsen altid med gummi. 

Så havde jeg 2 oplevelser hvor vi begge blev møgliderlige og den ene hvor hun guided mig op uden gummi mens hun så mig i øjnene og bad mig komme i hende 

den anden spurgte jeg i selvom hun ikke annoncerede med det og hun sagde ja ( for 500 ekstra)

siden knepper jeg næsten kun uden og bliver testet jævnligt ( ca hver 3 måned) har aldrig haft noget 

mig får jeg det tager jeg selvfølgelig ikke og besøger en GP før jeg igen er rask 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nytilsex
mikkelsen skrev, den 23/12/2017 at 22:31:

Hvordan har I det, når pigen i en annonce skriver at der er mulighed for sex uden kondom?

Personligt så for det mig til at tabe interessen. Også selv om pigen ellers havde vagt min interesse, så går denlille tekst, at hun automatisk bliver fravalgt.

Er det kun mig, der har det sådan?

Ja haha :) 

Jeg har det fint med at købe sex uden kondom :) . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjovt som denne debat stort set kun handler om kundens ve og vel. “Jeg har aldrig fået noget, 7-9-13”  Hvad med de piger som enten af bagmænd eller markedsefterspørgsel presses til at tilbyde usikker sex med 12 mænd om dagen? 

Er der kun hånlige kommentarer og “can’t stand the heat..?” tilovers for dem? :( 

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tip toe skrev, den 18/1/2018 at 13:14:

Sjovt som denne debat stort set kun handler om kundens ve og vel. “Jeg har aldrig fået noget, 7-9-13”  Hvad med de piger som enten af bagmænd eller markedsefterspørgsel presses til at tilbyde usikker sex med 12 mænd om dagen? 

Er der kun hånlige kommentarer og “can’t stand the heat..?” tilovers for dem? :( 

Hvordan spotter man piger der har en bagmand, og ikke tilbyder sex frivilligt...  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cogb skrev, for 4 timer siden:

Hvordan spotter man piger der har en bagmand, og ikke tilbyder sex frivilligt...  

Med en god portion sund fornuft og en indre rationel stemme. Og kraften. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kondomet er noget fanden har fundet på. Det ødelægger fuldstændigt fornøjelsen ved sex og hvad værre er så har det forsinket udviklingen af bedre metoder til at forhindre/bekæmpe kønssygdomme.

Og hvor ville det være en befrielse hvis vi kunne blive fri for at høre om trafficking hver gang vi taler om prostitution. Kunne vi i det mindste ikke herinde blive enige om at prostitution "bare" er et enhverv som alle andre...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Listepik skrev, den 12/2/2018 at 13:15:

Kondomet er noget fanden har fundet på. Det ødelægger fuldstændigt fornøjelsen ved sex og hvad værre er så har det forsinket udviklingen af bedre metoder til at forhindre/bekæmpe kønssygdomme.

Og hvor ville det være en befrielse hvis vi kunne blive fri for at høre om trafficking hver gang vi taler om prostitution. Kunne vi i det mindste ikke herinde blive enige om at prostitution "bare" er et enhverv som alle andre...

Jeg kan slet ikke tælle hvor mange fejl der er i denne udtalelse. Til gengæld vurderer jeg også at denne form for afstumpet idioti ikke kan ændres med et modsvar, så jeg må bare sørge for at have min egen sti ren. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Steppeulven skrev, den 24/12/2017 at 12:39:

Jeg tror liiige, vi skal "klappe Hesten" lidt her, inden vi bliver for "hellige"! Sex uden, kan vi godt blive enige om er no go med mindre det er en pige/kvinde, man kender gennem tid. Til gengæld er oral med gummi et no go hos mig. Det gider jeg ikke, da det som oftest tager en del af fornemmelsen af det orale væk. Men det er måske bare mig?? Næppe! Og siden jeg begyndte at besøge GP'er for snart en del år siden, har ingen af dem påført mig sygdomme, og jeg har da fået taget en del blodprøver i mellemtiden. Ikke af frygt for kønssygdomme, men i andre sammenhænge, og så har jeg lige fået tjekket for det osse sådan i forbifarten.

Og overvej lige jeres holdninger til oral uden een gang til. Hvor mange danske GP'er - i alle aldre - tilbyder superfransk - og nogle osse mega endda med slug - det er faktisk efterhånden temmelig mange. Osse de populære, som praktisk talt aldrig "keder sig"! Tror i ikke, de besøger doktormanden regelmæssigt, som en del af erhvervsrisikoen? Det tror jeg. Oralsex er nu en gang det bedste, når det er "uden"! For begge parter. Det gummi må sgu smage fælt for pigen, ærligt talt.

Også sidder man her med Klamydia. Pga. Superfransk. Øv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tip toe skrev, den 15/2/2018 at 07:11:

Jeg kan slet ikke tælle hvor mange fejl der er i denne udtalelse. Til gengæld vurderer jeg også at denne form for afstumpet idioti ikke kan ændres med et modsvar, så jeg må bare sørge for at have min egen sti ren. 

Jeg er ikke i tvivl om at du ikke kan tælle antal fejl i et indlæg på fire linjer. Det siger mere om dig end om mig. Mens du forsøger at stave dig igennem indlægget en gang til, så kan du fortsætte med at forsøge at overbevise dig selv om at du finder nydelse ved at rulle pikken ind i plastik før du har sex. Fantastisk at den slags skinhelligt idioti finder vej til et forum for prostitution.

Del dette indlæg

Link til indlæg
PromNight skrev, for 1 time siden:

Også sidder man her med Klamydia. Pga. Superfransk. Øv

Så skal du enten have en virkeligt lang pik eller være til mænd/ladyboys.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gider man virkelig diskutere med en provokatør? Nej, ikke rigtigt. Vi kommer heldigvis ikke til at besøge de samme piger, så held og lykke med din arts overlevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Listepik skrev, den 16/2/2018 at 11:13:

Så skal du enten have en virkeligt lang pik eller være til mænd/ladyboys.

Ingen af delene. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
jp skrev, den 1/1/2018 at 00:54:

DET VAR TRYGT OG GODT.

Ja – det er sjovt – den eneste gang jeg har haft en kønssygdom var tilbage i 1982, gonore, den fik jeg fra min kæreste som jeg på det tidspunkt havde været sammen med over et år – hun havde et forklaringsproblem :angry:
Fra midt 70’erne og gennem 80’erne knaldede jeg rigtigt meget uden kondom – specielt i 70’erne brugte de fleste af os faktisk kun kondom for at undgå uønsket graviditet – da vi kom hen i 80’erne kom de første advarsler omkring hiv, så jeg begynde at være lidt mere forsigtig specielt med “one night stands” som jeg ikke kendte på forhånd.
Jeg har en enkelt gang haft sex uden kondom sammen med en GP – det var bare en smutter – liderligheden tog overhånd for os begge og i kampens hede smuttede det bare for os begge :huh:

PS : ser lige nu at det er en tusse gammel tråd :D – tilgiv mig :D

Redigeret af mature man
ups

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tip toe skrev, den ‎16‎-‎02‎-‎2018 at 14:58:

.....så held og lykke med din arts overlevelse.

Du kan godt selv se det ironiske selvmål i den kommentar, ik`?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...