Hop til indhold
Liverpool

Veripigen på spil i Aalestrup igen?

Recommended Posts

Guest Røvslikker
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Hmmm, hun kommer godtnok vidt omkring.

Har du haft fornøjelsen, og kan du berette lidt om dine besøg ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, Lige nu:

Har du haft fornøjelsen, og kan du berette lidt om dine besøg ??

Nej, heldigvis. Men jeg har fulgt med i hendes hærgen igennem landet, og i kølvandet følger fup og svindel. Søg lidt i funktionen, og du vil få en ide om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Borende X skrev, Lige nu:

Nej, heldigvis. Men jeg har fulgt med i hendes hærgen igennem landet, og i kølvandet følger fup og svindel. Søg lidt i funktionen, og du vil få en ide om hende.

Åååå...det vil sige du bygger dit indlæg på formodninger, og ikke kendsgerninger ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 21 minutter siden:

Åååå...det vil sige du bygger dit indlæg på formodninger, og ikke kendsgerninger ??

Formodninger? Når så mange forskellige skriver ind for at advare nogenlunde samstemmende, er det vist lidt mere end formodninger. Men du kune jo tage en for holdet.

PS: Pas i givet fald godt på din mobil og din tegnebog.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Borende X skrev, for 10 minutter siden:

PS: Pas i givet fald godt på din mobil og din tegnebog.

Har du erfaringer med pigen, eller er det forsat formodninger bygget på andres formodninger ??.....ps: lever Elvis stadig, og bor han ude på en ø ?? det er der nogen der formoder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 14 minutter siden:

Har du erfaringer med pigen, eller er det forsat formodninger bygget på andres formodninger ??.....ps: lever Elvis stadig, og bor han ude på en ø ?? det er der nogen der formoder.

Det har jeg jo lige svaret dig på :rolleyes:.

Jeg er overbevist om, at de med personlige erfaringer, som i tidens løb har skrevet herind, ikke bygger på formodninger.

Men du kan jo selv bruge søgefunktionen, før du farer ud med bål og brand. Hvis du søger i "tråde" og indtaster "Veri", får du 181 resultater.

Eventuelt kunne du jo som foreslået tage en for holdet, så du får den efterlyste førstehåndsviden.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Vendelboen skrev, for 35 minutter siden:

Så kan han jo prøve det på egen krop :lol:

Ja 1 - 0  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag det nu roligt, Røvslikker. Du kan vel tåle lidt røg?

Jeg har prøvet at stille din nysgerighed og være dig behjælpelig efter bedste evne samt ud fra de bedste hensigter, og alligevel har du kun problematiseret/tvivlet på de ting, jeg har fremført om Veripigen. Så taber man jo ganske enkelt lysten til at hjælpe yderligere.

Derfor vil du nok bedst kunne få svar på dine spørgsmål ved selv at besøge hende.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, den 6/1/2018 at 14:45:

Har du erfaringer med pigen, eller er det forsat formodninger bygget på andres formodninger ??.....ps: lever Elvis stadig, og bor han ude på en ø ?? det er der nogen der formoder.

Jeg har.. Ellers noget du ville så må du spørge :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Kimaalborg skrev, for 3 timer siden:

Jeg har.. Ellers noget du ville så må du spørge :)

kan ikke lige finde din anmeldelse omkring din oplevelse...har du mulighed for at linke til den ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, den 6/1/2018 at 14:45:

Har du erfaringer med pigen, eller er det forsat formodninger bygget på andres formodninger ??.....ps: lever Elvis stadig, og bor han ude på en ø ?? det er der nogen der formoder.

Tror de fleste på erogiude kender eller har hørt om Veripigen :) 

Nogen grund til din negativitet om andres beskeder om hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Kristianjensen76 skrev, for 1 time siden:

Tror de fleste på erogiude kender eller har hørt om Veripigen :) 

Nogen grund til din negativitet om andres beskeder om hende? 

Åååå nej, jeg er såmænd ikke negativ men derimod objektiv....hvordan kan man forholde sig dømmende til udokumenterede indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 1 time siden:

Åååå nej, jeg er såmænd ikke negativ men derimod objektiv....hvordan kan man forholde sig dømmende til udokumenterede indlæg.

Hvis du nu bruger søgefunktionen, vil det vrimle frem med indlæg om Veripigen. Mon ikke der her skulle være en del dokumenterede indlæg at finde? F.eks fra folk, der er blevet fuppet.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej Veri Pigen er pære dansk og er født i September 1994. 

Røvslikker : Synes endelig at du skulle lave en aftale med hende og  så vil jeg da håbe at hun ruller dig og tager alt hvad du ejer. Når nu ikke du vil lytte til hvad vi andre har erfaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Zar skrev, for 8 timer siden:

Røvslikker : Synes endelig at du skulle lave en aftale med hende og  så vil jeg da håbe at hun ruller dig og tager alt hvad du ejer. Når nu ikke du vil lytte til hvad vi andre har erfaret.

hmmmm kan ikke finde hendes annonce...nogen der kan linke til den, og det skal være den 'ægte' Veripige der i fordomstid førte sig frem som Veripigen omkring Vericentret i Århus :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Zar skrev, for 9 timer siden:

Når nu ikke du vil lytte til hvad vi andre har erfaret.

har fulgt diverse tråde omhandlende erfaringer andre har oplevet omkring piger der ligger i 'kategorien' Veripiger ...penge i forskud, snydt og bedrager osv erfaringer som vi alle kan forholde os til, og tak for det....tænker at der er op til mange piger som kan gå ind under den kategori, og ikke kun en...mennesker der øjner en mulighed for at tillokke sig lette penge lige nu og her, fuldstændigt samvittighedsløst...den kloge narer den mindre kloge, så kan man diskutere hvem der er den kloge :)

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...