Hop til indhold
Guest Nybegynder2017

Alice anal glostrup

Recommended Posts

Guest Nybegynder2017

Hejsa .

 

Er ny herinde og har set lidt på Alice fra glostrup. Jeg ved hun ikke altid får de bedste karakterer, men jeg søger en flot pige. Kan nogen oplyse, om hun er en rigtig køn pige også udover at have en flot krop 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nybegynder2017

Det er nok et spørgsmål , at denne verdener total ukendt for mig så jeg må hellere spørge efter noget godt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nybegynder2017 skrev, for 11 minutter siden:

Det er nok et spørgsmål , at denne verdener total ukendt for mig så jeg må hellere spørge efter noget godt 

Alice er køn. Rigtig køn. Og en behagelig pige at tale med. Men helt fejlcastet til sit nuværende job. Så hvis du leder efter en sød og køn pige, kan Alice være et bud. Hvis du leder efter god sex, er hun ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nybegynder2017

Jeg leder nok efter en køn pige og så @Alice, som jeg kan tænde vildt på og lege med. Sexen er nok ikke ligeså vigtig som at skulle se og røre ved en utrolig køn pige. Måske lyder det underligt, men min tanke.

 

Hvad mener du præcis med fejlcastet ?

Redigeret af Nybegynder2017

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede hende for ca. 1 år siden, tror jeg, og hun virkede tilbageholdende og ikke særligt indlevende/interesseret.
Det er selvfølgelig (også) et spørgsmål om "kemi".
Jeg opfører mig altid som en gentleman, og de andre, jeg har prøvet, har gerne været glad for dette. Men det "virkede" åbenbart ikke på Alice:huh:
Det lyder lidt som om, at du (til at starte med) leder efter en med "GFE" [Girlfriend Experience=kæresteoplevelse].
Prøv evt. at kigge efter dette, når du kigger på en pige's profil :)
Held & Lykke i din søgen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
HenrikFrb skrev, for 36 minutter siden:

Jeg prøvede hende for ca. 1 år siden, tror jeg, og hun virkede tilbageholdende og ikke særligt indlevende/interesseret.
Det er selvfølgelig (også) et spørgsmål om "kemi".
Jeg opfører mig altid som en gentleman, og de andre, jeg har prøvet, har gerne været glad for dette. Men det "virkede" åbenbart ikke på Alice:huh:
Det lyder lidt som om, at du (til at starte med) leder efter en med "GFE" [Girlfriend Experience=kæresteoplevelse].
Prøv evt. at kigge efter dette, når du kigger på en pige's profil :)
Held & Lykke i din søgen ;)

Prøvet? snakker I biler? :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 16 minutter siden:

Prøvet? snakker I biler? :D

 

Bær over med os mænd, vi tænker ikke over at ordet prøver virker lidt køligt eller objektgjort. De tænker ikke over når det skriver prøver hende her det er ikke ondt tænkt. er besøger bedre? eller jeg har haft æren at have x på besøg... eller har haft æren at besøge x, det lyder nok bedre...

Men på den anden side skal man ikke prøve først inden man kan vide om man kan lide det eller ej... Hvis man besøger en pige hvor ingenting fungere hvorfor så komme tilbage. 

 

Redigeret af Romantikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nybegynder2017

I har nok ret i, at 1 gang i dette forum skal være en  god oplevelse. Hvilke piget eller  gfe er der så an anbefale ?

Redigeret af Nybegynder2017

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, ok @Lady Cherie, det var ikke meningen, at det skulle lyde sådan "mekanisk" - det gik nok lidt hurtigt med at svare :o:o

Men...hvis vi skal snakke "teknisk"(:D), så kunne 'teksten' på din webside godt bruge en bedre kontrast til baggrunden...man skal markere teksten, for bedre at kunne læse den :mellow:
En farveblind(en af mine venner er "rød-grøn", så jeg kender 'lidt' til det), ville have endnu større problemer med at læse den.
...bare et lille forslag ;):)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Lady Cherie skrev, for 2 timer siden:

Prøvet? snakker I biler? :D

 

Nogen gange kan jeg virkelig blive forundret over hvad der kan forarge pigerne/damerne på den her side og så især hvad der åbenbart er helt normalt at skrive. :huh:

I kan blive stødt over at man skriver noget så basalt som prøvet, istedet for besøgt. Men der er sku aldrig nogen af jer der kommenterer når der bliver skrevet kusse eller skræv eller "hvordan var hendes fisse, var den sloppy?"

Bare en observation:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 2 timer siden:

Nogen gange kan jeg virkelig blive forundret over hvad der kan forarge pigerne/damerne på den her side og så især hvad der åbenbart er helt normalt at skrive. :huh:

I kan blive stødt over at man skriver noget så basalt som prøvet, istedet for besøgt. Men der er sku aldrig nogen af jer der kommenterer når der bliver skrevet kusse eller skræv eller "hvordan var hendes fisse, var den sloppy?"

Bare en observation:)

 

Hvis vi højlydt skulle kommentere hver eneste gang, i fik os til at himle med øjnene, så ville i hurtigt finde os pænt irriterende - mere end i gør i forvejen! :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

Hvis vi højlydt skulle kommentere hver eneste gang, i fik os til at himle med øjnene, så ville i hurtigt finde os pænt irriterende - mere end i gør i forvejen! :mrgreen:

Det ville faktisk være sødt om I gjorde......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nybegynder2017 skrev, for 8 timer siden:

Jeg leder nok efter en køn pige og så @Alice, som jeg kan tænde vildt på og lege med. Sexen er nok ikke ligeså vigtig som at skulle se og røre ved en utrolig køn pige. Måske lyder det underligt, men min tanke.

 

Hvad mener du præcis med fejlcastet ?

Jeg har ingen grund til at tale dårligt om Alice. Hun er en rigtig sød, køn og intelligent pige. Det er en fornøjelse at være i samme rum som hende.

Hun er ikke indlevende i sex-delen, og hvis det bare var et middagsselskab, ville hun være vidunderlig. Det er det ikke altid. Især ikke for lukkede døre, med penge involveret, og en klar forventning om god sex..... Den sidste del mangler. Deraf fejlcastet. Hun burde lave noget andet. Noget hun er bedre til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun besøgt Alice en gang, ca. 1 år siden men må give tyr ret - indlevelses evne og lysten til at tilbyde en god service, mangler hos denne pige.

Hendes annoncer ligger op til noget dejlig high-class service hos en meget flot forførende kvinde et flot sted i byen. Min oplevelse var at møde en ok køn pige, på en mørk kælder bordel på Østerbro med meget lidt plads og dårligt lys. Hvor pigen mest dirigiret mig rundt - du SKAL tage en bad (jeg havde taget en bad før jeg kom, som man skal af hensyn til pigerne man skal besøge), du skal ligge dig der, du skal gøre det...og ikke dat,.... Jeg husker pigen dårligt nok, fordi hun valgte at stille sig oven på mig...med ryggen til...uden vi havde rørt ved hinanden. Så selve akten blev noget koldt uinteressant. Og så ud af døren.

En nybegynder skal ikke starte med Alice. Det bliver for trist.

Graucho

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nybegynder2017 skrev, for 17 timer siden:

I har nok ret i, at 1 gang i dette forum skal være en  god oplevelse. Hvilke piget eller  gfe er der så an anbefale ?

Du skal være lidt mere specifik, hvis du ønsker en anden anbefaling.
Skal hun være slank, eller have former? Store eller små bryster?
Og hvilke ydelser er du interesseret i; blide former eller anal sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nybegynder2017

 Jeg søger nok mest en normal eller slank pige. Størrelsen er ikke super vigtig. Det vigtigste for mig Er, at hun er køn, giver en god oplevelse og så bestemt ikke har silikone bryster .  En ting er også, at hun ikke har født, da det er mange år siden, jeg har mærket en, det ikke har født.  Mht oplevelsen er det ganske normal nærhed og sex 

Redigeret af Nybegynder2017

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en tid siden jeg har været ud på marken men der er flere piger jeg husker, som stadigvæk er aktive. Jeg har desværre ikke links til deres annoncer (vil se om jeg kan få dem på....men det er nemt at finde).

 

Nicoline - hos Cassiopeiastars.dk er bare en dejlig kvinde og vil tage sig godt af dig.

Julie - som starter igen hos Mon-cherie.dk men først er på planen om et par uger (man kan nogle gange aftale en tid med pigen, udenfor planen. Prøv det.

Marlene - også hos Mon Cherie. En klassisk dejlig pige, der altid giver god service.

Laura - hos SexyClub.dk. Hvis du kan lige en flot slanke pige, der giver fantastisk service.

Håber det nogle at vælge fra.

Graucho

(Wish it was me)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...