Hop til indhold
Guest Nemtøs

Opfør jer ordenligt!!

Recommended Posts

Guest 8270
Borende X skrev, for 20 minutter siden:

Kunne du så eventuelt anvise, hvordan man skulle kunne dokumentere forholdet?

Beklager hvis jeg har udtrykt mig uklart, jeg mener naturligvis med et link til den profil man omtaler !

jeg kan ikke se at jeg nævner forhold, hvad mener du ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
8270 skrev, for 3 timer siden:

Godt svar, nemtøs og hendes 2-3 trofaste følgere/kunder kan ikke lide når hun omtales negativt :-) derfor de udokumenterede indlæg fra hende..hele sd tråden giver jo ingen mening, hvis man ikke vedhæfter et link..

Hvis du læser mit opslag vil du kunne se at jeg skriver at jeg er blevet blokeret af den mand der startede med at skrive "Vil du knep?"

og efterfølgende kaldte mig en so og vupti blokering.  Det er ikke muligt at indsætte et link når han har blokeret mig på SD.

Jeg gentager mig selv, at blive kaldt en so fordi jeg takker nej tak til knep - det er ikke en ordentlig opførsel, han kunne have valgt at blokere mig i stedet for at svine mig til.

Min pointe er stadig den manglende respekt overfor andre, ved at folk sidder og putter sig bag ved skærmen.

Jeg vælger heldigvis selv hvem jeg har lyst til at ses med og hvor mange forskellige jeg mødes med, jeg er ingen kneppemaskine!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Nemtøs skrev, for 15 minutter siden:

Hvis du læser mit opslag vil du kunne se at jeg skriver at jeg er blevet blokeret af den mand der startede med at skrive "Vil du knep?"

og efterfølgende kaldte mig en so og vupti blokering.  Det er ikke muligt at indsætte et link når han har blokeret mig på SD.

Jeg gentager mig selv, at blive kaldt en so fordi jeg takker nej tak til knep - det er ikke en ordentlig opførsel, han kunne have valgt at blokere mig i stedet for at svine mig til.

Min pointe er stadig den manglende respekt overfor andre, ved at folk sidder og putter sig bag ved skærmen.

Jeg vælger heldigvis selv hvem jeg har lyst til at ses med og hvor mange forskellige jeg mødes med, jeg er ingen kneppemaskine!

På trods af blokeringen kan man da godt oplyse profil navn :-)

kneppemaskine, et godt nyt ord for luder/glædespige :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
8270 skrev, for 4 minutter siden:

På trods af blokeringen kan man da godt oplyse profil navn :-)

kneppemaskine, et godt nyt ord for luder/glædespige :-)

Mener han hedder Århusfyren/Århusfyr - men er ikke 100 % sikker.

Jeg vil ikke betegnes som en kneppemaskine - og det vil aldrig være fange min interesse med en dødssyg henvendelse som "vil du knep?"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...