Hop til indhold

Recommended Posts

Var super heldig at slippe gennem nåleøjet hos Bambi da jeg er over 45 år. Det betød nemlig at jeg fik mulighed for at være sammen med en ung køn, og kær pigen som hele tiden gav mig en dejlig fornemmelse af tilstedeværelse ved måden hun kiggede på mig næsten hele tiden. Hun er en lille pige med en super dejlig krop og naturlige bryster som man bare kunne røre ved hele tiden. Det var også første gang at jeg virkelig fik lyst til at have samleje med en gp hvilket jeg meget sjældent gør.  Hun var også gavmild med kys dog ikke dybe tungekys.  Under en lækker tur i missionærstillingen blev hun fræk og spurgte mig om hvor jeg ville komme. Selvfølgelig sagde jeg at afslutte i hendes smukke ansigt ville være super sexet.  Klart min bedste oplevelse nogensinde med en gp. Faktisk fik jeg gode ungdoms kæreste flashback frem da vi til sidst lå og slappede af fordi hun lagde sin hoved på mit bryst og nussede mig over det hele med hendes varme små hænder.

   Pigen et stort 10 tal. gfe 9,5. sf. 9,5. cof/cif 9,5. stedet 10. oplevelsen 10.  Prisen var ikke en krone for meget i forhold til oplevelsen og håber inderligt hun vil se mig igen når hun kommer tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 13 timer siden:

Det var også første gang at jeg virkelig fik lyst til at have samleje med en gp hvilket jeg meget sjældent gør.

Huh?!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Chancen er der endnu for jer der kan og vil betale :)

** Bambi ** <<<< Monday 18th to Monday 25th - Midnight >>>

København

 

Se resten af hendes billeder under hendes annonce på Annoncelight.dk

https://annoncelight.dk/showad/240708

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Bryan Mills
Foto fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, den 24/12/2017 at 02:55:

Huh?!

Cumonfaces (gode) anmeldelser plejer mest at handle om superfransk med afslutning over pigens ansigt (deraf navnet), altså uden vaginal- eller analsex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soren1900 skrev, for 1 minut siden:

Cumonfaces (gode) anmeldelser plejer mest at handle om superfransk med afslutning over pigens ansigt (deraf navnet), altså uden vaginal- eller analsex.

 Mange tak for de rare ord og kun glad for at hjælpe med mine anmeldelser som tak for den hjælp jeg har fået hen ad vejen fra dette gode forum. Det er rigtigt at jeg ikke så meget mere tænder på almindelig samleje eller anal.

Morabito skrev, den ‎24‎-‎12‎-‎2017 at 02:55:

Huh?!

Tænder ikke så meget mere på almindelig samleje men hende Bambi var for lækker til ikke at prøve dette når man nu fik chancen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...