Hop til indhold
Blueberry

"Hot Stacy i Lyngby": Stram, lækker lille sag.

Recommended Posts

Stacy har været anmeldt tidligere i en dobbeltanmeldelse, så her kommer een, der er dedikeret.

Jeg besøgte Stacy i Lyngby (link)  nær stationen efter at have SMS'et mig frem til en aftale. Hun var helt skarp på kommunikationen og tidspunktet. Hun lukkede mig ind i en ret velordnet lejlighed og vi aftalte 15min, som jeg normalt gør med nye piger. De angivne 165cm og 50kg passer meget godt, selvom det måske hælder mere til 163cm og 55kg, men hun er een af de små, faste piger hvor polstringen fordeler sig på en ret skøn måde :P Og hendes bryster er i særklasse. Dog skal man måske, hvis man søger spinkle, langlemmede piger, lede videre.

Den tidligere anmeldese omtaler vist en begrænsning i berøring, så jeg holdt rå-gramsningen lidt i ave og nøjedes med at slikke hendes responsive brystvorter og lod mine fingre køre blidt rundt om hendes køn og hendes dejlige, runde numse uden nogen protester. Jeg fik det næsten som jeg ville have det, og Stacy lagde sig ned i missionæren og lod mig placere hendes ben, som jeg havde lyst til. Hun er dejlig stram, men min fysik var lidt slap på den halv-fede måde, så det blev aldrig særlig vildt. Faktisk besluttede jeg at afbryde og trak mig ud, men her greb Stacy uopfordret ind og begyndte et ret talentfuldt blowjow. Desværre var løbet kørt for mig, men det var i hvert fald ikke hendes fejl, og hun var under hele forløbet smilende og imødekommende uden at det virkede for professionelt.

Selvom jeg altså ikke helt fik det, jeg kom efter, vil jeg alligevel hermed give Stacy den bedste anbefaling!

 

 

 

 

Redigeret af Ledvogter
Billede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Ja hun er unægteligt en smuk pige, som jeg har i notebogen. Dejligt hun vælger cph :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dressmann skrev, for 27 minutter siden:

Tak for deleren @Blueberry - er det en GFE oplevelse?
Sjovt som billeder snyder - jeg synes hun ligner en model/pige på 180 på billederne ...

Dressmann

Nej, det var ikke en GFE oplevelse, men jeg er også ca en million år ældre end hende  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt Stacy, og det var en absolut positiv oplevelse. Bookede en time. Billederne er som nævnt ægte, og jeg vil også mene, at de er nye. Hendes krop er fantastisk. Brysterne er i særklasse .. og rent økologiske. Bagdelen er flot og levende ... så jeg måtte slutte i doggy. Før det hyggede vi os med blow, som hun er ret god til, cowgirl, missionær og altså doggy til sidst. Jeg havde bestilt basispakken til 1200 med et par tillæg. Hun tilbyder massage ... og spørger om man vil have den før eller efter. Jeg tog den før. Den var ok uden at være fantastisk ... men den var supe hyggelig.

Hun virkede også berøringsvenlig .. selvom jeg kan forstå, at andre har haft en lidt anden oplevelse.

Lejligheden er fin standard.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver tændt hver gang jeg ser tv-værten Louise Wolff på TV, en smuk korthåret kvinde. Og Stacy har lig så en fræk frisure som Louises. Det kan jeg måske bruge som en grund for et besøg hos Stacy. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tomneva skrev, den 12/16/2017 at 18:10:

She wrote to me that she is here til Monday.

I also visited her on Sunday evening, and she said she'll be back in January. I asked because I could definitely visit her again.

Had a shower together to start with, she soaped me all over and I did the same to her, what a nice foreplay. Then we played the normal basic set in bed. She came really close in all positions, especially in cow girl, and it was really nice to feel her stunning tits on my breast and face. She's exactly like in the photos, actually her pretty smile is prettier in nature, and such a beautiful curvy body. And equally beautiful was her happy, service minded attitude. Really nice soft sex GFE experience. To me she appeared like a just suitably experienced half-amateur. Quite good English, too, enough for little small talk.
Her place was really busy because she shared it with tiny Lily, but that doesn't matter any more.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Hun ser super lækker ud men hun ser lidt intens ud, så kunne godt tænke mig at høre jer der har mødt hende, smiler hun overhovedet når man er sammen med hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 11 timer siden:

Hun ser super lækker ud men hun ser lidt intens ud, så kunne godt tænke mig at høre jer der har mødt hende, smiler hun overhovedet når man er sammen med hende? 

Prøv at læse indlægget ovenover dit. Hint : “smile” på engelsk = “smil” på dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Francois skrev, for 20 minutter siden:

Prøv at læse indlægget ovenover dit. Hint : “smile” på engelsk = “smil” på dansk.

Tak, det havde jeg overset.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er stedet her i januar i Lyngby? Diskret etc.? Og er det bare hende eller deler hun det med andre? Jeg er normalt ikke til korthårede... men hun ser sgu lækker ud :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
@donis skrev, for 45 minutter siden:

Hvordan er stedet her i januar i Lyngby? Diskret etc.? Og er det bare hende eller deler hun det med andre? Jeg er normalt ikke til korthårede... men hun ser sgu lækker ud :-)

Stedet er superdiskret :-)

Parkering muligt tæt på. Og S-tog stationen Lyngby ligger kun 4-5 minutters gang derfra.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

I december var det en almindelig pæn lejlighed ved stationen. Men nu i januar skriver hun i en af annoncerne at det er et nyt sted, og viser et helt andet sted på kortet, ret langt væk fra stedet i december. 

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, for 17 timer siden:

I december var det en almindelig pæn lejlighed ved stationen. Men nu i januar skriver hun i en af annoncerne at det er et nyt sted, og viser et helt andet sted på kortet, ret langt væk fra stedet i december. 

Sorry, min beskrivelse:

frenchlover1 skrev, for 18 timer siden:

Stedet er superdiskret :-)

Parkering muligt tæt på. Og S-tog stationen Lyngby ligger kun 4-5 minutters gang derfra.

... stammer fra et besøg i december, og gælder så formentlig ikke længere. Det var ellers et godt sted...

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan da godt komme med en update primo februar. Besøgte hende i dag.

Har ikke så meget at tilføje det som allerede er sagt om Stacy. Meget smilende. Imødekommende. Spinkel som en kvist. 100% glatbarberet. Virker højere på billederne. Professionel distance. Ok blowjob. Lettere berøringsforvirret. Godt engelsk. Fin pæn og ren lejlighed. Gode p-forhold. ganske diskret. Nydeligt rent badeværelse. Alt var faktisk som jeg kunne ønske mig det. Men der var et "men". Og det var det kondom hun brugte/bruger. Tror det var lavet af det samme som man bruger til cykelslanger. Kunne ikke mærke en skid. Jeg plejer at kunne knalde uden problemer og har ikke problem med at bruge kondom. Men denne gang var det erektionsdræbende. Det holdt dog ikke madammen tilbage. Uden at kny fjernede hun kondommet og gav mig et fortryllende blowjob/handjob. Og hokuspokus. God stil af Stacy. Andre piger ville have trukket på skuldrene og givet dig det der "too-bad-for-you-look". Ikke Stacy. Pluspoint for det i min bog.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...