Hop til indhold
Liderbassen

Velkommen Herfra

Recommended Posts

Vil også gerne sige velkommen herfra.

Dejligt at nogen har startet et nyt site.

Synes der er utroligt at Gimel.Dk ejeren ikke så det som en chance at det gamle Hedomax lukkede ned. Hun kunne let have overtaget alle deres brugere. Men istedet for har hun valgt at skubbe folk væk med alt hendes censur. Håber på noget mere frihed til at skrive herinde for så er det sikkert. Så bliver jeg ! Vil dog aldrig droppe Gimel.Dk helt.

Men vil da bruge denne webside som den primære når der skal skrives og efterlyses erotiske oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for velkomsten :)

Jeg vil i hvertfald gøre mit til dette bliver en god og brugbar side for brugerne. Mit mål er at det skal være højt til loftet her inde, og uden behov for at lave censur på brugernes indlæg. Så længe den danske lovgivning bliver overhold, skal brugerne have lov at debattere løs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder rigtigt godt. Lad os se om ikke vi kan skabe en god og broderlig atmosfære.....

For vi ved jo alle at der ikke er noget bedre end at få lov at knalde nogen søde piger og ovenikøbet kunne blære sig med det bagefter 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuldstændig enig - dette site vil oså være mit foretrukne skrivested. Censur er noget skidt, og Anja forpassede sin superchance. Dette site har en god struktur; nemt at finde rundt i og fungerer hurtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Synes der er utroligt at Gimel.Dk ejeren ikke så det som en chance at det gamle Hedomax lukkede ned. Hun kunne let have overtaget alle deres brugere. Men istedet for har hun valgt at skubbe folk væk med alt hendes censur. Håber på noget mere frihed til at skrive herinde for så er det sikkert. Så bliver jeg ! Vil dog aldrig droppe Gimel.Dk helt.

Hun behøver ingen fjender på Gimel (selvom hun ser fjender overalt), hun er sin egen værste fjende sådan som hun optræder. Men hende om det. Jeg har ret beset meget sjældent fået noget brugbart information på den side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...