mikkelsen 29 Skrevet 23. December, 2017 Hvordan har I det, når pigen i en annonce skriver at der er mulighed for sex uden kondom? Personligt så for det mig til at tabe interessen. Også selv om pigen ellers havde vagt min interesse, så går denlille tekst, at hun automatisk bliver fravalgt. Er det kun mig, der har det sådan? 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 23. December, 2017 (edited) mikkelsen skrev, for 12 minutter siden: Er det kun mig, der har det sådan? Nej bestemt ikke, men det har sit publikum. Jeg ville aldrig besøge en der tilbød "uden" - hvorfor gamble med livet som indsats for en udløsning Plus det er min erfaring at kvinder bliver gravide... lige meget hvad de siger de går og tager for at undgå det... Redigeret 23. December, 2017 af Sparkster Det der med at stave... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens69 333 Skrevet 23. December, 2017 Jeg har det på samme måde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 24. December, 2017 mikkelsen skrev, for 8 timer siden: Hvordan har I det, når pigen i en annonce skriver at der er mulighed for sex uden kondom ? At pigen er ærlig det er en god ting, det er der mange der kunne lære af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 957 Skrevet 24. December, 2017 (edited) Hver sin smag, personligt går jeg i en stor bue uden om piger der gør det uden. Redigeret 24. December, 2017 af mester4u 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 24. December, 2017 No go fra min side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 24. December, 2017 Lad os pudse glorien og klappe hinanden på skulderen dyrker man købesex uden gummi,går man helt automatisk lidt stille med dørene. Flere og flere aktører tilbyder det,og på etablerede danske klinikker er det langsomt på vej ind ad bagdøren i kampen om “faste gæster” den udenlandske invasion har fået flyttet nogle grænser. Hvor udbredt var superfransk for 10-15 år siden? Enzo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1091 Skrevet 24. December, 2017 mikkelsen skrev, for 11 timer siden: Hvordan har I det, når pigen i en annonce skriver at der er mulighed for sex uden kondom? Personligt så for det mig til at tabe interessen. Også selv om pigen ellers havde vagt min interesse, så går denlille tekst, at hun automatisk bliver fravalgt. Er det kun mig, der har det sådan? Det er også NO GO her fra kh bigfoot 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 24. December, 2017 Tilbydes fransk uden i forskellige varianter er hun valgt fra!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 24. December, 2017 Én ting er hvad man kan læse sig frem til i annoncerne. Noget andet er det der ikke lige står... Det er efterhånden ved at være sådan at står der ikke udtrykkeligt at sex er MED gummi, så er min interesse ved at blive lunken. Men fordi at det bliver mere og mere udbredt at der også tilbydes sex uden, men uden at der står noget om det i annoncen, så er jeg ved at overveje om vi er på vej derhen, hvor man nærmest er nødt til at spørge om sex kan være uden gummi, bare for at teste om det er en gp man rent faktisk har lyst til at være sammen med. Kedelig udvikling er det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 24. December, 2017 Enzo L'uri skrev, for 1 time siden: Lad os pudse glorien og klappe hinanden på skulderen dyrker man købesex uden gummi,går man helt automatisk lidt stille med dørene. Flere og flere aktører tilbyder det,og på etablerede danske klinikker er det langsomt på vej ind ad bagdøren i kampen om “faste gæster” den udenlandske invasion har fået flyttet nogle grænser. Hvor udbredt var superfransk for 10-15 år siden? Enzo I kan flytte alle de grænser i vil men det bliver aldrig uden gummi fra min side heller ikke ved oral. Har gjort det en gang, det kostede en tur forbi lægen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 24. December, 2017 Jeg melder hus forbi. Jeg havde på et tidspunkt lyst til at besøge den berømte kineser, for hun var jo efter mine begreber gudesmuk, men indberetningerne om hendes lidt letsindige omgang med gummi, fik mig til at droppe den oplevelse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 24. December, 2017 (edited) For år tilbage existerede spørgsmålet ikke. Alt var med gummi, måske kunne enkelte narkoprostituerede overtales, men de har aldrig haft min interesse. På klinikker var gummi en selvfølge. Nu virker det noget mere uklart, formentlig pga et stort ryk ind af østpiger der gladeligt giver forskellige former for fransk uden. Det har så medført et skred hos danske piger af konkurrencehensyn. Da kunder hos østpiger antagelig også frekventerer danske piger, så kommer hele området til at virke mere risikabelt, og det får for mit vekommnede, mig til at overveje om ikke tiden hos GP er slut. Desværre Redigeret 24. December, 2017 af nuser9 fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 24. December, 2017 nuser9 skrev, for 16 minutter siden: For år tilbage existerede spørgsmålet ikke. Alt var med gummi, måske kunne enkelte narkoprostituerede overtales, men de har aldrig haft min interesse. På klinikker var gummi en selvfølge. Nu virker det noget mere uklart, formentlig pga et stort ryk ind af østpiger der gladeligt giver forskellige former for fransk uden. Det har så medført et skred hos danske piger af konkurrencehensyn. Da kunder hos østpiger antagelig også frekventerer danske piger, så kommer hele området til at virke mere risikabelt, og det får for mit vekommnede, mig til at overveje om ikke tiden hos GP er slut. Desværre Jeg tror desværre, du har helt ret i, at det gummiløse er blevet et konkurrenceparameter. Et alvorligt et endda. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 24. December, 2017 mikkelsen skrev, for 14 timer siden: Hvordan har I det, når pigen i en annonce skriver at der er mulighed for sex uden kondom? Personligt så for det mig til at tabe interessen. Også selv om pigen ellers havde vagt min interesse, så går denlille tekst, at hun automatisk bliver fravalgt. Er det kun mig, der har det sådan? Nej. Der er mange der har det på samme måde. Lille regnestykke: Hvis den aktuelle GP har haft ubeskyttet samleje med 100. Hvis disse kunder så har haft ubeskyttet samleje med 10, så vil det sige at man lige pludselig har været i seksuel kontakt med 100x 10 = 1000 . Det er da lidt tankevækkende... Men selvfølgelig hver sin lyst... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steppeulven 176 Skrevet 24. December, 2017 Jeg tror liiige, vi skal "klappe Hesten" lidt her, inden vi bliver for "hellige"! Sex uden, kan vi godt blive enige om er no go med mindre det er en pige/kvinde, man kender gennem tid. Til gengæld er oral med gummi et no go hos mig. Det gider jeg ikke, da det som oftest tager en del af fornemmelsen af det orale væk. Men det er måske bare mig?? Næppe! Og siden jeg begyndte at besøge GP'er for snart en del år siden, har ingen af dem påført mig sygdomme, og jeg har da fået taget en del blodprøver i mellemtiden. Ikke af frygt for kønssygdomme, men i andre sammenhænge, og så har jeg lige fået tjekket for det osse sådan i forbifarten. Og overvej lige jeres holdninger til oral uden een gang til. Hvor mange danske GP'er - i alle aldre - tilbyder superfransk - og nogle osse mega endda med slug - det er faktisk efterhånden temmelig mange. Osse de populære, som praktisk talt aldrig "keder sig"! Tror i ikke, de besøger doktormanden regelmæssigt, som en del af erhvervsrisikoen? Det tror jeg. Oralsex er nu en gang det bedste, når det er "uden"! For begge parter. Det gummi må sgu smage fælt for pigen, ærligt talt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 24. December, 2017 I kan pudse glorie holde moral prædiken...alt hvad i vil, ingen kan frasige sig erfaringen med ubeskyttet sex i forbindelse med engangs sex, om det er hos den lokale Luna eller et engangsknald hos nabo konen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 24. December, 2017 (edited) Steppeulven skrev, for 11 minutter siden: .... Til gengæld er oral med gummi et no go hos mig. Det gider jeg ikke, da det som oftest tager en del af fornemmelsen af det orale væk. Men det er måske bare mig?? Næppe! ... Det tror jeg. Oralsex er nu en gang det bedste, når det er "uden"! For begge parter. Det gummi må sgu smage fælt for pigen, ærligt talt. Her kan jeg faktisk godt følge din tankegang et stykke hen ad vejen. Redigeret 24. December, 2017 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steppeulven 176 Skrevet 24. December, 2017 Borende X skrev, for 2 minutter siden: Her kan jeg faktisk godt følge dig et stykke hen ad vejen. Tak, Borende X. Jeg ved godt, kondomer kan købes med jordbærsmag og andre smage - og en dansk GP, som insisterer på ALT med gummi, har fortaltmig, at hun bruger nogle, der er så tynde, at manden angiveligt overhovedet ikke kan mærke forskel på øko-oral og med "hendes" gummi. Nuvel, men jeg står nu alligevel af her, selvom hun er dødlækker. Ikke endnu i hvert fald - måske "falder jeg til patten" en dag!? Hun får jævnligt rigtigt gode anmeldelser herinde. Og hun er sød at sms'e med. Har forsøgt mig et par gange - mest for at overtale hende til at droppe kondomet ved det mundtlige. Nul chance, så det må jeg jo tage med, hvis jeg en dag bøjer mig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cogb 196 Skrevet 24. December, 2017 Jeg syntes det er rigtigt godt der er så mange hellige herinde... men er i lige så hellige når i scorer truntemus i byen... jeg er absolut til sex uden komdom, og oral med gummi tænder mig bare så meget af. det er mit valg.. og pigens.. så lad nu være med at spamme tråden med moralske opstød. sex er nu engang bare mere lækkert uden gummi, og jeg har endnu ikke set et gummi der var så tyndt at jeg ikke kunne føle det var der. selvfølgelig er der en risico, men det er så mit valg. Jeg bliver tit tjekkek med blodprøver af andre årsager, og jeg beder altid mn læge lige at tilføje de andre test. Og det gør hun uden problemer. men selvgølgelig har hver sine lyster, og grænser.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moriarty 121 Skrevet 25. December, 2017 Cogb skrev, for 11 timer siden: Jeg syntes det er rigtigt godt der er så mange hellige herinde... men er i lige så hellige når i scorer truntemus i byen... jeg er absolut til sex uden komdom, og oral med gummi tænder mig bare så meget af. det er mit valg.. og pigens.. så lad nu være med at spamme tråden med moralske opstød. sex er nu engang bare mere lækkert uden gummi, og jeg har endnu ikke set et gummi der var så tyndt at jeg ikke kunne føle det var der. selvfølgelig er der en risico, men det er så mit valg. Jeg bliver tit tjekkek med blodprøver af andre årsager, og jeg beder altid mn læge lige at tilføje de andre test. Og det gør hun uden problemer. men selvgølgelig har hver sine lyster, og grænser.. Har du nogensinde fået raget noget til dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. December, 2017 Cogb skrev, for 16 timer siden: Jeg syntes det er rigtigt godt der er så mange hellige herinde ... Jeg må måske lige minde dig om trådstaten: "Hvordan har I det, når pigen i en annonce skriver at der er mulighed for sex uden kondom?" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 25. December, 2017 mikkelsen skrev, den 23/12/2017 at 22:31: Hvordan har I det, når pigen i en annonce skriver at der er mulighed for sex uden kondom? Personligt så for det mig til at tabe interessen. Også selv om pigen ellers havde vagt min interesse, så går denlille tekst, at hun automatisk bliver fravalgt. Er det kun mig, der har det sådan? Jeg ville ikke engang have sikker sex med en GP som tilbyder uden. Dels er det vanvittigt at pigerne presser sig ud i sådan en risiko, formentlig ikke af egen vilje. Dels vil jeg helst have sex med en pige som passer godt på sig selv. Og dels kan kondomet jo sprænge, og så er det ikke så fedt at ligge med en GP som lige har taget 12 mænd uden. Det bliver et nej herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 25. December, 2017 Tjaa, hvis man ikke kan lide lugten i bageriet, så må man nok findes sig andre græsgange. Jeg kan oplyse, at en ikke uvæsentligt del af de nuværende arbejdende piger på de københavnske dansker-bordeller tilbyder oral uden. Der også en del der tilbyder sex uden. Jeg er nemlig selv blevet "overrasket" en del gange med f.eks. oral/sex uden. Sjovt nok er det typisk hos de piger som er meget populære og som det er svært et booke sig ind hos. Derudover så har jeg talt med en del andre piger, som åbenbart er temmelig vrede over det, idet de selvfølgelig ikke kan få lige så mange til at stå i kø uden for døren som de piger som giver "ekstra". Ak ja.... der har altid været konkurrence mellem pigerne på klinikkerne. Og de ved udmærket godt hvad der "sælger"... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 25. December, 2017 Filosoffen skrev, for 12 minutter siden: Derudover så har jeg talt med en del andre piger, som åbenbart er temmelig vrede over det, idet de selvfølgelig ikke kan få lige så mange til at stå i kø uden for døren som de piger som giver "ekstra". Ak ja.... der har altid været konkurrence mellem pigerne på klinikkerne. Og de ved udmærket godt hvad der "sælger"... Man skal nok passe bare lidt på her... Jeg betvivler ikke, at du er blevet tilbudt både det ene og det andet uden kondom, og inden jeg fortsætter, skal jeg heller ikke kunne sige, om kulturen har ændret sig radikalt, siden jeg var på klinik. Men jeg kedede mig sjældent dengang, og jeg kender alt for godt til den brødnid, der kan opstå, hvis nogle piger har mere travlt end andre... “Det må jo være fordi, hun gør noget, vi andre ikke gør” osv i den dur... Ikke specielt fedt at ligge under for. Jeg tilbød hverken oral eller samleje uden kondom, så at sætte de populære piger under sådan et mistænkeligt lys, som jeg faktisk føler du gør, er måske ikke helt fair. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg