Hop til indhold
Blueberry

"Hot Stacy i Lyngby": Stram, lækker lille sag.

Recommended Posts

@donis skrev, den 10/1/2018 at 17:55:

Ok, tak for korrektionen. Er der mon nogen med info om hendes nuværende sted her per januar?

Hun er tilbage i Lyngby, og i mine øjne er hun superskarp, velplejet lækker kvinde. Ligesom lejligheden :-):-) 

Havde forleden 600 kr med i tohundrede-kronesedler, men hun kunne ikke give tilbage på de 500, jeg skulle betale. I stedet tilbød hun en ekstraydelse til 100 kr, hvilket var en fin pris :-) 

Venligst

French

Ps: Billede 6-11 er efter min vurdering fra lejligheden 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

Syntes jeg har kigget hele tråden igennem, men der er ingen der nævner hendes kys, som hun yder som ekstra - anyone?

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, den 4/2/2018 at 22:04:

Hun er tilbage i Lyngby, og i mine øjne er hun superskarp, velplejet lækker kvinde. Ligesom lejligheden :-):-) 

Havde forleden 600 kr med i tohundrede-kronesedler, men hun kunne ikke give tilbage på de 500, jeg skulle betale. I stedet tilbød hun en ekstraydelse til 100 kr, hvilket var en fin pris :-) 

Venligst

French

Ps: Billede 6-11 er efter min vurdering fra lejligheden 

Tak for opdateringen. Nåede ikke forbi sidst, så vil prøve at nå det nu. Hun ser ok skarp ud :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Varmemester skrev, 1 time siden:

Hmm.. 

Nu bliver min interesse for hende mere intenst.

Så må sq da et smut forbi hende. 

Og tak for anmeldelsen. ;)

Hvad søren @Varmemester er du kommet tilbage på markedet:ph34r: så kan vi snart forvente anmeldelser af de fleste piger nord for køge:D og det er ment meget positivt:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 1 minut siden:

Hvad søren @Varmemester er du kommet tilbage på markedet:ph34r: så kan vi snart forvente anmeldelser af de fleste piger nord for køge:D og det er ment meget positivt:)

Hahaha... Tager det som et kompliment.. :D :P

Ja det kommer nok et par stykker. Måtte lige holde en pause fra alt det knalderi.. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...