Hop til indhold

Er det kun mig?? (når der tilbydes 'uden')

Featured Replies

Skrevet

Jeg står også helt af, når der bliver annonceret med noget, der ikke er sikkert - Det har så resulteret i, at det er næsten umuligt at finde GPer i Aarhus. Det er næsten kun østeroupæer der faldbyder alt muligt usikkert. Hvad er der blevet af de danske piger, der kun tilbyder sikker sex...

• Svar 50
  • Visninger 8.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Sjovt som denne debat stort set kun handler om kundens ve og vel. “Jeg har aldrig fået noget, 7-9-13”  Hvad med de piger som enten af bagmænd eller markedsefterspørgsel presses til at tilbyde usikker

• Jeg melder hus forbi. Jeg havde på et tidspunkt lyst til at besøge den berømte kineser, for hun var jo efter mine begreber gudesmuk, men indberetningerne om hendes lidt letsindige omgang med gummi, fi

• Tjaa, mine oplevelser mht. oralt/samleje uden, er inden for det sidste 1-2 år. Og det er min klare fornemmelse, at det er noget der er vokset op, netop inden for det sidste 1-2 år. Så det passer meget

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.