Hop til indhold
Guest Boone

Anbefalinger til første gang

Recommended Posts

Guest Boone

Hej. Jeg er en mand på 25 og jeg er jomfru. Derfor prøver jeg at finde en GP som vil kunne give mig en tryg og afslappet førstegangsoplevelse, for tanken om at gøre noget meget intimt med en fremmed gør mig rimelig nervøs. Så jeg tror jeg går efter noget i en GFE retning. Udseende og alder er ikke så vigtigt i denne sammenhæng. Jeg bor i København og har ikke bil. 

Er der nogen som har nogle anbefalinger?

Kan se at vi har nogle ret erfarne brugere herinde, så vil sætte pris på jeres råd. Skriv evt. privat besked.

Redigeret af Boone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er mange ting man kan blive afhængige af i dag.

Internettet, gambling, lotto, cigaretter, coke, tjald, gaming, svigermødre så at at man også kan blive det af piger, er ikke noget nyt..

Ja, er der ikke nogle veninder fra uddannelser/tidligere uddannelser man kan ringe op og bage på og så se hvor det fører hen?

Nu er det sådan at mænd, ligesom kvinder, ofte har et behov for intimitet, kys og kærtegn og det kan altså være svært at finde en pige hvis man står og er rigtig liderlig, for piger tænker mere på hvor meget fyren tjener og om han ville kunne være en god far og på et langsigtet forhold end at de lige har lyst til et knald.

Hvis pigen er liderlig og single, så bliver der guffet lidt chokolade og nippet lidt rødvin og så klarer hun det selv senere..

Købesex er dyrt, men til gengæld kan du så prøve lyshårede,rødhårede, brunetter,slanke og erotisk buttede,asiater, mulater, sydamerianere og sydeuropæere og ikke mindst østeuropæere.

Husk bare kondomer og kun de gange din økonomi tillader det.

Du lever kun en gang, så prøv det i det omfang du finder det lokkende.

(HUSK at det ikke tager overhånd..Så hellere tag en spiller som førnævnte( https://pandamovie.co/adult/:shock:

Gadeblæs er måske lidt vildt når man er en ung fyr og det er pisse koldt udenfor..

Ville nok anbefale en klinik..

https://www.eroguide.dk/massageklinikker/

 

 

 

Blot til info:

Du har kigget lidt på pigerne disse steder..

http://www.romantica.dk/pigerne.php

http://www.sexyclub.dk/pigerne.php

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hej Ben, tænker du da lige skal forsøge at score, har du opgivet så alt efter type af udseende kan du roligt besøge de i tråden oplistede bordeller, lad mig supplere, pussy galores på Frederiksberg, mon Cherie i Rødovre, Afodites piger i Herlev, du kan også vælge en privat og diskret kvinde at besøge, når du booker så vær ærlig omkring dit ærinde, at det er at få taget din møddom, bestil en time eller to, og lad så GP guide dig.

held og lykke..

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm.

Efter alt for mange besøg hos "glædespiger" og brugt millioner af kroner herpå, vil min anbefaling absolut være DON'T DO IT!!! Det er absolut IKKE det værd!

Hellere leve et sex-løst liv, end at dyrke intetsigende/ligegyldig sex(som købesex jo er). Husk på, at ligegyldig sex bliver man IKKE lykkelig af - man bliver kun tilfredsstillet. Præcis på samme måde, som når man spiser slik, så bliver man ikke lykkelig heraf, men man får i kort tid tilfredsstillet sin sukker-trang, og derefter får man en sukker-nedtur. På samme måde er det med ligegyldig tilfredsstillelses-sex (som købesex jo er) - du vil umiddelbart føle en seksuel tilfredsstillelse, men derefter vil du opleve et tomrum/nedtur, som du så kan forsøge at fylde op med yderligere ligegyldig sex og en ny nedtur osv. osv. Mao. du får absolut INTET ud af det.

Min anbefaling er, at du for det første skal være stolt over at være jomfru! Der er intet galt i at være jomfru - snarere tværtimod.

Dernæst skal du simpelthen bruge dine penge på at oprette ærlige profiler på diverse lødige dating-sites, og arbejde videre derfra, således du kan opnå ægte kærlighed - det skal nok lykkedes på et eller andet tidspunkt, men du skal væbne dig med stor tålmodighed, og for guds skyld ikke være "kræsen"...

Samtidig hermed skal du gå i gang med at udvikle din personlighed. Læs nogle bøger om personlig udvikling. Tag evt. på nogle kurser. Kom ud og mød andre mennesker. Dyrk nogle nye fællesskaber (dem som du ikke normalt kommer i). osv. osv.

Held og lykke herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Hvis man nu har stået som afvist gut hele livet.Været overvægtig med synlig psoriasis på overkrop og hals,Så vil jeg klart anbefale dig og gi' købesex en chance.Jeg taler af egen erfaring:) man kan godt få en fornuftigt relation til glædespiger,blot man husker at omsorg og udnyttelse er nært beslægtet i denne verden.

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Hej Boone. Lad mig sige det sådan her.....hellere masser af sex end et sexløst liv. Jeg har selv levet i sølibat lignende tilstande i mange år, i et sexløst forhold - men det er jo ikke lige det dit problem er.......og dog, da problemet I begge tilfælde er NUL SEX.....=.....Aldrig mere !!!!

Hvis du vælger en gp ( hvilket lyder yderst fornuftigt ), ville jeg dog ikke nøjes med at få taget uskylden med en pige hvor alder/udseende som du selv nævner ikke spiller den store rolle......men derimod nappe en rigtig babe som eksempelvis Emma http://cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=736 ..... ( ja der er mange )... ( hun kan besøges uden at have bil )......fortæl hende situationen...køb 1 times blidt hvor du virkelig giver dig selv tid og lov til at nyde en smuk kvinde. Nervøs ? Ja, det er kun naturligt når hjernen f@cker med dig.....hun bider ikke, det er GFE for din skyld som du har ventet 25år på - du kan endda på hjemmesiden se hendes email.....spørg løs. Det gode ved gp'ere er, at du bare kan nøjes med at koncentrere dig om din egen nydelse.

Held & lykke ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Boone læs filosoffens indlæg en gang, læs igen reflekter, det du køber af en nok så sød GP, er og blir en købt oplevelse, det har intet med kærlighed og lykke, med vinkler har filo, ret, men men du får nogle erfaringer og en viden der måske kan få dig ud over rampen med at flirte og score og så ikke fumle med “den” hvis du er introvert lær at være passend xtrovert, er du fed så tab dig, kost og motion fitness få lidt muller, svømning er også godt, km ud ag dine comfort zoner tag på højskole i sommerferien gerne en med flere linjer vælg en linje med interesse, og fint den højskole med flere linjer som også appelerer til kvinder, eller meld dig ind i et politisk parti..

Filsoffen har ret i at, du kan falde i og udelukkende  dit liv holde dig til GP, fordi det er nemt og bekvemt, men det er uden kærlighed du oplever sex med GP...

godt nytår

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk flere venner og veninder der er i start/midt tyverne der er helt uerfarne, som i aldrig haft sex. De har så snakket med mig om det, fordi jeg er lidt sådan en som folk fortæller deres hemmeligheder. Det er fedt, og ufedt på samme tid. Fælles for dem alle er at de mener jo ældre de bliver, jo sværere bliver det. De er bange for ikke at kunne præstere, og at ikke ane en skid om hvad de skal gøre, og på den måde være til grin. Det lyder lidt som en ond cirkel næsten. Det er virkelig bare en byld der skal hul på. Om man syntes man vil betale sig fra det eller om det skal komme naturligt til en, er op til den enkelte. Personligt ville jeg ikke syntes det var forkert at få det ordnet hos en glædespige. Folk har en ide om at første gang skal være fantastisk og med den helt rigtige. Jeg kan sgu knap nok huske en skid om min første gang som 15 årig på en piges værelse. For mig er det lige gyldigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fokuser på sex... sex.... sex.... dit liv skal i hvert fald ikke være sexløst... osv. osv. Gaaaab....

Sex er en kropslig funktion. Intet andet.

Lige som at man kan miste sit ben, kan man af forskellige grunde miste sin mulighed for at have sex. Og ja, der er massere af mennesker der lever et liv uden sex og overlever fint.

Kære @Boone, du kan sagtens hoppe i kanen med en GP. Når I er i gang vil du uden tvivl føle det er dejligt. Endelig at kunne få lov til at "bedække" en kvinde. Men når agten er færdigudspillet. Når farvelkysset er givet. Og du går den tunge gang væk fra klinikken/bordellet. Så vil du (hvis du har mere en 2 hjerneceller at flytte rundt med) begynde at tænke på, hvem denne kvinde som tog din pik i munden egentlig var. Og som - forhåbentligt - gav dig kys og kærtegn. Og gav dig lov til at udnytte sit kønsorgan. Hvem er hun??? Og hvorfor???? Men det får du så ALDRIG at vide!! :wacko: Men en ting er sikkert... det ville ALDRIG være sket, hvis ikke du havde lagt nogle kontanter på bordet...!!! Og efterfølgende erkender du så, at denne pige/kvinde formentlig just forinden havde "serviceret" 3-6 andre mænd, og at man bare er et "nummer" i rækken. Mao. man var bare en ligegyldighed. Endnu et "dyr" der skulle "ordnes" i den uendelige række af liderlige han-menneske-aber...

Jo jo... hvis du så absolut gerne vil "prøvekøre" en GP, tjaa... men vær dig bevist om, at du får en dejligt traume på dit selvværd, som formentlig aldrig vil kunne hele igen.

PS. De fleste kvinder kan nærmest "lugte" om en mand tidligere har besøgt ludere... så hvis du vælger GP-løsningen, så øv dig allerede nu på at være en ekstrem god løgner, såfremt du gør dig forhåbninger om et nogenlunde normalt kærlighedliv.

PPS. Og hvis du vælger GP-løsningen, så kan du også lige så godt forberede dig på, at du vil få dårlig samvittighed over om du nu har været sammen med en narko-afhængig, incenst-ramt eller på anden på traumatiseret kvinde, idet de færdes i overflod blandt GP'ere.... desværre.... :wacko:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Hej Filosof.

Jeg syntes det er meget triste og meget generaliserende holdninger du bringer her.du har uden tvivl pointer i flere af dine påstande,men hvis du udelukkende er stødt på så megen elendighed i din færden efter købesex,Så burde du omgående kalde dit researchteam sammen og tale med store bogstaver:-o jeg vil mener at et grundigt forarbejde vil kunne formindske de traumer du mener vi alle er ramt af.

Enig,prostitution er ikke vejen frem hvis man søger sit livs kærlighed,men med en sund fornuft og afklarethed kan de mænd der nu engang har haft det svært med det modsatte køn,få en mulighed for kvindeligt samvær uden at gennemgå flere ydmygelser i den virkelige verden. 

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 2 timer siden:

Jeg syntes det er meget triste og meget generaliserende holdninger du bringer her.du har uden tvivl pointer i flere af dine påstande,

Ja, den med at det er generaliserende, hører jeg desværre alt for ofte. Men det har intet med generalisering af gøre. Det er simpelthen min oplevelse efter et langt liv som livlig gæst på de københavnske klinikker mv.

Citat

men hvis du udelukkende er stødt på så megen elendighed i din færden efter købesex,Så burde du omgående kalde dit researchteam sammen og tale med store bogstaver:-o 

Det er ikke udelukkende. Men derimod absolut flertallet. Jeg vil mene, at risikoen for at der gemmer sig en "elendigheden" bag en ellers "glad" GP er på mindst 75%...

Mht. mit "researchteam" kan jeg oplyse, at jeg har 15+ år som "aktiv" gæst, og brugt i omegnen af et par millioner herpå... jeg har været i forhold til flere danske og udenlandske GP'ere. Og jeg har i min tid hjulpet flere danske GP'ere ud af branchen/misbrug. osv. osv.

Citat

jeg vil mener at et grundigt forarbejde vil kunne formindske de traumer du mener vi alle er ramt af.

Dette var jeg også overbevist om i starten af min "karriere", og indtil for bare et par år siden. Men efterhånden som ligene kom ud af skabene hos de GP'ere som jeg var stam-gæst hos, blev jeg mere skeptisk i forhold til min egen evne til at vurdere. Og efterhånden som tiden er gået, er oplevelserne med lig i skabene bare er blevet til flere og flere, så er det i dag min klare holdning, at langt størstedelen af de danske GP'ere ikke burde være/ikke burde have været i branchen overhovedet.

Citat

Enig,prostitution er ikke vejen frem hvis man søger sit livs kærlighed,

Det har intet med at søge sit livs kærlighed. Det har noget at gøre med hvad der gør det enkelte menneske lykkelig. Og her har det at opnå tilfredsstillelse via kunstig stimulering (f.eks. via købesex, stoffer, alkohol osv.), ALTID vist sig at have den modsatte effekt. Det er den direkte vej til et ulykkeligt/trist liv.

Citat

men med en sund fornuft og afklarethed kan de mænd der nu engang har haft det svært med det modsatte køn,få en mulighed for kvindeligt samvær uden at gennemgå flere ydmygelser i den virkelige verden. 

Problemet er bare, at det at købe sex, er en ydmygelse i sig selv. Så ydmygelsen kan man ikke undgå. Og hvis man så vælger købesex-løsningen, så er det ikke bare ydmygelsen man skal slås med. Så er det også det at have det dårlig med:
- at man bare er et han-dyr i rækken der bliver "serviceret",
- at man aldrig nogen sinde ærligt kan sige, at man ikke har købet sex,
- at man intet kender til den/de kvinde(r) man har haft sex med,
- at man skal leve med dårlig samvittighed over at der er stor sandsynlighed for at man har pulet en kvinde der er "fucked up" pga. incenst, narko eller anden traumatiserede oplevelser og/eller dysfunktionel opvækst.
- at den dyrkede sex, bare er en kortvarig tilfredsstillelse, hvor trangen bare vil vende tilbage med endnu større kraft.

Min pointen er rent simpel: Hvis man bare kan frembringe den mindste viljestyrke overfor sin liderlighed, så skal man foretrække at forsøge at fjerne sit fokus på, at man partout skal have sex, og i stedet forsøge at opnå en anden form for mening med livet (lykke) end igennem sex'en.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
Filosoffen skrev, for 22 minutter siden:

Ja, den med at det er generaliserende, hører jeg desværre alt for ofte. Men det har intet med generalisering af gøre. Det er simpelthen min oplevelse efter et langt liv som livlig gæst på de københavnske klinikker mv.

Det er ikke udelukkende. Men derimod absolut flertallet. Jeg vil mene, at risikoen for at der gemmer sig en "elendigheden" bag en ellers "glad" GP er på mindst 75%...

Mht. mit "researchteam" kan jeg oplyse, at jeg har 15+ år som "aktiv" gæst, og brugt i omegnen af et par millioner herpå... jeg har været i forhold til flere danske og udenlandske GP'ere. Og jeg har i min tid hjulpet flere danske GP'ere ud af branchen/misbrug. osv. osv.

Dette var jeg også overbevist om i starten af min "karriere", og indtil for bare et par år siden. Men efterhånden som ligene kom ud af skabene hos de GP'ere som jeg var stam-gæst hos, blev jeg mere skeptisk i forhold til min egen evne til at vurdere. Og efterhånden som tiden er gået, er oplevelserne med lig i skabene bare er blevet til flere og flere, så er det i dag min klare holdning, at langt størstedelen af de danske GP'ere ikke burde være/ikke burde have været i branchen overhovedet.

Det har intet med at søge sit livs kærlighed. Det har noget at gøre med hvad der gør det enkelte menneske lykkelig. Og her har det at opnå tilfredsstillelse via kunstig stimulering (f.eks. via købesex, stoffer, alkohol osv.), ALTID vist sig at have den modsatte effekt. Det er den direkte vej til et ulykkeligt/trist liv.

Problemet er bare, at det at købe sex, er en ydmygelse i sig selv. Så ydmygelsen kan man ikke undgå. Og hvis man så vælger købesex-løsningen, så er det ikke bare ydmygelsen man skal slås med. Så er det også det at have det dårlig med:
- at man bare er et han-dyr i rækken der bliver "serviceret",
- at man aldrig nogen sinde ærligt kan sige, at man ikke har købet sex,
- at man intet kender til den/de kvinde(r) man har haft sex med,
- at man skal leve med dårlig samvittighed over at der er stor sandsynlighed for at man har pulet en kvinde der er "fucked up" pga. incenst, narko eller anden traumatiserede oplevelser og/eller dysfunktionel opvækst.
- at den dyrkede sex, bare er en kortvarig tilfredsstillelse, hvor trangen bare vil vende tilbage med endnu større kraft.

Min pointen er rent simpel: Hvis man bare kan frembringe den mindste viljestyrke overfor sin liderlighed, så skal man foretrække at forsøge at fjerne sit fokus på, at man partout skal have sex, og i stedet forsøge at opnå en anden form for mening med livet (lykke) end igennem sex'en.

Jeg tror du har ret i mange af dine pointer, men hvad er det man siger om ex-rygere? De ender med at være de mest religiøse fortalere for at lade være med at ryge. Ex-rygeren glemmer bare ofte at det har taget vedkommende utallige år at nå til det punkt hvor han/hun er klar til at slippe sit "stof". Det har krævet personlige erfaringer, som kun vedkommende selv kunne opnå.

I den ideelle verden var der måske ikke nogen som der havde behov for at gå til prostitueret - der fandtes ikke prostituerede. Men vi lever ikke i den idelle verden. Mange prøver at overleve, også følelsesmæssigt, efter bedste evne. Selvom der måske findes bedre løsninger, så er det for nogle at være glædespige og for andre at besøge dem. For andre igen, bare fordi de har lyst.

Personligt er jeg lykkelig for at have besøgt prostituerede. Det har lært mig i højere grad ikke at dømme mig selv eller andre.

Der er måske nogle af dem jeg har været sammen med som har været udsat for incest - måske er det det der har drevet dem i den retning. Jeg har selv været udsat for vold - måske er det derfor jeg bl.a. forsøger at dulme smerten ved at besøge prostitueret. Gør det dem eller mig forkert - så langt fra. Måske falder du endda i en af de eller andre kategorier, som gør at du har årsag til hvorfor du handlede som du gjorde. Godt at du har mærket tilstrækkelig smerte til at søge andre løsninger, men døm ikke dig selv for fortiden - den kan du ikke gøre noget ved - overfor den er du magtesløs.

En god tilgang tror jeg også er at afholde sig fra at fortælle andre hvad de skal gøre - deres forusætninger og livssituation er som regel en hel anden, hvilket gør at hvad der er sandt for dig er ikke nødvendigvis sandt for dem.

Til trådstarter: Gør hvad fuck du har lyst og føles rigtigt - du får en erfaring uanset, som du så derefter kan handle udfra.

Redigeret af Lacroix

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lacroix skrev, for 9 timer siden:

Jeg tror du har ret i mange af dine pointer, men hvad er det man siger om ex-rygere? De ender med at være de mest religiøse fortalere for at lade være med at ryge. Ex-rygeren glemmer bare ofte at det har taget vedkommende utallige år at nå til det punkt hvor han/hun er klar til at slippe sit "stof". Det har krævet personlige erfaringer, som kun vedkommende selv kunne opnå.

Jeg er fortsat aktiv gæst!! Din analogi mht. ex-rygeren er derfor forkert. Analogien vil derimod være rygeren der siger til ikke-rygeren: Lad vær med at starte med at ryge - det er en last jeg lider under, og jeg vil ikke ønske det for dig.

Og nej. Det kræver ikke personlig erfaring, at lade være med noget. Det kræver derimod erkendelse på et højere mentalt plan - noget vi desværre ikke har så meget af i vores samfund i dag.

Citat

I den ideelle verden var der måske ikke nogen som der havde behov for at gå til prostitueret - der fandtes ikke prostituerede.

Behovet for at gå til en prostitueret, bunder udelukkende i behovet for seksuel tilfredsstillelse. Sålænge der er et behov for seksuel tilfredsstillelse, vil der være prostituerede. Dvs. den ideelle verden uden prostituerede du taler om, skulle behovet for seksuel tilfredsstillelse ikke længere eksistere, hvilket er utopisk.

I øvrigt har jeg intet mod prostituerede per se. Det jeg derimod advarer imod, er det ligegyldige overfladiske liv (f.eks. ligegyldig sex), hvor intet har en betydning. Det bliver man ikke lykkelig af.

Citat

Men vi lever ikke i den idelle verden. Mange prøver at overleve, også følelsesmæssigt, efter bedste evne. Selvom der måske findes bedre løsninger, så er det for nogle at være glædespige og for andre at besøge dem.

Det er korrekt, hvilket jeg anerkender fuldt ud. Der er også nogle der "overlever" på et alkohol/stof/spille-misbrug. Og mange af dem, er rent faktisk ganske stærke mennesker. Jeg har oplevet mange GP'ere som har betroet sig til mig med deres traumer - og jeg har gang på gang været imponeret over, at de rent faktisk har overlevet og ikke endt med at tage livet af dem selv.

Men det gød det ikke mindre relevant, at der bør gives en opfordring til at "komme videre", og at få et bedre liv, og advares imod et liv med et selv-medicineret misbrug.

Citat

For andre igen, bare fordi de har lyst.

Måske. Lyst er en sær størrelse. Jeg har f.eks. konstant lyst til at spise Nutella.... men jeg har ikke rørt det i flere år, idet jeg ved, at det ikke er godt for mig. Og hvis jeg i dag alligevel skulle finde på at spise noget, så vil jeg formentligt finde det kvalmt og ulækkert

Citat

Personligt er jeg lykkelig for at have besøgt prostituerede. Det har lært mig i højere grad ikke at dømme mig selv eller andre.

Du må ikke glemme, at den primære årsag til at du har besøgt prostituerede, er sex. At du så har mødt nogle mennesker der har inspireret dig er jo godt - men det har ikke været formålet med dine besøg hos prostituerede. At møde andre mennesker i det hele taget, kan bestemt lede til en positiv personlig udvikling. Men denne udvikling kunne du lige så godt have haft i et andet social fællesskab. Og det ville både have været billigere og bedre, end det du har oplevet med en prostitueret, som jo er en "købt" oplevelse hvor den prostituerede fortæller dig det du gerne vil høre.

Bemærk i øvrigt, at jeg IKKE fordømmer dig på nogen måde. Jeg er selv i det, og ved hvilke bevægegrunde der spiller ind.

Citat

Der er måske nogle af dem jeg har været sammen med som har været udsat for incest - måske er det det der har drevet dem i den retning. Jeg har selv været udsat for vold - måske er det derfor jeg bl.a. forsøger at dulme smerten ved at besøge prostitueret. Gør det dem eller mig forkert - så langt fra.

Der er ingen der taler om, at mennesker er forkerte. Det her drejer sig helt basalt om at tage de rette valg i sit liv, således at det kan blive godt og lykkeligt.

Mennesker tager også mindre gode valg i deres liv, og det gør dem ikke til forkerte mennesker.

Men det betyder ikke, at man skal opfordre andre til at gøre det samme.

Citat

Måske falder du endda i en af de eller andre kategorier, som gør at du har årsag til hvorfor du handlede som du gjorde. Godt at du har mærket tilstrækkelig smerte til at søge andre løsninger

Jeg er ikke i tvivl om, at årsagen til min livsmæssige lange ørkenvandring, bunder i en skjult ikke-anerkendt dysfunktionalitet i min opvækst.

Citat

, men døm ikke dig selv for fortiden - den kan du ikke gøre noget ved - overfor den er du magtesløs.

Jeg dømmer mig ikke for fortiden eller for den sags skyld nutiden. At dømme nogle i det hele taget, er rent ud sagt spild af tid...

Citat

En god tilgang tror jeg også er at afholde sig fra at fortælle andre hvad de skal gøre - deres forusætninger og livssituation er som regel en hel anden, hvilket gør at hvad der er sandt for dig er ikke nødvendigvis sandt for dem.

Helt enig. Og derfor bør også holde sig fra at fortælle andre at de skal gå til en GP.... det neutrale i denne sammenhæng er netop at fraråde at besøge en GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
Filosoffen skrev, for 3 timer siden:

 

 

Ok, jeg håber du finder en løsning. En mulighed kunne være her:

www.slaa-danmark.dk

eller

www.aca-danmark.dk

 

Til trådstarter kan jeg klart anbefale Sisse fra 

www.sexyclub.dk

www.romantica.dk

 

Hun er virkelig sød - at hun er ret lækker gør så heller ikke noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Boone

Anbefalingerne i denne her tråd går godt nok i alle retninger, men tak for overvejelserne. 

Byggemandbob skrev, den 12/25/2017 at 20:29:

Jeg har faktisk flere venner og veninder der er i start/midt tyverne der er helt uerfarne, som i aldrig haft sex. De har så snakket med mig om det, fordi jeg er lidt sådan en som folk fortæller deres hemmeligheder. Det er fedt, og ufedt på samme tid. Fælles for dem alle er at de mener jo ældre de bliver, jo sværere bliver det. De er bange for ikke at kunne præstere, og at ikke ane en skid om hvad de skal gøre, og på den måde være til grin. Det lyder lidt som en ond cirkel næsten. Det er virkelig bare en byld der skal hul på. Om man syntes man vil betale sig fra det eller om det skal komme naturligt til en, er op til den enkelte. Personligt ville jeg ikke syntes det var forkert at få det ordnet hos en glædespige. Folk har en ide om at første gang skal være fantastisk og med den helt rigtige. Jeg kan sgu knap nok huske en skid om min første gang som 15 årig på en piges værelse. For mig er det lige gyldigt.

Yea, håber lidt det vil kunne tage noget af trykket af.  

Enzo L'uri skrev, den 12/25/2017 at 19:23:

Hvis man nu har stået som afvist gut hele livet.Været overvægtig med synlig psoriasis på overkrop og hals,Så vil jeg klart anbefale dig og gi' købesex en chance.Jeg taler af egen erfaring:) man kan godt få en fornuftigt relation til glædespiger,blot man husker at omsorg og udnyttelse er nært beslægtet i denne verden.

Enzo

Jeps, det er cirka min situation sådan overordnet set. Mine forhindringer er ikke uoverkommelige, men det har lange udsigter og hælder mere til at få gjort noget ved det nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

......så Boone, når du nu har valgt ikke at blive en munk....så er disse piger, udseendemæsigt I min optik ganske gennemsnitlige gp'ere......dejligt !!! Enjoy :D

.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, den 26/12/2017 at 10:59:

Helt enig. Og derfor bør også holde sig fra at fortælle andre at de skal gå til en GP.... det neutrale i denne sammenhæng er netop at fraråde at besøge en GP.

Det kan da aldrig være neutralt at fraråde at besøge en gp.

Det neutrale må være hverken at sige for eller imod at besøge en gp.

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 8 timer siden:

Det kan da aldrig være neutralt at fraråde at besøge en gp.

Det neutrale må være hverken at sige for eller imod at besøge en gp.

Forkert.

Mit hovedbudskab er at fraråde et ensidigt fokus på sex i sit liv. Og dette medfører, at man bør afholde sig fra at købe sex.

Det er neutralt at guide andre mennesker til et liv i balance...

At tie, er ikke neutralitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 8 minutter siden:

Forkert.

Mit hovedbudskab er at fraråde et ensidigt fokus på sex i sit liv. Og dette medfører, at man bør afholde sig fra at købe sex.

Det er neutralt at guide andre mennesker til et liv i balance...

At tie, er ikke neutralitet.

Forkert.

Du formidler holdninger.

Ergo forholder du dig ikke neutral.

EOD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lacroix skrev, den 26/12/2017 at 14:21:

Ok, jeg håber du finder en løsning.

Jeg har ikke bedt om en løsning. Faktisk forstå jeg slet ikke, at du begynder at angribe min person...

Lacroix skrev, den 26/12/2017 at 14:21:

Til trådstarter kan jeg klart anbefale Sisse fra 

www.sexyclub.dk

www.romantica.dk

Hun er virkelig sød - at hun er ret lækker gør så heller ikke noget.

Ja, hende har jeg også besøgt. Ja, hun kan virke meget sød, meeen.... desværre må man ikke oplyse om personlige detaljer her på EG...

Men jeg kan forstå, at TS allerede er sunket så dybt ned i sin liderlighed, at der ingen vej er uden om at købe sex.

Jeg vil derfor anbefale, at besøge nogle at de udenlandske high-end GP'ere. F.eks. Amazing Kimberly, Vicky B, eller den helt nye Bambi, som er sidste skud på ung-pige porteføljen fra Polen. Her undgår man "bolle-fabrik"-stemningen som der jo er på de københavnske klinikker, f.eks. undgår man at blive placeret i et venterum hvor man kan høre pigen man skal være sammen med, stønne højlydt sammen med gæsten før en, for derefter 15 min. senere høre samme lyde gentaget når man selv tager hende i en doggy... :wacko: Derudover er hygienjen lang højere hos de udenlandske high-end piger, idet de kræver bad inden (hvor de ofte også selv deltager). Et eller andet sted, er det lidt mere lækkert at fornemme vand og sæbe når man lader sin tunge vandre over en kvindekrop, end at kunne fornemme vådserviet, creme, parfume med en undertone af mandesved og savl osv...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kreds

Jeg skrev følgende i en 3 måneder gammel lignende tråd:

 

"Havde jeg stået i din situation i dag, ville jeg nok vente et par år eller tre, måske møder du en sød og forstående pige på studie, job etc som du også har følelser for.

Hvis det ikke lykkes dig at få din debut inden for et par år, ville jeg springe ud i GP ræsset. (Der kan nemlig også gå for lang tid er min personlige erfaring). Vælg en dansk og erfaren kvinde, samt minimum en time så der kan snakkes inden og efter. Sig det som det er og spørg hende gerne om fifs og tips.

Hvis du har mulighed for escort i eget hjem, hvor du kan føle dig mere på hjemmebane, så gør det! Tænk på det som en date med sikker scoring, køb lidt vin, vand, osv."

 

Jeg vil dog tilføje, at min oprindelige plan med at besøge en GP ikke var at opnå seksuel tilfredsstillelse, men derimod at lære mere omkring sex og kvindekroppen. Efter et katastrofalt første forhold og en seksuel debut i en langt højere alder end du har (påtrods af at jeg faktisk er en nogenlunde pæn mand og "godt" parti, dog ikke super god til det der med pigerne), så jeg desværre ingen anden udvej. Uden at gå i detaljer så kneb det med sexdelen. Jeg var efter min egen mening for uerfaren, uforberedt og ukampdygtig, og hun håndterede det også virkeligt dårligt og sagde ting som virkelig har sat sig i mig efterfølgende. Derfor besluttede jeg mig for, efter endt forhold, at besøge GP for at blive bedre og øve mig. Missionen er lykkedes tror jeg, føler jeg har langt mere styr på sexdelen og mere selvtillid, hvis det skulle komme til sex med en ikke-GP.

Desværre er det ikke udelukkende rosenrødt og jeg besøger ikke længere GP'ere fordi:

* At være nødsaget til at købe sex, får mig til at føle mig mindre værd.

* Jeg blev lidt småforelsket i en GP

* Det giver mig en kort fysisk og psykisk tilfredshed, men da det ikke er sexen som er det vigtigste for mig, men derimod; nærvær, kys&kram osv. føles det hele tomt og intetsigende.

* Det er hundedyrt

* Gratis og egentlig ok med klør5

* Social stigmatisering

* Sikkert mange flere grunde jeg ikke lige kan komme på.

Jeg vil derfor råde dig til at vente nogle år og se om du ikke naturligt kan miste din mødom. Mit første forhold, omend det var noget lort, kom ud af den blå luft. Måske møder du pludselig en sød pige som er forstående og kærlig, som du kan have en masse dejlig sex med. Brug nogle af de mange muligheder der er for dating og at møde mennesker!

Redigeret af Kreds

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 11 timer siden:

Ergo var du ikke neutral - min oprindelige pointé. ;)

EOD

Altså ;)

Du har forholdt dig absolut til begrebet neutralitet. Dette har du nu erkendt, kan lade sig gøre, hvilket gør, at dine tidligere indlæg om begrebet neutralitet falder til jorden.

Jeg har hele tiden forholdt mig relativt til neutralitet. For at pinde det ud, så var mit skriv i forhold til det mest neutrale at gøre.

Hvis en siger, jeg vil have noget sex - og jeg er ligeglad med hvordan (f.eks. købesex). Så vil det mest neutrale være at anbefale, at man bliver i den nuværende tilstand (og evt. forsøg at forbedre den via andre tiltag). Hvis man tier, så tager man implicit holdningen om at du bare skal slå dig løs...

For at skære pointen helt ud: Hvis en siger, han/hun vil tage livet af sig selv. Så vil det mest neutrale være at anbefale, at man bliver i den nuværende tilstand (og evt. forsøg at forbedre den via andre tiltag). Hvis man tier, så tager man implicit holdningen om at du bare skal slå dig selv ihjel...

Håber du kan se pointen nu.

PS. Lidt irriterende, at vi skal tage en debat om begrebet neutralitet i en efterlysningstråd. Det virker lidt som om du har et personligt problem med mig? I så fald, så vil jeg foreslå om vi ikke bare kan mødes, og se hvilken pik der er størst... :P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 5 minutter siden:

Altså ;)

Du har forholdt dig absolut til begrebet neutralitet. Dette har du nu erkendt, kan lade sig gøre, hvilket gør, at dine tidligere indlæg om begrebet neutralitet falder til jorden.

Jeg har hele tiden forholdt mig relativt til neutralitet. For at pinde det ud, så var mit skriv i forhold til det mest neutrale at gøre.

Hvis en siger, jeg vil have noget sex - og jeg er ligeglad med hvordan (f.eks. købesex). Så vil det mest neutrale være at anbefale, at man bliver i den nuværende tilstand (og evt. forsøg at forbedre den via andre tiltag). Hvis man tier, så tager man implicit holdningen om at du bare skal slå dig løs...

For at skære pointen helt ud: Hvis en siger, han/hun vil tage livet af sig selv. Så vil det mest neutrale være at anbefale, at man bliver i den nuværende tilstand (og evt. forsøg at forbedre den via andre tiltag). Hvis man tier, så tager man implicit holdningen om at du bare skal slå dig selv ihjel...

Håber du kan se pointen nu.

PS. Lidt irriterende, at vi skal tage en debat om begrebet neutralitet i en efterlysningstråd. Det virker lidt som om du har et personligt problem med mig? I så fald, så vil jeg foreslå om vi ikke bare kan mødes, og se hvilken pik der er størst... :P

Igen forkert. ;)

Man kan ikke gradbøje neutralitet.

Håber du kan se pointen nu.

PS. Det er lidt irriterende, at du forsøger at skabe din egen udlægning af begrebet neutralitet i en efterlysningstråd. Men du må endelig ikke tro, at jeg har brug for at mødes med dig for at vide at min pik er størst. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...