Tip toe 1745 Skrevet 5. December, 2017 Ikke noget der typisk kan lade sig gøre hos GP’ere grundet beskidte fingre og bakterier. Men husker da nogle enkelte har udbudt det, som jeg aldrig fik prøvet. I privaten har jeg prøvet en kvinde hvor jeg havde fem fingre oppe, men da jeg nåede til knoerne skulle hånden tydeligvis ikke længere ind. Alligevel tænker jeg nogle gange hvordan det mon føles at have hånden oppe i kvinden. Nogen der har prøvet det...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 354 Skrevet 5. December, 2017 Vil gerne selv prøve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 5. December, 2017 Tip toe skrev, for 28 minutter siden: Ikke noget der typisk kan lade sig gøre hos GP’ere grundet beskidte fingre og bakterier. Men husker da nogle enkelte har udbudt det, som jeg aldrig fik prøvet. I privaten har jeg prøvet en kvinde hvor jeg havde fem fingre oppe, men da jeg nåede til knoerne skulle hånden tydeligvis ikke længere ind. Alligevel tænker jeg nogle gange hvordan det mon føles at have hånden oppe i kvinden. Nogen der har prøvet det...? Spørg Andrea (og Kaj) - nej spøg til side... At det ikke tilbydes særlig ofte, er sikkert ikke alene pga. hygiejnespørgsmålet, hvilket jo i øvrigt kan afhjælpes med overtrækshandsker (benyttes der nogle i materialet nitril, er disse meget lækre og bløde og "følelsen" meget direkte/tæt, hvortil kommer, at disse sjældent gør i stykker selvom der anvendes diverse glidemidler). Jeg tænker kort og godt det handler om lyst, eller mangel på samme hos den enkelte GP... Ganske ligesom nogle jo tilbyder finger, fingre eller hele hånden til deres mandlige kunder...ganske enkelt fordi kunder efterspørger det, og fordi GP ´erne kan lide at gøre det ved en mand. Typisk vil en uerfaren kvinde eller en kvinde der sjældent modtager en hånd lige der, skulle have masser af tid til at slappe tilstrækkeligt af til, at det kan udføres uden ubehag, men herudover er masser af glidemidddel alfa og omega for at oplevelsen bliver god. Men selv hos de GP´er der tilbyder ydelsen kunne jeg tro, at der er forbehold mht. en mand der render rundt med et par ordentlige bjørnelapper... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1100 Skrevet 5. December, 2017 Tip toe skrev, for 42 minutter siden: Ikke noget der typisk kan lade sig gøre hos GP’ere grundet beskidte fingre og bakterier. Men husker da nogle enkelte har udbudt det, som jeg aldrig fik prøvet. I privaten har jeg prøvet en kvinde hvor jeg havde fem fingre oppe, men da jeg nåede til knoerne skulle hånden tydeligvis ikke længere ind. Alligevel tænker jeg nogle gange hvordan det mon føles at have hånden oppe i kvinden. Nogen der har prøvet det...? Har prøvet det, beskidte fingre får man ikke , når man dyrker fisting, anal osv er det et MUST at være ren og skyllet igennem , BUM Men det er afsindigt frækt at fiste , og blive fistet , jeg nyder det i fulde drag , det er noget som begge skal være indforstået med og forsigtighed er vejen frem! At se og mærke ens hånd oppe i anus til håndleddet er afsindigt frækt , prøvede på én engang der var så udviddet at hun kunne kneppes med min hånd til lidt over håndleddet.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 354 Skrevet 5. December, 2017 Kender kun til kinky jill som tilbyder fisting men det kræver en del tid Kom gerne med andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69Hummer 274 Skrevet 5. December, 2017 Jennifer lader til at tilbyde vaginal fisting (med forbehold). http://romantica.dk/profil.php?id=24 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 5. December, 2017 (edited) @Iscenesat Virkelighed har også vaginal fisting på menukortet - med forbehold og mod lidt ekstra stakater... Redigeret 5. December, 2017 af Anilingus præcisering af, at der var tale om vaginal fisting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest White hunter Skrevet 5. December, 2017 Jeg har prøvet det med flere GP, og jeg har (store) hænder der passer til en højde på knap 2 m og str 47 i sko. Har også prøvet Anal fisting, med en der havde dette som speciale, men kunne ikke komme helt ind. Jeg ser jævnligt piger der tilbyder fisting, så det findes. Både små og store piger. hvordan føles det ?? For mig er det mest synet der tænder, dels af fisse der udvides til maks, men mest ansigtsudtrykket ved pigen.... Ift. Hygiejne er der nogle piger der kræver at man har latex handsker på, hvilket også er ok, men det er frækkest med bar hånd. Husk at klippe neglene ned og fil dem pænt. Ellers handler det, som med så meget andet om teknik og tålmodighed, 30 min er absolut minimu ift. Tid..... Kast dig ud i det og nyd det ✊ mvh WH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Body4U 14 Skrevet 5. December, 2017 Jeg har prøvet fisting sammen med en kinky pige jeg mødte på nettet en gang (a date and not for money) Må indrømme at det ikke var nogen nydelse for mig, at stikke hele hånden ind og se den forsvinde ind i hendes vagina. Faktisk var jeg lidt skræmt for at skade hende. Men hun havde prøvet det mange gange før og så ud til at nyde det. Men held og lykke med det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cyklisten 52 Skrevet 5. December, 2017 For omkring fem år tilbage ude i et industriområde i Herlev en tidlig vintermorgen. Pigen var til det hårde. På et tidspunkt havde jeg begge hænder dybt begravet. En foran og en bagi. En vild og anderledes oplevelse. Det er selvfølgelig ikke fornemmelsen i selve hånden der er det frække. Men det, at man faktisk er i færd med at gøre noget så grænseoverskridende sammen med et andet menneske. Har forøvrigt gennem tiderne fistet adskillige frække kvinder til Bjørns berømte gang bangs i Ahornsgade. Men de tider er jo desværre ovre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 6. December, 2017 Kan forestille mig at GPere tilbyder det med (stort) forbehold fordi det er en ret belastende handling for kroppen - og ikke noget ti kunder om dagen skal have lov til. Den kvinde som jeg havde fem fingre oppe i, sagde også at hun var ret øm dagen efter. Til gengæld var det så vådt, at der bagefter var en kæmpe ‘vandpyt’ i sengen. Kan heller ikke forestille mig at det kan klares på kort tid. Ville helt klart afsætte mindst en times tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest UerfarenM Skrevet 7. December, 2017 Jeg har prøvet det med en ekskæreste. Det krævede adskillige forsøg, laaang tid og uanede mængder glidecreme. Faktisk vil jeg kalde det ret hårdt arbejde, men at se hvordan hun reagerede i ekstase, da min hånd var helt oppe - det var guld værd. Til gengæld var hun helt drænet for energi efter og havde bare brug for kærlig omsorg, hvilket måske også kan være en grund til, at GP'er ikke tilbyder det generelt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rambuk 559 Skrevet 28. December, 2017 Havde en skøn oplevelse med Jasmin for en del år siden (anmeldt herinde) - min første og eneste gang med fisting. Det er totalt liderligt og mærke hånden glide ind og ikke mindst synet. Personligt har jeg ikke haft held til at gentage oplevelsen siden, men efter at have læst denne tråd er det nok snart tid igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestemand 174 Skrevet 31. December, 2017 Jeg har prøvet det med en massør. Jeg kom ellers kun for rygmassage og HJ. Pludselig tiggede og bad hun om at jeg gav hende fisting. Jeg havde aldrig prøvet det før og der gik meget olie til. Jeg var desuden nervøs for at skade hendes indre og var derfor meget forsigtig. Men op kom hånden og at se hendes ansigtsudtryk og høre hendes skrig var det hele værd. Bagefter fik jeg lov at tage hende bagfra og var pludselig i den syvende himmel. Og det kostede ikke ekstra. Desværre er hun holdt op nu og derfor er hendes navn og lokation ligegyldig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 31. December, 2017 I skal ikke forvente at det er alle piger man sådan lige kan fiste. Jeg tror faktisk ikke at selv blandt GP´er at der er så mange piger igen der har erfaring med det. Dertil kommer at der blandt gp´er ikke altid er den helt store tiltro til gæsternes ever - og hensyn. Besøgte en gp her før jul der sagde at der kun var 2 mænd, der havde formået at få hende til at sprøjte og at alle andre havde gjort det helt forkert. Nu er det noget tid siden jeg har besøgt @Sally, men som jeg husker det, var hun mere end klar på sprøjtelege. Om hun også er med på fisting ved jeg ikke, men man kan jo spørge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 31. December, 2017 Jeg har prøvet anal-fisting 2 gange. Den ene hos Mille i Glostrup. En fræk oplevelse hos en skøn pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 1. Januar, 2018 HAR VÆRET TIL KURSUS I XXDARK HVOR VI LÆRTE TEKNIKKEN. FOR MANDEN ER DET VÆSENTLIGE AT GØRE KVINDEN GLAD! DER ER EN FINTE, NÅR MAN SKAL AFSLUTTE ! ENTEN AT VÆRE FORSIGTIG! ELLER BARE TRÆK HÅNDEN HURTIGT UD ! MEN SPØRG FØRST! DER VAR TO MODELLER EN RIGTIG STOR! DET VAR NEMT! OG EN LILLE TYND SMUK SNÆVER STEG, MEN DER VAR INGEN PROBLEM! FORUNDERLIGT! JP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sally 343 Skrevet 1. Januar, 2018 Prinz skrev, den 31/12/2017 at 11:12: I skal ikke forvente at det er alle piger man sådan lige kan fiste. Jeg tror faktisk ikke at selv blandt GP´er at der er så mange piger igen der har erfaring med det. Dertil kommer at der blandt gp´er ikke altid er den helt store tiltro til gæsternes ever - og hensyn. Besøgte en gp her før jul der sagde at der kun var 2 mænd, der havde formået at få hende til at sprøjte og at alle andre havde gjort det helt forkert. Nu er det noget tid siden jeg har besøgt @Sally, men som jeg husker det, var hun mere end klar på sprøjtelege. Om hun også er med på fisting ved jeg ikke, men man kan jo spørge Sødt af dig at spørge, @Prinz, men desværre Jeg 'nøjes' med sprøjtelege Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg