Hop til indhold
Guest Nemtøs

Opfør jer ordenligt!!

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Har  en  profil  på  sd  (passiv  igennem  snart  8 mdr). 

Fik  en  besked  om  jeg  ville  knep.. kunne  se  at  det  var en  der  tidligere  havde  givet  mig  en  negativ karakter  fordi  jeg  havde  takket  nej  tak.  Så  han  fik  også  en  negativ  karakter  af  mig..

Skrev jeg  var  en so  og  derefter  blokering. 

For  pokker  da... hvorfor  ikke  opføre sig  pænt  overfor  hinanden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig hørt at det kan betale sig og være uforskammet, godt du gjorde som du gjorde.

Fint du skriver om det her, men tror bare ikke det hjælper sådanne personer er uden for rækkevidde.

Held og lykke fremover........ Har selv profil på SD

The Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Rider skrev, for 2 minutter siden:

Har aldrig hørt at det kan betale sig og være uforskammet, godt du gjorde som du gjorde.

Fint du skriver om det her, men tror bare ikke det hjælper sådanne personer er uden for rækkevidde.

Held og lykke fremover........ Har selv profil på SD

The Rider

Jeg  tror  han  er herinde  og jeg   håber  han  skammer  sig.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nemtøs

Fejl, Han skammer sig ikke, det er sådan han er og han sidder sikkert og morer sig når han har været uforskammet, det er sådan en person som havde fortjent og være uden venner eller personer som ser op til ham.

Jeg beklager meget at der er personer af vores køn som ikke kan behandle en pige / kvinde ordentligt.

;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Rider skrev, for 2 minutter siden:

Nemtøs

Fejl, Han skammer sig ikke, det er sådan han er og han sidder sikkert og morer sig når han har været uforskammet, det er sådan en person som havde fortjent og være uden venner eller personer som ser op til ham.

Jeg beklager meget at der er personer af vores køn som ikke kan behandle en pige / kvinde ordentligt.

;-)

Det  er  nemt  på  nettet  at  opføre  sig  grimt  overfor andre..fortryder  jeg  ikke  tog  et  foto  af  hans  tilsvinning  af  mig... eller  også  er  han  et  sølle  grimt  menneske  som  jeg  håber  at  andre kvinder fravælger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nemtøs

Fejl, Han skammer sig ikke, det er sådan han er og han sidder sikkert og morer sig når han har været uforskammet, det er sådan en person som havde fortjent og være uden venner eller personer som ser op til ham.

Jeg beklager meget at der er personer af vores køn som ikke kan behandle en pige / kvinde ordentligt.

Hvis du havde lagt foto op så var du blevet udelukket så det er en dum ide, selv om det måske er fortjent

;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runner

Ja, det er sgu så nemt, at sidde bag en skærm og opføre sig som en kegle uden konsekvenser.
F... ham og lad være med at spilde mere tid på vedkommende - han lyder alligevel vel til at være udenfor pædagogisk rækkevidde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
The Rider skrev, for 27 minutter siden:

Jeg beklager meget at der er personer af vores køn som ikke kan behandle en pige / kvinde ordentligt.

Hvis du havde lagt foto op så var du blevet udelukket så det er en dum ide, selv om det måske er fortjent

;-)

Der er så også folk på den anden side, der ikke håndterer en afvisning særligt godt. Jeg fik da i hvert fald ret hurtigt et par negative vurderinger, fordi jeg sagde nej tak på en pæn og respektfuld måde. Der er desværre bare mange, der mener, at de kan opføre sig fuldstændigt ubehøvlet og skamløst, fordi de er anonyme. Det er en sørgelig udvikling, som man kan frygte kun bliver værre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Har  en  profil  på  sd  (passiv  igennem  snart  8 mdr). 

Fik  en  besked  om  jeg  ville  knep.. kunne  se  at  det  var en  der  tidligere  havde  givet  mig  en  negativ karakter  fordi  jeg  havde  takket  nej  tak.  Så  han  fik  også  en  negativ  karakter  af  mig..

Skrev jeg  var  en so  og  derefter  blokering. 

For  pokker  da... hvorfor  ikke  opføre sig  pænt  overfor  hinanden. 

Så blev du da i hvert fald bekræftet i at det var rigtigt at give han en negativ karakter og afvise ham!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant at lave en side hvor man kan give hinanden minuspoint, hvor man tilsyneladende kan se hvem der har givet det - Så beder man da også om et  rimeligt højt konflikt niveau på en sådan side. 

Personligt har jeg så aldrig helt forstået behovet for svare på useriøse henvendelser i et nedsættende sprog. Det burde vel også være en styrke i sig selv og respekt givende, at ignorer dens slags. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 11 minutter siden:

Det burde vel også være en styrke i sig selv og respekt givende, at ignorer dens slags. 

Det er ihvertfald ofte den mest effektive og mindst kraftsugende metode. Personligt synes jeg også at intet svar, er bedre end et negativt, uanset hvor pænt det er formuleret ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Har  en  profil  på  sd  (passiv  igennem  snart  8 mdr). 

Fik  en  besked  om  jeg  ville  knep.. kunne  se  at  det  var en  der  tidligere  havde  givet  mig  en  negativ karakter  fordi  jeg  havde  takket  nej  tak.  Så  han  fik  også  en  negativ  karakter  af  mig..

Skrev jeg  var  en so  og  derefter  blokering. 

For  pokker  da... hvorfor  ikke  opføre sig  pænt  overfor  hinanden. 

Du burde da oplyse hans profil navn, til skræk og advarsel..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
8270 skrev, for 3 timer siden:

Du burde da oplyse hans profil navn, til skræk og advarsel..

Man kan så ændre sit profilnavn relativt hurtigt, så det gør nok ingen forskel. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
TheVoice skrev, for 4 timer siden:

Interessant at lave en side hvor man kan give hinanden minuspoint, hvor man tilsyneladende kan se hvem der har givet det - Så beder man da også om et  rimeligt højt konflikt niveau på en sådan side. 

Rating systemet der inde var (og er sikkert stadigt) fuldkommen uden værdi, det fungere mere som en kanal for smålighed :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
TheVoice skrev, for 5 timer siden:

Interessant at lave en side hvor man kan give hinanden minuspoint, hvor man tilsyneladende kan se hvem der har givet det - Så beder man da også om et  rimeligt højt konflikt niveau på en sådan side. 

Personligt har jeg så aldrig helt forstået behovet for svare på useriøse henvendelser i et nedsættende sprog. Det burde vel også være en styrke i sig selv og respekt givende, at ignorer dens slags. 

Du har  fuldstændig  ret... Jeg  blev  blot  tilpas  provokeret så  jeg  kunne  ikke  lade  være med at kommentere på  sådan  en  sviner.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
UerfarenM skrev, for 55 minutter siden:

Man kan så ændre sit profilnavn relativt hurtigt, så det gør nok ingen forskel. ;)

Han  har  2 stjerner  derinde  så  det er  åbenbart  ikke  kun  mig  han  opfører  sig  grimt  overfor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
Nemtøs skrev, Lige nu:

Han  har  2 stjerner  derinde  så  det er  åbenbart  ikke  kun  mig  han  opfører  sig  grimt  overfor. 

Man kan kun håbe, at andre SBs holder sig fra ham som følge deraf, men de nedvurderinger forsvinder desværre igen efter 14 dage. Jeg synes dog, at stjernesystemet er lidt håbløst. De skulle hellere gå ind og blokere folk, der ikke kan opføre sig ordentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Nemtøs, jeg ved ikke hvorfor du brokker dig, du er utilnærmelig og ubehøvlet over for alt der og alle, blot du mener at en besked kan misforstås både på SD og på girlfriend.dk

 

Du er direkte uforskammet overfor næsten alle, jeg kender flere der automatisk blokere dig på ovennævnte steder hvis de genopretter en ny profil på ovennævnte steder, så det må ikke være nyt for dig.

 

Efter min mening burde der også være en bloker funktion her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MadsAalb skrev, for 37 minutter siden:

Nemtøs, jeg ved ikke hvorfor du brokker dig, du er utilnærmelig og ubehøvlet over for alt der og alle, blot du mener at en besked kan misforstås både på SD og på girlfriend.dk

 

Du er direkte uforskammet overfor næsten alle, jeg kender flere der automatisk blokere dig på ovennævnte steder hvis de genopretter en ny profil på ovennævnte steder, så det må ikke være nyt for dig.

 

Efter min mening burde der også være en bloker funktion her.

Fordi  jeg  vælger at  være  selektiv og  kræsen er  det  i orden at  kalde  mig  en  so? Jeg  svarer  altid folk  pænt. 

Har  jeg  skrevet grimt til dig  uden  grund? Det  tvivler jeg  stærkt på. 

Mit  indlæg er  ikke  brok  men  en  opfordring til at  skrive  pænt til  hinanden og  udvise en  smule  respekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Og her er min påstand, at man ikke skal kaste med sten når man bor i en glashus.

Du har skrevet nedladende og ubehøvlet til mig flere gange, nu kan jeg desværre ikke lægge kopi af samtalerne op her idet de er slettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MadsAalb skrev, for 4 minutter siden:

Og her er min påstand, at man ikke skal kaste med sten når man bor i en glashus.

Du har skrevet nedladende og ubehøvlet til mig flere gange, nu kan jeg desværre ikke lægge kopi af samtalerne op her idet de er slettet.

Jeg  mindes  ikke  at  have  skrevet til dig og  jeg  kan  kun  undskylde  hvis jeg  har  været  ubehøvlet. Lyder  nærmest  som  om  jeg  har  storket dig  med  ubehagelige  beskeder.  Men  godt du  har  blokeret  mig  på  sd.

Jeg  ønsker  ikke at  få  ynk  med  mit  opslag  men  vil  ikke  svines til 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
MadsAalb skrev, for 8 timer siden:

Og her er min påstand, at man ikke skal kaste med sten når man bor i en glashus.

Du har skrevet nedladende og ubehøvlet til mig flere gange, nu kan jeg desværre ikke lægge kopi af samtalerne op her idet de er slettet.

Godt svar, nemtøs og hendes 2-3 trofaste følgere/kunder kan ikke lide når hun omtales negativt :-) derfor de udokumenterede indlæg fra hende..hele sd tråden giver jo ingen mening, hvis man ikke vedhæfter et link..

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 2 timer siden:

Godt svar, nemtøs og hendes 2-3 trofaste følgere/kunder kan ikke lide når hun omtales negativt :-) derfor de udokumenterede indlæg fra hende..hele sd tråden giver jo ingen mening, hvis man ikke vedhæfter et link..

Kunne du så eventuelt anvise, hvordan man skulle kunne dokumentere forholdet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...