Hop til indhold
Administrator

Hvad er der sket med Hedomax.com?

Recommended Posts

Mange mennesker har efterhånden kontaktet på min e-mail, med spørgsmålet om hvor Hedomax.com er blevet af, og om siden kommer tilbage igen.

Desværre har jeg ikke kunne give et svar, da jeg intet har med det tidligere Hedomax.com at gøre, ud over jeg var bruger på sitet. Derudover er Hedomax.com domænet oprettet med en e-mail der igennem de seneste 2 år har tilhørt mig.

Hvorfor så Hedomax.net?

Grunden til jeg har startet Hedomax.net, er fordi jeg forgæves har forsøgt at komme i kontakt med ejeren af Hedomax.com, for at få en status på om han forventer siden kommer online igen, eller om han har valgt at lukke den.

Dette forum er så for alle jer tidligere Hedomax.com brugere, der savner Hedomax.com.

Hvis Hedomax.com skulle komme op og køre igen, vil webmasteren selvfølgelig få tilbudt at få overdraget alle de indlæg der er lavet her inde, samt domænet Hedomax.net.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Godt initiativ.

Hvis Hedomax.com skulle komme op og køre igen, vil webmasteren selvfølgelig få tilbudt at få overdraget alle de indlæg der er lavet her inde, samt domænet Hedomax.net.

Jeg synes det er en rigtig fornuftig indgangsvinkel til denne nye side og holdning at have.

Spørgsmålet er så om Hedomax.com nogensinde kommer tilbage. Jeg fik en mail fra webmasteren og ejeren primo november om at Hedomax ville vende tilbage i løbet af et par uger, og at der blev lukket for hostingen pga. for megen trafik. Jeg har efterfølgende forgæves forsøgt at få fat i ham igen uden held.

Men dette board virker til at være en god afløser for Hedomax, hvis det gamle ikke kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt initiativ.

Jeg synes det er en rigtig fornuftig indgangsvinkel til denne nye side og holdning at have.

Spørgsmålet er så om Hedomax.com nogensinde kommer tilbage. Jeg fik en mail fra webmasteren og ejeren primo november om at Hedomax ville vende tilbage i løbet af et par uger, og at der blev lukket for hostingen pga. for megen trafik. Jeg har efterfølgende forgæves forsøgt at få fat i ham igen uden held.

Men dette board virker til at være en god afløser for Hedomax, hvis det gamle ikke kommer igen.

Jeg har valgt at bruge denne indgangsvinkel, da jeg syntes det er ærgerligt at Hedomax.com er forsvundet, og jeg har kunnet se på de mange mails jeg har modtaget, at siden er savnet. Derfor har jeg valgt at lave denne midlertidige side.

Hvis det skulle vise sig at det gamle Hedomax.com ikke kommer online igen, vil jeg naturligvis drive siden her videre, samt udvikle mere på den så den bliver mindst lige så god som det gamle Hedomax.com rent teknisk.

Jeg kan også love at siden her ikke bliver lukket ned pga. for meget trafik eller lignende, da jeg i forvejen driver flere høj trafikkerede websites, og derfor har resurserne til rådighed til at håndtere meget trafik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...