Hop til indhold
Liverpool

Veripigen på spil i Aalestrup igen?

Recommended Posts

Guest Gaffer

Det der lige umiddelbart giver indtrykket af at det kunne være hende der er på spil, er billederne og prisen.

Når noget er for godt til at være sandt.............

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bestyrker jo mistanken, men er der virkelig nogen i Ålestrup, der skriver så dårligt engelsk? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 18 minutter siden:

Veripigen er dansk!

 

Er det ikke korrekt?

 

Det mener jeg. Hun har holdt til i Vejlby Risskov (heraf Ve-Ri), vistnok nær centeret og har opereret under en del dæknavne samt fuppet mange mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Liverpool skrev, 1 time siden:

Skal hentes i Aalestrup :(

 

Hvor ser du det henne? Har hun mon ændret annonceteksten? Hvis det er tilfældet, bestyrker det mistanken, for Veri-pigen er kendt for at følge med herinde og ændre annoncer efter, hvad der skrives her. Men på den anden side mener jeg bestemt at Veri-pigen er dansk

Redigeret af Lubovnik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 45 minutter siden:

Hvor ser du det henne? Har hun mon ændret annonceteksten? Hvis det er tilfældet, bestyrker det mistanken, for Veri-pigen er kendt for at følge med herinde og ændre annoncer efter, hvad der skrives her. Men på den anden side mener jeg bestemt at Veri-pigen er dansk

 

Gaffer skrev, for 1 time siden:

Ikke nødvendigvis - sproget er fordansket Engelsk

Ja mon ikke:

13/12 2017 09:19

 

Hi ❤

My name is Kasia.
I am an young girl who in Denmark "
Nordjylland" for study ❤

I am 21 year sweet chubby girl with an E-cup who offering some fun ❤❤❤
I like differind things all from the soft to the more harder ❤❤
So tell me what you like and I am sure we can figure it out and spend some nice time together ❤❤
The price for meeting is 1000
You can get a whole night for 1900

Contact: 20605470 only text message please
❤❤
I will be looking forward to hear frome you ❤❤

 

Sidst ændret: I dag, kl. 00:13

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Godt spottet af Liverpool - den annonce lugter langt væk af scam - bare den mærkelige prissætning ;) :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 9 timer siden:

Ikke nødvendigvis - sproget er fordansket Engelsk

I den grad. En englænder ville have svært ved at forstå det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal ikke kunne sige om annoncen er Veripigen eller ej, dog vil jeg pointere at der er mange nationaliteter der ikke bruger engelsk som hovedsprog og derfor får skrevet underlige tekster når de forsøger sig på engelsk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, for 7 minutter siden:

Skal ikke kunne sige om annoncen er Veripigen eller ej, dog vil jeg pointere at der er mange nationaliteter der ikke bruger engelsk som hovedsprog og derfor får skrevet underlige tekster når de forsøger sig på engelsk. 

Ja, og derfor hypper jeg gerne min kæphest endnu engang:

Her i lille Dannevang, hvor vi har en befolkning, der i størrelse slet ikke overgår Hamburg med forstæder, er det bidende nødvendigt, at vi lærer fremmedsprog. Og ikke bare et mådeligt engelsk, men flere hovedsprog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 15 minutter siden:

Ja, og derfor hypper jeg gerne min kæphest endnu engang:

Her i lille Dannevang, hvor vi har en befolkning, der i størrelse slet ikke overgår Hamburg med forstæder, er det bidende nødvendigt, at vi lærer fremmedsprog. Og ikke bare et mådeligt engelsk, men flere hovedsprog.

Kan ikke være mere enig, taler og skriver selv 3 sprog, desuden kan jeg små høflighedsfraser på yderligere 8 sprog, hvilket har været behjælpeligt når jeg rejser rundt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kimaalborg skrev, for 21 minutter siden:

Findes der billeder eller andet info om personen bag. Så kan jeg hurtigt fortælle om det er Veripigen. Send evt. Pb.

Jeg har ikke set noget billede, men ud fra diverse tråde herinde formemmer jeg, at det er en pige, man skal holde sig langt væk fra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes en tråd hvor der er postet 3 billeder af Veripigen samt nogle address fra Facebook osv., men jeg har ikke lige kunne finde dem igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

Jeg har ikke set noget billede, men ud fra diverse tråde herinde formemmer jeg, at det er en pige, man skal holde sig langt væk fra

Du skal holde dig langtvæk. Taler af erfaring

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Der findes en tråd hvor der er postet 3 billeder af Veripigen samt nogle address fra Facebook osv., men jeg har ikke lige kunne finde dem igen.

Det er mig der lavede den tråd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...