Hop til indhold
Lady Cherie

JEG ER IKKE MASOKIST!

Recommended Posts

Jeg har bare lige konstateret at jeg på ingen måde er bare en snært masokist.....

Ja det hele startede med jeg fik en før julegave...En Braun Silk epil 9....sådan en der hiver hår ud med små pincetter, og den var hel fin på benene....den gjorde slet ikke så ondt, som den gamle....Så helt overmodigt læste jeg brugsforvirringen: den kan bruges i Bikinilinjen (det er den der under dellerene) så den skulle lige findes ....

Ned med trusserne op med dellerne og frem med dimsen......AV FOR HELVEDE.....det gjorde ondt, om det er vel bare starten.....nu ikke være en kylling....så påen igen.....AVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV nu kunne selv naboen hører at det gjorde ondt, ....kikkede ned, jeg havde epilateret ca. 1 cm......jeg var klar over at her var jeg i gang med noget hvor dødsfaktoren var nær og jeg burde have Falcks telefonnr indefor rækkevide hvis jeg fortsatte.....hvad jeg klogelig ikke gjorde.

Jeg tror jeg trods Brugsforvirringen om at det kan gøre lidt ondt først (lidt???????????????????????????????? ) holder mig til min gode gamle skraber) :D:D:D 

ps plaster søges!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 24 minutter siden:

Jeg har bare lige konstateret at jeg på ingen måde er bare en snært masokist.....

Ja det hele startede med jeg fik en før julegave...En Braun Silk epil 9....sådan en der hiver hår ud med små pincetter, og den var hel fin på benene....den gjorde slet ikke så ondt, som den gamle....Så helt overmodigt læste jeg brugsforvirringen: den kan bruges i Bikinilinjen (det er den der under dellerene) så den skulle lige findes ....

Ned med trusserne op med dellerne og frem med dimsen......AV FOR HELVEDE.....det gjorde ondt, om det er vel bare starten.....nu ikke være en kylling....så påen igen.....AVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV nu kunne selv naboen hører at det gjorde ondt, ....kikkede ned, jeg havde epilateret ca. 1 cm......jeg var klar over at her var jeg i gang med noget hvor dødsfaktoren var nær og jeg burde have Falcks telefonnr indefor rækkevide hvis jeg fortsatte.....hvad jeg klogelig ikke gjorde.

Jeg tror jeg trods Brugsforvirringen om at det kan gøre lidt ondt først (lidt???????????????????????????????? ) holder mig til min gode gamle skraber) :D:D:D 

ps plaster søges!

Kommer gerne og påsætter et plaster... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 36 minutter siden:

Jeg har bare lige konstateret at jeg på ingen måde er bare en snært masokist.....

... har du aldrig haft ild i røven? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Min GF blev rekommenderad en rejäl Whisky före epileringen.  

Hon konstaterade att hon skulle dö av alkoholförgiftning om hon följde det rådet.

Lille

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 2 minutter siden:

Min GF blev rekommenderad en rejäl Whisky före epileringen ..

Forstår jeg dig ret: Skulle hun dryppe whiskyen på? Jeg ville da have drukket den :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Intet slår Epilering i smerte... Man dør lidt undervejs. Og jeg har endnu ikke mødt en kvinde som har fået noget som helst epileret færdigt. 1000 små pincetter som bare niver som en i h...... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 30 minutter siden:

Intet slår Epilering i smerte... Man dør lidt undervejs. Og jeg har endnu ikke mødt en kvinde som har fået noget som helst epileret færdigt. 1000 små pincetter som bare niver som en i h...... :D

Hvis du tror epilering er smertefuldt, har du vist ikke trådt på en gul lego-klods med bare fødder......

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 38 minutter siden:

Hvis du tror epilering er smertefuldt, har du vist ikke trådt på en gul lego-klods med bare fødder......

Ja! Det er rigtigt! Dét gør til gengæld tisseondt! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
tvr skrev, for 59 minutter siden:

Hvis du tror epilering er smertefuldt, har du vist ikke trådt på en gul lego-klods med bare fødder......

Er gul værre end rød og andre farver? For så bliver de gule sorteret fra, hvis jeg en dag får børn. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
UerfarenM skrev, for 4 minutter siden:

Er gul værre end rød og andre farver? For så bliver de gule sorteret fra, hvis jeg en dag får børn. :P

Uden at jeg kan bevise det videnskabeligt, er min erfaring at de gule er de værste.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Intet slår Epilering i smerte... Man dør lidt undervejs. Og jeg har endnu ikke mødt en kvinde som har fået noget som helst epileret færdigt. 1000 små pincetter som bare niver som en i h...... :D

De fleste vil med nogle enkle teknikker ( fx v. meditation el. gennem hypnose) kunne lære at abstrahere fra smerten...

Nikita Darling skrev, 1 time siden:

Ja! Det er rigtigt! Dét gør til gengæld tisseondt! :D 

Tisseondt - NEJ, det siger vi mænd vist kun, når vi har fået kørt lynlåsen henover et stykke af forhuden og måske specielt når den skal lynes tilbage igen. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 54 minutter siden:

Tisseondt - NEJ, det siger vi mænd vist kun, når vi har fået kørt lynlåsen henover et stykke af forhuden og måske specielt når den skal lynes tilbage igen. :D

Eeeeehhwww...aaaavvv....aaaarrrgh! Grimme billeder, væk væk! :-o:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 4 timer siden:

Hvis du tror epilering er smertefuldt, har du vist ikke trådt på en gul lego-klods med bare fødder......

De røde gør fandme også ondt!!

 

Edit: Er lidt sent ude kan jeg se,...... :rolleyes:

men de gør nu alligevel hammer ondt ;)

 

Redigeret af Butch

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 2 timer siden:

Tisseondt - NEJ, det siger vi mænd vist kun, når vi har fået kørt lynlåsen henover et stykke af forhuden og måske specielt når den skal lynes tilbage igen. :D

Aj aj aj......... her kommer der minder tilbage fra gymnastik timen i 6. klasse hvor Frank kørte lynlåsen næsten helt op med et skingrende hyl til følge!!!!

Det var ikke et pænt syn :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi
Trinetease skrev, for 5 timer siden:

Intet slår Epilering i smerte... Man dør lidt undervejs. Og jeg har endnu ikke mødt en kvinde som har fået noget som helst epileret færdigt. 1000 små pincetter som bare niver som en i h...... :D

Du har så ikke mødt min ex ex. Hun er mere behåret end de fleste mænd. Hun fjernede alt med epilatoren, incl mellem benene... Men hun var nu også ganske helt og aldeles følelsesløs dér :mrgreen::mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Delphi skrev, for 9 minutter siden:

incl mellem benene... Men hun var nu også ganske helt og aldeles følelsesløs dér :mrgreen::mrgreen:

K-O-N-G-E kommentar :lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
modenelsker skrev, for 2 timer siden:

Til alle de kvinder der syntes at Epilering er smertefult, skulle bare prøve en manflue.:D 

Hvad i alverden er en manflue? Noget, man fanger ørreder med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 22/12/2017 at 07:58:

Intet slår Epilering i smerte... Man dør lidt undervejs. Og jeg har endnu ikke mødt en kvinde som har fået noget som helst epileret færdigt. 1000 små pincetter som bare niver som en i h...... :D

.... og så skal man undlade at cykle de næste par dage :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 19 minutter siden:

.... og så skal man undlade at cykle de næste par dage :D

Og det ved du fordi?....... :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...