Hop til indhold

Recommended Posts

JaHatten skrev, for 10 timer siden:

Bambi bestemmer selv hendes priser og hvis 3000kr er meget for dig, jamen så er det nok bare ikke hende du skal besøge..

Kvalitet koster :)

Hey. Det har intet med min økonomi at gøre. Blot en betragtning. 3000 kr. for en time er - efter min mening - vanvid. Udbud og efterspørgsel bestemmer. Men @Kreds har ret: prissætning skal ikke ødelægge den gode anmeldelse. Godt gået @pallehansen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72
XXXfootlover skrev, for 4 timer siden:

Til helvede med om man kan få det billigere.

I min bog er det den konkrete oplevelse, der tæller.

Words well spoken.....spot on.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NicklasCD skrev, for 14 timer siden:

Hey. Det har intet med min økonomi at gøre. Blot en betragtning. 3000 kr. for en time er - efter min mening - vanvid. Udbud og efterspørgsel bestemmer. Men @Kreds har ret: prissætning skal ikke ødelægge den gode anmeldelse. Godt gået @pallehansen.

LOL. Man er ikke den skarpeste kniv i skuffen, hvis man først udtaler at det ikke drejer sig om økonomi, for straks i næste sætning at snakke kroner og ører.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt som den diskussion altid dukker op herinde, det var det samme med Lea, Lilje og nu også Bambi. Pigen ser jo super lækker ud, umiddelbart endnu lækre end Lea, svært at bedømme uden at jeg har været der, men skal da helt klart besøge hende, hvis der kan findes tid i juletravlheden. Hvis pris og oplevelse følges ad er alting jo godt. så må oplevelsen jo række lidt længere i hukommelsen.

Ønsker alle herinde en dejlig jul og et fredligt nytår.

Kh. Stener 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter att ha besökt Bambi idag. Kan jag bara konstatera att hon är en ung, vacker och trevlig tjej. Lite dyr men helt klart värd varenda krona. Det är henne på bilderna.

Kommer jag att besöka henne igen? Ja, absolut om tillfälle ges.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pallehansen skrev, den 13/12/2017 at 17:29:

Jeg har igen været en tur på Islands Brygge og denne gang var det for at besøge Bambi https://annoncelight.dk/showad/240708 

Jeg kan ikke lige holde mig indenfor hendes aldersgrænse med mindre man må lægge moms til. Efter en kommentar på en efterlysningstråd om Bambi , hvor hun svarede og åbnede lidt op for aldersgrænsen skrev jeg til hende og fik positivt svar  

Bambi var ikke på glat is denne gang. Jeg havde en virkelig dejlig time med pigen på billederne. 18-20 år 168/45 gudesmuk og med ægte D-skåls bryster og den smukkeste lille bagdel. Lækkert klædt efter mine ønsker og meget imødekommende. Masser af lækre (virkelig mange) tungekys, et vådt lækkert blow og dejlig sex der sluttede med CIM. 

Bagefter badede vi sammen. 

Hun leverer præcis hvad hun skriver og holder kvaliteten. Lidt genert og lidt afventende som er forventeligt, når man møder en pige der skriver 18 år og ny på profilen. 

Prisen er høj og er det value for money? Det synes jeg er svært at svare på. Det var klart en luksusoplevelse, med en dejlig meget ung model. Der er ikke mange af hendes slags i København og når muligheden byder sig skal det prøves. Jeg vil meget gerne komme igen og hygge med hende, men budgettet holder desværre ikkke til det. 

Pas på hende, for hvor er hun dog dejlig. 

Mange tak PalleHansen!!!

 

Hende vil jeg bestemt besøge. Jeg  betaler gerne ekstra for det ekstraordinære. Helt fair at pigen prissætter som hun gør. Hvem ville ikke gør det, hvis de var i hendes sko?

Men selvsamme pris gør også, at hun for mig (og mit budget) aldrig bliver mere end et eksotisk krydderi. For de samme 3000 kr. kan jeg får 3 timer med f.eks. Mina :D Men som afvekslingen er hun topnice.

 

Glædelig Jul 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JeppeK skrev, for 53 minutter siden:

Er hun stram ? Kysser hun med tungen ? 

Mange tak på forhånd for svar.

Et lille tip, læs anmeldelsen og min kommentar på side 1......

Det er utroligt hvad man så kan få svar på ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pallehansen skrev, for 10 minutter siden:

Et lille tip, læs anmeldelsen og min kommentar på side 1......

Det er utroligt hvad man så kan få svar på ;-) 

Tak, syntes du hun var stram ? Ung alder betyder nødvendigvis ikke stram. Mange tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
JeppeK skrev, for 2 minutter siden:

Tak, syntes du hun var stram ? Ung alder betyder nødvendigvis ikke stram. Mange tak

Det har du ret i, men ja, og  det synes jeg også fremgik af mit første svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JeppeK skrev, for 6 timer siden:

Er hun stram ? Kysser hun med tungen ? 

Mange tak på forhånd for svar.

Ja, hun kysser med tungen. Ganska stram.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

3000 for en time i himlen er ikke for meget, hvis man husker det i lang tid efter... der vil altid være nogle der tilbyder mere til samme eller lavere pris, men perler som denne pige er sjældne. Jeg besøger selv Lilly Chilli når hun er er her, det koster det samme men er en anden oplevelse og jeg kan stadig huske hvert besøg. Til gengæld havde jeg glemt en time hos Dya fuldstændig efter 14 dage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det koster jo også en del at bo i de hér toplækre 70-90 m moderne og minimalistiske lejligheder på Islands Brygge.

Til gengæld gør det bare oplevelsen med gp'en så meget mere lækker end hvis det havde været i et halv-skummelt kælder-lokale og tilsvarende bade-faciliteter.

Klart at gp'en indregner dette i hendes prissætning.

Og det betaler jeg hellere end gerne ekstra for ... til hver en tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brugte strømper købes

Ka se hun holder åbent Jule aften 9.00 - 23.00 , er da ikke normalt at så ung en pige vælger at holde sin jul med at ta kunder ind, lidt trist og sørgeligt... Håber hun har skrevet forkert i sin annonce og har nogle at hold sin juleaften sammen med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brugte strømper købes skrev, for 35 minutter siden:

Ka se hun holder åbent Jule aften 9.00 - 23.00 , er da ikke normalt at så ung en pige vælger at holde sin jul med at ta kunder ind, lidt trist og sørgeligt... Håber hun har skrevet forkert i sin annonce og har nogle at hold sin juleaften sammen med.

Dude It’s not your business.

Det synes jeg ikke du skal tænke over. Pigen er sikkert voksen nok til at styrer sit privatliv selv. Tror godt, du kan holde dine bekymringer for dig selv, om ikke, så er du i det forkerte forum...!

Det tror jeg alle kan være enig i...

Redigeret af Primitivo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brugte strømper købes
Primitivo skrev, for 2 timer siden:

Dude It’s not your business.

Det synes jeg ikke du skal tænke over. Pigen er sikkert voksen nok til at styrer sit privatliv selv. Tror godt, du kan holde dine bekymringer for dig selv, om ikke, så er du i det forkerte forum...!

Det tror jeg alle kan være enig i...

Vil du da lige klap hesten, sådan skal du absolut ikke tale til mig på den nedladende måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brugte strømper købes skrev, for 3 timer siden:

Ka se hun holder åbent Jule aften 9.00 - 23.00 , er da ikke normalt at så ung en pige vælger at holde sin jul med at ta kunder ind, lidt trist og sørgeligt... Håber hun har skrevet forkert i sin annonce og har nogle at hold sin juleaften sammen med.

Ej, pas lige din egen tallerken, fisterløgsovs! 

Det kan være at hun slet ikke fejre jul, måske orker hun ikke sin familie, der kan være uendelig mange grunde, til at hun vælger som hun gør, grunde du ingenlunde kender til. 

Måske kunne du se sådan her på det; hvor dejligt det er, at ensomme mænd, mænd uden familie, mænd der har fravalgt julen eller mænd, der lige skal have et break i løbet af dagen, har mulighed for at besøge en ung smuk kvinde.. 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brugte strømper købes
Iscenesat Virkelighed skrev, Lige nu:

Ej, pas lige din egen tallerken, fisterløjsovs! 

Det kan være at hun slet ikke fejre jul, måske orker hun ikke sin familie, der kan være uendelig mange grunde, til at hun vælger som hun gør, grunde du ingenlunde kender til. 

Måske kunne du se sådan her på det; hvor dejligt det er, at ensomme mænd, mænd uden familie, mænd der har fravalgt julen eller mænd, der lige skal have er break i løbet af dagen, har mulighed for at besøge en ung smuk kvinde.. 

Hun er sikkert lige så ensom som du er, kender dig fra brønshøj-husmum , hun er 18 år det er sku da for sygt, men det ka du ik se da du selv er ødelagt....har altid haft lidt ondt af dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ** Bambi **
Brugte strømper købes skrev, for 5 timer siden:

Ka se hun holder åbent Jule aften 9.00 - 23.00 , er da ikke normalt at så ung en pige vælger at holde sin jul med at ta kunder ind, lidt trist og sørgeligt... Håber hun har skrevet forkert i sin annonce og har nogle at hold sin juleaften sammen med.

Reading all your comments on this thread. hmm
It's PalleHansen who started it to write about a nice experience we have had. Others are welcome to agree or challenge it if they met me and didn't like me.
But you went sideways. You went on and on and on writing about price, and what money should be used on.
Finally you wrote something very stupid, very. You went on a personal level with me and I don't allow you.
It's none of your business where I choose to spend my Xmas night, and you have no right to comment it, or pity me.
I pity you in fact for so much lack of feelings manners and you don't even know it. you are "  trist og sørgeligt"
Merry Xmas to you and please, stay out of any thread about me.
I reported you and I hope you get what you deserve

Redigeret af ** Bambi **
spelling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brugte strømper købes skrev, for 27 minutter siden:

Hun er sikkert lige så ensom som du er, kender dig fra brønshøj-husmum , hun er 18 år det er sku da for sygt, men det ka du ik se da du selv er ødelagt....har altid haft lidt ondt af dig

Det var da et ufatteligt nedladende/tarveligt indlæg. Har din mor ikke lært dig at hvis man ikke har noget relevant eller pænt at sige til andre, så bør man undlade at sige noget?

Fatter ikke folk der har behov for på den måde at gøre andre “sørgeligere” end sig selv. Men det er måske en måde at holde sit eget hoved oven vande i sit liv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
Brugte strømper købes skrev, 1 time siden:

Hun er sikkert lige så ensom som du er, kender dig fra brønshøj-husmum , hun er 18 år det er sku da for sygt, men det ka du ik se da du selv er ødelagt....har altid haft lidt ondt af dig

I modsætning til dig som er helt rask. Seriøst sørgeligt hvis ikke du kan se hvor ødelagt du selv er. Det eneste du leverer herinde er bitre, moraliserende, selvretfærdige indlæg. De bærer tydeligvis præg af at du føler dig bedre end alle andre, selvom din adfærd og måde at omtale andre viser det stik modsatte. Get a therapist.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Brugte strømper købes skrev, for 1 time siden:

Hun er sikkert lige så ensom som du er, kender dig fra brønshøj-husmum , hun er 18 år det er sku da for sygt, men det ka du ik se da du selv er ødelagt....har altid haft lidt ondt af dig

@Iscenesat Virkelighed

Når jeg læser visse indlæg i denne tråd, får jeg blot en uendelig trang til at ønske en rigtig god jul til dig og dine...:)<3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...